Pagina 55 van 73 EersteEerste ... 54551525354555657585965 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.351 tot 1.375 van 1818 worden weergegeven.
  1. #1351

    Standaard

    Kan dit via PM voortgezet worden en kunnen we het weer ontopic over MoC/Eureka hebben? Fijn!

  2. #1352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Kan dit via PM voortgezet worden en kunnen we het weer ontopic over MoC/Eureka hebben? Fijn!
    Nee, dit heeft rechtstreeks betrekking op een discussie over een opmerking over Touch of Evil.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  3. #1353

    Standaard

    Inmiddels niet meer Maikel, snap ook niet waarom jullie het toch weer presteren zo enorm uit de bocht te vliegen over zoiets kleins. Maar goed.. graag elkaar de hand schudden of elders deze discussie voortzetten. Vanaf nu ontopic graag:

    Opheldering:

    Tweet from yesterday:

    Quote:
    Turns out the TOUCH OF EVIL 'grabs' were not actual BD grabs, they were screengrabs from MPEGStreamClip. Expect even better than that soon!
    Dat klinkt veelbelovend!
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 14-09-2011 om 17:21

  4. #1354

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Kan dit via PM voortgezet worden en kunnen we het weer ontopic over MoC/Eureka hebben? Fijn!


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Inmiddels niet meer Maikel, snap ook niet waarom jullie het toch weer presteren zo enorm uit de bocht te vliegen over zoiets kleins. Maar goed.. graag elkaar de hand schudden of elders deze discussie voortzetten. Vanaf nu ontopic graag:

    Opheldering:



    Dat klinkt veelbelovend!
    Logisch toch? en dus hebben sommigen zich uiteraard weer voor niets druk gemaakt.
    Als het echt zo slecht uitziet dan is het logisch dat `t geen screens zijn van het eindproduct...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #1355

    Standaard

    Ik blijf bij mijn eerste observatie; ook die eerste screens zien er gewoon al goed uit, het eindproduct zal dus verbluffend goed worden

  6. #1356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik blijf bij mijn eerste observatie; ook die eerste screens zien er gewoon al goed uit, het eindproduct zal dus verbluffend goed worden
    Dat dus
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #1357

    Standaard

    Zojuist the Iron Horse ontvangen, binnenkort kijken. Ziet er weer erg verzorgd uit allemaal

  8. #1358

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Zojuist the Iron Horse ontvangen, binnenkort kijken. Ziet er weer erg verzorgd uit allemaal
    Ook gisteren ontvangen, mooie uitgave inderdaad.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #1359

  10. #1360
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Narayama aan dezelfde prijs zoals 'k deze bij amazon.co.uk in pre-order heb. Prijs van Eureka is inclusief verzendkosten als 'k me niet vergis.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #1361

    Standaard

    Dan hebben jullie niet zo goed opgelet in de tijd dat thehut en zavvi nog gratis verzonden en 10% kortingscodes of bijvoorbeeld £1 korting op £10 hadden.

    Eureka verzendt idd gratis.

    Ik dacht ik check het voor de gein nog eens:
    Bij thehut.com voor £13,85 + £0,99 verzenden. Via quidco.com voor cashback en met code HAVE1 nog £1 korting(Er zijn ook nog HAVE2>boven £20 en HAVE4>boven £40 codes).
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #1362

    Standaard

    Ja ze zijn al langer te pre-orderen bij andere webshops, maar ik koop liever bij Eureka zelf. 1. je steunt ze dan direct en 2. de service is subliem. Voor die paar euro is het me dat dan wel waard.

  13. #1363

    Standaard

    Veel nieuwe releases zijn bekend, dual format:

    #22 THE INSECT WOMAN (SHÔHEI IMAMURA, 1963)
    #26 TWO-LANE BLACKTOP (MONTE HELLMAN, 1971)
    #27 REPO MAN (ALEX COX, 1984)
    #28 LE SILENCE DE LA MER (JEAN-PIERRE MELVILLE, 1949)
    #29 PUNISHMENT PARK (PETER WATKINS, 1971)
    #31 ACCATTONE (PIER PAOLO PASOLINI, 1961)
    #32 THE GOSPEL ACCORDING TO MATTHEW (PIER PAOLO PASOLINI, 1964)

    En Ruggles of Red Gap komt in april!!! Weer een McCarey op blu, joehoe!

    Ironisch genoeg ben ik al twee weken bij mijn vriend aan het zeuren dat we Two-Lane Blacktop nog eens moesten kijken, maar dat kwam er maar niet van iedere keer. Zal nu maar wachten op de blu

    Overigens is hier de nieuwe catalogus te vinden, inclusief de covers voor de nieuwe releases. Blijkbaar gaat ook Ro.Go.Pa.G uitkomen als spine 32 en is Gospel spine 33
    Laatst aangepast door Brakhage : 04-10-2011 om 16:57
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  14. #1364

    Standaard

    Veel titels die me weinig tot niets zeggen, even rustig bepalen wat eventueel een aanschaf waard is

  15. #1365

    Standaard

    Goed nieuws dat Two-Lane Blacktop en Punishment Park op blu-ray uitkomen.
    Ben ook wel benieuwd naar dat Ro.Go.Pa.G
    Heb er nog niet van gehoord maar als Godard er bij betrokken is dan wil ik `t sowieso zien
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #1366

  17. #1367

  18. #1368

  19. #1369

    Standaard

    Niet MoC maar toch misschien interessant voor iedereen die `m nog niet heeft:

    de Hanzo the Razor box is op zavvi.com maar £6.95!!!!

    nu is er echt geen reden meer om m niet te kopen!

    Vandaag trouwens de steelbook van Silent Running binnen gekregen

    -edit- zag ook in m`n HMV account dat m`n Touch Of Evil steelbook vandaag is verzonden!
    Laatst aangepast door TheGodfather : 12-11-2011 om 01:44
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #1370

    Standaard

    Heb gisteren de 'Touch of Evil' blu-ray gezien en het ziet er echt oogverblindend uit, veel beter nog dan de screenshots op bv. DVDBeaver. Grootste pluspunt is voor mij toch echt wel de nieuwe 1.37 kadrering. Ik wilde de film echt al jaren zo zien omdat redelijk wat mensen claimen dat de film er beter uitziet in 1.37 dan in 1.85 en ik moet zeggen dat ik het daar volledig mee eens ben. De composities komen in 1.37 veel beter tot hun recht, zeker omdat Welles constant zijn composities op verticale lijnen baseert en de widescreen kadrering heeft de neiging om deze verticale lijnen teniet te doen. Ik bedoel, we hebben het hier wel over de man die in 'Citizen Kane' ineens constant plafonds ging filmen toen dat absoluut niet 'mocht' binnen Hollywood. Ik ga de film voortaan in 1.37 kijken in ieder geval.

    En de film zelf blijft enkel nog beter worden en is voor mij nu officieel echt een heel stuk beter dan 'Citizen Kane'. 'Kane' is toch vooral een hele mechanische film, vooral de tweede helft en het totale gebrek aan human interest gaat me na herhaaldelijke kijkbeurten opbreken, net als dat bij de meeste Welles films het geval is. 'ToE' is wat mij betreft de grote uitzondering in zijn oeuvre, een warme en menselijke film die het nodige tegenwicht biedt voor zijn gebruikelijke visuele krachtpatserij. Hoe mensen dit overigens nog steeds blijven zien als de allerlaatste klassieke film noir is me een raadsel, want er is niets klassieks aan 'Touch of Evil' - het lijkt me duidelijk een campy komedie die grappig blijft zelfs na herhaaldelijke kijkbeurten. Ontzettend grappig blijft
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  21. #1371
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #1372

  23. #1373

    Standaard

    Niet echt leuke (nieuwe) aanbiedingen. Sla deze sale maar even over denk ik.

  24. #1374

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Benjamin Hendriks Bekijk bericht
    Dinsdag a.s. worden de titels bekend gemaakt die in april, mei en juni zullen verschijnen.
    Benieuwd wat ze in petto hebben! Hopen (misschien tegen beter weten in ) op meer Godard titels
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #1375

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Benieuwd wat ze in petto hebben! Hopen (misschien tegen beter weten in ) op meer Godard titels
    Laten we het dan op maar tegen beter weten in houden.
    Ik heb liever dat ze eens wat moois vinden in Afrika, voormalig Oostblok, Zuid-Azië, Zuid-Amerika of Iran
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 55 van 73 EersteEerste ... 54551525354555657585965 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •