Pagina 54 van 73 EersteEerste ... 44450515253545556575864 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.326 tot 1.350 van 1818 worden weergegeven.
  1. #1326

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Blijkbaar heeft Eureka toch nog een voorraadje voor de sale.

    Toch snap ik die absurd hoge prijzen niet. De dualformats zijn bij blahdvd als pre-order voor 13,85 pond te bestellen. De titels blijven dus gewoon in omloop...nu echter met een extra dvd. Waarom die titels (als single BD) nu via play en amazon.co.uk tussen de 30 en 60 pond worden verkocht, begrijp ik niet helemaal.
    Niet iedereen die kent alle webwinkels en ze hopen zo gewoon veel geld voor hun exemplaar te vangen. Ik ken hier in NL ook mensen die blind alles bij bol.com bestellen en al zeg ik ze nog zo vaak het kan (soms veel) goedkoper, ze blijven het doen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #1327

    Standaard

    Heb Colossal Youth, The Iron Horse, Silent Running en Schloss Vögelod besteld via de nieuwsbrief.
    Het blijft toch jammer dat de Touch Of Evil steelbook niet via hen te bestellen is...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #1328

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Is er ineens een run op MoC-BD,s omdat deze titels worden vervangen voor dualformats?

    Bizar hoge prijzen ineens....

    M kost ook bizar veel....

    Van M moet je ook niet (meer) de Eureka-versie kopen, de Duitse (met Engelse ondertitels) is een recentere restauratie, met extra shots en (nog) betere beeldkwaliteit. Beter ook dan de Criterion trouwens. En een van de allermooiste verpakkingen ooit!

  4. #1329

  5. #1330

    Standaard

    Ziet er inderdaad goed uit!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #1331

    Standaard

    Vind je? De contrastwaarden zijn volledig zoek. Die koe aan de muur hoort duidelijk diepzwart te zijn, maar is nu een soort overbelichte grijze massa. En dat shot van Marlene is volledig uitgewassen, terwijl Janet Leigh er nogal digitaal uitziet.

    Hoop dat dit niet representatief is voor de blu-ray...
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  7. #1332

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht

    Hoop dat dit niet representatief is voor de blu-ray...
    Vast niet, zal zeker een work in progress zijn...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #1333

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Vast niet, zal zeker een work in progress zijn...
    Maar hoe ziet het er dan veelbelovend uit?
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  9. #1334

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Maar hoe ziet het er dan veelbelovend uit?
    Persoonlijk vind ik het er op die screen shots al goed uit zien. Als ze daar nog mee aan `t werk zijn en dit nog niet het eind resultaat is dan kunnen we er vanuit gaan dat het eind resultaat beter wordt dan dit. Dus ziet het er IMHO veelbelovend uit.
    Ik vind dat grijze trouwens best meevallen, maar dat is mijn mening....
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #1335

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Persoonlijk vind ik het er op die screen shots al goed uit zien. Als ze daar nog mee aan `t werk zijn en dit nog niet het eind resultaat is dan kunnen we er vanuit gaan dat het eind resultaat beter wordt dan dit. Dus ziet het er IMHO veelbelovend uit.
    Ik vind dat grijze trouwens best meevallen, maar dat is mijn mening....
    Het ziet er slechter uit dan de huidige 50th Anniversary DVD (bovenste link is 'blu-ray, foto eronder is DVD):

    http://eurekavideo.co.uk/nick/TouchO...V_133_1-28.jpg



    Op de 'blu-ray' ziet het truitje er uit alsof het 500 keer met een goedkoop wasmiddel gewassen is. Waar jij de verbetering ziet is me een raadsel...
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  11. #1336

    Standaard

    Nogmaals: die shots zijn NIET van een product dat al klaar is! ze zijn er nog aan `t werken!! ik durf te wedden dat wanneer de blu-ray wordt uitgebracht hij een stuk beter uit zal zien dan de dvd...
    We maken ons nu al weer druk om niets IMHO. Het is nog meer dan 2 maanden voordat ie uitkomt, een periode waarin ze nog heel veel kunnen en zullen verbeteren. Lijkt me...
    We zullen zien...

    Trouwens: ik zie maar 1 link in je post?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #1337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Nogmaals: die shots zijn NIET van een product dat al klaar is! ze zijn er nog aan `t werken!! ik durf te wedden dat wanneer de blu-ray wordt uitgebracht hij een stuk beter uit zal zien dan de dvd...
    Dat mag ik hopen ja, maar jij stelt simpelweg dat op basis van de foto's die daar staan, je de indruk krijgt dat het er allemaal fantastisch uit gaat zien. Maar waar baseer je dat dan op? Wat is er op die foto's te zien dat echt een hele verbetering is ten opzichte van de DVD? Want zoals ik het zie, baseer je je oordeel enkel op de reputatie van MoC in het verleden. Dat is prima en zal ongetwijfeld voor het eindproduct gelden, maar aan die foto's heb je dus gewoon helemaal niets en met opmerkingen als 'ziet er veelbelovend uit' of iets in die trant lijkt het me dat je enkel maar wat zegt, zonder enige grond. Nu zul je ongetwijfeld wel weer boos worden, maar goed - ik zie dergelijke opmerkingen zo vaak voorbij komen.

    Ik vermoed dat die foto's enkel gepost zijn om mensen een indruk te geven van hoe de kadrering er uit ziet in 1.37, in vergelijking tot de 1.85 van de DVD's.

    Trouwens: ik zie maar 1 link in je post?
    Ja, de link verwijst naar de 'blu-ray' en de foto naar de DVD, zoals ik ook al schreef. De blu-ray foto was te groot voor deze site, dus heb ik enkel de link gebruikt.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  13. #1338

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Dat mag ik hopen ja, maar jij stelt simpelweg dat op basis van de foto's die daar staan, je de indruk krijgt dat het er allemaal fantastisch uit gaat zien. Maar waar baseer je dat dan op?

    .
    Op de ervaringen uit het verleden dat 9 van de 10 dingen die MoC uitbrengt van uitmuntende kwaliteit is.

    Nu zul je ongetwijfeld wel weer boos worden,
    hahaha hoezo zou ik boos worden?? waar haal je dat vandaan? over "opmerking zonder enige grond" gesproken. Jij vindt het niet goed uit zien, ik wel. Meningen verschillen, daar word ik heus niet boos over. Zo kinderachtig ben ik niet
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #1339

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Ja, de link verwijst naar de 'blu-ray' en de foto naar de DVD, zoals ik ook al schreef. De blu-ray foto was te groot voor deze site, dus heb ik enkel de link gebruikt.
    Voor ons is er geen foto van de DVD te zien, alleen die link naar het screenshot van de BD.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #1340
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    De BD laat in ieder geval meer detail zien. Er lijkt wat opgeschroeft te zijn maar
    eigenlijk kan je daar pas een definitief oordeel over vellen of dit nu beter is dan
    de DVD versie of niet.
    Lijkt me in ieder geval sterk dat de BD slechter zou zijn dan de DVD versie, denk
    dat Eureka daar wel over zal waken, ze hebben toch een reputatie hoog te houden.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  16. #1341

    Standaard

    Precies, verder zijn stills als deze altijd moeilijk te beoordelen lijkt me. Pas als het geheel in beweging te zien wordt duidelijk of scherpte en contrast in stand blijven. Ik ga er iig vanuit dat MoC een puike transfer af zal leveren

  17. #1342

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Op de ervaringen uit het verleden dat 9 van de 10 dingen die MoC uitbrengt van uitmuntende kwaliteit is.
    Prima, maar dat is nergens op die foto's te zien, iets wat je wel degelijk beweert.

    hahaha hoezo zou ik boos worden?? waar haal je dat vandaan? over "opmerking zonder enige grond" gesproken. Jij vindt het niet goed uit zien, ik wel. Meningen verschillen, daar word ik heus niet boos over. Zo kinderachtig ben ik niet
    Tja, ik zou vele voorbeelden uit de archieven kunnen halen, maar dat vind ik te veel moeite.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  18. #1343

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Voor ons is er geen foto van de DVD te zien, alleen die link naar het screenshot van de BD.
    Op mijn scherm staat toch wel een link met daaronder een foto. Waarom die foto bij jou niet wordt weergegeven weet ik verder ook niet.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  19. #1344
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Op mijn scherm staat toch wel een link met daaronder een foto. Waarom die foto bij jou niet wordt weergegeven weet ik verder ook niet.
    Sommige sites staan geen deeplinking toe, afbeeldingen zijn dan slechts te zien op de originele site. Omdat jij de bewuste site nog in je internetgeheugen op je computer hebt staan, zal de foto wel voor jou te zien zijn. Met andere woorden, bij de opbouw van deze site haalt jouw computer de bewuste foto niet van internet, maar uit je cache op je pc.
    Voor anderen is de foto echter niet zichtbaar. Zo zie ik ook enkel een link en geen foto in het bewuste bericht staan.

    En wat betreft het screenshot van de MoC-BR, daar is überhaupt geen vergelijkingsmateriaal voor nodig. Die ziet er gewoon slecht uit. Wat is trouwens de toegevoegde waarde van screenshots publiceren als men pas halverwege het proces is?
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  20. #1345

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy Bekijk bericht
    Sommige sites staan geen deeplinking toe, afbeeldingen zijn dan slechts te zien op de originele site. Omdat jij de bewuste site nog in je internetgeheugen op je computer hebt staan, zal de foto wel voor jou te zien zijn. Met andere woorden, bij de opbouw van deze site haalt jouw computer de bewuste foto niet van internet, maar uit je cache op je pc.
    Voor anderen is de foto echter niet zichtbaar. Zo zie ik ook enkel een link en geen foto in het bewuste bericht staan.
    Ah, bedankt voor deze info, ik ben niet zo thuis in dit soort zaken. Hoe het ook zij, de foto waar ik naar linkte is op DVDBeaver te zien, voor degene die dat nog interessant vinden.

    En wat betreft het screenshot van de MoC-BR, daar is überhaupt geen vergelijkingsmateriaal voor nodig. Die ziet er gewoon slecht uit. Wat is trouwens de toegevoegde waarde van screenshots publiceren als men pas halverwege het proces is?
    Exact! Mijn vermoeden is dus dat men op deze wijze een beeld wil geven van hoe de kadrering er in 1.37 uit gaat zien en dat dat de enige reden is dat ze deze foto's gepost hebben. Het zijn volgens mij niet eens foto's van de uiteindelijke blu-ray zelf. Maar dit is allemaal speculatie.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  21. #1346

    Standaard

    Die foto's staan ook op de site onder de naam: nick
    Ik weet niet waar Jordy dit vandaan heeft, maar het lijkt me een stukje open directory, al kom je niet in het gedeelte met het overzicht van die directory, dus zal eigenlijk niet open moeten zijn.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #1347

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Die foto's staan ook op de site onder de naam: nick
    Ik weet niet waar Jordy dit vandaan heeft, maar het lijkt me een stukje open directory, al kom je niet in het gedeelte met het overzicht van die directory, dus zal eigenlijk niet open moeten zijn.
    Link staat gepost op het MoC forum op blu-ray.com, dus het lijkt wel een bewust gedaan te zijn.

    Overigs staan The Insect Women en Tabu ook ineens op de database op blu-ray.com, dus deze zullen wel toekomstige release van eureka zijn

    http://www.blu-ray.com/movies/The-In...Blu-ray/26863/

    http://www.blu-ray.com/movies/Tabu-Blu-ray/29376/

    Dit stond ook nog gepost op het MoC forum op blu-ray.com

    Looks like 2012 will be awesome.

    Die Nibelungen (hopefully)
    The Insect Woman
    Tabu
    More surprise upgrades
    More from Fox and Universal

  23. #1348

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Tja, ik zou vele voorbeelden uit de archieven kunnen halen, maar dat vind ik te veel moeite.
    Ik weet niet of dat bij je bekend is but a man can change...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #1349

    Standaard

    Opheldering:

    Tweet from yesterday:

    Quote:
    Turns out the TOUCH OF EVIL 'grabs' were not actual BD grabs, they were screengrabs from MPEGStreamClip. Expect even better than that soon!
    Dat klinkt veelbelovend!

  25. #1350

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Ik weet niet of dat bij je bekend is but a man can change...
    Tja, alles kan... Maar nu spreek je jezelf wederom tegen, want eerst was mijn opmerking nog volledig ongegrond, terwijl je nu dus impliciet toegeeft dat het wel degelijk gebaseerd was op opmerkingen uit het verleden. Blijkt dus dat je nog niet bepaald veranderd bent
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

Pagina 54 van 73 EersteEerste ... 44450515253545556575864 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •