Pagina 47 van 73 EersteEerste ... 3743444546474849505157 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.151 tot 1.175 van 1818 worden weergegeven.
  1. #1151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik zit er ook niet op te wachten, maar soms zetten ze andere extra's op de DVD.
    BFI heeft dat ook gedaan met z'n Ozu-uitgaves en ik kan me wel een beetje voorstellen dat zoiets soms wel handig is. En in het geval van de komende Antonioni-releases van MoC is het ook nog zo dat die nog niet eerder in het Engelse taalgebied op DVD verschenen. Wat dat betreft begrijp ik wel dat ze voor dit soort (minder bekende) titels de markt zo goed mogelijk willen dekken.

  2. #1152

    Standaard

    Idd. een (vanuit consumenten oogpunt) onzinnig besluit.
    Hoop dat ze `t terug draaien, een dvd hoef ik er niet bij als ik de blu-ray koop. Maar goed, als de prijs niet hoger wordt dan boeit `t niet zo. Maar dat zal wel niet...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #1153

    Standaard

    LATE MIZOGUCHI boxset (8 x DVDs + 4 thick booklets, all in a hard box) is out on January 24th 2011 for a steal. No Blu planned unfortch.


    Is dat iets..?

  4. #1154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht

    Is dat iets..?
    Het zijn maar films van een van de oude, grote meesters op filmgebied uit Japan. Kom op Jordy...een beetje research mag wel

    Maar ja....dat is zeker wel "iets"..... Ze zijn al los uitgegeven en nu in een box die waarschijnlijk voordelig wordt geprijsd. Ugetsu en Sansho zijn gewoon een must. Ik heb zelf de criterions.

  5. #1155

    Standaard

    Haha, ja ik ben eigenlijk pas sinds kort echt geïnteresseerd raakt in dit soort werk dus ik moet er nog even inkomen. Ik lees op IMDb iig veel goeds over de films die in deze box zitten. Ik houd deze box dus in de gaten

  6. #1156

    Standaard

    M'n luiheid wordt weer eens beloond! Ik had die Mizoguchi's al langer op het oog en nu kan ik ze mooi allemaal in een keer kopen. En ik neem aan ook voor een wat lagere prijs.

  7. #1157

    Standaard

    Ben benieuwd, bij Amazon UK is deze zo rond de 35 pond dus ik verwacht bij Eureka een prijs van tussen de 25 en 30 pond.

  8. #1158

    Standaard

    Sansho Dayo en Ugetsu zijn bekende meesterwerken, Akasen Chitai is echter ook zéér de moeite waard!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #1159

  10. #1160

    Standaard

    Wel tof dat je van de Mizoguchi box ook alleen de hoes kunt bestellen, voor als je ze alle 4 al hebt
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #1161

  12. #1162

    Standaard

    Mooie release! Helaas in april op dvd en pas eind 2012 (!) op blu-ray te verwachten.

  13. #1163

    Standaard

    Alleen jammer dat Der Tiger von Eschnapur zo'n waardeloze prul film is

    Overigens gaan ze dit jaar "lot's of 'messy' films" uitbrengen, wat hoogstwaarschijnlijk wijst op verschillende Shohei Imamura films.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  14. #1164

  15. #1165

    Standaard

    9 pond voor Paranoiac is een leuke prijs
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #1166

    Standaard

    Is dat een beetje de moeite waard die film?

  17. #1167

    Standaard

    De verhalen die ik er over lees (www.dvdbeaver.com) zijn zéér positief.

    Het is een horrorfilm uit de stal van de befaamde Hammer studios.

    Voor 9 pond val ik er geen buil aan!

    Jammer dat de Aziatische blu's (met name The World) nog zo duur blijven
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #1168

    Standaard

    Ja, the Burmese Harp blijft ook erg duur.. beetje jammer.

  19. #1169

    Standaard

    Burmese Harp heb ik al op Criterion. Lastig om te double dippen...al is de film overigens zéér de moeite waard!

    edit;

    ik vind de blu ray té soft in vergelijking met de Criterion: REVIEW
    Laatst aangepast door Coen P. : 24-02-2011 om 16:42
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #1170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht


    Is dat iets..?
    Wie de dvd's al heeft kan voor 5 pond overigens alleen de hoes bestellen (evt. in combinatie met een dunne keepcase en inlay voor Sansho Dayu).

    Mij boeit het niet zo, maar voor de hoespuristen onder ons...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #1171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Is dat een beetje de moeite waard die film?
    Het is een hele leuke film. Geregisseerd door Freddie Francis, die vooral bekend is als cameraman (bv. de Lynch films 'Elephant Man' en 'Dune') en hier zijn oog voor compositie en belichting zeer laat merken. En er is natuurlijk Mr. England, Oliver Reed. Ooit had ik een hekel aan die man, maar ik weet niet meer goed waarom (vermoedelijk omdat hij nogal een acquired taste is, in de woorden van Bette Davis), maar nu kijk ik films enkel en alleen omdat Ollie er in zit (wat helaas niet altijd even goed uitpakt, want de man heeft nogal veel troep gemaakt ). Hoe het ook zij, het is een uitstekend geschreven thriller van Hammer, zoals Coen al aangaf. Ik vind hun horrorfilms meestal wat aan de saaie kant, maar deze is een van hun leukere.

    Die Maria Montez film die ze bij Eureka hebben uitgebracht is overigens ook een dikke aanrader. Als je een Maria Montez liefhebber bent althans. Hele mooie blu-ray ook
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  22. #1172

    Standaard

    Ok thanks Maikel, zal eens bekijken of ik deze dan toch blind aan ga schaffen

  23. #1173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Zo te zien zijn de dual format uitgaves niet duurder dan de uitgaves met enkel de blu-ray erin. Heb beide besteld (wat niet weg neemt dat ik het onzin vind om ze in dual format uit te brengen...)
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #1174
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #1175

    Standaard

    Van de MoC twitter:

    Twitsclusive: 1923 Marseille looks astonishing in 1080p. Jean Epstein's CŒUR FIDÈLE to be released as a Dual Format edition in June.


    en

    Oh lordy, another Twitsclusive: PIGS & BATTLESHIPS / STOLEN DESIRE Dual Format edition, released 27th June 2011 - http://bit.ly/fdiGiq
    There's more Imamura to come too!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 47 van 73 EersteEerste ... 3743444546474849505157 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •