Pagina 39 van 73 EersteEerste ... 2935363738394041424349 ... LaatsteLaatste
De resultaten 951 tot 975 van 1818 worden weergegeven.
  1. #951

  2. #952

    Standaard

    Nieuwe titel aangekondigd:

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #953

    Standaard

    Zojuist weer de maart nieuwsbrief gekregen, met daarin de aanbiedingen voor de nieuwe Pialat releases van deze maand:

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #954

    Standaard

    Zijn er weer aanbiedingen voor maart? Heb je een linkje? Vind er niets over op de site....

  5. #955
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #956

  7. #957

    Standaard

    Zijn wel een paar nieuwe toegevoegd zoals The Savage Innocents

  8. #958
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #959

  10. #960

    Standaard

    Die aanbieding van de silents ben ik voor gezwicht!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #961

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Die aanbieding van de silents ben ik voor gezwicht!
    Dit maakt mijn vraag in het andere topic overbodig
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #962

  13. #963

    Standaard

    Mooie Japanse en Italiaanse bundels voor maar 25 pond voor 4 disks!! Helaas heb ik uit elke bundel al een titel waardoor het helaas minder aantrekkelijk voor me wordt...

  14. #964

    Standaard

    Ah, tof. Ik heb die docu bundel genomen, waar ik alleen Salesmen al van had, maar die kan ik wel cadeau geven. Is het nog steeds een mooie aanbieding.

    Van de rest heb ik het meeste al. Behalve die animatie films, alleen fantastic planet. mjah.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  15. #965

    Standaard

    Nog absolute aanraders? Moet eerlijk bekennen dat veel van de titels me zo niks zeggen....maar zijn wel prima prijzen.

  16. #966

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Nog absolute aanraders? Moet eerlijk bekennen dat veel van de titels me zo niks zeggen....maar zijn wel prima prijzen.
    Die Aziebundel voor maar 25 pond....absoluut!

  17. #967

    Standaard

    Ja, daar zou ik ook geen twee keer over na hoeven te denken. 't is dat ik ze alle vier al heb. :P
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  18. #968

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Ah, tof. Ik heb die docu bundel genomen, waar ik alleen Salesmen al van had, maar die kan ik wel cadeau geven. Is het nog steeds een mooie aanbieding.

    Van de rest heb ik het meeste al. Behalve die animatie films, alleen fantastic planet. mjah.
    Salesman mag je wel aan mij slijten, heb vast wel een leuke ruiler voor je
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #969

  20. #970

    Standaard

    Aziebundel is onderweg!

  21. #971

    Standaard

    Zijn die docu's de moeite waard?

  22. #972

    Standaard

    Totaal verschillende films Jordy:
    Salesman: een docu over bijbelverkopers (tragisch & hilarisch)
    For All Mankind: sublieme docu over de ontwikkeling in de ruimtevaart. De soundtrack bestaat uit verhalen van astronauten die (andere) beelden vergezellen. Een perfecte blend van beeld en geluid!
    Soul Power: docu over Zaire 74, een concert dat The Rumble of the Jungle (Foreman vs Ali) vergezelde. Essentieel voor liefhebbers van (zwarte) muziek.
    Idi Amin: een indringend document van een gek, die helaas dictator in Uganda is. Onthutsend om te zien.

    Kortom: ja, de moeite waard!!!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #973

    Standaard

    Hmz, misschien daar ook nog maar even over nadenken dan.

  24. #974

    Standaard

    Ik zou dan ook voor de Italië bundel gaan
    1x Visconti, 2x Antonioni, 1x Di Sica voor 25 pond (zelf bijna dubbele betaald denk ik )
    Laatst aangepast door Coen P. : 28-04-2010 om 15:08
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #975

    Standaard

    Die docu's lijkt me veruit de minst interessante bundel. Die Soul Power is ook voor 5 euro te koop, Nederlandse uitgave. Ik zeg; Azie of Italie!

Pagina 39 van 73 EersteEerste ... 2935363738394041424349 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •