Pagina 20 van 73 EersteEerste ... 101617181920212223243070 ... LaatsteLaatste
De resultaten 476 tot 500 van 1818 worden weergegeven.
  1. #476

    Standaard

    The Naked Island heb ik zaterdag dan wel ontvangen, Faust werd idd. ook geannulleerd
    waar is ie nog meer goedkoop te krijgen?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #477

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen Bekijk bericht
    dat zie ik

    mis echter een bronvermeldig om eea te controleren/bekijken!
    Hier is nu toch een bron.

  3. #478

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander2 Bekijk bericht
    Hier is nu toch een bron.
    ok!

    houdt dit nu in dat er geen deel 2 komt van MoC mbt Naruse?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #479

    Standaard

    Als er genoeg exemplaren van MoC's eerste Naruse-box verkocht worden, zou er misschien een tweede box komen. Ik neem aan dat er niets aan die situatie is veranderd, aangezien BFI waarschijnlijk al een hele tijd de rechten voor deze films heeft. Maar als die MoC box er komt, kan dat volgens mij nog erg lang duren.

    Maar goed, nu zijn er op R2 al 6 films van Naruse beschikbaar, en er zit nog een Naruse box van Criterion Eclipse aan te komen. En met de aankomende releases van The Human Condition, en MoC's acht Mizoguchi's mogen de liefhebbers van oude Japanse cinema niet klagen.
    Laatst aangepast door Sander2 : 19-10-2007 om 14:12

  5. #480

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander2 Bekijk bericht
    Als er genoeg exemplaren van MoC's eerste Naruse-box verkocht worden, zou er misschien een tweede box komen. Ik neem aan dat er niets aan die situatie is veranderd, aangezien BFI waarschijnlijk al een hele tijd de rechten voor deze films heeft. Maar als die MoC box er komt, kan dat volgens mij nog erg lang duren.

    Maar goed, nu zijn er op R2 al 6 films van Naruse beschikbaar, en er zit nog een Naruse box van Criterion Eclipse aan te komen. En met de aankomende releases van The Human Condition, en MoC's acht Mizoguchi's mogen de liefhebbers van oude Japanse cinema niet klagen.
    De kans is natuurlijk zeer groot dat die Naruse box van Eclipse dezelfde films bevat als die al bij MoC en de BFI zijn te vinden.

  6. #481

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan Bekijk bericht
    De kans is natuurlijk zeer groot dat die Naruse box van Eclipse dezelfde films bevat als die al bij MoC en de BFI zijn te vinden.
    Maar dan wel voor een veel vriendelijkere Eclipse prijs!

  7. #482

    Standaard

    waar halen jullie die info rond een Naruse eclipse box en een 2e MoC Naruse box eigenlijk vandaan?

    Binnenkort komt het eerste dubbelpack van Mizoguchi uit op MoC, maar wanneer komen de andere 3 met de overige 6 films?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #483

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen Bekijk bericht
    waar halen jullie die info rond een Naruse eclipse box en een 2e MoC Naruse box eigenlijk vandaan?

    Binnenkort komt het eerste dubbelpack van Mizoguchi uit op MoC, maar wanneer komen de andere 3 met de overige 6 films?
    Volg het Criterionforum eens wat meer Coen, steek je stuk meer van op dan van dit forum. Eén van de medewerkers van MoC is daar vaste poster en hij heeft volgens mij een tijd terug bevestigd dat het afhankelijk is van de verkopen van de eerste box of er nog een tweede box komt.

    De andere drie dubbelpacks komen volgens mij pas in de winter van 2008.

  9. #484

    Standaard

    Iets preciezer:
    • Sansho Dayu & Gion Bayashi in november
    • Chikamatsu Monogatari & Uwasa no Onna in februari
    • Ugetsu Monogatari & Oyu-sama in maart
    • Akasen Chitai & Yokihi in april

  10. #485

    Standaard

    dank jullie wel! goede tips en info!

    scheelt wel dat ze per maand komen, want het is wel 25 euro per duopack! Maar gegarandeerd dat ze er allemaal in komen, met name Ugetsu als verjaardagscadeautje in maart zie ik wel zitten
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #486

    Standaard

    Nog altijd geen MoC verzonden bij Blah. Planet Earth hadden ze dan wel weer heel snel verzonden.

  12. #487

    Standaard

    bij mij is Kwaidan vandaag verzonden! Mijn 3 planet earth boxen zijn ook allemaal al gearriveerd!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #488

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen Bekijk bericht
    bij mij is Kwaidan vandaag verzonden! Mijn 3 planet earth boxen zijn ook allemaal al gearriveerd!
    3?.. 1 niet genoeg?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  14. #489

    Standaard

    Blah heeft Assassination en Shoeshine eindelijk verzonden!

  15. #490

    Standaard

    Same here,

    mijn 4 MoC's zijn ook verzonden. Ik baal nog wel van Faust. Iemand een goiede prijs gevonden voor deze titel.

  16. #491

    Standaard

    Iemand nog een goedkoop adres voor de recente MoC?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #492

    Standaard

    Volgens mij zijn ze het goedkoopste in de pre-order bij HMV. De prijzen worden meteen verhoogd als de dvd verschijnt heb ik gemerkt. Edvard Munch was eerst £11,99 en nu £15,99.

    EDIT: Edvard Munch is met kortingsbon nu $23,95 bij cd-wow.us zie ik. Met de huidige dollarkoers is dat ongeveer €16,50.
    Laatst aangepast door Sander2 : 26-10-2007 om 09:28

  18. #493

    Standaard

    ok thx!

    silence is daar met korting en link 20 dollar, dus dat is 15 euro nog wat ofzo?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #494

    Standaard

    20 dollar is ongeveer 14 euro. Zie hier voor de wisselkoersen.

  20. #495

    Standaard

    Iemand een redelijke prijs voor Faust incl. gevonden?

  21. #496

    Standaard

    Ja. Nu is hij weer wel verkrijgbaar bij Blah DVD voor £8,99.

  22. #497

    Standaard

    verdomme!

    International Postage Charge van ruim 2 euro bij blahdvd.com!

    geldt per bestelling, dus ongeacht het aantal dvd's!
    Laatst aangepast door Coen P. : 27-10-2007 om 16:03
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #498

    Standaard

    Iemand die trouwens kan bevestigen of ontkrachten dat F for Fake geen Engelse ondertiteling kent?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #499

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen Bekijk bericht
    verdomme!

    International Postage Charge van ruim 2 euro bij blahdvd.com!

    geldt per bestelling, dus ongeacht het aantal dvd's!
    Hè? Dit heb ik helemaal niet hoeven te betalen...

    EDIT: Ik zie het nu ook. Blijkbaar iets nieuws.

  25. #500

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen Bekijk bericht
    Iemand die trouwens kan bevestigen of ontkrachten dat F for Fake geen Engelse ondertiteling kent?
    Volgens deze review heeft F for Fake geen ondertiteling.

Pagina 20 van 73 EersteEerste ... 101617181920212223243070 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •