Pagina 49 van 73 EersteEerste ... 3945464748495051525359 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.201 tot 1.225 van 1818 worden weergegeven.
  1. #1201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Hoera!

    Imamura's 'Ballad of Narayama' en Kobayashi's 'Harakiri' komen op blu uit!
    Harikiri is toch wel een van mijn favoriete Samurai films, samen met Sword of Doom. Deze gaat er dus wel komen.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  2. #1202

    Standaard



    Een mij onbekende film van John Ford, maar ziet er zeker goed uit! Enkel dvd helaas. Wellicht betekent dit dat de print niet van die kwaliteit is dat blu-ray nog erg veel voordeel te bieden heeft?

  3. #1203

    Standaard

    Check dit topic daarover, daarin wordt uitgelegd waarom enkel een DVD uitgave mogelijk is: http://www.criterionforum.org/forum/...342224#p342224

    Dit is sowieso wel een film die me interessant lijkt..

  4. #1204

    Standaard

    Ah, oke. Jammer toch dat het zo lastig is om geld bij elkaar te krijgen om films als deze te restaureren. Maar goed, ben al blij dat er nog bedrijfjes als MoC bestaan die het op dvd uitbrengen.

  5. #1205

    Standaard

    Goeie film, zit ook in die Ford boxen uitgegeven door FOX op R1.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  6. #1206

    Standaard

    Komt er zeker wel in. Ben benieuwd naar `t meer onbekendere werk van Ford.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #1207

    Standaard

    http://www.eurekavideo.co.uk/offers/juneoffers.html

    Serieus goede aanbiedingen nu, Blu-ray's zijn sterk afgeprijsd!

  8. #1208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    http://www.eurekavideo.co.uk/offers/juneoffers.html

    Serieus goede aanbiedingen nu, Blu-ray's zijn sterk afgeprijsd!
    WOW, hebben hebben hebben. :P
    Ben nu wel blij dat ik vooral met Will success spoil rock hunter? en Make way for tomorrow gewacht heb tot ze wat goedkoper waren. Geduld loont...

  9. #1209

    Standaard

    How.... dit gaat me veel geld kosten.... vanavond maar eens even goed doorspitten...

  10. #1210

    Standaard

    Was van plan ff te stoppen met kopen, maar hier moet ik een paar van hebben.

  11. #1211

    Standaard

    Weet iemand of er een kans bestaat dat de films van Sirk, There's Always Tomorrow en A Time to Love and a Time to Die op BD uit gaan komen? Die dvd's zijn nu namelijk ook spotgoedkoop.

  12. #1212

    Standaard

    Ik zal wel niet goed kijken, maar kan iemand mij vertellen of Faccia a Faccia (Face to Face) de blu-ray of de dvd uitgave is? Gezien de prijs ook ik op het laatste.

    En zitten er nog absolute aanraders tussen? The World en Make Way for Tomorrow (BD) zitten al in het winkelmandje.

  13. #1213

  14. #1214

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Ik zal wel niet goed kijken, maar kan iemand mij vertellen of Faccia a Faccia (Face to Face) de blu-ray of de dvd uitgave is? Gezien de prijs ook ik op het laatste.

    En zitten er nog absolute aanraders tussen? The World en Make Way for Tomorrow (BD) zitten al in het winkelmandje.
    Is een DVD, helaas niet op BD uitgekomen, maar dat gaat geloof ik nog wel gebeuren.

    M
    Profound Desires of the Gods
    Tokyo Sonata
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #1215
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Daar zou 'k niet op rekenen Pep, het bronmateriaal is niet van dien aard om er
    een BD uit te puren.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  16. #1216

    Standaard

    Thanks! Ga dan denk ik toch maar voor de dvd, wil de film graag zien, kan hem altijd nog vervangen. De blu-ray staat op de amazon site, maar nog zonder datum. Van M heb ik de blu-ray al, Tokyo Sonata lijkt me wel wat, dus die komt er ook bij. Net als For All Mankind.

  17. #1217
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Meer uitleg over waarom Face to Face niet op BD komt, kan je nalezen in dit draadje op blu-ray.com forum.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  18. #1218

    Standaard

    Twijfel of ik Mad Detective, Profound Desires of the God en Vengeance is Mine moet halen, ben namelijk niet zo fan van de Aziatische cinema. Hoe moet ik deze films zien? Toppers of middelmaat?

  19. #1219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Twijfel of ik Mad Detective, Profound Desires of the God en Vengeance is Mine moet halen, ben namelijk niet zo fan van de Aziatische cinema. Hoe moet ik deze films zien? Toppers of middelmaat?
    Mad Detective ken ik niet, die andere vind ik onderkant top: tussen de 8 en 8,5
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #1220

    Standaard

    Vengeance is Mine behoort tot de absolute top....in mijn ogen. De film wordt steeds beter naarmate je hem meer kijkt. Geen seconde getwijfeld om de BD in huis te halen, ook al heb ik de dvd al.

    Ik twijfelde om M te halen. Welke is dan "beter" de Criterion of de MoC? Daar zijn de meningen over verdeeld dus een lastige keuze. Ik heb hem toch maar gekocht.

  21. #1221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Mad Detective ken ik niet, die andere vind ik onderkant top: tussen de 8 en 8,5
    Heb ze toch maar gekocht kon ze niet laten liggen voor deze prijs.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik twijfelde om M te halen. Welke is dan "beter" de Criterion of de MoC? Daar zijn de meningen over verdeeld dus een lastige keuze. Ik heb hem toch maar gekocht.
    MoC release is in mijn ogen veel te lichter, de Criterion is een stuk donkerder en dat pas beter bij de film. De Criterion heeft ook meer en betere extra`s, maar ja de prijs van de MoC is nu wel erg gunstig.

  22. #1222

    Standaard

    Let op; prijzen tot de 28-e
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #1223

    Standaard

    Twijfel nog over For All Mankind, Soul Power, Make Way for Tomorrow en Sunrise.

    De eerste 2 heb ik al op dvd en zijn niet echt 1080P materiaal... (correct me if i'm wrong...)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #1224

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Twijfel nog over For All Mankind, Soul Power, Make Way for Tomorrow en Sunrise.

    De eerste 2 heb ik al op dvd en zijn niet echt 1080P materiaal... (correct me if i'm wrong...)
    Als ik de reviews zo lees heeft een upgrade voor het beeld van For All Mankind en Soul Power weinig zin. Soul power zou je nog wel kunnen halen voor de veel betere HD track. (mits je van die muziek houdt)

    Make Way for Tomorrow en Sunrise moet je niet over twijfelen en gewoon bestellen, die krijg je niet snel meer voor deze prijs.

  25. #1225

    Standaard

    Mij wordt hier en daar For All Mankind toch aangeraden. Aangezien dit één van mijn favo films aller tijden is ga ik denk ik toch overstag...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 49 van 73 EersteEerste ... 3945464748495051525359 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •