Pagina 50 van 73 EersteEerste ... 4046474849505152535460 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.226 tot 1.250 van 1818 worden weergegeven.
  1. #1226
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Mad Detective ken ik niet, die andere vind ik onderkant top: tussen de 8 en 8,5
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Heb ze toch maar gekocht kon ze niet laten liggen voor deze prijs.
    Mad Detective was mij persoonlijk héél goed bevallen, heb daar zelfs een 9,2 voor gegevens toen 'k deze had gezien op WiW.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  2. #1227

    Standaard

    Ik vond de blu-ray van Soul Power echt een geweldige beeldkwaliteit hebben en zeker een aanschaf waard. Als je de dvd al hebt... tja. Dan ligt `t natuurlijk een beetje eraan hoe goed je de film vond.
    Daarover gesproken: waarom is For All Mankind zo goed? heb `m nog niet gezien maar ben er wel al langer benieuwd naar. Haal me over
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #1228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Daarover gesproken: waarom is For All Mankind zo goed? heb `m nog niet gezien maar ben er wel al langer benieuwd naar. Haal me over
    Dat heb ik uit andere bron met grotendeels mijn smaak ook al een keer gehoord dat die zo goed is.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #1229

    Standaard

    Heb Mad Detective, Tokyo Sonata, Make Way for Tomorrow allen BR en ook Alone Across the Pacific, Vampyr en Nosferatu besteld tijdens de sale. Te mooie prijzen.

    Jammer dat ze Silence de la Mer en Funeral Parade of Roses niet hadden. Ook die Lone and Wolf Box blijft duur...

  5. #1230

    Standaard

    will succes spoil rock hunter en make wat for tomorrow maar aangeschaft. Heb ze al wel beide, maarja, in hd voor die prijs, dat laten we natuurlijk niet liggen.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  6. #1231

    Standaard

    Eindelijk La Planete Sauvage en Vengeance is Mine maar eens besteld. Dat zijn erg leuke prijzen!

    Btw:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Hoera!

    Imamura's 'Ballad of Narayama' en Kobayashi's 'Harakiri' komen op blu uit!

    Hoera indeed!! Dat zijn twee must-haves! :toppie:

  7. #1232

  8. #1233

    Standaard

    Une Femme Mariee en Profound Desires of the Gods ook maar eens besteld. En als ze die actie niet snel dichtgooien dan blijft het daar niet bij denk ik.

  9. #1234

    Standaard

    De actie zou lopen tot de 28e. Niet lang meer dus. Nog maar even Sunrise meegepikt, toch wel een film die ik op BD wil hebben.

  10. #1235

    Standaard

    Van een ander forum:

    Just got the news that Harakiri will be released on 26 Sept. 2011 and... The Ballad of Narayama will be released on 24 Oct. 2011. Both will be dual format releases.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #1236

    Standaard

    Ben zeker benieuwd naar Harakiri and Ballad of Narayama. Pigs and Battleships heb ik al, maar Stolen Desire nog niet, ik wacht waarschijnlijk tot dat de release dropt in prijs.

    Als het goed is zou MoC binnenkort de rest van hun 2011 schema aankondigen.

    De sale was weer vanouds veel bestellen, en dat vlak voor B&N Criterion:
    Alone Across The Pacific
    Assassination
    Judex/Nuits Rouges
    Les Maitres Du Temps
    Vampyr
    Faust
    La Tete Contre Les Murs
    Nosferatu
    Frau In Mond
    Gandahar
    Silence de la Mer
    Funeral Parade
    La Notte
    Il Grido
    Phantom/Die Finanzen des Grobherzogs

    En op Bluray:
    Mad Detective
    Tokyo Sonata
    Fantastic Planet
    Make Way For Tomorrow
    City Girl

    Langzaamaan zo een beetje alle MoC die ik wil hebben...
    Laatst aangepast door Aerodynamisch : 27-06-2011 om 10:23

  12. #1237

    Standaard

    Aargh!! De actie is nu afgelopen en ik wilde Vampyr nog bestellen. Ik dacht dat het tot de 28e zou duren...

  13. #1238

    Standaard

    Als je ze mailt met die belofte dat het tot de 28e zou duren zijn ze meestal niet zo flauw..

  14. #1239
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    En hop heb mijn 3 reeds ontvangen, dat is lekker snel. Corneel hoop dat je deze
    te pakken krijgt aan de kortings-prijs.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  15. #1240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    En hop heb mijn 3 reeds ontvangen, dat is lekker snel. Corneel hoop dat je deze
    te pakken krijgt aan de kortings-prijs.
    Had binnen een uur al een mailtje terug (verzonden via iPhone). Of ik even de titels wil mailen, dan zorgen ze voor een offerte. Me happy. Zo'n goede service is zeldzaam .

  16. #1241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    En hop heb mijn 3 reeds ontvangen, dat is lekker snel. Corneel hoop dat je deze
    te pakken krijgt aan de kortings-prijs.
    Das idd. heel snel. Dan zal mijn bestelling ook morgen of woensdag wel op de mat vallen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #1242

    Standaard

    Eersten van de MoC sale zijn hier ook binnen. De verpakking is niet je van het, want deze was al half open

  18. #1243
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Corneelh Bekijk bericht
    Had binnen een uur al een mailtje terug (verzonden via iPhone). Of ik even de titels wil mailen, dan zorgen ze voor een offerte. Me happy. Zo'n goede service is zeldzaam .
    Contact verlopen via Kevin Lambert vermoed 'k, echt een topgast
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  19. #1244

    Standaard

    Ook hier alles keurig netjes binnen

  20. #1245

    Standaard

    Hoera, Kev gemaild en ik krijg een offerte voor 2 titels

    Wat een service!!!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #1246

    Standaard

    Heeft iemand La Planete Sauvage en of Paranoia binnen van de sale?

  22. #1247

    Standaard

    Ja, Paranoia heb ik begin deze week binnen gekregen.

  23. #1248

    Standaard

    Ik heb 3 titels binnen (Vengeance is Mine, The World, For All Mankind)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #1249

    Standaard

    For All Mankind is hier nog steeds niet gearriveerd...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #1250
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 50 van 73 EersteEerste ... 4046474849505152535460 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •