Pagina 57 van 73 EersteEerste ... 74753545556575859606167 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.401 tot 1.425 van 1818 worden weergegeven.
  1. #1401

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    ^^Eureka verzendt normaal gesproken met Royal Mail, daar zou je dan ook iets van terug moeten zien.
    Er zat idd ook een royal mail stikker op, vandaar ook dat ik vermoedde dat het van Eureka kwam. Nou goed, weet ik in ieder geval waar ik moet zijn, bedankt voor de reacties!
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  2. #1402

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Heeft iemand hier trouwens die Pasolini's rechtstreeks bij Eureka besteld? Ik kreeg vandaag een leeg pakketje binnen en probeer dus nu te achterhalen wat er in had moeten zitten en mijn eerste ingeving is dat het van Eureka komt. Het is in ieder geval een verder volledig neutraal bruin doosje, met niets meer dan een witte sticker met mijn adres er op. Als iemand hier toevallig onlangs die Pasolini's heeft binnengekregen in eenzelfde soort verpakking, weet ik meer.
    Ja, heb ze via Eureka besteld en afgelopen donderdag binnen gekregen. Beide zaten samen in 1 doos

    Geweldig nieuws dat ze Birth of A Nation gaan uitbrengen. Kijken of hun versie beter gaat zijn dan de Kino versie. Heb de film trouwens nu op dvd (de UK versie) en op blu-ray maar heb `m nog steeds niet helemaal gezien...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #1403

    Standaard

    Had mijn exemplaar van The Yellow Sea eigenlijk al verwacht. Wie heeft hem al?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #1404

    Standaard

    ^^Staat een paar berichtjes boven je Coen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #1405

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Geweldig nieuws dat ze Birth of A Nation gaan uitbrengen. Kijken of hun versie beter gaat zijn dan de Kino versie. Heb de film trouwens nu op dvd (de UK versie) en op blu-ray maar heb `m nog steeds niet helemaal gezien...
    Mag ik, zonder dat het als een aanval wordt gezien, het vreemd vinden dat je het geweldig nieuws vindt? Als je 'm al 2x hebt gekocht, maar nog steeds niet helemaal gezien hebt, neem ik aan dat je 'm toch niet bijster goed vindt ?

  6. #1406

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Mag ik, zonder dat het als een aanval wordt gezien, het vreemd vinden dat je het geweldig nieuws vindt? Als je 'm al 2x hebt gekocht, maar nog steeds niet helemaal gezien hebt, neem ik aan dat je 'm toch niet bijster goed vindt ?
    Mag je vinden maar zo zit het niet. Zoals hier boven al wordt aangegeven is het vaak een kwestie van tijd (de film duurt tenslotte ruim 3 uur, die kijk je dus niet even zo maar tussen door) en een kwestie van "het juiste moment". Voor zo`n lange,stomme film moet je toch in de juiste stemming zijn IMHO.
    Dus vreemd is het niet.
    De reden dat ik het geweldig nieuws vind ligt dan ook voor een groot deel in het feit dat ik het geweldig vind dat zulke oude films door gerenomeerde bedrijven als Masters of Cinema op blu-ray worden uitgebracht.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #1407

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Nieuwe offers, helaas geen spectaculaire aanbiedingen.

    http://www.eurekavideo.co.uk/offers/offers.html
    Ik vond het interessant om te lezen dat ze van de covers van 3 van hun releases (Metropolis, Touch of evil, Double indemnity) posters aanbieden. De cover van Metropolis vind ik namelijk prachtig.

  8. #1408
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #1409

    Standaard

    Goed nieuws:

    EUREKA will be announcing their releases incl. MASTERS OF CINEMA titles for July, August & September on Monday 30 Apr at around 2.30pm UK time via their @eurekavideo & @mastersofcinema twitter feeds and on this very page! So what films and which directors would you like to see join the Masters of Cinema Series?
    Erg benieuwd waar ze mee komen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #1410

    Standaard

    Nieuwe titels, t/m september:





    Dr. Mabuse komt ook in een steelbook uit maar daar is nog geen plaatje van.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #1411

    Standaard

    Daar zitten een paar leuke titels bij. Eigenlijk wil ik ze allemaal wel hebben.

    De Mabuse-box heb ik eigenlijk nog niet eens bekeken (heb hem wel liggen) maar ik heb zo'n idee dat ik al vooraf ga double dippen.

  12. #1412

    Standaard

    Veel Pasolini, is dat nu echt de moeite waard (totaal niet bekend met zijn werk)?

  13. #1413

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Daar zitten een paar leuke titels bij. Eigenlijk wil ik ze allemaal wel hebben.

    De Mabuse-box heb ik eigenlijk nog niet eens bekeken (heb hem wel liggen) maar ik heb zo'n idee dat ik al vooraf ga double dippen.
    Ik blijf dat vreemd vinden: als je de titel op blu-ray gaat kopen terwijl de DVD nog niet bekeken in je kast ligt. Blijkbaar vond je 'm dan toch niet zo aansprekend, dat je 'm al bekeken hebt.
    Kijkachterstand of niet, feit is dat je steeds een andere film bekeken hebt terwijl je deze ook had liggen .

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Veel Pasolini, is dat nu echt de moeite waard (totaal niet bekend met zijn werk)?
    Ken je Salo ook niet? Dat is in ieder geval de meest bekende en geruchtmakende.
    MoC heeft al eerder 7 titels uitgegeven van Pasolini trouwens.

  14. #1414

    Standaard

    Testament des Dr. Mabuse is wat mij betreft Lang's absolute meesterwerk, nog beter dan Metropolis of M. Zelden een film gezien die zoveel inventiviteit per vierkante meter heeft als deze. Je hebt het gevoel dat Lang voor je neus de complete geluidsfilm aan het uitvinden is en dat terwijl de film ook gewoon werkt als misdaadfilm. Zal voor mij een van mijn favoriete releases van het jaar worden!
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  15. #1415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik blijf dat vreemd vinden: als je de titel op blu-ray gaat kopen terwijl de DVD nog niet bekeken in je kast ligt. Blijkbaar vond je 'm dan toch niet zo aansprekend, dat je 'm al bekeken hebt.
    Kijkachterstand of niet, feit is dat je steeds een andere film bekeken hebt terwijl je deze ook had liggen .
    Het is niet helemaal correct wat ik postte: ik had namelijk de oude Eureka-versie al en die heb ik ook bekeken. Omdat ik de andere films ook wilde zien heb ik de box destijds gekocht.

  16. #1416

    Standaard

    Ik heb die Mabuse box ook al lang op de plank staan, binnenkort toch maar es bekijken

    @rogue: Salo 'ken' ik uiteraard wel van naam, misschien daar maar eens mee beginnen om een beeld te krijgen van deze regisseur

  17. #1417

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik heb die Mabuse box ook al lang op de plank staan, binnenkort toch maar es bekijken

    @rogue: Salo 'ken' ik uiteraard wel van naam, misschien daar maar eens mee beginnen om een beeld te krijgen van deze regisseur
    Misschien is een andere film wel beter om mee te beginnen Jordy, Salo is wel erg......hoe zeg je het netjes, vreselijk onplezierig, om je een indruk te geven.

    Tegen beter weten in heb ik 'm 2x gezien (wilde kijken hoe de blu-ray uitkwam), maar ik kan nu wel zeggen dat ik 'm nooit meer hoef te zien .

  18. #1418

    Standaard

    Salo is inderdaad geen goed startpunt. Een van de films uit de "trilogy of life" (The Decameron / The Canterbury Tales / Arabian Nights) lijkt me een betere keus. Of anders The Gospel According to Matthew (waarvan ook een MoC-uitgave bestaat). Eigenlijk is alles beter dan Salo omdat dat in elk opzicht (ook in de mate waarin ie makkelijk te verteren is) een buitengewone film is.

    De eerste twee keer heb ik hem trouwens ook niet uitgekeken, maar inmiddels is het een van mijn favorieten.

  19. #1419

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik blijf dat vreemd vinden: als je de titel op blu-ray gaat kopen terwijl de DVD nog niet bekeken in je kast ligt. Blijkbaar vond je 'm dan toch niet zo aansprekend, dat je 'm al bekeken hebt.
    Kijkachterstand of niet, feit is dat je steeds een andere film bekeken hebt terwijl je deze ook had liggen .
    Zoals ik een tijdje terug al zei: het heeft, bij mij, niet veel te maken met of ie "toch niet zo aansprekend" is. Het heeft oa te maken met de tijd die je hebt (je zet tenslotte niet iedere avond zo maar een film van 2,5 of 3 uur op) en of je er voor in de juiste stemming bent. Na een lange drukke werkdag ga ik echt geen stomme film van 2,5 uur kijken, dan heb ik gewoon zin in wat lichtere kost.
    Ook komt t nogal eens voor dat ik wel een lange film wil kijken maar er van alles tussen komt en het er niet van komt.
    Zo gek is het niet
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #1420

    Standaard

    Het lijkt erop dat de offers-pagina van MoC behoorlijk is uitgekleed. Alleen de nieuwe releases en de posters staan er nog op.

  21. #1421

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Zoals ik een tijdje terug al zei: het heeft, bij mij, niet veel te maken met of ie "toch niet zo aansprekend" is. Het heeft oa te maken met de tijd die je hebt (je zet tenslotte niet iedere avond zo maar een film van 2,5 of 3 uur op) en of je er voor in de juiste stemming bent. Na een lange drukke werkdag ga ik echt geen stomme film van 2,5 uur kijken, dan heb ik gewoon zin in wat lichtere kost.
    Ook komt t nogal eens voor dat ik wel een lange film wil kijken maar er van alles tussen komt en het er niet van komt.
    Zo gek is het niet
    Dat is de logische verklaring dat je de DVD nog niet bekeken hebt.

    Maar niet dat je dan de blu-ray gaat kopen. Waarom ga je dan niet eerst alsnog de DVD bekijken voordat je de blu-ray gaat kopen. Anders heb je kans dat je 2x dezelfde film niet bekeken hebt liggen. Met de kans dat je het eigenlijk een slechte film vindt, die je dan maar liefst 2x hebt gekocht.
    Zonde.

    On topic: wie heeft Lifeboat al binnen en kan iets zeggen over de kwaliteit? Op blu-ray.com staat wel een review, maar ik hecht ook altijd waarde aan de meningen hier.

  22. #1422

    Standaard

    Ik heb hem wel binnen rogue, maar nog niet bekeken dus kan je helaas geen info geven
    Laatst aangepast door peptalk : 06-05-2012 om 16:48 Reden: typo
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #1423

    Standaard

    De blu van 'Lifeboat' was nog beter dan ik aanvankelijk verwacht had. In het begin schrok in enorm, want die eerste scenes in de mist zijn vreselijk belabberd en ik meende zelfs lichte digitale compressiefouten te zien, maar dat kan ook printschade geweest zijn. Gelukkig beperkt zich dat grotendeels tot het begin en ziet de rest er goed tot zeer goed uit. Duidelijk een niet gerestaureerde print met alle kleine nadelen van dien en dus per definitie wisselvallig maar onder de omstandigheden een prima transfer uiteindelijk. Als het er goed uitziet, ziet het er ook echt goed uit. Absoluut een verbetering ten opzichte van zowel de Fox als de MGM DVD.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  24. #1424

    Standaard

    Bedankt voor de reacties !

  25. #1425

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Het lijkt erop dat de offers-pagina van MoC behoorlijk is uitgekleed. Alleen de nieuwe releases en de posters staan er nog op.
    Dat is maar tijdelijk: "I'm on holiday for a few days, so we took it down until I'm back, I'm gonna mix it up a little when I'm back too. Should be back up by a week on Monday. Kevin Eureka Entertainment."

Pagina 57 van 73 EersteEerste ... 74753545556575859606167 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •