Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 184 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Mooi..alles wordt een beetje verdeeld!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  2. #127

    Standaard

    THR is reporting that Sin City: A Dame to Kill For officially began shooting today in Austin, Texas. The sequel has been in development for a long time and is now finally on track for its 2013 release date.

    We've also learned of the addition of two more cast members to the film. First up, we will officially see the return of Jaime King, who portrayed Goldie and Wendy in the first film and reprises her role as Wendy in the sequel. Jamie Chung will also be stepping into the shoes worn by Devon Aoki in the first film for the role of deadly little Miho. THR also points out that many roles in the film still remain unfilled at this time, so we should expect more details on those very soon.

    Sin City: A Dame to Kill For was developed by Frank Miller based upon his graphic novel, with a screenplay by Miller and Academy Award winner William Monahan (The Departed). Robert Rodriguez and Miller are directing the October 4, 2013 release.
    ComingSoon.net

    Kan echt niet wachten!

  3. #128

    Standaard

    Eindelijk !!! Het origineel vind ik nog steeds super en nog steeds is het een unieke film.

    Kan niet wachten op deze..............

  4. #129

    Standaard

    In the wake of the tragic loss of actor Michael Clarke Duncan earlier this year, Robert Rodriguez has recast the role of Manute in his upcoming sequel Sin City: A Dame to Kill For. The Hollywood Reporter brings word that the role will now be played by Dennis Haysbert ("24," "The Unit").



    Now in production in Austin, the comic book sequel will again be co-directed by Frank Miller and will feature the return of Mickey Rourke, Jessica Alba, Rosario Dawson and Jaime King with Jamie Chung stepping into the Miho role originally played by Devon Aoki.

    An official plot synopsis has not yet been revealed, but one of the stories being brought to the screen this time around is the titular "A Dame to Kill For," based on Miller's 1993 miniseries.

    This isn't the first time that Haysbert and Duncan have both played the same comic book character. Haysbert provided the voice of Green Lantern Kilowog on the animated "Justice League" series, later brought to the big screen with Duncan voicing.
    ComingSoon.net

    Uitstekende keuze

  5. #130

    Standaard

    Joseph Gordon-Levitt is gecast in een van de hoofdrollen.

    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  6. #131

    Standaard

    Uitstekende toevoeging wederom!

  7. #132

    Standaard

    Om de een of andere reden kijk ik hier niet echt naar uit. Sowieso had de sequel veel eerder gemaakt moeten worden, want de kenmerkende stijl is vandaag de dag tot in den treure gekopieerd. Rodriguez moet echt met wat nieuws komen wil deze een beetje beklijven.

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Om de een of andere reden kijk ik hier niet echt naar uit. Sowieso had de sequel veel eerder gemaakt moeten worden, want de kenmerkende stijl is vandaag de dag tot in den treure gekopieerd. Rodriguez moet echt met wat nieuws komen wil deze een beetje beklijven.
    Hoe zou Sin City in 3D werken? Zwart/Wit, met hier en daar een kleurtje, in 3D, dat zou een uitdaging zijn. Ik ben niet perse een voorstander van 3D en heb maar weinig films gezien waarin 3D echt werkte en/of wat toevoegde, maar Robert Rodriguez heeft ervaring met 3D (Spy Kids 3 & 4, niet gezien overigens).

    Verder zie ik niet echt een mogelijkheid om iets nieuws toe te voegen, aangezien de originele comic book style het gene is wat we in de eerste film te zien kregen.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Joseph Gordon-Levitt is gecast in een van de hoofdrollen.

    Vind Joseph maar een middelmatig acteur. In The Dark Knight Rises en Looper vond ik hem er niet uitspringen. Ben wel benieuwd naar Sin City 2 uiteindelijk..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #135

    Standaard

    Weer twee nieuwe namen: Josh Brolin gaat de rol van Dwight spelen (die in de vorige film nog door Clive Owen werd gespeeld).



    Daarnaast gaat Christopher Meloni een agent met een dubieuze reputatie spelen
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    Verder zie ik niet echt een mogelijkheid om iets nieuws toe te voegen, aangezien de originele comic book style het gene is wat we in de eerste film te zien kregen.
    De film Renaissance: Paris 2054 benaderde de visuele stijl uit de Sin City comics beter dan de film Sin City.

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    De film Renaissance: Paris 2054 benaderde de visuele stijl uit de Sin City comics beter dan de film Sin City.
    Visueel wel, verhaaltechnisch vond ik deze film dodelijk saai en een draak om uit te kijken. Das IMO met Sin City wel anders. Plus het feit dat Sin City live action en Renaissance pure animatie is. Dus de conclusie dat Renaissance dan beter de visuele stijl van een comic beter volgt dan een live action versie is wel een beetje zeggen dat bloed rood is en sneeuw wit...

  13. #138

    Standaard

    Voor mij hoeven ze niets extra's toe te voegen in de vorm van 3D ofzo. Gewoon deze stijl aanhouden en trouw blijven aan de comics, dan komt het wel goed

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Dus de conclusie dat Renaissance dan beter de visuele stijl van een comic beter volgt dan een live action versie is wel een beetje zeggen dat bloed rood is en sneeuw wit...
    Je hebt ook gele sneeuw. Moet je niet eten btw, smaakt nogal zoutig.

  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Je hebt ook gele sneeuw. Moet je niet eten btw, smaakt nogal zoutig.
    sneeuw is in essentie wit, wat je er zelf op strooit of plenst doet dan niet ter zake....

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    sneeuw is in essentie wit, wat je er zelf op strooit of plenst doet dan niet ter zake....
    Ah bedankt, ik vond het ook al zo vreemd toen ik het zag.

  17. #142

    Standaard

    Kunnen jullie het niet gewoon over de film hebben? Als ik dit soort infantiliteit wil lezen ga ik wel naar een kinderforum.

  18. #143

  19. #144

    Standaard

    Ontopic over Sin City: A Dame to Kill For aub

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.ené Bekijk bericht
    Kunnen jullie het niet gewoon over de film hebben? Als ik dit soort infantiliteit wil lezen ga ik wel naar een kinderforum.

    Beetje late reactie, we waren daar gisteravond al over uitgepraat...
    En wie is er nu infantieler, wij die erover praten of jij die erop reageert...

  21. #146

    Standaard

    Het was ook meer richting de meest recente posts bedoelt Tyler

  22. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Het was ook meer richting de meest recente posts bedoelt Tyler
    Hehe, thanks

  23. #148

    Standaard

    e cast van Sin City: A Dame to Kill For bevat steeds meer bekende koppen. Ray Liotta, Juno Temple en Jeremy Piven hebben onlangs getekend voor de actiefilm van Robert Rodriguez. Dat schrijft de Amerikaanse filmblog Indiewire.

    De 58-jarige Liotta is vooral bekend van Goodfellas en Cop Land en is binnenkort te zien in The Iceman. De 23-jarige Temple Speelde in onder meer Atonement, The Other Boleyn Girl en The Dark Knight Rises. De 47-jarige Piven was te zien in Serendipity en Black Hawk Down en is vooral bekend als impresario Ari Gold uit de serie Entourage.

    Eerder werd bekend dat Joseph Gordon-Levitt zich bij de cast heeft gevoegd. Onder anderen Mickey Rourke, Jessica Alba en Michael Madsen keren terug in hun oude rollen. Of Bruce Willis ook terugkeert, is onbekend. Naar verluidt neemt Josh Brolin de rol van Dwight over van Clive Owen. Dennis Haysbert speelt de rol van Manute, die eerder werd gespeeld door wijlen Michael Clarke Duncan.

    A Dame to Kill For is een direct vervolg op Sin City uit 2005 en is wederom gebaseerd op de stripserie van Frank Miller, die ook ditmaal coregisseur is. Wederom moeten de bewoners van de stad het opnemen tegen de meest verdorven onderwereldfiguren.

    Sin City: A Dame to Kill For verschijnt volgend jaar januari in de Nederlandse bioscoop.
    FOK.nl

    Liotta vind ik wel een mooie toevoeging

  24. #149

    Standaard

    Nu.nl

    Bruce Willis ook in Sin City 2

    AMSTERDAM – Bruce Willis keert terug voor een rol in de opvolger van Sin City. De acteur speelde ook in het eerste deel uit 2005.

    Foto: Wenn
    "Bruce keert terug", laat regisseur Robert Rodriguez weten aan MTV, meldt Comingsoon.net maandag.
    Willis speelde in het eerste deel detective Hartigan. Eerder was al bekend dat van de originele cast onder meer Mickey Rourke en Jessica Alba terugkeren.
    De 57-jarige acteur is binnenkort in de bioscoop te zien in het vijfde deel van Die Hard. Ook zal hij dit jaar te zien zijn in de vervolgdelen van Red en G.I.Joe.

    Gokker

    Ook sprak MTV met nieuwkomer Jospeh Gordon-Levitt. In Sin City: A Dame to Kill For speelt hij een gokker. "Een arrogante gokker", legt hij uit. "Hij verslaat de grootste vijand in Sin City, wat hem duur komt te staan."
    De opvolger van Sin City (2005) is begin 2014 te zien in de Nederlandse bioscopen.

  25. #150

    Standaard

    Alleen maar goed goed goed nieuws..toch wel 1 van de meest veelbelovende titels waar ik naar uitkijk..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •