Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 184 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Sin City: A Dame to Kill For (2013)

    Frank Miller, maker van de onlangs verfilmde Sin City comics (vanaf 2 juni in Nederland), is reeds bezig met het schrijven van het script voor Sin City 2, die hij wederom samen met Robert Rodriguez zal regisseren.

    Miller liet in Cannes weten dat het vervolg weer volledig voor groene schermen zal worden opgenomen, maar dat was te verwachten. De film staat gepland voor 2007.

    Bron:Filmtotaal
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  2. #2

    Standaard

    Zo dat wordt wel heel gaaf, ben benieuwd of er dan nieuwe verhaallijnen komen, ik ken de strips namelijk niet. Deel 1 was al gaaf en heb dus hoge verwachtingen voor deel 2.
    The Dark side of the Force is a pathway to many abilities, some consider to be unnatural.

  3. #3

    Standaard

    Voor Robert Rodriguez' en Frank Millers verfilming van de Sin City comics staan al twee vervolgen in de planning. Rodriguez deelde mee dat deel twee gebaseerd zal zijn op A Dame To Kill For, de tweede compilatie in de reeks. Hierin gaan Marv en Dwight op zoek naar Ava Lord, Dwights voormalige verloofde.

    Bron:Filmtotaal
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  4. #4

    Standaard

    A dame to kill for is een fantastisch boek. Ik ben erg blij dat ze het gaan verfilmen.
    laatste DVD gekocht The Big Sleep, The Fisher King, Vertigo

  5. #5

    Standaard

    In an announcement of The Weinstein Company's upcoming release date schedule, ComingSoon.net says that Sin City 2 is included for a summer 2006 bow.

    Geen 2007 maar dus al in 2006!

  6. #6
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    Staat op iMDB
    Plot:
    It's one of those hot nights, dry and windless. The kind that makes people do sweaty, secret things. Dwight's thinking of all they ways he's screwed up and what he'd give for one clear chance to wipe the slate clean, to dig his way out of the numb gray hell that is his life. And he'd give anything. Just to cut loose. Just to feel the fire. One more time.
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JohnDoe
    In an announcement of The Weinstein Company's upcoming release date schedule, ComingSoon.net says that Sin City 2 is included for a summer 2006 bow.

    Geen 2007 maar dus al in 2006!
    super
    deel 1 was geweldig, laat deel 2 maar komen 8)
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #8

    Standaard

    Goed interview met Robert Rodriquez over o.a. Sin City 2 en misschien 3.

    Goed om te horen dat na de single disc Sin City dvd ook een veel uitgebreidere versie/s komen 8) Kan niet wachten wat voor mooie edities dat kunnen worden.

    Interview: http://www.moviehole.net/news/6070.html

  9. #9
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    Brittany Murphy(Shellie)heeft al een contract getekend voor het 2de deel.



    Zolang Clive Owen(I'm Shellie's new boyfriend and i'm out of my mind) maar terugkomt 8)
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pieter bond
    Zolang Clive Owen(I'm Shellie's new boyfriend and i'm out of my mind) maar terugkomt 8)
    Lijkt me een zekere zaak dat Owen terug komt, Hell & Back draait voornamelijk om hem als je de strips gelezen hebt :wink:
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pieter bond
    Zolang Clive Owen(I'm Shellie's new boyfriend and i'm out of my mind) maar terugkomt 8)
    Lijkt me een zekere zaak dat Owen terug komt, Hell & Back draait voornamelijk om hem als je de strips gelezen hebt :wink:
    neen Hell and BAck draait om Wallace niet om Dwight.
    laatste DVD gekocht The Big Sleep, The Fisher King, Vertigo

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don Vito Corleone
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pieter bond
    Zolang Clive Owen(I'm Shellie's new boyfriend and i'm out of my mind) maar terugkomt 8)
    Lijkt me een zekere zaak dat Owen terug komt, Hell & Back draait voornamelijk om hem als je de strips gelezen hebt :wink:
    neen Hell and BAck draait om Wallace niet om Dwight.
    Klopt idd. het was A Dame To Kill For waarin Dwight nog een ander identiteit/gezicht had.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  13. #13
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    Zal "A Damn to kill for"niet verfilmd worden?

    Op IMDB staat voorlopig dit:

    It's one of those hot nights, dry and windless. The kind that makes people do sweaty, secret things. Dwight's thinking of all they ways he's screwed up and what he'd give for one clear chance to wipe the slate clean, to dig his way out of the numb gray hell that is his life. And he'd give anything. Just to cut loose. Just to feel the fire. One more time.

    Ook zou er gefluistert worden dat Johnny Depp de rol van Wallace op zich zal nemen


    Maar zoals ik al zei,zolang Clive Owen maar terugkomt!

    "A Damn to Kill for" is het 2de verhaal.Normaal is "That Yellow bastard"het 4de verhaal
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  14. #14

    Standaard

    A Dame to kill for.
    laatste DVD gekocht The Big Sleep, The Fisher King, Vertigo

  15. #15
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    Dat betekent dat Clive Owen dan wel veel make-up zal moeten krijgen.Want in "A Dame to kill for" heeft hij geen haar.Shellie verwijst er naar wanneer ze het heeft dat Dwight opdook bij haar met zijn "nieuwe" gezicht.
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  16. #16
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    Ondertussen draaien de geruchten alrond voor Sin City 3 Rodriguez zou "Hell and back"verfilmen met als JOHNNY DEPP voor Wallace!
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  17. #17

    Standaard

    Johnny Depp zou perfect in Sin City passen. Hoop dat deel 2 en 3 het hoge niveau van deel 1 kunnen vasthouden...........

  18. #18

    Standaard

    Johnny Depp zou eigenlijk de rol van Jackie-Boy gaan spelen in het eerste deel, maar vanwege verplichtingen met een film in Europa ging het niet door. Dus kregen we Benicio Del Toro die die rol natuurlijk ook zwaar owned. Ik hoop wel dat hij mee gaat doen aan een van de vervolgen, ik bedoel Rodriguez kennende hoeft hij maar een paar dagen op te komen dagen net als bij Once Upon A Time In Mexico (die geweldige rol had Depp in 8 dagen opgenomen).
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  19. #19

    Standaard

    ik heb sin city nog niet gezien maar het lijkt me niet slim
    om een film als sin city zo snel in elkaar te zetten
    maar ach het was de regiseurs van the matrix trilogie ook
    gelukt om deel 2 & 3
    in het zelfde jaar nog uit te brengen

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Le-Fab
    ik heb sin city nog niet gezien maar het lijkt me niet slim
    om een film als sin city zo snel in elkaar te zetten
    maar ach het was de regiseurs van the matrix trilogie ook
    gelukt om deel 2 & 3
    in het zelfde jaar nog uit te brengen
    Je hebt Sin City nog niet gezien maar toch lijkt het je niet zo slim om een film als Sin City zo snel in elkaar te zetten? Wat klopt er niet aan deze zin
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  21. #21

    Standaard

    heej Le-Fab is weer terug! kunnen we weer lachen

  22. #22

    Standaard

    Wat is er met hem dan dat jullie hem alweer lopen uh "uit te kauwen "?

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    Wat is er met hem dan dat jullie hem alweer lopen uh "uit te kauwen "?
    ik wil deze thread niet verder gaan vervuilen, dus ik zal er nog maar 1 dingetje over zeggen en dat is dat Le-Fab er heel erg goed in is om commentaar te geven op dingen zonder ook maar enige vorm van onderbouwing. hier zijn meerdere mensen toen over gevallen en hij koos er toen ook voor om niet meer op de forum te komen, maar hij is nu van gedachte veranderd blijkbaar.

    maar iedereen verdient een tweede kans, dus misschien gaat het dit keer beter

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    hier zijn meerdere mensen toen over gevallen en hij koos er toen ook voor om niet meer op de forum te komen, maar hij is nu van gedachte veranderd blijkbaar.

    maar iedereen verdient een tweede kans, dus misschien gaat het dit keer beter
    Correctie: Dit is al de 3de keer dat die het forum een kans geeft :wink:
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  25. #25
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    Op de IMDB pagina zijn nu al een aantal acteurs/actrices toegevoegd

    Devon Aoki .... Miho
    Rosario Dawson .... Gail
    Jaime King .... Goldie/Wendy
    Brittany Murphy .... Shellie
    Clive Owen .... Dwight
    Mickey Rourke .... Marv
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •