Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 184 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Stacy Keach doet ook mee.



    Hij gaat de rol van Wallenquist spelen, een crime boss die in het titelverhaal voorkomt (net als in de eerste Sin City-film worden verschillende verhalen gecombineerd).
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  2. #152

    Standaard

    Robert Rodriguez [url=https://twitter.com/Rodriguez]twittert[/ulr] de eerste foto's van Josh Brolin in actie als Dwight:





    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    Hoe zou Sin City in 3D werken? Zwart/Wit, met hier en daar een kleurtje, in 3D, dat zou een uitdaging zijn. Ik ben niet perse een voorstander van 3D en heb maar weinig films gezien waarin 3D echt werkte en/of wat toevoegde, maar Robert Rodriguez heeft ervaring met 3D (Spy Kids 3 & 4, niet gezien overigens).
    Dat zou bijzonder goed kunnen uitpakken, aangezien ik 'Frankenweenie' tot een van de betere 3D-ervaringen reken die ik tot nu toe gehad heb. Om de één of andere reden was het gebrek aan kleur een pak rustiger voor de ogen zonder enig effect te verliezen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Vind Joseph maar een middelmatig acteur. In The Dark Knight Rises en Looper vond ik hem er niet uitspringen. Ben wel benieuwd naar Sin City 2 uiteindelijk..
    Toch wel één van de grootste talenten van zijn generatie, naar mijn mening. De rol in bv. 'The Dark Knight Rises' is zo miniem op verscheidene vlakken dat het moeilijk is daar indruk mee te maken, hetzelfde bij 'Inception'. Gelukkig bevestigde hij reeds lang geleden met personages die hem de kans gaven zijn kunnen te tonen. 'Mysterious Skin' (bovenal), 'Brick', 'The Lookout', '500 Days of Summer', '50/50', 'Hesher' etc.

    Wat Sin City 2 betreft :

    Toch wat jammer dat Dwight vervangen werd, ook al is dat door een solide acteur. En verder had ik graag het personage van Josh Harnett zien terugkeren. Ik vond die verschijning de perfecte opener en afsluiter.

  4. #154

    Standaard

    De vervanging van Dwight heeft met zijn karakter te maken: In Dwight's first appearance in A Dame To Kill For, his head is shaved and he is nearing middle age. During the events of A Dame to Kill For, the Old Town girls perform Facial reconstruction on him at Gail's behest. They change his facial appearance dramatically, and he allows his hair to grow again as well. By his next appearances in The Big Fat Kill and Family Values, he sports a more natural look.

  5. #155

    Standaard

    De releasedatum is nogal flink verschoven; In plaats van oktober dit jaar wordt het augustus volgend jaar.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  6. #156

    Standaard

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #157

    Standaard

    Ach............ik wacht al zo lang............dit kan er ook nog wel bij. Als ie maar ooit een keer uitkomt

  8. #158

    Standaard

    En ook maar goed is..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #159

  10. #160

    Standaard

    Deze film komt echt 5 jaar te laat. De unieke stijl die de eerste film zo herkenbaar maakte, is nu tot in den treurnis uitgemolken.

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Deze film komt echt 5 jaar te laat. De unieke stijl die de eerste film zo herkenbaar maakte, is nu tot in den treurnis uitgemolken.
    Hoe kom je daar nu bij ? Sin City is nog steeds een unieke film. Noem eens films dan die op Sin City lijken ?

  12. #162

    Standaard

    Renaissance: Paris 2054, The Spirit, Bunraku, Max Payne.

  13. #163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Renaissance: Paris 2054, The Spirit, Bunraku, Max Payne.

    Bunrako ken ik niet, maar de anderen kunnen niet tippen aan Sin City vind ik zelf, wat een bagger waren die anderen zeg...

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Renaissance: Paris 2054, The Spirit, Bunraku, Max Payne.
    Duurde wel een beetje lang voordat je deze films vond of niet ?
    Dus door deze films is deze unieke stijl uitgemolken ? Alleen The Spirit lijkt op Sin City de rest heeft invloeden. Daar komt nog bij dat Sin City 10 x zo goed als deze 4 films bij elkaar.
    Laatst aangepast door Jeroen D : 05-12-2013 om 10:35

  15. #165

  16. #166

    Standaard

    Bring it
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #167

    Standaard

    Morgen komt de eerste trailer:


  18. #168

    Standaard

    Misschien tijd om het jaartal in het onderwerp aan te passen ?

  19. #169

    Standaard

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #170

    Standaard

    Ziet er geinig uit, hoop dat deze me beter gaat bevallen dat Machete Kills; wat een bagger vond ik dat zeg. Maar na het zien van deze trailer wil ik de eerste wel weer eens opzetten.

  21. #171

    Standaard

    Goeie teaser, ben heel benieuwd!

  22. #172
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  23. #173

    Standaard

    zo'n zin in!!!! lang geduurd maar eindelijk zover, ik ga deze zeker in de bios checken! Augustus kan niet snel genoeg komen
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  24. #174

    Standaard

    Ik hoop we dat deze niet tegenvalt..Machette Kills was behoorlijk slecht.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  25. #175

Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •