Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
De resultaten 176 tot 184 van 184 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Weer een trailer.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  2. #177

    Standaard

    Nieuwe tv-spot:


  3. #178

    Standaard

    gave spot..kijk enorm uit naar dit deel..hopelijk is het even sterk als het eerste deel.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #179

    Standaard

    Nieuw redband trailer welke getoond is tijdens Comic Con: http://www.youtube.com/watch?v=jDW3r-yIKHU

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #180

    Standaard

    , op de muziek na. Die vind ik dan weer niet passen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #181

    Standaard

    Blijft jammer dat deze filmposter het niet gered heeft....

    foto1.jpg

  7. #182

  8. #183

  9. #184

    Standaard

    Afgelopen woensdag gezien in de bioscoop...in 3D, allereerst vind ik nog steeds het hele 3D overbodig en voegde het niks toe aan de film (geinig maar daar heb je alles mee gezegd), allemaal van die typische dingetjes zoals een sigaret die richting de camera gegooid word en daarna nog een pakje sigaretten.....dat voelde een beetje geforceerd, maar goed genoeg over 3D.... Over naar de film zelf.

    ja......de film zelf, 9 jaar na Sin City eindelijk een sequel/prequel dacht ik toen ik het zag, ik keek de trailer en was ineens weer enthousiast aangezien ik al heel lang uitkeek naar een vervolg (wat wel wat minder geworden was omdat het 9 jaar duurde inmiddels) , toen weer een keer Sin City gekeken om weer een beetje in de sfeer te komen (geweldige film) en toen was ik klaar om Sin City: A Dame to Kill For te gaan zien in de bioscoop! Nou.......na 9 jaar verwacht je toch wel dat Robert Rodriguez en Frank Miller even keihard knallen met een geweldige sequel/prequel, is dit het geval? .....nee, in mijn ogen is dit niet de sequel/prequel die ik graag had gezien, waar bij Sin City de 3 verhalen mooi als een geheel gevormd konden worden is A Dame To Kill For een beetje een onsamenhangend zooitje en zijn de verhaallijnen een stuk minder interessant om te volgen dan bij Sin City, en continu de dame die in elke scene wel naakt was en heel onnatuurlijk poseerde voor de camera had wel wat beter gekund (ik heb niks tegen vrouwelijk naakt hoor maar dat viel gewoon op) ......maar goed dat waren wel een beetje mijn minpunten.

    dit betekend niet dat ik me niet vermaakt heb of dat het niet vermakelijk is, hij was zeker wel vermakelijk qua actie en geweld maar A Dame To Kill For voelde gewoon niet zo "goed" als Sin city en dat vind ik (na 9 jaar wachten) jammer en zeker een gemiste kans.

    Cijfer: 6.5/10
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •