De resultaten 1 tot 19 van 19 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Titanic bij ons letterlijk gezonken!!!!

    Tjonge tjonge...wat een shitzooi!

    Titanic gekocht bij Blokker. (een paar maanden geleden)

    Even gecheckt of die het deed. (zag er goed uit)

    Niet helemaal bekeken.. (komt wel een keer wanneer ik tijd heb)

    Vandaag had ik tijd!!!

    Maar:

    In scene 15 begint de film blokjes te vertonen, stopt ermee en krijg ik de melding: kan disc niet lezen!!!!

    Ik denk:

    Misschien ligt het aan mijn speler. (Neen dus, gecheckt bij iemand anders, dat ding deugt niet)

    Bij mij is de film letterlijk gezonken!

    Ik heb het bonnetje niet meer, nu maar hopen dat ze mijn eerlijke gezicht geloven wanneer ik 'em wil ruilen!

    Ik heb nergens in een oudere thread over dit probleem gelezen. Heeft iemand dit ook gehad met zijn copie van Titanic?

  2. #2

    Standaard

    Waarschijnlijk zit er een beschadiging/vervorming op je disc. De symptomen doen me sterk denken aan de keer dat 1 van de 7 schijfjes van X-Files S1 een miniscule vervorming had.

    Ook blokjes in alle kleuren van de regenboog en hakkeldehakkel en stop.........

    Ik had die box al een paar maanden en kon dus nie meer ruilen. Maar 1 brief naar Fox Nederland en alles was opgelost. Dus als Blokker moeilijk doet adviseer ik je rechtstreeks naar de distributeur te schrijven. Die willen geen negatieve reclame op hun product dus grote kans dat je een nieuwe krijgt
    "Eat right, exercise, die anyway....."
    (Bumpersticker from The X-Files, Season 7, Episode "Fight Club")

    Mijn verzameling glimmende schijfjes

  3. #3

    Standaard TOF!!!

    Tijntje,

    Bedankt voor jouw advies...ik zal het eerst via Blokker proberen.
    Het waren inderdaad eerst blokjes in alle kleuren van de regenboog totdat even later het beeld stilstond en daarna alles zwart werd. dus dat wordt veroorzaakt door een vervorming op de dvd? Had ik nog niet van gehoord.

  4. #4

    Standaard Re: TOF!!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Enric Batista
    dus dat wordt veroorzaakt door een vervorming op de dvd?
    ...Of door harnekkige vlekken... of flinke stof afzetting... Of een krasje... of... of... of...

    De gekleurde blokjes zijn een kenmerk van het 'crashen' van de MPEG-decompressie... Dit onstaat omdat de DVD, om wat voor reden dan ook, niet correct kan worden gelezen...

  5. #5

    Standaard Dvd als nieuw!

    Ja, als er krassen of vet op had gezeten had ik wel anders gepiept! nee, de dvd ziet er als nieuw uit. Als je de onderkant tegen het licht houdt is hij puntgaaf. er zitten zelfs geen vingers op!

    Ik ben namelijk altijd supernetjes met mijn spullen! Of het nou Dvd's, boeken, strips, cd's zijn, ze zien er bij mij als nieuw uit!

  6. #6

    Standaard

    Uitkijken met het kopen van dvd's bij Blokker dus, die verkopen "blokkerige" dvd's.

  7. #7

    Standaard

    Ik had deze symptomen afgelopen weekend ook bij een huur dvd maar even een doekje erover en daarna deed ie het normaal!
    Panic, chaos & disorder...my work here is done!

  8. #8

    Standaard

    damn je laat me schrikken ik heb me dvd van titanic nooit helemaal gekeken omdat ik de video al zo vaak had gezien maar wou hem gewoon op dvd, ik ga gelijk kijken of die dat gekke bij mij ook doet. ruilen kan allang niet meer

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Felix the Cat
    Ik had deze symptomen afgelopen weekend ook bij een huur dvd maar even een doekje erover en daarna deed ie het normaal!
    Ik had laatst Exit Wounds gehuurd, gezellig met wat vrienden beklijken. Na drie minuten begon de disc al vervelend te doen. DVD bekeken, vol krassen en een enorme vette laag. Hop, afwasbak vol laten lopen met wat Dreft erbij, dvd erin, vervolgens afdrogen (van buiten naar binnen en van binnen naar buiten), dvd weer in de speler en ja hoor, geen problemen meer mee gehad. Dreft doet wonderen en bovendien gaan je dvd's ervan blinken.

  10. #10

    Standaard Oef! Het is opgelost!!!!

    Je gelooft het niet! Ik heb de schijf, die er schoon uitzag toch nog even met een doekje gereinigd. En wat denk je? Hij doet het gewoon weer!!!

    ECHT GEK! Zoiets heb ik dus nooit meegemaakt. Er was echt niks te zien aan de dvd. Misschien dat er een miniscule vuiltje ergens zat die de laser belette normaal van het schijf te lezen.

    Wees dus gerust Glen...

    En bedankt voor jouw gouden advies Felix!

    Voortaan zal ik eerst even de dvd's reinigen voordat ik een dramatische "Titanic bij ons letterlijk gezonken" verhaal post in dit forum!

    Sorry jongens....

    Eind goed al goed

  11. #11

    Standaard Re: Oef! Het is opgelost!!!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Enric Batista
    Eind goed al goed
    Zeg dat maar niet te hard, die boot gaat gewoon zinken hoor. Oops, spoiler vergeten.

  12. #12

    Standaard

    hahaha was dat niet algemeen bekend dan?? Dat die boot zinkt bedoel ik dan
    Panic, chaos & disorder...my work here is done!

  13. #13

    Standaard Titanic gezonken

    Lucht tussen de laagjes. In amerika beginnen ze nu ook al over DVD rot, een fenomeen dat vooral bij Laserdics liefhebbers heel bekend was.

  14. #14

    Standaard

    Bij ons is de Titanic ook enkele weken geleden ECHT weer te water gegaan...

    Een vrachtwagen met decor stukken voor de musical verloor de macht over het stuur en kwam in een sloot terecht...
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  15. #15

    Standaard

    Ik hoor de laatste tijd wel meer over slechte DVD's. Dat is niet zo best.

  16. #16

    Standaard Slechte DVD's

    Wat bedoel je met slechte dvd's kollie?
    Verklaar je nader....

  17. #17

    Standaard

    ik denk dat kollie bedoelt dat er kwalitatief slechte dvd's in omloop zijn, net zoals er slechte en goeie cd's bestaan, kijk maar naar cdr's daar heb je goeie en slechte in, vaak zijn de goedkope versies die uitkomen op mindere kwaliteit dvd's gemaakt.

  18. #18

    Standaard

    Tja dat zul je toch blijven houden, al zal het niveau wel steeds hoger worden, maar over een jaar is DTS heel normaal en dan vind je elke DD5.1 release slecht. Kortom: je wordt gewoon steeds verwender

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tijntje
    Ik had die box al een paar maanden en kon dus nie meer ruilen. Maar 1 brief naar Fox Nederland en alles was opgelost. Dus als Blokker moeilijk doet adviseer ik je rechtstreeks naar de distributeur te schrijven. Die willen geen negatieve reclame op hun product dus grote kans dat je een nieuwe krijgt
    Zou een DVD vanuit pak 'm beet Australie ook terug te sturen zijn naar de leverancier in NL, of doen ze dat niet?
    Ik heb namelijk een R4/R2 versie van een film die problemen geeft op m'n PS2. Zou natuurlijk mooi zijn als ik dan de R2 versie terug kreeg, want die -bleek nanavraging op dit forum- wel gewoon door de PS2 te komen...
    Iemand daar ervaring mee???

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •