Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 67 worden weergegeven.

Discussie: Simon [DVD]

  1. #26

    Standaard

    Ik heb 'm gehuurd en het geluid was bar slecht,misschien gewoon een minder exemplaar.Maar buiten dat een prachtige film. :wink:
    forever you stay save and sound...........buried deep into the ground

  2. #27

    Standaard

    Gisteren gezien en niks dan lof over deze Nederlandse film! De aanschaf dubbel en dwars waard. Geen dvd.nl-topper, maar wel een patrick1975-topper. (Voor wat dat waard is )
    dvdforum.nl-addict!

  3. #28

    Standaard

    Ligt het aan mijn dvd of is het menu van disc 2 heel erg vreemd? Ik zie namelijk halve letters van documentary (en de keuze photo gallery valt weg als ik documentary selecteer).

  4. #29

    Standaard

    Mooie ontroerende film, zeker een aanrader wat mij betreft!
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  5. #30

    Standaard

    Toch ook eindelijk maar eens gehuurd na alle positieve berichten... en ze waren geheel terecht! Eindelijk weer eens een goede NL film met een heerlijke dosis humor en genoeg traantrekkende momenten voor mijn vrouw...
    Blanke bolster, Ruwe Pit

  6. #31

    Standaard

    Werkelijk fantastisch! Heerlijke humor en mooi drama. Had hem gehuurd maar dit wordt een dik en dubbele aanschaf. Fantastische film.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Berlips
    EEN NEDERLANDSE FILM VAN GROTE KLASSE!!!
    AMEN
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ultramorada
    Wat ik raar vind aan de film is de rol van Nadja Hüpscher. Zij speelt de dochter van Cees Geel. In werkelijkheid is zij slechts 7 jaar jonger dan hij, en daar heb ik me in de film wel aan geërgerd. Zo moeilijk is het toch niet om een actrice te nemen die minstens 10 jaar jonger is.
    In het audiocommentaar van Eddie Terstall wordt dit ook uit de doeken gedaan en de rede waarom toch ZIJ het geworden is. Ik ergerde mij niet echt aan haar leeftijd.

  9. #34

    Standaard

    een van de beste Nederlandse films uit de geschiedenis: mooi einde

  10. #35

    Standaard

    dit is zeker 1 van de mooiste nederlandse films, maar dat is eigk ok ni zo heel moeilijk

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark verstegen
    dit is zeker 1 van de mooiste nederlandse films, maar dat is eigk ok ni zo heel moeilijk
    Misschien moet je eens vaker Nederlandse films gaan kijken. Ik ben van mening dat Simon misschien wel de beste is, maar er zijn meer mooie films. In het verleden keek ik nooit Nederlandse films, maar er is toch meer lekkers onder de Nederlandse zon.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark verstegen
    dit is zeker 1 van de mooiste nederlandse films, maar dat is eigk ok ni zo heel moeilijk
    Schrijven wel zo te zien. En daarnaast ben je een van de velen die graag ongenuanceerd vooroordelen blijft spuien over de Nederlandse films. Onterecht. Die discussie is hier al gevoerd: zie bijv. de discussie bij de dvd recensie van De Gulle Minnaar.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  13. #38

    Standaard

    Weet iemand of de 2-disc editie nog ergens te krijgen is? Ik zie deze namelijk helemaal nergens meer!
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Weet iemand of de 2-disc editie nog ergens te krijgen is? Ik zie deze namelijk helemaal nergens meer!
    Volgens mij kun je nu alleen de QFC editie krijgen.
    Dat is wel jammer.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Weet iemand of de 2-disc editie nog ergens te krijgen is? Ik zie deze namelijk helemaal nergens meer!
    Volgens mij kun je nu alleen de QFC editie krijgen.
    Dat is wel jammer.
    Heeft het zin om A-Film hierover te mailen?
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  16. #41

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dr_evil
    http://www.goedkoopstedvd.nl/artikel.php?p=vl&id=20034577
    Dank! Is dat betrouwbaar?
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  18. #43

    Standaard

    Weet ik niet.. Ik heb er zelf nog nooit iets gekocht..

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dr_evil
    http://www.goedkoopstedvd.nl/artikel.php?p=vl&id=20034577
    Dank! Is dat betrouwbaar?
    Paar jaar geleden een aantal keren wat besteld zonder problemen. Zag een paar maanden geleden Simon in digipack voor 10 euro bij de Bart Smit staan. Misschien kan je daar eens gaan kijken...
    Four-Star Trader (236)

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scott Donkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dr_evil
    http://www.goedkoopstedvd.nl/artikel.php?p=vl&id=20034577
    Dank! Is dat betrouwbaar?
    Paar jaar geleden een aantal keren wat besteld zonder problemen. Zag een paar maanden geleden Simon in digipack voor 10 euro bij de Bart Smit staan. Misschien kan je daar eens gaan kijken...
    Okee dank je wel! Ik ga morgen naar de stad dus ik hou mn ogen open! En wat betreft die site: dat zoek ik wel even uit. Dank je wel.
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  21. #46

    Standaard

    Afgelopen 3 maanden 2x wat besteld daar. Altijd goed gegaan. Maar ik zou inderdaad eerst eens bij Bart Smit of E-Plaza gaan kijken, daar heb ik hem laatst ook nog gezien (Heerlen).
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quido
    Afgelopen 3 maanden 2x wat besteld daar. Altijd goed gegaan. Maar ik zou inderdaad eerst eens bij Bart Smit of E-Plaza gaan kijken, daar heb ik hem laatst ook nog gezien (Heerlen).
    E-Plaza in Hoog-Catharijne was ie er niet. Bart Smit is inderdaad ook een optie. Dank je wel allemaal!!!
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  23. #48

    Standaard

    In uithoek Groningen gekocht voor 20 euro! Had geen zin meer om te wachten op een goedkopere.
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  24. #49

    Standaard

    We volgens in de film 2 vrienden genaamd Simon en Camiel die elkaar later in het verhaal uit het oog verliezen,na twaalf jaar komen ze elkaar toevallig weer tegen,Simon verteld bij deze ontmoeting dat hij *anker heeft. Camiel besluit niet weg te lopen maar er te zijn voor z,n maatje. Het sterke aan de film vind ik dat de (cynische) humor en drama goed samen gaan,zeker bij een onderwerp als dit.Teveel van het een maakt het niet geloofwaardig,en teveel van het ander maakt het een te zwaar verteerbaar verhaal. Het eerste gedeelte vond ik het allemaal niet zo sterk en te Nederlands,maar ontpop zich naar het einde toe als een sterk drama dat je zeker niet onberoerd zal laten. Gewoon een goede film voor Nederlandse begrippen. 7.5/10
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Het eerste gedeelte vond ik het allemaal niet zo sterk en te Nederlands
    Te Nederlands? Zo is en leeft Simon gewoon, zoals zovelen zullen doen op de wereld.
    Gewoon een goede film voor Nederlandse begrippen. 7.5/10
    "Voor Nederlandse begrippen" ... ik snap die toevoeging nooit ... ?
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •