De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: Wie modereert wat?

  1. #1

    Standaard Wie modereert wat?

    Ik kon het antwoord op deze vraag niet direct terugvinden in een van de crew-topics, maar ik vroeg me dus af of er een verdeling is in de moderatie van de verschillende forums. Naar wie moet ik bijv. mijn PM sturen als ik, zoals nu, een spam-posting tegenkom onder 'overige discussies'?

  2. #2

    Standaard

    Staat onder het onderwerp. Bij Dvd Algemeen staat b.v. "DVD.nl Global Moderators" op je daar op klikt krijg je de lijst met moderators te zien. Het komt er eigenlijk op neer dat je bij iedereen terecht kan met vragen :wink:
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  3. #3

    Standaard

    Je kunt aan iedereen die moderatierechten heeft een PM sturen als je dingen tegenkomt die niet door de beugel kunnen.

    Het meest voor de hand liggende is dus gewoon een groene of oranje naam te zoeken onderaan de hoofdpagina in het lijstje mensen die op dat moment op het forum aanwezig zijn. Dan heb je ook de meeste kans dat er snel ingegrepen wordt.

    (NB: newscrew mensen hebben ook een groene naam, maar kunnen niet modereren volgens mij, kijk dus even goed naar de status van het crewlid waar je PM naartoe gaat.)

  4. #4

    Standaard

    Alle mensen met "DVD.nl Crew" (Admins) en "DVD.nl Forumcrew" (moderators) kunnen berichten verwijderen, aanpassen, verplaatsen, etc.

  5. #5

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •