Pagina 10 van 12 EersteEerste ... 6789101112 LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 298 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door c_t Bekijk bericht
    De 'huis-tuin en keuken' afleveringen van Roseanne kon ik waarderen. De meest onzinnige verhaallijnen zoals Jackie die zich laat inpakken door een steenrijke prins, het winnen van de lotto enz., hadden ze van mij weg mogen laten.
    die 'slechtere' afleveringen komen gelukkig pas in seizoen 9. Dan (John Goodman) is ook veel minder te zien in het laatste seizoen, eigenlijk wel jammer.
    De eerste aflevringen van seizoen 9 toen ze de lotto wonnen was wel goed, daarna word het steeds minder.

    Ik ben overigens benieuwd wanneer het laatste seizoen uitkomt op dvd.

  2. #227

    Standaard

    ik ben nu bezig met seizoen 8, maar ik vind het nu al echt heeel snel bergafwaarts gaa, er zitten namelijk ook in seizoen 8 al flink wat onzinafleveringen die leuk bedoeld zijn, maar vreselijk saai zijn, kijk maar naar de 50's aflevering, de indianenaflevering, enz.enz.
    jammer maar helaas
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  3. #228

    Standaard

    Ik heb pas 2 afleveringen gezien van seizoen 8 maar ik kan me herinneren dat er heel wat afleveringen leuk zijn. De 50's afl. is idd een beetje saai maar de rest is best wel leuk.
    Maar ja smaken verchillen.

    Ik kan me herinneren dat iemand na seizoen 3 of 4 al afhaakte omdat er teveel serieuze afleveringen waren, en er zijn idd ook serieuze afleveringen maar dat vind ik juist goed. Toen Dan bv ruzie met z'n vader kreeg en de boel bij Cristel 'kort en klein sloeg' of toen Jackie mishandeld werd door haar vriend, ik vond deze afleveringen echt goed, het hoeft ook niet altijd lachen geblazen te zijn, is in het echte leven ook niet altijd zo.

    Kortom ik vind het gewoon een fantastische serie en zeker de eerste 8 seizoenen, er valt genoeg te lachen maar ja nogmaals smaken verschillen.
    Laatst aangepast door twiggertje : 16-09-2008 om 09:12

  4. #229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door twiggertje Bekijk bericht
    De 50's afl. is idd een beetje saai maar de rest is best wel leuk.
    Als dat de zwart/wit aflevering is waarin de volgende tekst zit:
    "Dan, I think...."

    "I mean...I feel..."

    Dan vind ik dat iig de leukste aflevering die ik ooit heb gezien van Roseanne. Niet dat de rest niet grappig is uiteraard...
    **** me gently with a chainsaw.

  5. #230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Als dat de zwart/wit aflevering is waarin de volgende tekst zit:
    "Dan, I think...."

    "I mean...I feel..."

    Dan vind ik dat iig de leukste aflevering die ik ooit heb gezien van Roseanne. Niet dat de rest niet grappig is uiteraard...
    ja dat is die aflevering en ik vind die wel leuk herinner ik me opeens

    hier wat quotes uit the 50's show:

    Jackie
    : Rosie, 12 people just showed up at my house, do you have a turkey I could borrow?
    Rosie: A turkey? (pulls a turkey on a platter out from under the sink) Well I just happen to have one. Bake for one hour at 350.
    Jackie: Thanks Rosie, you saved my marriage, again, and my backside. Bye-bye and bye-buns! Dan: Another date? Didn't you just go out last Friday night?
    Becky: Mother, help!
    Rosie: Oh dear, please let her go out, all she has for homework is chemistry, and she's a girl so she'll never use it. Rosie: (to Dan) I think, (Dan looks at her suspiciously) I mean I don't think (Dan relaxes)...I feel the Deej likes music a bit more than he likes football. Roseanne: Hello, I'm Roseanne Barr Pentland Arnold Thomas, or as I like to call me, Roseanne.
    What you are about to see is the original pilot for the Roseanne show. This episode has been lost for some forty years, along with my mind. The only difference is, this episode has been found.
    Love to all my fans.

    deze vind ik ook grappig:
    Roseanne: Hello, I'm Roseanne Barr Pentland Arnold Thomas, or as I like to call me, Roseanne.
    Laatst aangepast door twiggertje : 16-09-2008 om 12:09

  6. #231

  7. #232

    Standaard

    Dat had ik ook wel verwacht, zou wel erg vreemd zijn als ze het laatste seizoen niet uitbrengen. Wel het minste, maar ach..

  8. #233

    Standaard

    Ik wist ook wel dat het laatste seizoen zou uitkomen maar niet wanneer, en nu wel!

  9. #234

    Standaard

    de hoes ziet er ook leuk uit:



    de engelse versie heeft dezelfde hoes alleen staan er 5 kleine afbeeldingen op (op de nl versie maar 4)
    Laatst aangepast door twiggertje : 24-09-2008 om 08:15

  10. #235

    Standaard

    Heb m vandaag gekocht bij m m eindhoven seizoen 9

  11. #236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Heb m vandaag gekocht bij m m eindhoven seizoen 9
    De NL-versie?

  12. #237

    Standaard

    Jep de nederlandse.
    Cosby show s9 hadden ze nog niet.

  13. #238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Jep de nederlandse.
    Cosby show s9 hadden ze nog niet.
    Cosby show seizoen 9 kun je lang op wachten want er zijn maar 8 seizoenen.

    Toch vreemd dat MM seizoen 9 van Roseanne al verkoopt, want releasedatum is 11 november. die datum staat ook op alle sites zoals bol maar ook dvdhome.nl en bubblegum.nl.
    Laatst aangepast door twiggertje : 22-10-2008 om 08:54

  14. #239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door twiggertje Bekijk bericht
    Cosby show seizoen 9 kun je lang op wachten want er zijn maar 8 seizoenen.

    Toch vreemd dat MM seizoen 9 van Roseanne al verkoopt, want releasedatum is 11 november. die datum staat ook op alle sites zoals bol maar ook dvdhome.nl en bubblegum.nl.

    Klopt zie het net.
    Komt mooi uit weer 2 series compleet

  15. #240

    Standaard

    Ik lees net op dvdhome dat roseanne seizoen 9 op 28 oktober uitkomt dus releasedatum is gewijzigd.

  16. #241

    Standaard Nederlandse Roseanne dvd's hebben geen extras??

    Ik ben ook een grote Roseanne fan en heb een vraagje:
    klopt het dat er nergens extra features op staan?
    .
    Ik heb gezocht omdat ik las dat de Amerikaanse (Anchor Bay) releases wel extras hebben.
    Verwarrend want dezelfde covers worden hier in NL gebruikt.
    Ik vind het erg jammer want ik zou de extras graag willen hebben.
    Welke dvd's moet ik hebben om echt alles te hebben (dus incl extra materiaal)

    Ik kon dit probleem niet terug vinden in de discussie vandaar dat ik 't maar even vraag.

    Nog een vraag: is er nu al wel een normale volledige versie van seizoen 1 of nog steeds alleen de ge-edite versie?

  17. #242

    Standaard

    Nee, die staan er helaas niet op. Prutsers! Als je 't zonder subs geen probleem vind dan moet je de US versies hebben. En anders de Nederlandse en voor de extra's de US versie. Hopelijk zullen alle extra's (en dat zijn er nou ook weer niet héél veel) uiteindelijk op Youtube staan. Of iemand die de discs met extra's wil branden/uitlenen.... Of dat Bridge een DVD met extra's uitbengt, maar die kans lijkt me hééééél klein.

    Seizoen 1 ge-edit? Hoor het nu voor het eerst? Is de tv versie (NET5) wel volledig dan? Wil wel hele afleveringen zien!

  18. #243

    Standaard

    Ja seizoen 1 had de ingekorte versies. Althans de Amerikaanse dvd van seizoen 1.
    Ik neem aan dat het hier dan ook zo is. Roseanne wist dit zelf ook niet tot ze het hoorde. Er was sprake van een re-release maar ik weet niet of die er ooit is gekomen.
    Juist daarom heb ik seizoen 1 nooit gekocht.

    Ik zie net op Play.com (de Britse...) de Anchor Bay regio 2 dvd boxen van Roseanne:
    http://www.play.com/DVD/DVD/4-/70588...t.html?cur=258
    Heel redelijk geprijsd. Dit zijn toch de juiste dvd's met ALLE extra's?

    Ik vind het echt een hele goede serie. Tijdloos na al die jaren en het blijft heel erg grappig! Los van de humor zit er ook een soort emotioneel hart in. Die combinatie zie je niet zo vaak bij comedy. Ik wou dat de dvd's met meer zorg gemaakt/uitgebracht werden!

  19. #244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WJ* Bekijk bericht
    Ja seizoen 1 had de ingekorte versies. Althans de Amerikaanse dvd van seizoen 1.
    Ik neem aan dat het hier dan ook zo is. Roseanne wist dit zelf ook niet tot ze het hoorde. Er was sprake van een re-release maar ik weet niet of die er ooit is gekomen.
    Juist daarom heb ik seizoen 1 nooit gekocht.
    Hier is seizoen 1 niet ingekort, in de amerikaanse versie van seizoen 1 hebben ze zelfs een ander intro filmpje gebruikt, je ziet de naam 'Roseanne Arnold' staan terwijl dat eigenlijk pas in latere seizoenen te zien is. lees dit roseanne season 1 syndicated episodes en dit roseanne season 1 syndicated
    Dus je kan seizoen 1 gerust kopen.
    Laatst aangepast door twiggertje : 27-10-2008 om 09:01

  20. #245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Home Plate Bekijk bericht
    Roseanne vindt ik samen met Home Improvement, Married With Children en The Fresh Prince of Bell Air, de vier slechte comedy's die ik ken, ik heb deze serie nog nooit leuk gevonden, het was haast bij saai af.
    smaken verschillen, Ik zie ook maar een paar comedyseries staan in jou lijst van 'tvseries', en de meeste series in die lijst boeien mij ook niet, dus!!! maar daar gaat deze discussie niet over. Start een eigen topic met als titel 'slechtste tv series ooit'
    Laatst aangepast door twiggertje : 27-10-2008 om 09:25

  21. #246

    Standaard

    Roseanne, Home Improvement en MWC zijn juist 1 van de leukste sitcoms! Everybody loves Raymond en nog wat andere familie sitcoms (Full House, Growing pains) mogen ook zeker niet ontbreken. En wat minder bekende... Maar heel persoonlijk natuurlijk. Maar 'saai' kun je deze series toch zeker niet noemen. Of je moet natuurlijk helemaal niet van comedy's houden

  22. #247

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chiel! Bekijk bericht
    Roseanne, Home Improvement en MWC zijn juist 1 van de leukste sitcoms! Everybody loves Raymond en nog wat andere familie sitcoms (Full House, Growing pains) mogen ook zeker niet ontbreken. En wat minder bekende... Maar heel persoonlijk natuurlijk. Maar 'saai' kun je deze series toch zeker niet noemen. Of je moet natuurlijk helemaal niet van comedy's houden
    inderdaad, en Family Ties niet te vergeten, ik hoop dat die ooit op dvd wordt uitgebracht. Overigens houd Home Plate wel van comedy's want de serie Friends heeft hij in zijn collectie naar is een van de weinige comedy serie in zijn collectie.
    Friends, The Love Boat, Will & Grace, en 'Medisch Centrum West' zijn de enige comedy series in zijn collectie en Friends is de enige serie die ik ook heb maar ben er niet echt kapot meer van, was toen leuk. Ik kijk toch liever naar Roseanne, MWC, Seinfeld en 3rd Rock from the Sun.

  23. #248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Home Plate Bekijk bericht
    Ja gelukkig wel, ik vind zelf Friends een van de leukste comedy's, maar ook Happy Days, Family Ties en Perfect Strangers vind ik wel leuk alleen hoef ik die niet op dvd, anders wordt mijn dvd collectie te groot.

    En ja het kan dat je mijn lijsje niet boeiend vindt, dat heb ik ook bij jouw lijstje, maar dat is ieders voorkeur.

    En het is ook geen aanval op jouw maar ik vindt Roseanne gewoon niet leuk vind, het is tenslotte een forum en mag mijn mening zeggen wat ik wil, of je het er nou mee eens bent of niet.

    je mag zeker je menig geven maar daar is dit topic niet voor bedoelt, dit topic is niet bedoeld om series af te kraken, en dan noem je ook nog een paar andere series op die je 'saai' vind wat dus ook niet thuis hoort in dit topic. Zo schep je verwarring en wordt het een zooitje in dit topic.

    Happy Days en Perfect Strangers vind ik ook goed, Perfect Strangers heb ik gehad maar beeldkwaliteit was zo slecht dat ik die weer teruggebracht heb en was ook nog 's peper duur in het begin. Happy Days verzamel ik wel. Hebben we toch nog iets gemeen wat betreft comedy series

    Laten we nu weer ontopic gaan a.u.b:wink:
    Laatst aangepast door twiggertje : 27-10-2008 om 11:54

  24. #249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door twiggertje Bekijk bericht
    Hier is seizoen 1 niet ingekort, in de amerikaanse versie van seizoen 1 hebben ze zelfs een ander intro filmpje gebruikt, je ziet de naam 'Roseanne Arnold' staan terwijl dat eigenlijk pas in latere seizoenen te zien is. lees dit roseanne season 1 syndicated episodes en dit roseanne season 1 syndicated
    Dus je kan seizoen 1 gerust kopen.
    Ok bedankt voor je info! En als ik nu seizoen 1 wil kopen kan ik dan wel de Anchor Bay regio 2 dvd box (5 disc) kopen? Die heeft namelijk alle extra's. Of zit ik dan met juist met die ingekorte afleveringen? Hier worden ze door een andere maatschappij uitgebracht maar wel met dezelfde covers.

    Dit is de 5 disc Anchor Bay dvd: http://www.play.com/DVD/DVD/4-/705889/-/Product.html

    De Anchor Bay seizoen 1 dvd (regio 1) heeft 4 discs en heeft, als ik het goed begrijp, de ingekorte aflveringen EN alle extras.
    Dat is dus de Amerikaanse versie (want regio 1). Maar de link hierboven van Play.com heeft ook een Anchor Bay seizoen 1 dvd set van 5 discs. Regio 2, en met alle extras. Als ik die koop (5 disc, regio 2, Anchor bay) zit ik dan goed qua NIET syndicated?
    Laatst aangepast door WJ* : 27-10-2008 om 14:19

  25. #250

    Standaard

    Nog heel even off:
    inderdaad, en Family Ties niet te vergeten, ik hoop dat die ooit op dvd wordt uitgebracht
    Geen idee! Voor mijn tijd, en de laatste 8 jaar ook niet herhaald... Zou dit jaar op DVD komen... nu van de lijst verdwenen.

    Happy Days vond ik toch echt te gedateerd en niet leuk. Perfect strangers heb ik hopelijk vrijdag... Nooit gezien, maar er werd gezegd dat ik het leuk zou vinden.

    En sinds wanneer is MCW comedy? En Love Boat?

    Onn: Gelukkig geen geknipte versie, dat scheelt weer gedoe voor mij.

Pagina 10 van 12 EersteEerste ... 6789101112 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •