De resultaten 1 tot 25 van 25 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Immortal (ad vitam) / Immortals (SE) [DVD]

    Immortal (ad vitam) / Immortals (SE) [DVD]

    De God Horus heeft zeven dagen om een kind te verwekken bij de uitverkoren Jill.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Eens ik er in slaagde de CGI te negeren, heb ik erg van deze film genoten. Ik weet niet of dat komt omdat ik fan ben van de strips...
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  3. #3

    Standaard

    Ik had ook al erg veel slechte kritieken gelezen over deze film, dus mijn euforische verwachtingen waren enigszins getemperd. Maar toch ben ik onder de indruk geraakt van deze film. Het is waar dat je op sommige momenten de mindere CGI voor lief moet nemen, maar deze wegen (voor mij) niet op tegen de positieve. Deze ga ik beslist nog een paar keer zien.
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  4. #4

    Standaard

    hij is mij zeker meegevallen,
    ik vond heb best wel leuk..

    lekker aparte style..cgi personen i.c.m normale acteurs

  5. #5

    Standaard

    Zojuist de making-off gezien en het is grappig om te zien dat bijna alle personages die er in cgi goed uit zien door mensen is gespeelt maar dan met een digitaal hoofd.
    Als ze de senator en zijn secretaresse ook door echte mensen hadden laten spelen was het beslist beter geworden maarja...het is een enigzins low-budget film dus dat neem ik voor lief.

    Er is, hoor ik, veel kritiek op het verhaal. Het zou erg onduidelijk zijn, waar ikzelf echter geen enkel probleem mee heb. Je moet de eerste keer gewoon goed opletten, de keren erna zul je een film zien die je nog talloze malen zal willen zien door het goede verhaal, het grotendeels prachtige 3D/cgi werk op zowel voor-als-achtergrond en natuurlijk Bilal.

    De grootste verassing van 2005, maar naar ik vrees te groot gerealesed voor dit land....al getuigt dat zeker wel van lef!

    Grt. Deweb

  6. #6

    Standaard

    Ik heb de derde versie gekocht (de SE L.E.). Heb hem nog niet helemaal gezien maar de wisseling in CGI viel mij ook op. Nou ben ik verzot op in-game filmpjes dus ik denk niet dat het al te veel problemen voor mij oplevert. Maar deze film sprak mij erg aan. Binnenkort maar eens opzetten.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  7. #7

    Standaard

    Ik moet de film nog kijken maar hulde voor de uitgave!!!

  8. #8

    Standaard

    Het is inderdaad een zeer nette uitgave en de film op zich was beter dan ik had verwacht (veel kritiek gehoord/gelezen voordat ik hem ging kijken)

  9. #9

    Standaard

    Na een uur uitgezet. Zeer ongeloofwaardige en emotieloze film.

  10. #10

    Standaard

    2000e review volgens mij ... (althans in de link naar de review staat 2000)

  11. #11

    Standaard

    Ik heb deze film al na 10 minuten uitgezet, is gewoon niet mijn soort film.
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  12. #12

    Standaard

    Gisteravond voor t eerst gezien, was een blinde aankoop voor me. Heel aparte film inderdaad, maar niet superslecht. Het verhaal is wel origineel maar zeer matig uitgewerkt. De keuze van Bilal om mensen te combineren met CGI personages is voor mij een onduidelijke geweest en t resultaat is er dan ook naar. Het ziet er mooi uit ,maar het had (net zoals de recensie aangeeft) net zo goed met echte mensen gefilmd kunnen worden.
    Erg jammer, een gemiste kans
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #13

    Standaard

    Heb deze film gisteravond maar eens bekeken. Ik had veel negatieve kritieken gelezen over deze film dus denk dat hij mij daarom is meegevallen. Het verhaal is inderdaad matig utigewerkt, maar toch heeft deze film wel iets. De LE is in ieder geval mooi verpakt en ziet er leuk uit in je collectie. Toch had ik em liever gehuurd, want deze film is het niet waard om het volle pond voor te betalen.

  14. #14

    Standaard

    Heb zelf ook de L.E nr. 907
    Ik vond het een goeie film, helaas dat de CGI nogal schommelde qua kwaliteit. Er zaten zeker goeie spannende scenes in enja, het is eens wat anders. Op zich is het verhaal volgens mij wel duidelijk alleen het allerlaatste stukje film geeft mij wat vraagtekens :wink: [/spoiler]

  15. #15

    Standaard

    Ik vond het een verhaal van niks. Alles wat er gebeurt is al in de eerste allinea van de recentie beschreven. De goden worden slecht uitgewerkt (waarom hebben ze een probleem met Horus, wat is de drijfveer van Horus).

    Ik geloof dat ik Sky Captain (volgens mij hetzelfde genre) nog beter vond

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ge_Someone
    Sky Captain (volgens mij hetzelfde genre)


    Omdat er ook veel CGI in komt ofzo? No way!
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ge_Someone
    Sky Captain (volgens mij hetzelfde genre)


    Omdat er ook veel CGI in komt ofzo? No way!
    Ik denk dat hij bedoelt dat Sky Captain... net als Immortal (ad vitam) ook veel gebruik maakt van virtuele sets (digital backlot), waarbij acteurs voor een greenscreen staan of een gedeeltelijk gebouwde set met een greenscreen erachter.

    Verder is de vergelijking ook ver te zoeken tussen de twee films hoor. Al was het maar vanwege het totaal andere niveau van special effects-kwaliteit.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ZoekenDVD
    Heb zelf ook de L.E nr. 907
    Ik vond het een goeie film, helaas dat de CGI nogal schommelde qua kwaliteit. Er zaten zeker goeie spannende scenes in enja, het is eens wat anders. Op zich is het verhaal volgens mij wel duidelijk alleen het allerlaatste stukje film geeft mij wat vraagtekens :wink: [/spoiler]
    zelf afgelopen weekend L.E. nr 717 aangeschaft. Iemand enig idee hoeveel van deze zgn. L.E. er uitgebracht zijn?

    Uitgave is netjes verzorgt, met veel extra's en een mooie verpakking. DTS track is ook een strakke track.
    Hou wel van dit soort films. Deed mij wat stijl betreft wel wat denken aan Casshern.
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt

    zelf afgelopen weekend L.E. nr 717 aangeschaft. Iemand enig idee hoeveel van deze zgn. L.E. er uitgebracht zijn?
    volgens mij 8000
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #20

    Standaard

    Net gekeken,aardige filmpje met een matig verhaaltje en wisselde effecten van slecht tot zeer mooi.Leuk om is te zien,liep voor weinig geld tegen de vanilla versie aan anders had ik hem niet gekocht.Voor wie hem niet gezien heeft eerst huren zou ik zeggen.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  21. #21

    Standaard

    Vandaag gezien en vond het een goede film. De film ziet er wisselvallig uit. Van verbluffend tot matig. Vind het vooral jammer dat men niet consequent is. De meeste scene's die volledig uit de computer komen hadden makkelijk met echte acteurs geschoten kunnen worden. Slechtste vind ik [spoiler:683af413ee]nog de eerste rode hamerhaai. Leek veel op een Power Ranger monster. De tweede rode hamerhaai zag er daarentegen weer erg goed uit.[/spoiler:683af413ee]. Het geeft echter wel een apart effect. Echte acteurs in een CGI decor. Geeft de film een hele aparte sfeer en maakt het iets bijzonders. Maar genoeg over de CGI. Er valt genoeg meer te genieten. Vond het verhaal erg interessant en het acteerwerk van de hoofdrolspelers erg goed. Er is ook voldoende actie in de film aanwezig, vooral op het einde en dat zag er goed uit.

    Kortom ondanks dat de CGI erg wisselend is, zorgt het wel voor een hele aparte, haast kunstzinnige film die me prima beviel. Het verhaal is interessant en het acteerwerk van de hoofdrolspelers goed. Heb er dus zeker van genoten maar met wat meer tijd en moeite in de CGI had de film naar een nog hoger niveau kunnen tillen en er echt een kunstwerk van kunnen maken.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  22. #22

    Standaard

    Sorry, niks voor mij. Het kijken van deze film was een waar gevecht tegen de slaap. En zo bijzonder vond ik het verhaal niet, gewoon een soort End of Days (hoger wezen zoekt uitverkoren vrouw om zich mee voort te planten) in een quasi-kunstzinnig jasje. Als dat jasje er nou eens beter uit had gezien... Dit is nou zo'n film die CGI een slechte naam geeft. De achtergronden zijn nog het beste gelukt, maar zelfs die overtuigen niet echt. Dat kan echter met opzet gedaan zijn, net als Sin City en Sky Captain, om de comic origine te benadrukken. De CGI karakters en explosies zagen er gewoon slecht uit. Ik had voortdurend het idee naar een testversie van Final Fantasy of een direct-to-video vervolg op The Incredibles te kijken. De meeste filmfans mekkeren bij Star Wars al als een CGI effect er iets minder dan perfect uitziet, dus hoe ze door deze 8-bit animaties heen hebben kunnen kijken, is mij een raadsel.
    Bewijs dat Fransen het wel degelijk beter kunnen is er ook. Kijk maar naar The Fifth Element of Alien:Resurrection.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy Langeveld
    De meeste filmfans mekkeren bij Star Wars al als een CGI effect er iets minder dan perfect uitziet, dus hoe ze door deze 8-bit animaties heen hebben kunnen kijken, is mij een raadsel.
    Misschien heeft het feit dal Star Wars VELE malen meer kostte om te maken daar een heel klein beetje mee te maken
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  24. #24

    Standaard

    Vandaag aan begonnen maar na zo'n drie kwartier alweer uitgezet. Dit soort films is aan mij totaal niet besteedt. Het is gebaseerd op een strip en zo ziet het er ook uit. Allemaal fake en erg ongeloofwaardig.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  25. #25
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Een aparte film met een orginele visie en verhaal. Duidelijk erg niet Amerikaans, wat ik erg graag zie.

    Ik ben blij met de aanschaf van deze titel
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •