Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 55 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard vraagje over play.com

    hallo ik wil voor de eerste keer iets bij play.com bestellen en mn vraag was wat zij de normale levertijden van een dvd want vaak liegen site"s zoals frs en wat zijn de prijzen per dvd alvast bedankt .

  2. #2

    Standaard

    Play verzendt zeer snel, meestal binnen 24 uur, maar helaas zijn de levertijden nogal wisselend als gevolg van de slechte service van Royal Mail (=Britse TPG). Tussen de 5 dagen en 3 weken varieert zo'n beetje de levertijd.
    De prijs van de DVD's staat gewoon bij de artikelen op de site van Play vermeld, maar reken wel af in ponden, want de eurovalutakoers die zij gebruiken wijkt erg af van de geldende koers, ten nadele van de klant. (Kan zomaar 2 euro schelen).

  3. #3

    Standaard

    Waar kan ik Play op bereiken om door te geven dat er iets niet is aangekomen? Ik heb al gemaild naar customers@play.com maar heb nog geen reactie gekregen. Weet ook niet of dat de juiste e-mail is?
    Four-Star Trader (236)

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Een paar maanden geleden had ik hetzelfde probleem. Ik had contact opgenomen via info@play.com en de dag daarop bericht teruggekregen. Wellicht is het verstandig om via dit mailadres met Play te communiceren.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jolling
    Bedankt voor deze link! Als ik niks hoor via de mail dan zal ik het zeker via bovenstaande link proberen.
    Four-Star Trader (236)

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scott Donkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jolling
    Bedankt voor deze link! Als ik niks hoor via de mail dan zal ik het zeker via bovenstaande link proberen.
    Had inderdaad niks meer op mn 1e mail terug gehoord. Toen maar via bovenstaande link geprobeerd en kreeg binnen 24 uur een reactie. Inmiddels is een replacemend onderweg...
    Four-Star Trader (236)

  8. #8

    Standaard

    Mijn ervaringen met play en replacements zijn erg goed. Het is meermalen niet goed gegaan met de originele zending. Altijd een replacement gekregen. Wel vragen ze je soms om wat langer te wachten om te kijken of het toch nog aankomt.

  9. #9

    Standaard

    Ik heb vandaag ook maar om een replacement (van 24 seizoen 4) gevraagd. Gebeurt het wel eens dat je de eerste dvd alsnog ontvangt?

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xirow
    Ik heb vandaag ook maar om een replacement (van 24 seizoen 4) gevraagd. Gebeurt het wel eens dat je de eerste dvd alsnog ontvangt?
    Bij mij varrieerd de levertijd tussen 5 en 21 dagen, waarbij boxsets (zoals die van 24) er meestal wat langer over doen.
    Ik weet niet waneer die 24 seizoen 4 is verzonden maar het lijkt mij nogal vroeg om nu al om een replacement te vragen

    Ik vraag pas na 3 a 4 weken een replaclacement

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door xirow
    Ik heb vandaag ook maar om een replacement (van 24 seizoen 4) gevraagd. Gebeurt het wel eens dat je de eerste dvd alsnog ontvangt?
    Bij mij varrieerd de levertijd tussen 5 en 21 dagen, waarbij boxsets (zoals die van 24) er meestal wat langer over doen.
    Ik weet niet waneer die 24 seizoen 4 is verzonden maar het lijkt mij nogal vroeg om nu al om een replacement te vragen

    Ik vraag pas na 3 a 4 weken een replaclacement
    Ow. Ik hoorde van andere mensen dat ze hun 24 binnen een week hadden ontvangen. Normaal ontvang ik mijn bestellingen bij play.com ook ongeveer binnen een week. Bij mij heeft het inmiddels 15 dagen geduurd. Op play.com stond dat je na 14 dagen zo'n replacement aan mag vragen. Dus dat heb ik maar gedaan.

  12. #12

    Standaard

    14 dagen is geen uitzondering hoor, soms duurt het zelfs iets langer.
    Ik vind trouwens dat ze hun dvd's ook altijd goed verpakken. De 24 van mij zaten ook goed verpakt en er zat geen deukje/beschadiging op.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Unstoppable
    14 dagen is geen uitzondering hoor, soms duurt het zelfs iets langer.
    hier niet. altijd 5-7 dagen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #14

    Standaard

    Bij mij is levering doorgaans 1 week, ik kan er bijna mijn klok op gelijk zetten. Zo heb ik bijvoorbeeld gisteren bericht gehad dat mijn pre-order van The Simpsons Kiss & Tell verstuurd was, dus valt die geheid volgende donderdag in de bus...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #15

    Standaard

    Play.com is inderdaad een van de betere online leveranciers voor cd's, boeken en dvd's. Je wordt altijd zeer netjes behandeld en doen nooit moeilijk over kwijtgeraakte pakketjes gewoon top!

  16. #16

    Standaard

    Ik vind Play een dikke crapwinkel

    Mijn laatste 3 bestellingen: 2 dvds los in het doosje dus lekkere krassen en de derde was duidelijk een geresealde 2dehands dvd vol vingerafdrukken.

    Lijkt wel een FRS

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door candela
    Ik vind Play een dikke crapwinkel

    Mijn laatste 3 bestellingen: 2 dvds los in het doosje dus lekkere krassen en de derde was duidelijk een geresealde 2dehands dvd vol vingerafdrukken.

    Lijkt wel een FRS
    dan ben je toch echt de eerste
    mailen met play lijkt me een goede oplossing, ze sturen je zeker een nieuw exemplaar op
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door candela
    Ik vind Play een dikke crapwinkel

    Mijn laatste 3 bestellingen: 2 dvds los in het doosje dus lekkere krassen en de derde was duidelijk een geresealde 2dehands dvd vol vingerafdrukken.

    Lijkt wel een FRS
    dan ben je toch echt de eerste
    mailen met play lijkt me een goede oplossing, ze sturen je zeker een nieuw exemplaar op
    Hier ook nog nooit problemen gehad met Play, en ik heb er toch echt al behoorlijk wat besteld. Wat mij betreft één van de beste webshops

  19. #19

    Standaard

    Dat de dvd's los in het doosje zitten komt 'gewoon' doordat ze losschieten tijdens transport, daar kan Play verder weinig aan doen.

  20. #20

    Standaard

    Play is gewoon een topwinkel: veel keuze, fatsoenlijke prijzen, geen douane, snelle levering, alles nieuw gesealed, free delivery, gratis vervangexemplaar bij verlies door post... Meer kan je echt niet willen.

  21. #21

    Standaard

    ook nooit probs met Play.com gehad. Altijd in de levertijd gehad. Vooral met voorbestellingen zijn ze top. kreeg hem op de dag zelf.
    Nooit een pakketje verloren gelopen dus nog nooit moeten mailen. Maar wel altijd tip top verzending. nooit geen krassen gehad of beschadigde kaft of het was door de postbode die men Jaws L.E. wou door de brievenbus propen en hem niet erin kreeg en maar bleef duwen. Gelukkig zag ik dit en goed men gedacht gezegd. Nooit erna nog krassen gehad of beschadiging aan men DVD's die ik via de post ontving.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  22. #22

    Standaard

    Vandaag toch wel een record voor Play, 21/03 wat DVD's besteld en vandaag 25/03 al in de bus

  23. #23

    Standaard

    Ik gebruik deze thread maar even voor mijn vraag.

    Ik heb de 7e een dvd besteld bij Play maar m'n gegevens klopte per ongeluk niet dus werd de kaart geweigerd. Natuurlijk gelijk verbeterd maar sinsdien staat de status op processing. Heeft iemand daar ervaring mee?

    En hoelang duurt het dan omdat Play normaal binnen 24 uur shipped.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal B.
    Ik gebruik deze thread maar even voor mijn vraag.

    Ik heb de 7e een dvd besteld bij Play maar m'n gegevens klopte per ongeluk niet dus werd de kaart geweigerd. Natuurlijk gelijk verbeterd maar sinsdien staat de status op processing. Heeft iemand daar ervaring mee?

    En hoelang duurt het dan omdat Play normaal binnen 24 uur shipped.
    ik zou ze even mailen en het hen uitleggen. normaal krijg ik altijd binnen 12 uur een mailtje dat m`n order is verzonden
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #25

    Standaard

    Ok, weet jij toevallig het email adres want het enige wat ik kan vinden is een FAQ.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •