Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 84 worden weergegeven.

Discussie: Serenity

  1. #1

    Standaard Serenity

    Beetje aan het rondneuzen op internet en kwam wat tegen op filmtotaal. De film Serenity gebaseerd op de serie Firefly. Had nog nooit van deze serie gehoord maar de trailer van de film Serenity is zeer indrukwekkend:

    http://www.apple.com/trailers/universal/serenity/

    Kijk er naar uit...

  2. #2

    Standaard

    dan mis je echt wat, serieus!!!!!

    echt een super serie, jammer dat hij nooit gereleased is in Nederland, misschien dat na aanleiding van deze film dat wel gebeurd.
    Probeer wel de serie te kijken (totaal 14 afleveringen) voordat je aan de film begint. anders is het een sprong in het diepe vooral als het de personages aangaat.
    It's a Wonderful Digital Life

  3. #3
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    En Yorin is net klaar met het uitzenden van de serie Firefly.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  4. #4

    Standaard

    Nu ook in HD kwaliteit te downloaden. zowel de 720 als 1080 versie.
    Hiervoor is wel een goede computer + videokaart voor nodig en de nieuwe Quicktime 7 van Apple.
    Het is gewoon flippen zo goed wordt deze film
    It's a Wonderful Digital Life

  5. #5

    Standaard

    Al gemerkt, daar Firefly nog geluidloos was in de ruimte, is er in de trailer de nodige geluidsoverlast, motors, schieten.

    Ik hoop dat ze zich hebben gehouden aan de Firefly spirit en niet voor de $ gaan waar ik wel voor vrees.


    Waar vind ik trouwens die HD versies van de trailer ??
    Ik dacht trouwens niet dat je hier Quicktime voor nodig habt hoor, is HD geen WMV (en dus Media Player) toepassing voor PC ?

  6. #6

    Standaard

    HD is High Definition Video. staat helemaal los van software en is gewoon een standaard.
    Website is www.apple.com/trailers/hdgallery
    It's a Wonderful Digital Life

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroendendunnen
    dan mis je echt wat, serieus!!!!!
    Inderdaad. Firefly is een geweldige serie. En de eerste berichten over de film zijn ook veelbelovend (Universal heeft de nog-niet-definitieve-versie afgelopen donderdag in tien Amerikaanse bioscopen vertoond, en de reacties van zowel fans als niet-Fireflyfans zijn voor het merendeel superenthousiast.)

    echt een super serie, jammer dat hij nooit gereleased is in Nederland, misschien dat na aanleiding van deze film dat wel gebeurd.
    De R2 versie van de DVD's (geen Nederlandse ondertiteling) is wel bij een aantal winkels te koop in Nederland, o.a. bij Boudisque in Utrecht, maar daar kost de set tegen de 60 euro. Het goedkoopste ben je op dit moment uit bij Amazon (16,99 pond exclusief verzendkosten), maar hij is regelmatig ergens in de aanbieding. Play.com had hem een tijdje terug voor nog geen 20 euro, en bij RAF in Amsterdam lag hij vorige week nog voor 29,95 euro (inmiddels uitverkocht).

    Nou ben ik fan, dus een tikje bevooroordeeld, maar ik ken een aantal mensen die de DVD's 'blind' hebben gekocht zonder ook maar iets van de serie te weten, en ze waren allemaal compleet verkocht na de eerste of tweede aflevering.

    Probeer wel de serie te kijken (totaal 14 afleveringen) voordat je aan de film begint. anders is het een sprong in het diepe vooral als het de personages aangaat.
    Ik denk dat de film het ook bij het grote publiek dat Firefly niet kent goed zal doen, want je hebt de backstory niet echt nodig om de film te snappen. Maar als je de serie en de personages kent, wordt de film kijken een onvoorstelbare belevenis.

    Een avi-bestand van de trailer in een hoge resolutie vind je trouwens hier: http://blogtorrent.com/demo/

    En voor meer over Firefly / Serenity: zie www.browncoats.nl of het browncoatsforum: http://browncoatsnl.proboards41.com/index.cgi
    "Next time you decide to stab me in the back, have the balls to do it to my face." (Mal, 'Ariel')

  8. #8

    Standaard

    Mooie website, ben zeer geinteresseerd geraakt door de serie en ga hem dan ook binnenkort aanschaffen. Thx Andrea!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Mooie website, ben zeer geinteresseerd geraakt door de serie en ga hem dan ook binnenkort aanschaffen. Thx Andrea!
    Leuk! Ik ben benieuwd wat je ervan vindt!
    "Next time you decide to stab me in the back, have the balls to do it to my face." (Mal, 'Ariel')

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroendendunnen
    HD is High Definition Video. staat helemaal los van software en is gewoon een standaard.
    Website is www.apple.com/trailers/hdgallery
    Is ook geen standaard volgens mij, maar gewoon een manier om hoge resolutie video aan te geven. Om dat te bereiken zijn er meerdere 'standaards'. Maar ik kan het mis hebben hoor :P

    Anyway, wanneer komt die quicktime 7 voor windows nou?

    Ik ben iig ERG benieuwd naar de film 8) Heb de serie helemaal stukgekeken.

    Wat betreft de muziek etc in de ruimte. Het is een trailer natuurlijk, kan zijn dat iig de muziek enzo wegblijft. Wel jammer van de overige geluiden idd...

  11. #11

    Standaard

    Nog even over het geuid in de ruimte: er zijn testscreenings van de film geweest met en zonder. Het lijkt erop dat de meeste testkijkers (okee, dat waren vooral fans van de serie) sterk de voorkeur geven aan zonder geluid, dus als het meezit hebben we straks doodse stilte tijdens de ruimtegevechten. Cool.

    Dat er wel geluid in de trailer is... tsja, voor trailers gelden andere regels.
    "Next time you decide to stab me in the back, have the balls to do it to my face." (Mal, 'Ariel')

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Andrea
    Nog even over het geuid in de ruimte: er zijn testscreenings van de film geweest met en zonder. Het lijkt erop dat de meeste testkijkers (okee, dat waren vooral fans van de serie) sterk de voorkeur geven aan zonder geluid, dus als het meezit hebben we straks doodse stilte tijdens de ruimtegevechten. Cool.

    Dat er wel geluid in de trailer is... tsja, voor trailers gelden andere regels.
    Ik voel een Directors Cut aankomen

  13. #13

    Standaard

    Voor de liefhebbers: de tweede trailer van Serenity staat inmiddels online:

    http://www.uip.nl/serenity-trailer.html
    "Next time you decide to stab me in the back, have the balls to do it to my face." (Mal, 'Ariel')

  14. #14

    Standaard

    miljaar !

    Net 200MB aan de HD-teaser verspilt, ben ik al weer achter....

    Link blijkt trouwens niet te werken ?

  15. #15

    Standaard

    De directe link:

    http://www.uip.nl/Pictures/seren/trailer2.mov

    Maar het zou wel kunnen kloppen dat de pagina onbereikbaar is, want om de een of andere duistere reden is UIP Nederland de enige die de hoge(re) res-versie heeft staan, en de hele wereld is aan het deeplinken of hoe je dat noemt.
    "Next time you decide to stab me in the back, have the balls to do it to my face." (Mal, 'Ariel')

  16. #16

    Standaard

    Ziet er in ieder geval weer zeer goed uit deze trailer. Hopelijk wordt het niet zo'n tegenvaller als The Chronicles of Riddick. Want hou wel van dit genre Action/SF.

  17. #17
    The World is Yours
    -------------------------------------------------------

  18. #18

    Standaard

    Wow, de trailers van deze film zijn echt super.
    De 8.6 op imdb is ook niet mis :wink:

  19. #19

    Standaard

    De nieuwe internationale website is ook mooi:

    http://www.serenitymovie.com/main_site.html
    "Next time you decide to stab me in the back, have the balls to do it to my face." (Mal, 'Ariel')

  20. #20

    Standaard

    Ziet er allemaal goed uit, heb van iemand die hem gezien heeft gehoord dat ie echt heel goed is...we zullen zien :wink:
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Ziet er allemaal goed uit, heb van iemand die hem gezien heeft gehoord dat ie echt heel goed is...we zullen zien :wink:
    Dat is knap, hij komt in de VS toch op 30 september uit? Hoe heeft die persoon 'm gezien?

  22. #22

    Standaard

    Ik heb 'm ook al twee keer gezien. (Een keer tijdens de screening voor de fans in augustus en vorige week tijdens de premiere in Amsterdam.) En hij is inderdaad geweldig.
    "Next time you decide to stab me in the back, have the balls to do it to my face." (Mal, 'Ariel')

  23. #23

    Standaard

    Premiere? Dus hij is nu uit in Nederland? Even de dichtbijzijnde bios afgaan.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Premiere? Dus hij is nu uit in Nederland? Even de dichtbijzijnde bios afgaan.
    17 november is de releasedatum volgens www.pathe.nl.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Ziet er allemaal goed uit, heb van iemand die hem gezien heeft gehoord dat ie echt heel goed is...we zullen zien :wink:
    Dat is knap, hij komt in de VS toch op 30 september uit? Hoe heeft die persoon 'm gezien?
    Ze hadden kaartjes geregeld voor een preview-voorstelling. ze zijn werkzaam in de 3d-animatie-sector en kennen daar aardig wat mensen in.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •