De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard vraagje mbt Day of the Jackal

    Ik zag onlangs een nieuwe versie liggen van Day of the Jackal. Op het doosje staat dat ie anamorf is. De oude versie was niet anamorf. Weet iemand of de nieuwe versie inderdaad anamorf is?

    Roeland

  2. #2

    Standaard Re: vraagje mbt Day of the Jackal

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roeland
    Ik zag onlangs een nieuwe versie liggen van Day of the Jackal. Op het doosje staat dat ie anamorf is. De oude versie was niet anamorf. Weet iemand of de nieuwe versie inderdaad anamorf is?

    Roeland
    Ga daar maar niet vanuit
    Ik geloof dat Universal standaard anamorf vermeld bij alle nieuwe releases, echter inhoud is identiek als oudere versie.
    Zelfs releases als Kindergarten Cop wat 4:3 is wordt anamorf vermeld
    Uitzonderingen zijn "sommige' Special Editions zoals Sea of Love, wat echt een nieuwe uitgave is.

  3. #3

    Standaard

    Ga er inderdaad maar niet van uit. Universal heeft véél fouten gemaakt bij het heruitbrengen van hun DVD's die eerder door Columbia Tristar (inmiddels Sony Pictures) werden uitgebracht. Deze fouten concentreren zich vooral op het beeldformaat.

    Zo zouden films zoals Always en The Thing anamorf zijn, wat niet zo is. En films zoals Junior en Parenthood 16:9 Anamorphic zijn, terwijl ze nog steeds 4:3 (1.33:1) Non-Anamorphic zijn. Zeer slordig van Universal.

  4. #4

    Standaard

    Hmmm, dat zal dan ook wel gelden voor de nieuwe versie van Out of Sight. Niet echt netjes van Universal. Tenzij iemand kan bevestigen dat ze wel anamorf zijn, houd ik het voorlopig maar bij mijn oude versies.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •