Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 47 worden weergegeven.

Discussie: Deja Vu

  1. #1

    Standaard Deja Vu

    Nieuwe film van Tony Scott & Jerry Bruckheimer.

    Van Filmtotaal.nl
    Denzel Washington neemt de hoofdrol op zich van de romantische thriller Deja Vu, waarin hij een FBI-agent speelt die beschikt over het vermogen om heen en weer te reizen in de tijd.

    Dergelijke plots lenen zich prima voor problemen door kennis over de toekomst, en in dit geval wordt Washington in het verleden verliefd op een vrouw waarvan hij weet dat ze vermoord gaat worden.

    Deja Vu zal geregisseerd worden door Tony Scott, met wie Washington eerder samenwerkte in Crimson Tide en Man on Fire. Jerry Bruckheimer, momenteel bezig met de twee vervolgen op Pirates of the Caribbean, produceert.
    Ben benieuwd, vond de andere films van Tony & Jerry ook goed.

    IMDB: Klik!

  2. #2

    Standaard

    trailer:

    http://www.comingsoon.net/films.php?id=12593

    ziet er aardig uit.
    The World is Yours
    -------------------------------------------------------

  3. #3

    Standaard

    Hey gezellig,
    wederom een hyperactief gemonteerde en gefilmde Tony Scott film. Bring it on 8)
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #4

    Standaard

    Wel gaaf,2x een Bruckheimer dit jaar.
    The World is Yours
    -------------------------------------------------------

  5. #5

    Standaard

    Ben ook benieuwd naar deze film, Tony Scott & Jerry Bruckheimer = mijn type film.
    "To sin by silence when they should protest makes cowards of men."
    > Mijn DVD-collectie

  6. #6

    Standaard

    Trailer ziet er goed uit. Zeker met Denzel Washington en Tony Scott, dan kan het bijna niet meer fout gaan.

  7. #7

    Standaard

    Score wordt gedaan door Harry Gregson-Williams.

  8. #8

    Standaard

    DENZEL 8)
    Wat heeft die man een charisma zeg. Als hij in een film zit kan hij voor mij niet meer stuk. Man on Fire was briljant, dus deze samen met Tony S is verplichte kost voor mij. Trailer zag er trouwens niet overdonderend goed uit maar gewoon weer lekker goed :P
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  9. #9

    Standaard

    Ben ook benieuwd. De trailer bleef me tenminste aangenaam bij, de film die erna kwam (Pirates 2) helaas niet...
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  10. #10

    Standaard

    Vandaag de trailer gezien voor de Pirates... ziet er mij veelbelovend uit, maar ben ook wel een Denzel-fan

  11. #11

    Standaard

    het lijkt mij ook wel een goeie film

    ik kijk er nu al naar uit...

  12. #12

    Standaard

    Voorstukje in de bios deed mij smaken naar meer! Ben erg benieuwd.. Wel een echte film voor Denzel 8)
    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  13. #13

    Standaard

    gisteren gezien, was best goed, aardige acteerprestaties, aardige actie al was het dit keer best weinig gezien bruckheimer's reputatie maar wat er was was cool gedaan, aardig verhaal ook, zeker bioscoopbezoek waard
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  14. #14

    Standaard

    Net gezien en inderdaad een aardige film met minder aktie dan de gemiddelde Bruckheimer film. Verhaal was heel anders dan dat ik had verwacht (onder andere door het beeld wat de trailer schept). Lekker vlotte montage en zeker voor een Bruckheimer productie een aardig verhaal, al is het af en toe wat lastig te volgen en vergezocht. 7.0/10

  15. #15

    Standaard

    Gisteren gezien en ik vind het een van de beste films die ik dit jaar heb gezien.
    I always tell the truth. Even when I lie.

  16. #16

    Standaard

    Deze heb ik dankzij Veronica al gratis kunnen zien...
    Zeer vermakelijke en spannende actie thriller.
    Washington speelt weer met charisma.

    Veel high tech in het verhaal, waar ik soms niet alles van mee kreeg,[spoiler:b1492fd1c3]zoals hoe ze briefjes konden showen aan personen in het verleden.[/spoiler:b1492fd1c3]

    Nog wel meer van dat soort dingen. Toch moet ik zeggen dat het verder zeer origineel is uitgewerkt en niet zomaar een boevenfilm is, met tijdreizen. Ga dat zelf maar zien, maar als je een realistische film wilt zien, ben je aan het verkeerde adres.

    Tenminste, het lijkt me sterk dat dat apparaat ooit gemaakt kan worden, ook al hadden ze het over Irak ofzo, het werd daar gebruikt?

  17. #17

    Standaard

    Ben ik de enige die bij het verlaten van de film dacht: "dit heeft volgens mij geen fuck met het fenomeen 'déjà vu' te maken...."

  18. #18

    Standaard

    Nee ben ik het ook mee eens. Zoals ik ook al zei had ik van te voren ook heel ander verhaal verwacht.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd
    Deze heb ik dankzij Veronica al gratis kunnen zien...
    hoe ze briefjes konden showen aan personen in het verleden.
    wat een spoiler

  20. #20

    Standaard

    Ben hem vandaag ook gaan kijken en vond hem zeker beter dan Inside man. Film loopt ook iets anders dan wat ik me had voorgesteld bij het zien van de trailers. Heb me geen moment verveeld en het is er zeker eentje die in mijn Denzel-verzameling komt.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door christo||
    Ben ik de enige die bij het verlaten van de film dacht: "dit heeft volgens mij geen fuck met het fenomeen 'déjà vu' te maken...."
    Ben er inmiddels wel achter de titel na nog wat langer nadenken en een discussie over de film met mijn broertje. [spoiler:6871f20435]Volgens de film is het 'déjà vu' gevoel bij mensen een bijwerking van de machine waar men in de film gebruik van maakt.[/spoiler:6871f20435]

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Annemie
    Ben hem vandaag ook gaan kijken en vond hem zeker beter dan Inside man. Film loopt ook iets anders dan wat ik me had voorgesteld bij het zien van de trailers. Heb me geen moment verveeld en het is er zeker eentje die in mijn Denzel-verzameling komt.
    agree, net gezien zeer puike thriller. Strak in beeld gebracht door meester Tony en van een lekkere underscore voorzien door Harry-Gregson. Denzel is altijd prima en stelt ook dit keer niet teleur in een goede rol. Lekker tempo ook en een goed uitgewerkt plot. Ook laat de film goed zien wat een stoute man Jezus eigenlijk wel niet is.

    8/10

  23. #23

    Standaard

    Heb deze vrijdag gezien en heb me er prima mee vermaakt. Het is uiteraard niet allemaal even geloofwaardig en soms zelfs wat vergezocht, maar ik heb me er zeker niet mee verveeld.

  24. #24

    Standaard

    Deze ook vorige week gezien. Het is allemaal heel strak in beeld gebracht, maar eigenlijk is het gewoon een heel simpel verhaal in een nieuw jasje. Maar dankzij de cast (en in het bijzonder Denzel) is het niet lachwekkend geworden maar juist erg spannend en verrassend origineel. Wat mij betreft een van de betere thrillers van de laatste tijd, waarin je wordt uitgenodigd om ook zelf bepaalde conclusies uit te vinden.

    7,5/10[/b]
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door christo||
    Ben ik de enige die bij het verlaten van de film dacht: "dit heeft volgens mij geen fuck met het fenomeen 'déjà vu' te maken...."
    Volgens mij één fragment wel, op het einde [spoiler:6d14eae4c6]wanneer de "originele" Doug Carlin in conversatie gaat met Claire Kuchever doen ze een uitspraak, die bij hem een herinnering opwekt aan haar, alhoewel ze elkaar nog niet eerder hebben gezien (hij haar toch niet). Volgens mij is dit de enige déjà vu in de fantastische film. Ik vraag me trouwens af wat er met de bebloede vodden zou gebeurd zijn. Vermits de aanslag is mislukt is Doug nooit met de technologie in contact geweest, dus is hij nooit teruggebeamed, dus.... help, ik zit vast! :wink: [/spoiler:6d14eae4c6]
    To infinity ... and beyond!

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •