Pagina 89 van 115 EersteEerste ... 397985868788899091929399 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.201 tot 2.225 van 2859 worden weergegeven.

Discussie: Foto Verzoek

  1. #2201

    Standaard

    Kan wel wezen, maar ik ken deze allemaal enkel van plaatjes. (zonder details dus)

  2. #2202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steffertje
    Heeft iemand al foto's van de Sony Deluxe reeks?
    Bijgaand de foto's van de Philadelphia-versie uit de Sony Deluxe reeks (hoop dat dit is waar je naar op zoek bent):

    1.

    2.

    3.

    4.

    5.

    6.


    Als Imageshack de foto's niet weergeeft (uploaden ging namelijk ook al niet van een leien dakje) zijn de foto's via onderstaande links nog te bereiken:

    1. De voorkant van de sleeve
    2. De achterkant van de sleeve
    3. De voorkant en rug van de keepcase
    4. De achterkant van de keepcase
    5. Disc 1
    6. Disc 2

    Gr,

    Duijmski

  3. #2203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Duijmski
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steffertje
    Heeft iemand al foto's van de Sony Deluxe reeks?
    Bijgaand de foto's van de Philadelphia-versie uit de Sony Deluxe reeks (hoop dat dit is waar je naar op zoek bent):

    *Foto's*

    Gr,

    Duijmski
    Ziet er niet eens slecht uit! Ga deze maar halen, wilde deze film al graag hebben.

  4. #2204

    Standaard

    Mocht iemand ook foto´s hebben van Bad Boys 2 uit de Sony deluxe reeks,ik kan me namelijk helemaal geen eerdere 2 disc editie´s van deze film herhinderen of enig ziens een review vinden. Specificatie´s zou ook mooi zijn.

    Als 2de verzoek misschien ook foto´s van de 2 disc set (dvd en cd) Marco Borsato met Symphonica In Rosso,eventueel daarnaast ook de 2 disc cd.

  5. #2205

    Standaard

    Heeft iemand een foto van The Frighteners 3-Disc Special Edition (R2UK)?

  6. #2206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pietdvd
    Mocht iemand ook foto´s hebben van Bad Boys 2 uit de Sony deluxe reeks,ik kan me namelijk helemaal geen eerdere 2 disc editie´s van deze film herhinderen of enig ziens een review vinden. Specificatie´s zou ook mooi zijn.
    Van Bad Boys 2 is toch een dubbel-DVD uitgebracht. Ik zag 'm gisteren nog liggen bij de Media Markt in Eindhoven voor 8,-.

    Alle Deluxe Selections zien er trouwens uit zoals hierboven te zien is op de afbeelingen. Terminator 3 en Men in Black II echter niet! De slipcase is hetzelfde, maar de cover van de keepcase is identiek aan de eerdere uitgave.

  7. #2207

    Standaard

    zou iemand voor mij mss, foto's of meer uitleg willen geven over deze dvd:
    Die Hard With A Vengeance Collectors Edition

    hier de link: http://www8.cd-wow.nl/detail_results...uct_code=27572

    want ik denk niet dat het derde deel hier is uitgekomen in digipack vorm en met NL ondertitels.

  8. #2208

    Standaard

    De DVD is inderdaad in Nederland niet in digipack uitgebracht. In Engeland ook niet, volgens mij.

  9. #2209

    Standaard

    Weet iemand nog de naam van een specifieke DVD-review site met overzichtelijke foto's, iets genaamd Skullhead of dergelijk? Heb het de afgelopen paar minuten zitten google'en maar kom er maar niet uit.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  10. #2210
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  11. #2211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    http://www.skullface.com/
    Daar is al een behoorlijke tijd niks op gezet... wat erg jammer is!

  12. #2212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Annemie
    Heeft er iemand deze uitgave van Walk the line (Coffret Edition Ultimate 3 DVD) en kan er enkele foto's van maken ?
    Bedankt alvast.
    Niemand ?

  13. #2213

    Standaard

    Heeft iemand foto's van X-men 3 The Last Stand Collector's Edition (R1) van binnen en van buiten?

    Bij voorbaat dank!
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  14. #2214

  15. #2215

    Standaard

    Thanks kinky queen (zie net pas de foto's op amazon )

    Dacht dat onder de doorzichtige sleeve een digipack zat (vanwege de naad in het midden) maar dat valt tegen en het is ook nog eens 1 disc ipv 2...
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  16. #2216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen
    het is ook nog eens 1 disc ipv 2...
    Maakt dat iets uit dan?

  17. #2217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen
    Thanks kinky queen (zie net pas de foto's op amazon )

    Dacht dat onder de doorzichtige sleeve een digipack zat (vanwege de naad in het midden) maar dat valt tegen en het is ook nog eens 1 disc ipv 2...
    Maar als je die naad openklapt zie je een foto met veel x-men figuren erop, kortom het is gewoon een hele gafe uitgave en 10 x mooier dan de NL SE, inhoudelijk qua extra's zal de NL SE release beter zijn maar de extra's boeien me de laatste tijd niet meer zoveel aangezien ik nog zoveel films moet kijken dat daardoor ik de extra's niet meer bekijk.

  18. #2218

    Standaard

    kan iemand foto's maken van Superman Returns: Deluxe Edition (2 Disc Set) including Comic Book - DVD Region 3 als iemand hem heeft?


  19. #2219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kinky queen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen
    het is ook nog eens 1 disc ipv 2...
    Maakt dat iets uit dan?
    Ja, van X-men wil ik altijd wel de extra's hebben op een tweede disc
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  20. #2220

    Standaard

    kan iemand foto's maken van de Koefnoen (4 dvd) box? alvast bedankt
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  21. #2221

    Standaard

    Heeft iemand foto's van de Alfred Hitchcock: The Masterpiece Collection 15disc (R1)?


    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  22. #2222

    Standaard

    Foto's staan wel op dvdbeaver.com bij de review.

  23. #2223
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Iemand hier nog foto's van:

    Underworld: Supremacy Edition


  24. #2224

    Standaard

    iemand foto´s van de sissi box set?

  25. #2225

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V
    Iemand hier nog foto's van:

    Underworld: Supremacy Edition

    *plaatje*
    jep heb ik, ze komen eraan.
    Lucille's my parole officer. She's a dyke, but God knows why. With that body of her's she could have any man she wants. !
    laatste aanwinst:An Inconvenient Truth, Infernal Affairs, Infernal Affairs II, Infernal Affairs III, Natural Born Killers SEBoxset, Amelie SE

Pagina 89 van 115 EersteEerste ... 397985868788899091929399 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •