Pagina 5 van 24 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 599 worden weergegeven.
  1. #101

  2. #102

    Standaard Hobbit

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tolpol
    ...
    Wat voor iemand kan zulke ondingen bedenken als de scene waarin, in slow motion en Hamilton-flou, karakters één voor één breed glimlachend een kamer binnenstappen waar hobbits op een bed huppelen en glimlachen en blikken vol liefde werpen en slow motion en meer slow motion en aureooltjes en glimlachen en licht en licht en licht. Ugh.
    ...
    Dit vond ik ook MET STIP de slechtste scène uit de LOTR-triologie!
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  3. #103

    Standaard

    Kill Bill.
    Wordt deze film op dezelfde wijze gemaakt door een minder bekend regisseur, zou ie lang niet zo gehyped worden als met QT.
    Begrijp me niet verkeerd, ik vind QT een briljant regisseur, maar dat komt met name door het drieluik Reservoir Dogs/Pulp Fiction/Jacky Brown.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #104

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    rotk, de biosversie dus, was idd chaotisch en dan heb ik het nog niet eens over de afsluiting, echter, ik kan pas een mening geven zodra ik de ee versie heb gezien, hopelijk doet die meer recht aan het boek.
    Ik vond ROTK en in mindere mate TTT zeer slecht gemonteerd, ik bedoel hiermee de bioscoopversies natuurlijk. De EE van TTT kwam zeer goed tot zijn recht en laten we hopen dat de EE vab ROTK ook zo wordt. Wat ik wel niet goed versta is dat ROTK met alle oscars gaat lopen terwijl FOTR en TTT toch beter was, maarja hier is al genoeg over gediscussieerd.

    Persoonlijk vind ik The Matrix: Reloaded en Revolutions overgewardeerd.

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MisterMe
    Terminator 1,2,3... vind de gemiddelde actiefilm beter...
    The Matrix Reloaded... kon niet tippen aan deel 1...
    Acapolypse Now... kon mij gewoon niet echt boeien...

    Er volgt nog wel meer
    Juist! ook ik vond ROTK duidelijk de minste van de drie. Als je de boeken niet hebt gelezen was het allemaal wel heel onduidelijk (geesten? waarom niet eerder even opgeroepen?).....hopen dat de EE voor wat meer duidelijkheid kan zorgen.


  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Zaar overgewaardeerd: Spiderman
    Helemaal.. vond de film wel leuk, maar hoger dan een 5 gaat ie niet bij mij ..

    Welk ik zelf nu nog bedenk is o.a.: lotr, sw..

  8. #108

    Standaard

    De LOTR-trilogie en de originele Planet of the Apes zijn allebei zonder twijfel enorm overgewaardeerd.

    Meest overgewaardeerde film van het jaar totnogtoe moet wel Troy zijn.

  9. #109

    Standaard

    spiderman 2... wat een ophef om niks
    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hanna
    spiderman 2... wat een ophef om niks
    Is daar ophef over dan?
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  11. #111

    Standaard

    2001: A Space Oddessey (sp?): Gaap!
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  12. #112

    Standaard

    troy zeer zeker
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  13. #113

  14. #114

    Standaard

    big fish
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  15. #115

    Standaard

    Spiderman 2

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Veldhuizen
    Underworld & Van Helsing
    underworld vind ik nou niet, ik vind hem juist onderschat, iedereen zegt dat ie zo slecht is...

    van helsing weet ik niet, nog niet gezien, maar daar hoor ik ook v iedereen dat hij enorm slecht is
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  17. #117

    Standaard

    Voor mij 2001: A Space Oddessey. Ik begrijp wel wat sommige mensen er mooi aan vinden maar het is gewoon niks voor mij. Ik zie deze film zo; af en toe mooie beelden gecombineerd met af en toe mooie muziek. De rest is stilte en soms een beetje gepraat en dat wordt voor mij na een tijdje nogal saai.

  18. #118

    Standaard

    Kill Bill, zeker niet slecht maar ik vind hem niet in de buurt van Pulp Fiction komen.

  19. #119

    Standaard

    Finding Nemo is toch ook wel lichtjes overgewaardeerd.

  20. #120

    Standaard

    Das Experiment vind ik ook behoorlijk overgewaardeerd, een 7,8 op imdb dat gaat echt nergens over.

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hanna
    spiderman 2... wat een ophef om niks
    Is daar ophef over dan?
    Vele media berichten inderdaad over de fantaaaaaaaastische verfilming die Spiderman 2 (zie o.a. DVD Valley, diverse filmsites, ...).

    Het zou de norm zijn voor verfilming van comics.

    Kan ik moeilijk geloven als ik het zo bekijk (Sleepy Tobey, en een verhaal dat me nogal saai lijkt met een "villain" die wat met z'n rugklauwen zwaait, geef toe, het ziet er gewoon lachwekkend uit.)

    Hetzelfde kan wat mij gezegd worden van X-men. Ik heb me totnogtoe beperkt tot deel 1, wat al één deel teveel bleek. Dit was echt puur tijdverlies. En dat voor een regisseur als Singer die ons toch het fantastische "Usual Suspects" gaf...

    Verder ben ik het eens met de Crouching Tiger Hidden Dragon-nominatie in deze rubriek. Wat een sof!
    It's hard to be a Saint in the City

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MGdutch
    Voor mij 2001: A Space Oddessey. Ik begrijp wel wat sommige mensen er mooi aan vinden maar het is gewoon niks voor mij. Ik zie deze film zo; af en toe mooie beelden gecombineerd met af en toe mooie muziek. De rest is stilte en soms een beetje gepraat en dat wordt voor mij na een tijdje nogal saai.
    Ha, eindelijk iemand die mijn mening deelt... voor mij is dat toch wel de meest overhypete film aller tijden.

    Tevens eervolle vermeldingen voor:
    * alle Quentin Tarantino films. Die kerel denkt zich interessant te kunnen maken door zijn films vol excessief geweld te stoppen. Niks voor mij.
    * Moulin Rouge. Die already, Satine! We're bored!
    * Close Encounters Of The Third Kind. Als daar de naam Spielberg niet onder stond, zou niemand er wat om geven, want gaat écht over niks.
    * Children Of A Lesser God. Té misantropisch.
    * Titanic. Pas op, geen slechte film, maar niet dé ultieme spektakelfilm, zeker achterhaard qua SFX nu er uit Hollywood maandelijks dergelijke dingen worden uitgebracht.
    * The Hulk. Was aardig tijdverdrijf, maar ook niet meer.
    * Crouching Tiger, Hidden Dragon. Zie vorige posts.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    * alle Quentin Tarantino films. Die kerel denkt zich interessant te kunnen maken door zijn films vol excessief geweld te stoppen. Niks voor mij.
    Als je je enkel fixeert op het geweld gaan er toch wel heel wat dingen aan je voorbij, zoals originele vertelstructuur en de krankzinnige dialogen.

  24. #124

    Standaard

    The Matrix
    The Shawshank Redemption (OK goede film maar een topper?)
    The LotR Trilogy (Veel te lang om me geboeid te houden - heb overigens enkel deel I nog maar gezien )

  25. #125

    Standaard

    Zal wel kwaaie gezichten krijgen van mensen zoals John, maar ik had me heel veel voorgesteld van Kill Bill, vond het ziekelijk overdreven.
    De Matrix is ook zo'n hype die er bij mij niet inging, deel 2 was minder, deel 3 ronduit slecht.
    Nou ja en Harry Potter is in alle opzichten een domme hype. :x
    Let op mensen: 't is maar 1 zeer persoonlijke mening.
    LOTR vond ik juist ver boven mijn toch al hooggespannen verwachting
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

Pagina 5 van 24 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •