Pagina 2 van 24 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 599 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Camille


    Waarom Rush Hour en de Bond Films?
    Ik vind ze persoonlijk wel iets hebben
    Ik vind die Rush Hour films zulke kinderachtige humor hebben en James Bond ken ik nu wel zo onderhand

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Ik vind die Rush Hour films zulke kinderachtige humor hebben en James Bond ken ik nu wel zo onderhand
    Och wat Rush Hour betreft die kinderachtige humor heeft wel wat en ja James Bond is ook altijd hetzelfde maar blijft toch wel leuk

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Camille

    Och wat Rush Hour betreft die kinderachtige humor heeft wel wat en ja James Bond is ook altijd hetzelfde maar blijft toch wel leuk

    Bij Bond blijf ik toch met name een paar oudere titels uit de serie erg goed vinden. De nieuwe films (vanaf '87) zijn vaak zoooo saaaai en langzaam...

    Rush Hour vind ik een baggerfilm, maar eigenlijk geen voorbeeld van een overgehypte film. Ik ken nl. niemand die mij RH heeft aangeraden en de recensies al zeker niet.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  4. #29

    Standaard

    Weet je welke humor kinderachtig is? die van scary movie 2. Ik zit te twijfelen of ik hem wel koop want ik vond hem vrij matig. Het boeit me dit keer niet dat ik deel 1 al heb. Ik ga in ieder geval scary movie 2 pas halen alsie 15 euro ofzo of goedkoper is.
    Ik vond de humor in American Pie 2 wel gepast, daar heb ik me echt om rotgelachen in de bios. Rush Hour heeft normale humor, waar je het meest om lacht in zo'n film is het domme hoofd van Jackie Chan.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded

    Dat Amerikaans patriotisme heb ik nooit echt goed kunnen verkroppen en zeker nu niet meer.
    Zeker, en dan die 'inspirerende' speech die die president houdt voordat de amerikanen ten strijde trekken tegen de aliens. Met zulke verschrikkelijke muziek eronder...gatverrrrdamme!!

  6. #31

    Standaard

    Sorry fans, maar LOTR vond ik zwaar tegenvallen en dan ook nog is een jaar wachten. Nevertheless was het geen hele slechte film maar dus overgewaardeerd. Kijken wat het vervolg gaat brengen.

    The Talend Mr. Ripley: Echt afschuwelijk naar mijn mening.

    Deze volgende film is "gelukkig" niet zo bekend maar ik las op een recentie site er hele goeie recenties over en ik dacht dat kan toch niet. De film Pups waar achterop nog staat dat het net zo iets is als een Tarentino film. Maar ja als er zoiets staat kan je het eigenlijk al weten. Echt belachelijke film. (I'm psycho, laat me niet lachen man)

    En Virtical Limit maar daar is zoals ik eerder heb gelezen op het forum een heel aantal mensen het met mij eens.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WBFT
    Sorry fans, maar LOTR vond ik zwaar tegenvallen en dan ook nog is een jaar wachten. Nevertheless was het geen hele slechte film maar dus overgewaardeerd. Kijken wat het vervolg gaat brengen.

    The Talend Mr. Ripley: Echt afschuwelijk naar mijn mening.
    Ik weet dat het hier om jouw mening gaat, maar ik vind beide films erg goed, vooral LOTR natuurlijk, The Talented Mr. Ripley is echt een verrassend goeie thriller.

  8. #33

    Standaard

    Maak niet uit hoor Luther

    Ik weet niet ik was met 4 mensen naar de bios gegaan 3 daarvan vonden het super en ik & 1 andere (Hedzer, ken je wel) vonden het wel aardig en het zag er natuurlijk heel gelikt uit maar het deed me eigenlijk niks..

    En w.b.t. The Talented Mr. Ripley vond ik het acteerwerk super. Maar de film pakte me niet en ik vond het saai en duurde lang..

    (Maar effe tussen twee haakjes wanneer kom je weer is biertje pakken in boothill??)

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WBFT
    Ik weet niet ik was met 4 mensen naar de bios gegaan 3 daarvan vonden het super en ik & 1 andere (Hedzer, ken je wel) vonden het wel aardig en het zag er natuurlijk heel gelikt uit maar het deed me eigenlijk niks..

    En w.b.t. The Talented Mr. Ripley vond ik het acteerwerk super. Maar de film pakte me niet en ik vond het saai en duurde lang..

    (Maar effe tussen twee haakjes wanneer kom je weer is biertje pakken in boothill??)
    1) Als het je niks deed komt dat waarschijnlijk omdat je het boek niet hebt gelezen en dan heb je voor jezelf geen wereld gecreeerd. Als je dit wel hebt gedaan en je ziet die werel op het filmdoek dan is dit erg indrukwekkend.
    2) Acteerwerk was zeker goed, maar goed wat een cast: Matt Damon Jude Law, Cate Blanchett en Gwyneth
    3) Wanneer kom ik weer in de Boothill? Goeie vraag, die vrienden van mij zitten liever in de Mariposa als we in Amersfoort uitgaan, ik ook wel, maar ik zou ook liever wel eens in de Boothill komen, maar goed 1 tegen 2

  10. #35

    Standaard

    Gwyneth
    hehehehe

    Maar ik heb 2 boeken gelezen maar het begint een beetje off-topic te raken ..

    Dus moet je toch maar naar BHS komen om verder te discussen..

  11. #36

    Standaard

    In principe wantrouw ik bijna elke film die rond de kerst uitkomt, en de films waar je in commercials dagelijks mee wordt doodgegooid. 99% van die films kijk ik dus niet. Waarmee ik dus eigenlijk niet eens kan oordelen of het een overgewaardeerde hype is.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    die vrienden van mij zitten liever in de Mariposa als we in Amersfoort uitgaan, ik ook wel, maar ik zou ook liever wel eens in de Boothill komen, maar goed 1 tegen 2
    He, bestaat Mariposa nog steeds? een jaar of 8 a 10 geleden wel eens heen geweest..

  13. #38

    Standaard

    Lijkt me meer iets voor een PM, deze discussie...
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ToolkiT


    He, bestaat Mariposa nog steeds? een jaar of 8 a 10 geleden wel eens heen geweest..
    Het antwoord kun jehier lezen.

  15. #40

    Standaard

    een film niet niet op dvd is maar die ik iedereen afraad is blach hawk down vanaf 20 min tot 10 min voor het eind is het aleen maar schieten schieten en nog is schieten. kan begrijpen dat die amerikanen er een trauma aan over gehouden hebben zoals wij in bosnie maar die film vind persoon echt *** zonde van geld.
    smart boms now bush

  16. #41

    Standaard

    Met de genoemde star wars film wordt waarschijnlijk episode I The Phantom Menace bedoelt???

    Kan ik mee ingaan.........maar als je de star wars IV bedoelt dan ben je zeker op je hoofd gevallen

    Een van de beste films aller tijden!
    "Have a Twinkee, snapperhead."

  17. #42

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Meijer
    Harry Potter
    Pearl Harbor
    Titanic
    Titanic? hmm ik vond hem eerder ondergewaardeerd

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ohjajoh!?
    Met de genoemde star wars film wordt waarschijnlijk episode I The Phantom Menace bedoelt???

    Kan ik mee ingaan.........maar als je de star wars IV bedoelt dan ben je zeker op je hoofd gevallen
    Persoonlijk vind ik Episode 1 een stuk beter dan 4 (niet dat ik 4 slecht vind, integendeel). Moet wel toegeven dat ik Ep 1 een aantal keer heb moeten zien voordat ik hem ging waarderen. Ep 5 blijft mijn favoriet...

    De grote teleurstelling voor mij van de afgelopen tijd is toch wel The Mummy Returns. Deed het eerste deel mij nog denken aan de goeie ouwe Indiana Jones films, de sequel was een herhaling van het eerste deel met lachwekkend slechte special effects.

    LOTR was leuk, zal ik wel kopen op DVD, maar behoort zeker niet tot mijn favo films allertijden.

    De laatste 'nieuwe' film die ik gezien heb is The One en die sloeg werkelijk nergens op. Special effects an sich kunnen een waardeloos script niet redden.

    Overgewaardeerd vind ik overigens bijna alle films van David Lynch, met name Lost Highway.

  20. #45

    Standaard

    Tombraider kwam ik nog niet in het rijtje tegen. Hiervan zag je wekenlang overal posters hangen, veel te veel reclame in bios en op tv. En de film zelf zuigt van alle kanten. Gewoon een meid met een flinke cup in een strak shirtje die rond aan het rennen is voor wat dan ook
    I drive way too fast to worry about cholesterol

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco Out
    Ik ben het niet eens met de meeste mensen hier. Al die films die jullie hier noemen en die jullie slecht vinden vond ik meestal goed. Zoals hiervoor al gezegd moet je niet zo letten op die Hype, ik kijk gewoon de film en stel me er van te voren niet echt op in en dan kijk je een film toch een stuk beter.
    Helemaal meejeens, als ik dit zo lees lijk ut net alsof d'r geen goeie films meer in de bios komuhh.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Adje
    Tombraider kwam ik nog niet in het rijtje tegen. Hiervan zag je wekenlang overal posters hangen, veel te veel reclame in bios en op tv. En de film zelf zuigt van alle kanten. Gewoon een meid met een flinke cup in een strak shirtje die rond aan het rennen is voor wat dan ook
    Vond Tombraider ook net een kinderfilm, geen drol aan.

    Harry Potter viel me ook vies tegen, ik wist niet dat kinderen zo slecht konden spelen, hadden ze wel betere voor kunnen vinden.

    POTA vond ik ook een beetje tegenvallen, ik heb de oude versie gezien en eigenlijk vind het hele 'Apes controlling humans'-idee een beetje belachelijk.

    Alledrie te ge-'hyped'
    "Protection from what? Ze Germans?"

  23. #48

    Standaard

    De volgende films vond ik helemaal niets:

    (willekeurige volgorde)

    - Titanic
    - Talented mr. Ripley
    - Traffic
    - Judge Dred
    - The mexican
    - Planet of the apes
    - The matrix

    Niet echt slecht, maar wel zwaar overgewaardeerd :
    Mission Impossible II

  24. #49

    Standaard

    Tombraider
    From Hell
    En de huidige James Bond films!
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  25. #50

    Standaard

    Pearl Harbor, als je weet hoeveel reclame daarvoor is geweest. En natuurlijk Crossroads van Britney S
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

Pagina 2 van 24 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •