Pagina 24 van 24 EersteEerste ... 142021222324
De resultaten 576 tot 599 van 599 worden weergegeven.
  1. #576

    Standaard

    Men verstaat hier kennelijk allemaal wat anders onder de naam overgewaardeerd en gebruikt de term nogal lichtvaardig. Bijvoorbeeld wanneer men de film zelf niet goed vindt, los van het feit of de film in de breedte als meesterwerk wordt bestempeld of niet. Dat maakt dit daarom nogal een overgewaardeerd topic is mij opgevallen
    Laatst aangepast door BigLebowski : 25-09-2012 om 08:16
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  2. #577

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Vond Intouchables zelf erg gehyped. Film zelf was erg voorspelbaar en niet eens goed uitgewerkt. Het plot snijd onderwerpen aan die niet goed uit hun verf komen (alle relaties naast de 2hoofdpersonen komen kort aan bod en lijken een eigen verhaaltje te beginnen, om daarna afgekapt te worden). Leuke film om een keer te zien op zijn sterkst gezegd, maar hij viel gewoon erg tegen.
    Deze vandaag (eindelijk) ook bekeken en ben het er voor de volle 100% mee eens. Het is een aaneenrijging van clichés over van alles en nog wat. Heel incidenteel zat er een leuke grap tussen maar dat waren er niet veel. Het is me een raadsel waarom deze film destijds zoveel succes kende.

  3. #578

    Standaard

    The Birdman en La La Land mogen ook nog op het lijstje

  4. #579

    Standaard

    Moonlight! zeer overgewaarde `zwarte` film.

  5. #580

    Standaard

    Jullie nemen die Oscars veel te serieus Welke hadden jullie graag als winnaar gezien?
    Laatst aangepast door BigLebowski : 27-02-2017 om 11:56
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  6. #581

    Standaard

    The English patient was ook al z 'on overgewaardeerde film......
    Zelfs seinfeld heeft er een episode aan besteed
    https://www.youtube.com/watch?v=B57bOy2Dzjg
    this is my boomstick!!!

  7. #582

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Jullie nemen die Oscars veel te serieus Welke hadden jullie graag als winnaar gezien?
    Moonlight vond ik een bijzondere film, terechte winnaar (maar meestal vind ik Oscarwinnaars niet veel aan dus wat dat betreft heb je gelijk, de Oscars zelf zijn overgewaardeerd )

  8. #583

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Jullie nemen die Oscars veel te serieus Welke hadden jullie graag als winnaar gezien?
    "La La Land" natuurlijk!!!
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #584

    Standaard

    Een film van de laatste jaren die ik enorm overgewaardeerd vind, is zonder twijfel "The Revenant". Vond er echt helemaal niets aan.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #585

    Standaard

    Mogen overgewaardeerde series ook?
    Game of Thrones
    Firefly

  11. #586

    Standaard

    Voor mij was dat The Hurt Locker, daar begreep ik totaal niets van dat die o.a. de Oscar won voor Beste Film toen.
    Ik vond daar namelijk weinig film aan en meer het gevoel alsof ik naar een hele saaie documentaire keek.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  12. #587

    Standaard

    Moonlight

    Onbegrijpelijk waar al die goede reviews vandaan komen. Ja, er zitten mooi geschoten scenes in, ja het acteerwerk is goed, maar door de opzet van de film krijg ik te weinig binding met de personages, en komt het einde totaal niet (hard) binnen. Erg jammer, had veel meer in gezeten.

  13. #588

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    The Birdman en La La Land mogen ook nog op het lijstje
    La La Land vond ik op zich wel amusant maar absoluut niet zo goed als de hype het wilde voorstellen. Wat dat betreft een goed geval van een overgewaardeerde film ja. Zonder dat het een echt slechte film is verder.

  14. #589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Moonlight

    Onbegrijpelijk waar al die goede reviews vandaan komen. Ja, er zitten mooi geschoten scenes in, ja het acteerwerk is goed, maar door de opzet van de film krijg ik te weinig binding met de personages, en komt het einde totaal niet (hard) binnen. Erg jammer, had veel meer in gezeten.
    Tja, is duidelijk een quotum film om binnen het PC te blijven.
    "A man's got to know his limitations", ...

  15. #590

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Tja, is duidelijk een quotum film om binnen het PC te blijven.
    En dat betekent in gewoon Nederlands?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #591

    Standaard

    Goeie! Ik dacht al dat ik de enige was die het niet begreep
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  17. #592

    Standaard

    Ik denk dat hij bedoelt dat, omdat er vorig jaar zo'n ophef was dat er geen enkele Afro-American genomineerd was, er nu meerdere Afro-American winnaars zijn, zodat er het gemiddelde van Afro-American genomineerden/winnaars weer wat hersteld is (met daarbij Political correctness als achterliggende gedachte).

    Ik weet niet of ik daar zelf in geloof trouwens.

  18. #593

    Standaard

    Dat is zoveel dat ik me daar niet aan ga wagen.

  19. #594

    Standaard

    Lion kan wat mij betreft op het lijstje. Wat een saaie bout film was. En Manchester by the sea
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #595

    Standaard

    Saai is anders dan een hype

  21. #596

    Standaard

    Klopt. Maar hype=overgewaardeerd=veel prijzen en lof.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #597

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Lion kan wat mij betreft op het lijstje. Wat een saaie bout film was. En Manchester by the sea
    Jij vond Lion saai, ja? Het eerste deel met dat jongetje vond ik erg meeslepend! Wat betreft het deel met Dev Patel kan ik je enigszins volgen. Ik kon zijn Bafta Award ook niet echt goed plaatsen, als ik eerlijk ben
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  23. #598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Jij vond Lion saai, ja? Het eerste deel met dat jongetje vond ik erg meeslepend! Wat betreft het deel met Dev Patel kan ik je enigszins volgen. Ik kon zijn Bafta Award ook niet echt goed plaatsen, als ik eerlijk ben
    Dat laatste deel ben ik met je eens Ludo, dat jongetje was beter dan Patel . Maar het tweede deel vond ik ook mooi hoor, zeker het einde.

  24. #599

    Standaard

    Dat is inderdaad waar, Ludo. Het gedeelte met die kleine was een stuk beter dan het tweede deel. Jammer dat dat gedeelte (wat mij betreft) te kort duurde...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 24 van 24 EersteEerste ... 142021222324

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •