Pagina 12 van 17 EersteEerste ... 28910111213141516 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 424 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    Ik ben toevallig naar serie 3 aan het zoeken.. maar deze is bijna nergens te krijgen!

    Volgens een medewerker van MM Utrecht krijgen ze em aan het eind van de week binnen, lets hope!

  2. #277

    Standaard

    Kijk is op http://www.play.com.
    Serie 3 kost daar 40.49 euro.
    Deze box bevat nederlandse ondertiteling.

  3. #278

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StephanLU Bekijk bericht
    Denk dat ik toch maar even de UK release afwacht. Voor de komende maanden voorlopig toch nog voldoende kijkplezier.
    Vraag me af of die wel een normale verpakking krijgt. Vandaag de UK versie van Everybody Loves Raymond Seizoen 9 gekregen. Na 8 mooie digipack uitgaves, hebben ze voor deze een goedkoop keepcase met sleeve uitgezocht. Dat is ook een HBO/Warner uitgave. Ze zitten dus op een lijn met Warner NL; ze naaien gewoon hun klanten. Gewoon totaal geen respect.

  4. #279

    Standaard

    Seizoen 1,2 en 3 zijn nu maar 18 pond op Amazon.co.uk. Omgerekend zo'n 23 euro per seizoen.

  5. #280

    Standaard

    Nog een aflevering en dan zit ook deze serie er weer op! En wat voor een! Een zinderende ontknoping staat ons te wachten. Wat mij betreft evenaart deze serie zelfs de Sopranos.

  6. #281

    Standaard

    Ben gisteravond begonnen met seizoen 2. Zo net aflevering 2 gezien. Niveau is vergelijkbaar met seizoen 1; sterk en leuk om alle gezichten weer terug te zien komen.

  7. #282

    Standaard

    Seizoen 2 is voor mij het beste seizoen Paul!

    Iemand trouwens deel 4 al ergens betaalbaar gezien? (moet ik nog zien!)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht

    Iemand trouwens deel 4 al ergens betaalbaar gezien? (moet ik nog zien!)
    Ik ben ook hard op zoek, in de winkels ligt hij alleen nog maar voor prijzen waar ik eigenlijk nog niet de helft van wil betalen.

  9. #284

    Standaard

    Bij Play is hij goed te doen voor 44 euro'tjes incl verzenden!

    http://www.play.com/DVD/DVD/6-/Searc...urce=1&cur=258

  10. #285

    Standaard

    Deze week de laatste aflevering van The Wire helaas, die de speelduur heeft van 90 minuten.

    Kleine spoiler over de series finale, er zal maar 1 persoon het loodje leggen heb ik gelezen.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  11. #286

    Standaard

    Bij Amazon UK ook redelijk goedkoop, €41,25 (bij play nu €44,99).

  12. #287

    Standaard

    Serie 5 staat geplant voor aug voor dvd.

  13. #288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Seizoen 2 is voor mij het beste seizoen Paul!

    Iemand trouwens deel 4 al ergens betaalbaar gezien? (moet ik nog zien!)
    Zie nu pas je reactie Coen. Vond seizoen 1 & 2 erg dicht bij elkaar liggen qua niveau. Maar in seizoen 1 was er meer strijd tussen de 'goede' en 'slechte' zeg maar. Hoewel het leven in de havens wel erg geloofwaardig werd neergezet vond ik het geheel wat minder spanning hebben. Maar nog altijd één van de beste politieseries die ik heb gezien.

  14. #289

    Standaard

    De UK versie is dus ook een keepcase
    Wel een veel betere prijs voor betaald €39,50
    Maar het is niet te geloven dat je na 3 seizoenen opeens een andere verpakking gebruikt.
    Zo is de lol er wel vanaf, toch maar eens naar de alternatieven gaan kijken
    Everything, Everyone, Everywhere Ends.
    DVDProfiler 3.0

  15. #290

    Standaard

    De regio 1 release van het allerlaatste seizoen is op 12 augustus 2008. Helaas ook weer een keepcase.
    Voorlopig nog altijd wachten totdat Seizoen 4 voor een mooie prijs te koop is.

  16. #291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StephanLU Bekijk bericht
    Voorlopig nog altijd wachten totdat Seizoen 4 voor een mooie prijs te koop is.
    Daar wacht ik ook nog steeds op

  17. #292

    Standaard

    Bij bol.com is seizoen 4 nu opnieuw te pre-orderen voor de prijs van €50,-. Soms een nieuwe release of iets dergelijks?

    Seizoen 5 regio 2 is verkrijgbaar vanaf 22 september 2008.

  18. #293

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StephanLU Bekijk bericht
    Bij bol.com is seizoen 4 nu opnieuw te pre-orderen voor de prijs van €50,-. Soms een nieuwe release of iets dergelijks?
    Doen hun wel vaker, voorraad op ofzo en dan maken ze er een soort pre-order van, beetje vaag.

    Waar haal je die info over seizoen 5 vandaan?

  19. #294

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen Bekijk bericht

    Waar haal je die info over seizoen 5 vandaan?
    Seizoen 5 is al te pre-orderen bij Amazon.co.uk

  20. #295

    Standaard

    Ik kan niet tegen series waarin enkelt mooie mensen doen alsof ze slim zijn. En alles wel op een heel toevallige manier in mekaar valt. Ik zie dan niet meer dan mooie acteurs die een beetje interessant lopen te doen. En ik hou al helemaal niet van series waarin om de seconde een slimme opmerking wordt gemaakt. Wie praat zo in het echt? En wie schrijft die shit? Krijg er koppijn van.

    ehm moest eigenlijk in andere draadje..
    Laatst aangepast door KILLER : 14-05-2008 om 07:17

  21. #296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KILLER Bekijk bericht
    Ik kan niet tegen series waarin enkelt mooie mensen doen alsof ze slim zijn. En alles wel op een heel toevallige manier in mekaar valt. Ik zie dan niet meer dan mooie acteurs die een beetje interessant lopen te doen.
    Jij bent een mooie kandidaat voor The Wire dan?

  22. #297

    Standaard mediadis

    op www.mediadis.com tijdelijke actie van bepaalde HBO-series.

    The Wire S1: 31,99 €
    The Wire S2: 31,99 €
    The Wire S3: 37,99 €
    The Wire S4: 39,99 €

    Vergis je wel niet en kies de NL-versie!

    Eindelijk een aanvaardbare prijs ...

  23. #298

    Standaard

    Info over release 5e en laatste seizoen The Wire:

    Title: The Wire
    Starring: N/A (Various)
    Released: 12th August 2008
    SRP: $59.99

    Further Details:
    Warner Home Video has announced the 5th season of The Wire for release on the 12th August. The 4-disc package will retail at around $59.99. Extras will include 6 audio commentaries with creator David Simon, cast and crew, a The Wire: The Last Word documentary which explores the role of the media, an The Wire Odysssey what takes a retrospective look at the first 4 seasons. The artwork is attached:

    Laatst aangepast door Stringer Bell : 28-05-2008 om 19:02 Reden: Toevoeging artwork

  24. #299

    Standaard

    Nice, ziet er een stuk beter uit dan de S4 box.

  25. #300

    Standaard

    Ben afgelopen week begonnen aan seizoen 4, dit blijft toch wel een van mn favoriete series van de afgelopen jaren! Alleen vond ik persoonlijk seizoen 2 een beetje minder, ik vind de getto's net iets boeiender dan de haven.

Pagina 12 van 17 EersteEerste ... 28910111213141516 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •