Pagina 17 van 17 EersteEerste ... 71314151617
De resultaten 401 tot 424 van 424 worden weergegeven.
  1. #401

    Standaard

    Ben met Google Streetview door de straten van West-Baltimore gecruised, zwaar deprimerende bende daar!
    Geweldige serie trouwens!!!!!!!!!!!

  2. #402

    Standaard

    Weet iemand waar je nog de oude versies kan kopen? Ik heb seizoen 1+2 al en kreeg net 3 binnen maar dit is een smallere box (meer een case) dan de anderen. Vond die uitgaven zo mooi en wil wel alles passend hebben.

  3. #403

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door naomivd Bekijk bericht
    Weet iemand waar je nog de oude versies kan kopen? Ik heb seizoen 1+2 al en kreeg net 3 binnen maar dit is een smallere box (meer een case) dan de anderen. Vond die uitgaven zo mooi en wil wel alles passend hebben.

    seizoen1, 2 en 3 zijn kartonnen doosjes met kartonnen case en de dvd's daarin.
    seizoen 4 en 5 is een kartonnen doosje met daatin een keepcase waar de dvd's inzitten.

    het is heel erg moeilijk om aan de eerste uitgave te komen. ik heb er maandan over gedaan om seizoen 5 aan te schaffen en toevallig vorige week via marktplaats op de kop kunnen tikken.

    succes ermee

  4. #404

    Standaard

    Heb de hele set in normale plastic keepcase's gehad, wel voor meerdere schijfjes geschikt uiteraard en alleen het laatste seizoen had een kartonnen slipcover.
    Do you respect wood?

  5. #405

    Standaard

    RIP

    David Mills is overleden. Schreef onder meer mee aan "Homicide: Life on the Streets." "The Wire." "NYPD Blue." "ER." "The Corner." en was nu bezig met Treme.

    http://www.imdb.com/news/ni1930600/

  6. #406

    Standaard

    Erg goede serie inderdaad, ik heb hem in Londen gekocht voor iets van 50 pond. Wat alleen erg jammer is, is dat de Nederlandse ondertiteling echt heel slecht is, vol met vertaalfouten en andere slordigheden.

    Ben met kijken nu aan het begin van seizoen 4.

    Overigens is de prijs van de complete Wire-box nu fors hoger dan een paar maanden geleden.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  7. #407

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Erg goede serie inderdaad, ik heb hem in Londen gekocht voor iets van 50 pond. Wat alleen erg jammer is, is dat de Nederlandse ondertiteling echt heel slecht is, vol met vertaalfouten en andere slordigheden.

    Ben met kijken nu aan het begin van seizoen 4.

    Overigens is de prijs van de complete Wire-box nu fors hoger dan een paar maanden geleden.
    Als jij de complete serie voor 50 engelse ponden hebt weten te krijgen, dan is dat beslist niet duurder dan een paar maanden terug. Ik heb heb hem ongeveer een halfjaartje geleden aangeschaft voor 55,- pond en sindsdien is hij niet ergens goedkoper geweest voor zover ik weet. Dus een prima aanschaf dunkt mij

    Waar had jij de box goedkoper gespot dan en voor hoeveel?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  8. #408

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Als jij de complete serie voor 50 engelse ponden hebt weten te krijgen, dan is dat beslist niet duurder dan een paar maanden terug. Ik heb heb hem ongeveer een halfjaartje geleden aangeschaft voor 55,- pond en sindsdien is hij niet ergens goedkoper geweest voor zover ik weet. Dus een prima aanschaf dunkt mij

    Waar had jij de box goedkoper gespot dan en voor hoeveel?
    Sorry, mijn post was niet duidelijk. Ik heb hem met de kerst in Londen gekocht voor 50 pond idd en vanwege kijkachterstand pas recent begonnen met kijken.

    Als je nu een pricecheck doet is ie eerder richting de €85-100.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  9. #409

    Standaard

    Bijna 1 jaar niets gepost. FF omhoog halen dus!

    Ik ben nu voor de derde keer seizoen 1 aan het kijken en wederom blaast de serie me weg. De opbouw van de serie staat als een huis waarbij de realistische inslag van het politiewerk beter past dan de olifant in de porceleinkast-methode van The Shield.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #410

    Standaard

    Ik ben nu de dvd's van seizoen 1 weer aan het kijken. Ooit eens gekocht via Play vanwege een dagaanbieding voor 10 euro geloof ik. En toen bleek het een briljante serie te zijn! Bleek mijn zwager de serie ook in huis te hebben, dus de overige seizoenen van hem geleend.

    Begin vorig jaar seizoen 2 en 3 aan kunnen schaffen voor een redelijke prijs, maar seizoen 4 en 5 zie ik alleen nog voor bedragen van 16 euro (marktplaats) ex. verzending tot goed boven de 20 op eBay.
    TOT iemand alle 5 de seizoenen incl. verzending voor 30 euro aanbood op Marktplaats! Dus met een beetje mazzel kan ik die aanschaffen, dan probeer ik de eerste 3 seizoen voor een laag bedrag weer te verkopen

  11. #411

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Ik ben nu de dvd's van seizoen 1 weer aan het kijken. Ooit eens gekocht via Play vanwege een dagaanbieding voor 10 euro geloof ik. En toen bleek het een briljante serie te zijn! Bleek mijn zwager de serie ook in huis te hebben, dus de overige seizoenen van hem geleend.

    Begin vorig jaar seizoen 2 en 3 aan kunnen schaffen voor een redelijke prijs, maar seizoen 4 en 5 zie ik alleen nog voor bedragen van 16 euro (marktplaats) ex. verzending tot goed boven de 20 op eBay.
    TOT iemand alle 5 de seizoenen incl. verzending voor 30 euro aanbood op Marktplaats! Dus met een beetje mazzel kan ik die aanschaffen, dan probeer ik de eerste 3 seizoen voor een laag bedrag weer te verkopen
    Wat een geweldig nieuws man.

  12. #412

    Standaard

    Het blijkt dus te gaan om kopietjes van de orginele dvd's, 24 stuks.
    Te mooi om waar te zijn inderdaad. Helaas.

  13. #413

    Standaard

    Over Kopietjes gesproken, ik heb deze serie een aantal jaar geleden via de volkskrant besteld. Ik ben recent begonnen met kijken, nu blijkt alleen disk 2 van seizoen 2 te ontbreken in de box. Behoorlijk vervelend aangezien niet alleen de verzameling niet meer compleet is, maar ik ook niet verder kan kijken. Is er misschien iemand die bereid zou zijn een kopietje van deze disk voor mij te maken en deze ( tegen betaling uiteraard ) naar mij op te sturen? Stuur maar even een PM als je dit wilt doen.

    Alvast bedankt!
    Who buys DVD's anyway? :)

  14. #414

    Standaard

    Zojuist de hele serie besteld op amazon.co.uk voor 50 pond. Na alle reviews ben ik erg benieuwd.

  15. #415

    Standaard

    The entire series has been beautifully re-mastered in 16x9 Full-Frame HD from more than 8,000 reels of original 35mm camera negative, allowing for a tighter fit on widescreen TVs and computer/tablet screens. The original negatives were scanned, edited, dust-busted and color-corrected with great care and attention taken to stay true to the look and feel of the original Standard-Definition 4x3 version.

    • The Wire: The Complete Series in HD will be available for the first time as a full series purchase at iTunes, Google Play, X-Box Video and Vudu on January 5. Individual episodes and seasons will be available through all of HBO’s Digital HD retailers.
    • To celebrate the HD launch, HBO Signature will air the entire series consecutively, one season per day starting with season 1 on Friday, December 26 at noon. The marathon will wrap with season 5 on Tuesday, December 30. This will be the first time The Wire has aired on a linear HBO channel since Season 5 wrapped in 2008, as well as the first time that all five seasons of the entire series have aired consecutively on the network.
    • All 60 episodes will also be available in HD on HBO GO starting December 26.
    http://www.engadget.com/2014/12/02/h...december-26th/

    De Blu-ray volgt ergens in de zomer van 2015
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 03-12-2014 om 08:47

  16. #416

    Standaard

    Kijk dat wordt lekker herkijken via HBO GO!

  17. #417

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Kijk dat wordt lekker herkijken via HBO GO!
    Ik had echt nooit verwacht dat deze serie nog op blu-ray zou komen .....

  18. #418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Kijk dat wordt lekker herkijken via HBO GO!
    Als de Nederlandse HBO het ook gaat via Go gaat aanbieden, mogen ze het van mij ook op HBO zelf gaan uitzenden. Ik ken de serie nog niet (alleen van naam).

  19. #419

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Als de Nederlandse HBO het ook gaat via Go gaat aanbieden, mogen ze het van mij ook op HBO zelf gaan uitzenden. Ik ken de serie nog niet (alleen van naam).
    Wat een geluk...dan staat je nog veel moois te wachten .

  20. #420

  21. #421

    Standaard

    Bluray release is aangekondigd: http://www.blu-ray.com/news/?id=16220

  22. #422

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Bluray release is aangekondigd: http://www.blu-ray.com/news/?id=16220
    ahn was dit nog niet gemeld hier? Had dit al een maand geleden ergens zien staan..

  23. #423

    Standaard

    Ik zit ondertussen in seizoen 5 van het 'nieuwe formaat' en kan alleen maar positief zijn.
    Het is voor mij de derde keer dat ik de serie zie, en hoewel een oplossing waarbij zowel de nieuwe aspectratio als de OAR beschikbaar zouden zijn ideaal is, is er weinig op te merken hoe HBO het nu gedaan heeft. Nergens heb ik het gevoel dat je iets mist, of dat er qua compositie iets niet klopt.
    En de serie zelf is nog steeds zo goed...

  24. #424

Pagina 17 van 17 EersteEerste ... 71314151617

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •