Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 27 worden weergegeven.

Discussie: The Wonder Years

  1. #1

    Standaard The Wonder Years

    Wie heeft er nog meer zo genoten van de tv-serie "The Wonder Years"?
    Weet iemand ook of deze super-serie ooit op dvd zal verschijnen?
    Jake La Motta

  2. #2

    Standaard

    Me too!!!
    Er zijn illegale tv-rip DVD's in omloop, weet alleen niet wat de kwaliteit daarvan is. Ik hoop ook nog steeds op een mooie release.

  3. #3

    Standaard

    Echt jammer dat er nog niets op dvd gezet is he... eigenlijk best ongelooflijk.... samen met Family Ties toch mijn persoonlijke favoriet!
    Jake La Motta

  4. #4

    Standaard

    Heeft volgens mij te maken met de rechten voor de gebruikte liedjes in de serie. Er is op regio 1 wel een 'The Best of' DVD verkrijgbaar maar dat is ook niet veel soeps. Zeker erg jammer.

  5. #5

    Standaard

    Waarom doet de muziekindustrie constant zooo ambetant over de rechten van muziek op dvd's?
    Hoeveel releases ze hier niet mee naar de kloten helpen steeds weer... (Buiten De Zone is aan het wachten schijnt, Dawson's Creek hebben ze muziek veranderd,...)
    Het zal ook wel aan de tvmaatschappijen liggen, maar toch...
    Spijtig dat zoveel potentieel mooie dvd releases hierdoor altijd vertraging of uitstel oplopen...

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mathieu Ghekiere
    Waarom doet de muziekindustrie constant zooo ambetant over de rechten van muziek op dvd's?
    Hoeveel releases ze hier niet mee naar de kloten helpen steeds weer... (Buiten De Zone is aan het wachten schijnt, Dawson's Creek hebben ze muziek veranderd,...)
    Het zal ook wel aan de tvmaatschappijen liggen, maar toch...
    Spijtig dat zoveel potentieel mooie dvd releases hierdoor altijd vertraging of uitstel oplopen...
    grrrrrrrrrrr... helemaal mee eens.....
    Jake La Motta

  7. #7

    Standaard

    Geloof het of niet, maar er zin volgens tvshowsondvd beweging in de dvdproductie. Net zoals Freaks & Geeks gaat de prijs wel hoger worden, maar ja...

    Tvrips zijn trouwens net zo min illegaal als even gtst opnemen met de videorecorder. Het wordt pas illegaal als iemand ze voor geld gaat verspreiden/aanbieden.

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrownB
    Geloof het of niet, maar er zin volgens tvshowsondvd beweging in de dvdproductie. Net zoals Freaks & Geeks gaat de prijs wel hoger worden, maar ja...

    Tvrips zijn trouwens net zo illegaal als even gtst opnemen met de videorecorder. Het wordt pas illegaal als iemand ze voor geld gaat verspreiden/aanbieden.
    Ik heb het stuk gelezen... geduldig afwachten dus...
    Maar ooooooooooit.... oooooooooooit...
    Jake La Motta

  10. #10

    Standaard Re: The Wonder Years

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Pryde
    Wie heeft er nog meer zo genoten van de tv-serie "The Wonder Years"?
    Weet iemand ook of deze super-serie ooit op dvd zal verschijnen?
    http://www.play.com/play247.asp?pa=s...2&title=865734

    Volgens play.com is de serie verkrijgbaar vanaf 13-03-2006.

  11. #11

    Standaard

    awesome

    toeval: maar ik heb me vandaag op Amazon aangemeld voor een e-mail notificatie voor de release van deze dvd

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mathieu Ghekiere
    Waarom doet de muziekindustrie constant zooo ambetant over de rechten van muziek op dvd's?
    Hoeveel releases ze hier niet mee naar de kloten helpen steeds weer... (Buiten De Zone is aan het wachten schijnt, Dawson's Creek hebben ze muziek veranderd,...)
    Het zal ook wel aan de tvmaatschappijen liggen, maar toch...
    Spijtig dat zoveel potentieel mooie dvd releases hierdoor altijd vertraging of uitstel oplopen...
    Het voordeel dat we in Europa hebben tov Amerika is dat men vaak minder problemen (met rechtenkwesties) heeft om de originele muziek te gebruiken. Bijvoorbeeld bij series als Quantum Leap - season 2, regio 1 boxset zijn er liedjes verandert in afleveringen (terwijl deze zelfs een rol speelden in het verhaal). In de europese release van seizoen 2 (UK-versie) zijn wel de originele nummers te horen.

    Ook bij "The Wonder Years"moet je er toch niet aan denken dat ze muziek gaan vervangen??
    Send a maniac to catch a maniac...

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Pryde
    Echt jammer dat er nog niets op dvd gezet is he... eigenlijk best ongelooflijk.... samen met Family Ties toch mijn persoonlijke favoriet!
    geniale serie TWY!!


    FT is natuurlijk bagger.....

  14. #14

    Standaard

    Ik vond het vroeger ook een geweldige serie. Maar das zo lang geleden, ik weet niet of ie nu zou tegenvallen

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beatrice M.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Pryde
    Echt jammer dat er nog niets op dvd gezet is he... eigenlijk best ongelooflijk.... samen met Family Ties toch mijn persoonlijke favoriet!
    geniale serie TWY!!


    FT is natuurlijk bagger.....

    Ze hebben beide hun charmes... Family Ties was ook de bom-schnuggle, alleen wat zoetig. TWY droeg opvoedkundig gezien een steentje bij
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mathieu Ghekiere
    Waarom doet de muziekindustrie constant zooo ambetant over de rechten van muziek op dvd's?
    Hoeveel releases ze hier niet mee naar de kloten helpen steeds weer... (Buiten De Zone is aan het wachten schijnt, Dawson's Creek hebben ze muziek veranderd,...)
    Het zal ook wel aan de tvmaatschappijen liggen, maar toch...
    Spijtig dat zoveel potentieel mooie dvd releases hierdoor altijd vertraging of uitstel oplopen...
    Ook bij "The Wonder Years"moet je er toch niet aan denken dat ze muziek gaan vervangen??
    Van de muziek moeten ze inderdaad afblijven... dat brengt de serie op een nog hoger niveau... SCHITTEREND
    Jake La Motta

  17. #17

    Standaard

    hoe 'oud' deze serie ook zou zijn (hij speelt uberhaupt al in het vietnam oorlog tijdperk) hij blijft geweldig. Hoop dus dat hij inderdaad op DVD (en compleet met originel muziek) verschijnt. Even een quote

    KEVIN: Dad, have you ever thought about your life?
    JACK: Huh?
    KEVIN: Uh, well...it's for school. I mean, if you had to write about it, what would you say?
    OK, time for a meaningful father-son exchange here. A thoughtful summing up.
    JACK: I get up at five in the morning. I fight traffic. I bust my hump all day, I fight traffic again. Then I pay my taxes - "The End ".

  18. #18

    Standaard Re: The Wonder Years

    Citaat Oorspronkelijk gepost door glannestino
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Pryde
    Wie heeft er nog meer zo genoten van de tv-serie "The Wonder Years"?
    Weet iemand ook of deze super-serie ooit op dvd zal verschijnen?
    http://www.play.com/play247.asp?pa=s...2&title=865734

    Volgens play.com is de serie verkrijgbaar vanaf 13-03-2006.
    Inmiddels is de verwachte datum 26-12-2006 (zou een mooi kerst cadeau zijn).........

  19. #19

    Standaard

    Volgens mij is de serie nog steeds niet uit?! Weet iemand of hij nog wel uit gaat komen?

  20. #20

    Standaard

    Onbegrijpelijk maar deze serie is nog steeds niet op DVD verschenen

    Er moeten echt een paar zwaar gestoorde gasten rondlopen die met gedoe rond muziek rechten alles tot het einde frustreren. Tenminste ik neem aan dat dat nog steeds het probleem is.

    Het enige wat er tot op heden te krijgen is zijn (belachelijk geprijsde) TV rips op DVD.

  21. #21

    Standaard

    Ja en die tv rips zijn nog niet eens goede kwaliteit, ik las ergens dat het gewoon oude vhs opnames zijn die ze op dvd hebben gezet, treurig. Ook jammer dat het niet meer herhaald wordt op tv.
    (\_/)
    (o.o) This is Bunny. Copy Bunny to your signature
    (>< ) to help him in his world domination quest!

  22. #22

  23. #23

    Standaard

    ik wacht ook al een hele tijd op de release van deze mooie serie .
    hoe frustrerend moet het wel niet zijn om te moeten constateren dat door dat rechtengedoe het zolang duurt voor het op de markt komt .

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gijsyo Bekijk bericht
    De beste kwaliteit die tot nu toe is verschenen: http://thepiratebay.org/user/jimmybfan/
    Hmm het lijkt erop dat dit mijn allereerste torrent download ooit gaat worden.

    Als de boel dan ooit op DVD gaat verschijnen dan schaf ik de serie uiteraard wel gelijk aan.

    Hier nog even een link met een heleboel teksten uit The Wonder Years
    http://mytwyyearbook.tripod.com/wymenu.html

  25. #25

    Standaard Miss My Show

    Zopas heb ik het er maar op gewaagd en de hele reeks op dvdr gekocht bij Miss My Show in de US. Drie weken moeten wachten, en helemaal geen communicatie wekte eerst weinig vertrouwen, maar vandaag vielen 7 dvd's in de bus/
    Kwaliteit valt best mee voor een tv ripp-off.
    Wie belangstelling heeft, laat maar iets weten.

    Flashke

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •