Pagina 41 van 46 EersteEerste ... 31373839404142434445 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.001 tot 1.025 van 1142 worden weergegeven.
  1. #1001

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Leuk dat sommigen hddvd nog koesteren.
    Nou koesteren...... hij is ondertussen, vergeleken met de huidige aparatuur, heel erg traag. Momenteel ben ik weer wat HD DVD's aan het kijken, en heb soms wat HDMI handshake problemen omdat hij zo traag is. Nu ben ik niet 1 van de geduldigste en heb mij met moeite in kunnen houden....... had hem bijna van zijn lade ontdaan en hem 1cm plat willen maken.

    Noem je dat koesteren
    Have fun and enjoy your collection

  2. #1002

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Nou koesteren...... hij is ondertussen, vergeleken met de huidige aparatuur, heel erg traag. Momenteel ben ik weer wat HD DVD's aan het kijken, en heb soms wat HDMI handshake problemen omdat hij zo traag is. Nu ben ik niet 1 van de geduldigste en heb mij met moeite in kunnen houden....... had hem bijna van zijn lade ontdaan en hem 1cm plat willen maken.

    Noem je dat koesteren
    whehe, die opstarttijd idd , alleen neiging tot slopen heb ik dan 'nog' niet.

  3. #1003

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Nou koesteren...... hij is ondertussen, vergeleken met de huidige aparatuur, heel erg traag. Momenteel ben ik weer wat HD DVD's aan het kijken, en heb soms wat HDMI handshake problemen omdat hij zo traag is. Nu ben ik niet 1 van de geduldigste en heb mij met moeite in kunnen houden....... had hem bijna van zijn lade ontdaan en hem 1cm plat willen maken.

    Noem je dat koesteren
    Je kunt hem ook gewoon aan laten staan. Is ie net zo snel als een blu ray hoor...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  4. #1004

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jack van Dijk Bekijk bericht
    Aangezien mijn post op pagina 1 van dit topic intussen behoorlijk achterhaald is, tijd voor een update.

    Huidig overzicht:

    Aan de achterkant van de kamer staan nog 2 identieke speakers zoals voor ook staan.

    Wat staat er allemaal op de foto:
    • Tag McLaren AV32R 5.1 Dual Processor voorversterker/processor
    • 2 maal Burmerster 911 MK2 stereo eindversterker
    • Toshiba HD-XE1 HD-DVD speler (regiovrij)
    • Panasonic DMP-BD30 Blu-ray speler (regiovrij)
    • Micromega Duo CD 2.1 CD loopwerk
    • Sony SCD-XA333ES SACD speler, zwaar gemodificeerd.
    • Avalon Eclipse speakers
    • Velodyne DD-12 subwoofer
    • Sharp LC-52XD1E Full-HD LCD tv
    • Creaktiv Little Reference audiorack

    Voor meer specs en foto's, zie mijn website: http://www.jackvandijk.nl
    Weer tijd voor een update. De HD DVD speler is intussen de deur uit. Tevens is de Sharp tv vervangen voor een Samsung UE55B7020 LED TV. Waarbij ik tevens projectje 'TV-Lift' heb uitgevoerd, met het volgende resultaat:

    TV in ruststand:


    En tijdens gebruik:

  5. #1005

    Standaard

    Erg gaaf gedaan

    Wel jammer dat die lift zo lelijk is als de tv naar beneden is, maar een erg toffe oplossing!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  6. #1006

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Erg gaaf gedaan

    Wel jammer dat die lift zo lelijk is als de tv naar beneden is, maar een erg toffe oplossing!
    Yep, maar meestal is het dan een stuk donkerder in de kamer dus dan valt het wat minder op.

  7. #1007

    Standaard

    nice die lift, maar inderdaad wat Michael zegt...
    Kun je, als de tv in ruststand is, niet een schilderij voor de tv hangen? Een tv die zo hoog aan de muur hangt ziet er toch een beetje vreemd uit....

    En als de tv naar beneden is lijkt het of hij niet helemaal waterpas staat...? Klopt dat? (links iets lager dan rechts)

  8. #1008

    Standaard

    Echt een vrouwen oplossing. Ik had de haard dicht gemetselt....

    (maar wel een leuke oplossing hoor)..
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  9. #1009

    Standaard

    heb je er nu nog een afstandsbediening bij?
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  10. #1010

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanhoitink Bekijk bericht
    heb je er nu nog een afstandsbediening bij?
    Zal toch wel, lijkt echt op zo'n openjaard voor luie mensen. Niks hout erin(je zal wel gek zijn, dat gesleep en de troep die je er van hebt), gewoon zo'n gasgeval met nep hout erin. Druk op de ABknop, TV omhoog, gas aan

    Je zal de openhaard toch uitzetten...... tenminste dat dacht je, TV zakt ervoor en hij brand door en op het moment dat je er achter komt dat je toch geen openhaard DVD had aanstaan is het te laat
    Have fun and enjoy your collection

  11. #1011

    Standaard

    oh voor de openhaard ook 1 ja, ik bedoelde eigenlijk alleen nog maar voor die lift!
    eh das dan remote nr 8
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  12. #1012

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco Bekijk bericht
    nice die lift, maar inderdaad wat Michael zegt...
    Kun je, als de tv in ruststand is, niet een schilderij voor de tv hangen? Een tv die zo hoog aan de muur hangt ziet er toch een beetje vreemd uit....
    Nah, niet nodig. Stoort ons niet.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco Bekijk bericht
    nice die lift, maar inderdaad wat Michael zegt...
    En als de tv naar beneden is lijkt het of hij niet helemaal waterpas staat...? Klopt dat? (links iets lager dan rechts)
    Dat lijkt alleen maar zo, is keurig waterpas.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanhoitink Bekijk bericht
    heb je er nu nog een afstandsbediening bij?
    Eh ja, nog wel. Moet nog even wat knoppen op mijn Tag McLaren afstandbediening toewijzen aan de lift, dan is dat probleem ook weer opgelost.

  13. #1013

    Standaard Home Cinema

    Ik laat de foto's voor zichzelf spreken
    Details van de HTPC kunnen hier gevonden worden

    Details:
    Scherm: Limitview (2.04m x 1.15m, WideScreen)
    Audio: Harman/Kardon (AVR350) 7.1 surround (Active subwoofer, 2 HDMI in, 1 HDMI out)
    Beamer: Sanyo Z2000 (LCD, Full HD, verbonden via HDMI)
    Kast: Zelf ontworpen en gebouwd (met verbogen ruimte voor kabel overlengtes)
    Netwerk: 1Gb (HTPC verbonden met 4Tb NAS, FreeNAS)
    Console: Xbox 360 Elite (Via HDMI)
    DVD: Harman/Kardon DVD 29 (Via Component S-Video, Audio via Optical)
    HTPC: Silverstone LC04 black (Via HDMI)
    Cables: Weggewerkt in vloer en plafond.
    Network: 1GB Switch voor HTPC en XBOX 360 (Hardwired voor Streaming)

    Foto's (klik op foto voor slide show)

    Laatst aangepast door ShoopNL : 05-07-2009 om 11:34

  14. #1014

    Standaard

    foto is niet brilliant groot en de link erboven snapt mijn computer ook niet
    ben wel benieuwd, dus ik check straks wel weer ff

    edit\; door een deel uit die link te gebruiken kwam ik in je photobucket en jaaaaa hoooor!
    je verdient een nobelprijs voor slaapkamer bioscopen. ik zou niet altijd op bed willen zitten tijdens een film (bijna nooit zelfs),
    maar hij is wel erg mooi en goed gelukt hoor. applaus !
    Laatst aangepast door johanhoitink : 05-07-2009 om 10:51
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  15. #1015

    Wink

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanhoitink Bekijk bericht
    foto is niet brilliant groot en de link erboven snapt mijn computer ook niet
    ben wel benieuwd, dus ik check straks wel weer ff

    edit\; door een deel uit die link te gebruiken kwam ik in je photobucket en jaaaaa hoooor!
    je verdient een nobelprijs voor slaapkamer bioscopen. ik zou niet altijd op bed willen zitten tijdens een film (bijna nooit zelfs),
    maar hij is wel erg mooi en goed gelukt hoor. applaus !
    Je was er snel bij, was nog bezig, de link naar het fotoboek in orde te maken.
    Dat is nu geregeld.

    Zelf heb je ook een leuk setje

  16. #1016

    Standaard

    Erg vette HT ShoopNL!

    Nu het bed eruit en bioscoopstoelen erin en een matrasje op de grond om te slapen
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  17. #1017

    Standaard

    Ik was laatst bij iemand en die had een aparte schuur gebouwd voor z'n thuisbioscoop. Megagroot scherm met projector, twee banken, grote tafel in het midden, twee bioscoopstoelen en een aparte kamer voor z'n dvd collectie. Dat wil ik ook =o

  18. #1018

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Erg vette HT ShoopNL!

    Nu het bed eruit en bioscoopstoelen erin en een matrasje op de grond om te slapen
    Moet eerst nog ergens een paar mooie stoelen op de kop tikken, maar het idee is goed

  19. #1019

    Standaard

    Hey mensen,

    Ik heb een Samsung LE37R81 en die wil ik eigenlijk graag aan de muur bevestigen. Iemand een idee van de prijzen van die muurbeugels en welke ik zou moeten hebben voor een 37" HDTV?

  20. #1020

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Hey mensen,

    Ik heb een Samsung LE37R81 en die wil ik eigenlijk graag aan de muur bevestigen. Iemand een idee van de prijzen van die muurbeugels en welke ik zou moeten hebben voor een 37" HDTV?
    Niet echt het juiste topic maar: tada: http://www.plasma-discounter.nl/ud-1...8le-37r81b.htm
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  21. #1021

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ShoopNL Bekijk bericht
    Moet eerst nog ergens een paar mooie stoelen op de kop tikken, maar het idee is goed
    De stoelen zijn bij mij het probleem niet (google maar eens op bioscoop stoelen ), maar nu de ruimte nog..
    | Blu-Ray: +/- 70 | DVD: +/-800 | Music: +70.000 songs |
    | JVC LT-32A90 | Onkyo TX-SR606 | Panasonic DMP-BD35 | XBOX360 |
    | KEF Q7 | KEF CRESTA 20C | KEF Q3 |

  22. #1022

  23. #1023

    Standaard

    Ziet er goed uit! Misschien een idee om een eigen topic te starten in het daarvoor bestemde gedeelte op het forum? Dan kun je wat uitgebreider toelichten wat de merken enzo zijn van je set.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  24. #1024

    Standaard

    ik ben zelf niet zo'n fan van hoogglans maar ziet er netjes verzorgd uit!
    maar hoe zit dat nou met het stuk onder je tv? is dat een extra hoogglans stuk ofzo?

  25. #1025

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco Bekijk bericht
    ik ben zelf niet zo'n fan van hoogglans maar ziet er netjes verzorgd uit!
    maar hoe zit dat nou met het stuk onder je tv? is dat een extra hoogglans stuk ofzo?
    het is 1 grote wand plaat waar mijn tv aan hangt, dat het bijna evenveel glanst is mazzel, zo valt de lijst meer weg

Pagina 41 van 46 EersteEerste ... 31373839404142434445 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •