Pagina 9 van 74 EersteEerste ... 56789101112131959 ... LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 1841 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #201

    Standaard

    Vreemd. Ik heb ook nog even gekeken hoe het met de aan m'n account gekoppelde creditcards was en die zijn ook verdwenen. Omdat er op m'n wishlist nu nog maar een paar hele oude items staan (die ik in 2006 heb toegevoegd en die ik allang verwijderd heb) lijkt het alsof ze mijn accountgegevens hebben overschreven met oude gegevens.

  2. #202

    Standaard

    Ik heb hetzelfde.

    Nieuwe order staat niet meer in account maar ik krijg wel nog een update dat mijn pre order later is. Ik heb ze inmiddels al een mail gestuurd.

  3. #203

    Standaard

    Ik heb inmiddels antwoord van Amazon, en de oorzaak bleek heel simpel te zijn: ik heb 2 accounts bij ze onder hetzelfde emailadres. Omdat ik vandaag per abuis (en onbewust) het wachtwoord invoerde van de oude account kwam ik daar dus ook in terecht. Die oude account ga ik dus maar eens verwijderen.

    Bedankt voor de snelle service Amazon.

  4. #204

    Standaard

    Heb ook eens bij mijn acc gekeken en daar is ook nog altijd alles in orde.
    Summer Glau can simply walk into Mordor.

    www.tv-shows.be - DVD Profiler

  5. #205

    Standaard

    Ze blijven snel met leveren (mits in stock). Friends 15th anniversary box zaterdag besteld, dinsdag in huis (verstuurd met TNT).

  6. #206

    Standaard

    ze verzenden dus met TNT ? handig om weten !

  7. #207

    Standaard

    Ja, en dat heeft als grote voordeel dat je je bestelling binnen twee of drie dagen in huis hebt. Bij Play.com is dat altijd een verrassing (althans dat is mijn ervaring).

  8. #208

    Standaard

    Eigenlijk wel een vraagje over Amazon.co.uk.
    Kan iemand mij dit uitleggen: Ik heb een aantal films bij hun besteld, als ik naar mijn basket (winkelmandje) Dan zie ik Gladiator voor 14.98 pond staan, maar als ik de order afrond dan zie ik ineens het bedrag achter Gladiator 15,50 pond staan?? Dit is bij alle films die ik heb bestel, dat ineens het bedrag hoger is, dan dat er in mijn winkelmandje stond. Verzendkosten worden apart al berekend, dus dat kan het niet zijn.
    Weet iemand waarom in eens bij het afronden van de bestelling de films eigenlijk duurder zijn dan dat ze in eerste instantie aangeven???
    Laatst aangepast door Promise : 03-11-2009 om 21:12 Reden: nog wat tekst bij

  9. #209
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Promise Bekijk bericht
    Eigenlijk wel een vraagje over Amazon.co.uk.
    Kan iemand mij dit uitleggen: Ik heb een aantal films bij hun besteld, als ik naar mijn basket (winkelmandje) Dan zie ik Gladiator voor 14.98 pond staan, maar als ik de order afrond dan zie ik ineens het bedrag achter Gladiator 15,50 pond staan?? Dit is bij alle films die ik heb bestel, dat ineens het bedrag hoger is, dan dat er in mijn winkelmandje stond. Verzendkosten worden apart al berekend, dus dat kan het niet zijn.
    Weet iemand waarom in eens bij het afronden van de bestelling de films eigenlijk duurder zijn dan dat ze in eerste instantie aangeven???
    Dat heeft te maken met VAT (value added tax), dat niet staat vermeld bij de prijzen bij de artikelen. Afhankelijk waar het naar toe wordt verstuurd, komt er dus een bedrag bij. Meer informatie vind je op deze help-pagina.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  10. #210

  11. #211

    Standaard

    Vraagje: zijn alle blurays die je bij amazon.co.uk kunt bestellen ook de UK-uitgaves?? (mits anders vermeld). Want van een heleboel titels waarvan hier bij de UK-uitgaves NL-subs staan vermeld, staat niks vermeld op de site van amazon.co.uk.

  12. #212

    Standaard

    De informatie op Amazon.co.uk (en zowat alle andere webwinkels) zijn niet volledig of incorrect. Daar moet je je dus niets van aantrekken. De titels die in de lijst hier op de site staan hebben dus Nederlandse ondertitels, ook al maakt Amazon.co.uk er geen melding van.

  13. #213

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De informatie op Amazon.co.uk (en zowat alle andere webwinkels) zijn niet volledig of incorrect. Daar moet je je dus niets van aantrekken. De titels die in de lijst hier op de site staan hebben dus Nederlandse ondertitels, ook al maakt Amazon.co.uk er geen melding van.
    Ja, dat had ik al wel begrepen. Maar zijn de discs bij Amazon.co.uk per definitie de UK-uitgaves (mits anders vermeld)???

  14. #214

    Standaard

    Buiten de US imports heb er iig nog nooit een andere dan UK gezien.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #215

    Standaard

    Een stuk of 10 Blu's bij amazon.co.uk besteld en telkens binnen de 3 dagen binnen! Super!


  16. #216

    Standaard

    Amazon.co.uk is inmiddels een beetje mijn vaste shop geworden, prijzen inclusief verzendkosten zijn de laatste tijd ongeveer even duur als bij Play en van Amazon heb ik het nog sneller binnen ook, geweldige zaak!
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  17. #217

    Standaard

    Ik heb een vraagje ivm amazon UK, gisteren wou ik een blu-ray bestellen (2de hands weliswaar) op amazon.co.uk, maar toen ik verder wilde gaan met m'n bestelling krijg ik telkens de fout dat die niet kan geleverd worden naar mijn gekozen adres en dat is zo met elke 2de handse blu-ray dat ik wil bestellen.

    Weet er iemand hoe dit komt? of mogen ze geen 2de handse blu-rays dat mensen daarop zetten versturen naar Belgie? 2de handse dvd's lukt wel.
    BD (1243) What i Watch

  18. #218

    Standaard

    Niet iedere Amazon seller verzendt internationaal!
    Daar moet dus iets over genoemd staan bij de omschrijving.

  19. #219

    Standaard

    Ook een klein vraagje, ik had meerdere titels besteld bij amazon.co.uk, ik heb eigenlijk alles netjes binnen gekregen op de datum dat ze aangaven, op 1 blu-ray na, Green mile omdat deze niet voorradig was. Nu zou ik hem volgens de status gisteren binnen moeten krijgen met TNT post, maar vandaag heb ik hem nog niet. Kan dit gebeuren of moet ik me gelijk zorgen gaan maken dat de blu-ray zoek is??? Wil eigenlijk niet gelijk een mail naar amazon.co.uk schrijven, want misschien ben ik dan weer een zeikerd!
    Kan iemand mij een beetje gerust stellen??????

  20. #220

    Standaard

    Ik zou nog even afwachten, wellicht wat vertraging opgelopen en komt deze morgen, zaterdag of anders dinsdag binnen.

  21. #221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Promise Bekijk bericht
    [...]Dan zie ik Gladiator voor 14.98 pond staan, maar als ik de order afrond dan zie ik ineens het bedrag achter Gladiator 15,50 pond staan?? [...]
    Eddy had het antwoord al gegeven maar het rekensommetje is (14,98 / 1,15) * 1,19 = 15,50.
    Zijnde 15% VAT in de UK en 19% BTW in NL. Per 1/1/2010 wordt de VAT 17,5% dus de prijzen op Amazon zullen ook hoger worden.
    Daarbij moet je dus ook rekening houden met 0,39 pond verzendkosten per blu-ray/dvd. En of daar nu ook BTW op zit ben ik vergeten (als het zo is dan is het in ieder geval maar 1.3 cent en daar valt nog net mee te leven ).

  22. #222

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rood Bekijk bericht
    Eddy had het antwoord al gegeven maar het rekensommetje is (14,98 / 1,15) * 1,19 = 15,50.
    Zijnde 15% VAT in de UK en 19% BTW in NL. Per 1/1/2010 wordt de VAT 17,5% dus de prijzen op Amazon zullen ook hoger worden.
    Daarbij moet je dus ook rekening houden met 0,39 pond verzendkosten per blu-ray/dvd. En of daar nu ook BTW op zit ben ik vergeten (als het zo is dan is het in ieder geval maar 1.3 cent en daar valt nog net mee te leven ).
    Om het compleet te maken
    Per bestelling(BD, DVD, CD, Vinyl) komt er nog 1.49 Pond bij, of meer als er andere producten bij besteld worden.
    Zie http://www.amazon.co.uk/gp/help/cust...deId=200402870

  23. #223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rood Bekijk bericht
    Eddy had het antwoord al gegeven maar het rekensommetje is (14,98 / 1,15) * 1,19 = 15,50.
    Zijnde 15% VAT in de UK en 19% BTW in NL. Per 1/1/2010 wordt de VAT 17,5% dus de prijzen op Amazon zullen ook hoger worden.
    Daarbij moet je dus ook rekening houden met 0,39 pond verzendkosten per blu-ray/dvd. En of daar nu ook BTW op zit ben ik vergeten (als het zo is dan is het in ieder geval maar 1.3 cent en daar valt nog net mee te leven ).
    VAT verhoging in deze tijd?

  24. #224

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    VAT verhoging in deze tijd?
    Het btw-tarief is in de UK eind vorig jaar tijdelijk met 2.5% verlaagd naar 15% ter stimulering van de economie. Zoals toen al was aangekondigd, wordt die maatregel per 1-1-2010 weer terug gedraaid.

  25. #225

    Standaard

    Als ik de prijs zie op de site van een film pak nu the Dirty Harry collection => £29.48
    Wat moet ik er dan nog bijtellen voor de totale prijs in € te weten. Het zit zo dat ik geen visa kaart heb (papa) en wel de totale prijs wil weten. Zonder visa kaart geraak je niet verder op de bestelling.


Pagina 9 van 74 EersteEerste ... 56789101112131959 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •