Pagina 50 van 74 EersteEerste ... 4046474849505152535460 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.226 tot 1.250 van 1841 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #1226

    Standaard

    Jammer. Ik heb in de afgelopen jaren erg veel besteld bij amazon.co.uk maar dit betekend weer prijzen vergelijken.

    Ik ben mijn wishlist al aan het uitdunnen.

  2. #1227

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Ik denk dat de managers over enkele weken vooral dalende lijntjes gaan zien op hun verkoopsgrafieken, dit kan niet zonder gevolg blijven.
    Uiteindelijk gaat her er toch om dat men onder aan de streep uit de rode cijfers blijft.
    Ik kan me goed voorstellen dat ze, met de scherpe prijzen in combinatie met free shipping, vaker er op hebben moeten toeleggen dan dat ze winst hebben gemaakt.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  3. #1228

    Standaard

    De afgelopen 3,5 jaar dat er FSSD was 75 bestellingen geplaatst. Met de nieuwe verzendkosten voor NL zou ik zo'n 500 euro duurder uit zijn geweest.
    Zaten vaak ook boeken/comics bij. Ik heb bij Amazon.de snel wat pre-orders geplaatst op Engelstalige boeken geplaatst, daar is het nog wel gratis.

  4. #1229

    Standaard

    Dit is wel heel erg zuur hoor. Ik kocht zeer veel bij amazon.co.uk. Dat zal nu wel minder worden.

  5. #1230

    Standaard

    Ik heb zojuist een e-mail van Amazon.co.uk ontvangen met de mededeling dat ze sinds gisteren zijn gestopt met FSSD.

  6. #1231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik heb zojuist een e-mail van Amazon.co.uk ontvangen met de mededeling dat ze sinds gisteren zijn gestopt met FSSD.
    Same here, echt jammer dit.
    Nu wordt het wel 2 keer nadenken of het interessant is om nog in de UK iets te bestellen.
    Hopelijk blijft hun gratis retourbeleid bestaan.

  7. #1232

    Standaard

    De email:

    As you've previously had orders delivered to The Netherlands, we wanted to let you know that our delivery options to The Netherlands are changing. From April 3, 2014, FREE Super Saver Delivery will no longer be available. You'll have the option of Standard or Priority Delivery for orders being delivered to The Netherlands.

    More information about international delivery rates and times can be found here.

  8. #1233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Nog nooit gebruikt gemaakt van die FREE delivery bij co.uk. Heb meestal geen geduld om zolang te wachten op de bestelde producten en in de meeste gevallen kreeg ik dat bedrag toch terug omdat het pakketje te laat was…
    Same here! Meestal doe ik het ook met verzendkosten, ook om de schade tijdens transport te verkleinen (hoe langer onderweg, hoe meer kans op..). Heb hekel aan het terugsturen e.d.
    I Love My Sci-Fi

  9. #1234

    Standaard

    Heel spijtig, maar ik had al langer het gevoel dat Amazon bewust de Super Saver Delivery aan het boycotten was zodat je sneller voor de betalende optie zou gaan. Toen ik jaren geleden bij Amazon begon te kopen ging iets met FSSD nog voor het eind van de dag de deur uit, en dan had ik dat twee dagen later ten laatste in huis. Sinds medio 2013 lagen die pakjes soms een week (!) op de Amazon-centrale terwijl alles wel gewoon in stock was. En heel recentelijk zijn ze bij grote bestellingen voor het eerst in jaren via Royal Mail gegaan wat voor mij al een beetje het teken aan de wand was. Die levertermijnen zaten we niet dwars, als ik iets dringend nodig had dan betaalde ik gewoon verzending maar dit is toch wel spijtig.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  10. #1235

    Standaard

    Dit wijst er misschien alleen maar op dat er snel een amazon.nl gaat komen..

  11. #1236

    Standaard

    voor mij heel slecht nieuws. meeste van mijn aankopen komen van amazon uk. amazon nl interesseert me nauwelijks gezien de prijzen wellicht op benelux niveau zullen zijn en 90% van de benelux releases minderwaardige crap zijn

    balen

  12. #1237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Matt D Bekijk bericht
    voor mij heel slecht nieuws. meeste van mijn aankopen komen van amazon uk. amazon nl interesseert me nauwelijks gezien de prijzen wellicht op benelux niveau zullen zijn en 90% van de benelux releases minderwaardige crap zijn

    balen
    Voor mij ook, ik zal er nu minder bestellen.

  13. #1238

    Standaard

    Dit is balen zeg. Koop bijna alles daar. Iemand een goed alternatief?

  14. #1239

    Standaard

    heb 401 bestellingen gedaan sinds invoering van gratis verzending , zowat 95% met free shipping...

    van plan om nu nog enkel af en toe third party sellers te gebruiken als dat de goedkoopste optie is

    ze zullen echt een pak klanten verliezen, ben ik zeker van

    en alternatief? neen niet echt. vb zavvi is enkel interessant voor af en toe een sale

  15. #1240

    Standaard

    Alternatieven met gratis verzending zijn zavvi.com, zavvi.nl en wowhd.com, Alternatieven ex verzending zijn play.com en base.com. Play.com zet ik bij de 2e groep omdat je gewoon voor het verzenden betaalt als je de Pond prijs vergelijkt met de euro prijs.
    Ik vind http://www.find-dvd.co.uk wel een handige prijsvergelijker.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #1241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Alternatieven met gratis verzending zijn zavvi.com, zavvi.nl en wowhd.com, Alternatieven ex verzending zijn play.com en base.com. Play.com zet ik bij de 2e groep omdat je gewoon voor het verzenden betaalt als je de Pond prijs vergelijkt met de euro prijs.
    Ik vind http://www.find-dvd.co.uk wel een handige prijsvergelijker.
    mijn excuses maar zavvi een alternatief noemen is veel te veel voor deze internetshop (die ik trouwens ook geregeld gebruik)

    om maar een idee te geven, iron maiden, toch redelijk courant geeft deze mogelijkheden
    http://www.zavvi.com/elysium.search?search=iron+maiden

    nu nog amazon.fr en amazon.de die niet meer gratis zijn en het is helemaal crap

  17. #1242

    Standaard

    Echt jammer dat amazon weer versendkosten berekend. Ik kocht er vaak ook boeken.
    ik zal nu denk ik weer meer in de US bestellen.
    bedankt pep voor de alternativen.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  18. #1243

    Standaard

    Het gratis verzenden naar Nederland vond ik altijd mooi meegenomen, maar ik had dit bericht eigenlijk al veel eerder verwacht. Gelukkig heb ik zelf recent nog een hele stapel films / series besteld die gratis zijn verzonden. Daarnaast zullen redelijk wat titels toch nog goedkoper blijven met verzendkosten dan wat we er hier in ons kikkerlandje voor moeten betalen

  19. #1244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Matt D Bekijk bericht
    mijn excuses maar zavvi een alternatief noemen is veel te veel voor deze internetshop (die ik trouwens ook geregeld gebruik)
    Qua service kan idd niemand tegen amazon op en bij zavvi kun je zeggen welke service...

    Ben trouwens benieuwd of zavvi nu ook niet gaat stoppen met gratis verzenden of dat ze de prijzen wat verhogen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #1245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oilex Bekijk bericht
    Het gratis verzenden naar Nederland vond ik altijd mooi meegenomen, maar ik had dit bericht eigenlijk al veel eerder verwacht. Gelukkig heb ik zelf recent nog een hele stapel films / series besteld die gratis zijn verzonden. Daarnaast zullen redelijk wat titels toch nog goedkoper blijven met verzendkosten dan wat we er hier in ons kikkerlandje voor moeten betalen
    En niet te vergeten blijft de kwaliteit van de uitgaves daar (over het algemeen) stukken beter dan de uitgaves hier, dus een paar euro meer verzendkosten bij Amazon Uk vind ik wel jammer, maar geen onoverkomelijk iets.

  21. #1246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Echt jammer dat amazon weer versendkosten berekend. Ik kocht er vaak ook boeken.
    Voor dat laatste, Bettina, een tip:

    http://www.bookdepository.co.uk

    Géén verzendkosten en redelijk goedkoop.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #1247

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Dit wijst er misschien alleen maar op dat er snel een amazon.nl gaat komen..
    Dat hoeft helemaal niet. Voor veel landen is dit namelijk afgeschaft. Ook bijvoorbeeld Denemarken, daar is totaal geen spraken van een Amazon.

  23. #1248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Voor dat laatste, Bettina, een tip:

    http://www.bookdepository.co.uk

    Géén verzendkosten en redelijk goedkoop.
    tip: Prijzen zijn soms iets anders op hun andere site: www.bookdepository.com

  24. #1249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Dit wijst er misschien alleen maar op dat er snel een amazon.nl gaat komen..
    Ik denk van niet want op RTL Z nieuws zag ik van de week dat amazon Nederlandse retailers de ruimte wil geven om via amazon uk/de/se/it hun spullen aan te laten bieden.

  25. #1250

    Standaard

    Een jaar geleden gingen er veel geruchten over Amazon.nl maar het is er nooit van gekomen en de geruchten zijn verdwenen, en voor mij hoeft het eerlijk gezegd ook niet

    Heel veel kocht ik al niet meer bij amazon.uk, zeker niet in vergelijking met vroeger, en dat zal nu helemaal minder worden.
    Het is vooral de Duitse amazon waar ik nu veel koop en de laatste tijd weer meer bij Zavvi.nl en amazon.com.

    Vooral die laatste zal nu interessanter worden voor mij en zelfs NL shops als bol.com, al blijf ik echter allergisch voor de NL independence maatschappijen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

Pagina 50 van 74 EersteEerste ... 4046474849505152535460 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •