Pagina 43 van 74 EersteEerste ... 3339404142434445464753 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.051 tot 1.075 van 1841 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #1051

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Heb iemand een paar dvd's laten bestellen voor me bij amazon.co.uk ( waaronder 2 complete serie boxen ) en ze zijn perfect aangekomen. In 2 dagen is het geleverd, wat ik toch wel super snel vind.

    Nog nooit meegemaakt duurt toch minimaal een week tot 14 dagen.

  2. #1052

    Standaard

    Dat heb ik nog nooit meegemaakt.
    standaard 3 of soms 4 en een paar keer 2.

  3. #1053

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door monstermuis Bekijk bericht
    Nog nooit meegemaakt duurt toch minimaal een week tot 14 dagen.
    Sinds een paar maanden maakt Amazon.co.uk gebruik van goedkopere bezorgdiensten waardoor met name kleine pakketjes die besteld zijn met de super saver delivery nu wel1 a 2 weken op zich kunnen laten wachten. Als je gegarandeerd je bestelling snel in huis wil hebben, zal je tegenwoordig helaas wat voor de bezorging moeten betalen.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  4. #1054

    Standaard

    Dat is bij mij toch ook niet geval geweest. Ik heb pakjes via amazon UK nog steeds binnen de 4 dagen na bestelling. Ik heb zelfs al eens na 2 dagen al een bestelling binnengehad.
    Mijn laatste bestelling van 22/06 (een zaterdag) is toegekomen op woensdag 26/06. Aangezien een zaterdag niet meeteld als verzenddatum, is dit dus maandag 24/06, wat dus minder dan 3 dagen is.
    Of dit naar Nederland anders is kan ik niet zeggen...

  5. #1055

    Standaard

    Belgische zendingen met Royal Mail komen hier gemiddeld een dag later dan de getraceerde. Dat komt vooral omdat Royal Mail zendingen soms op de dag van bestelling zelf verstuurd worden, en de getraceerde vaak pas een tot twee dagen na de bestelling.

  6. #1056

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Sinds een paar maanden maakt Amazon.co.uk gebruik van goedkopere bezorgdiensten waardoor met name kleine pakketjes die besteld zijn met de super saver delivery nu wel1 a 2 weken op zich kunnen laten wachten. Als je gegarandeerd je bestelling snel in huis wil hebben, zal je tegenwoordig helaas wat voor de bezorging moeten betalen.
    Ik weet niet anders, ik bestel al een aantal jaar af en toe wat bij amazon, duurt altijd minimaal een week.

  7. #1057

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door monstermuis Bekijk bericht
    Ik weet niet anders, ik bestel al een aantal jaar af en toe wat bij amazon, duurt altijd minimaal een week.
    Woon je in een hutje op de hei soms? Ook ik ben gewend mijn bestelling binnen 3 werkdagen in huis te hebben.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  8. #1058

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Woon je in een hutje op de hei soms? Ook ik ben gewend mijn bestelling binnen 3 werkdagen in huis te hebben.
    Als je niet in de randstad woont is het niet gelijk een hutje op de hei. Ik weet het ook niet waarom.

  9. #1059

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Woon je in een hutje op de hei soms? Ook ik ben gewend mijn bestelling binnen 3 werkdagen in huis te hebben.
    Ik woon wel in de Randstad en het duurde vaak genoeg een week. Nu nog steeds. Maakt mij verder niet zoveel uit.

  10. #1060

    Standaard

    Ik heb een tijdje niet meer bested bij amazon
    Heb nu een SACD bested, deze is 27-06-13 verzonden en zou volgens hun site op 04-07-13 binnen moeten zijn.
    Helaas is dat niet gelukt!

    Voorheen had ik bestellen vaak al binnen 3 dagen binnen.

  11. #1061

    Standaard

    Gisteren lag er een briefje in de brievenbus met de mededeling dat men een pakketje van Amazon heeft geprobeerd af te leveren, maar dat ik niet thuis was. Dat klopt, maar als ik op tracktrace.nl kijk dan zie ik dat ze het pakketje afgelopen zaterdag ook al hebben proberen af te leveren. Ten was ik wel thuis, maar lag er géén briefje in de brievenbus. Hoe dan ook, de bestelling was afgelopen woensdag verzonden (via Royal Mail) en heeft er in principe dus maar drie dagen over gedaan en dat is bij mij niet anders dan andere keren.

  12. #1062

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Gisteren lag er een briefje in de brievenbus met de mededeling dat men een pakketje van Amazon heeft geprobeerd af te leveren, maar dat ik niet thuis was. Dat klopt, maar als ik op tracktrace.nl kijk dan zie ik dat ze het pakketje afgelopen zaterdag ook al hebben proberen af te leveren. Ten was ik wel thuis, maar lag er géén briefje in de brievenbus. Hoe dan ook, de bestelling was afgelopen woensdag verzonden (via Royal Mail) en heeft er in principe dus maar drie dagen over gedaan en dat is bij mij niet anders dan andere keren.
    Bij mij geven ze zendingen van Amazon altijd bij één van de buren af als ik niet thuis ben.

  13. #1063

    Standaard

    Verschillende bestellingen gedaan ondertussen bij zowel uk, als DE en IT, en altijd binnen 2-3 dagen in huis in goede staat.

  14. #1064

    Standaard

    Ik weet niet hoe jullie rekenen, ik bedoel 1 week van het moment van bestelling tot het pakketje werkelijk wordt geleverd.

  15. #1065

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door monstermuis Bekijk bericht
    Ik weet niet hoe jullie rekenen, ik bedoel 1 week van het moment van bestelling tot het pakketje werkelijk wordt geleverd.
    Ik doe een bestelling op bv maandagavond, en ik heb het donderdag in huis. Als ik hem maandagochtend al doe heb ik een bestelling woensdag al in huis. Maar dat is meer omdat ik altijd kies voor de 2-3 werkdagen verzending ipv de free verzendmethode die inderdaad vaak pas een week later ongeveer aankomt.

  16. #1066
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Doe je dat ook als totaal discs boven de 20 £ ligt ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  17. #1067

    Standaard

    Juist bij de grotere bestellingen vind ik een levertijd van 2-3 werkdagen wat fijner. Dan heb ik het er wel voor over om wat extra aan verzendkosten uit te geven. Als het enkel een film betreft vind ik free delivery en een langere levertijd ook prima.

  18. #1068

    Standaard

    Het ligt er gewoon aan wat je extra moet betalen, en ik vindt 16 euro extra toch wel erg veel. Dat is alleen bij de snelle methode zo. Ik weet niet wat het kost bij de andere opties.

  19. #1069

    Standaard

    16 euro verzendkosten heb je alleen bij de allersnelste ( 1 werkdag ) verzendmethode. 2-3 werkdagen is rond de 2-4 pond.

  20. #1070

    Standaard

    Ik zal de 2-3 werkdagen methode een keer proberen.

  21. #1071

    Standaard

    Ik heb vandaag wat te proberen te bestellen op amazon.co.uk en amazon.com. Tot mijn grote verbazing krijg iik de volgende melding:

    We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order by changing its quantity to 0 and clicking the update button below.

    Dit is vreemd ik woon niet in Afghanistan of Irak, en heb afgelopen zaterdag nog wel een bestelling kunnen doen bij amazon.co.uk (Cloud Atlas). Iemand bekend met dit probleem??
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  22. #1072

    Standaard

    Particulier verkoper? Die willen nog wel eens niet naar bepaalde bestemmingen versturen.

  23. #1073

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Particulier verkoper? Die willen nog wel eens niet naar bepaalde bestemmingen versturen.
    Ik heb nog eens geprobeerd om Cloud Atlas te bestellen, dat lukt wel. Maar de film die ik wil bestellen lukt niet (Paris, Texas blu ray). Ik zie nergens iets staan over een particuliere verkoper. Maar het zou kunnen.
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  24. #1074

    Standaard

    Ik heb een andere optie gekozen en daarbij lukt het wel (het mislukte bij de optie dvd vault UK, houdt dit in dat het alleen binnen UK verzonden kan worden misschien??)
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  25. #1075

    Standaard

    Een andere verkoper dan Amazon dus.

Pagina 43 van 74 EersteEerste ... 3339404142434445464753 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •