Pagina 25 van 74 EersteEerste ... 1521222324252627282935 ... LaatsteLaatste
De resultaten 601 tot 625 van 1841 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #601

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht
    Het kan ook zijn dat je nieuwe bestelling automatisch wordt toegevoegd aan een nog openstaande eerdere bestelling en dat je daarom voor de Super Saver Delivery-optie kunt kiezen.
    Nee hoor, ik heb net een BD voor 9,91 pond besteld, ik kon kiezen voor super saver delivery en ik had geen openstaande bestelling staan.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #602
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Iemand een idee hoe je best beschadigde cases meld bij Amazon ? De steelbook van Ip Man 1+2 kwam serieus beschadigd toe van amazon.de

    Er zijn een aantal opties, maar heb geen idee wat de beste is. "Return Items" en dan de optie "damaged due to poor packaging" kan gebruikt worden maar het lijkt me dat ik toch een nieuwe verpakking kan verkrijgen zonder dat er iets moet teruggesturd worden.
    "Leave Packaging Feedback" lijkt me ook een optie en is ook de enige waar je foto's van de beschadiging kan opladen.


    Iemand ervaring met melden van beschadigde case en hoe het aan te pakken ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #603

    Standaard

    http://www.amazon.de/gp/help/contact...-customer.html

    Succes Stef, kan in het Engels
    En volgende keer in het .de topic he.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #604
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Waar is dit bedankt knop als je hem nodig hebt
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  5. #605

    Standaard

    en ook ik heb vandaag iets besteld bij amazon.co.uk dat onder de 25 pound zat.

    het was 18 pound, en toch geen verzendkosten. Echt super!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  6. #606

    Standaard

    Hmmmm,
    Was zeker dan maar een zeer tijdelijke actie,
    Want ik wou net even "Gone in 60 seconds" Blu-Ray bestellen voor 8,91GBP,
    Maar helaas geen super saver delivery meer om aan te klikken.
    Dus waarschijnlijk nu gewoon pas weer vanaf 25GBP
    Nou ja dan wachten we maar gewoon met bestellen tot ik weer wat leuks zie om aan de 25GBP te komen.

    Greets Ferry, ...

  7. #607

    Standaard

    Toevallig Gone in 60 Seconds van de week online gekocht bij FRS voor 10 euro.

    Zelf een week terug 4 Blu-rays besteld die allen op voorraad waren bij Amazon, maar tot nu toe nog niks verstuurd helaas, jammer, normaal binnen 1,2 dagen
    Er zal wel iets toch stiekem niet op voorraad zijn dan, we wachten nog maar even af.

    -Edit- Nou, dat is ook erg toevallig, het moment dat ik dit type, komt er een mail binnen dat ze verzonden zijn, er staat wel bij, eerder dan verwacht verzonden...niet bij mij in ieder geval, maar ben blij dat ze onderweg zijn
    Laatst aangepast door Ed Lewis : 06-02-2011 om 09:24

  8. #608
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ed Lewis Bekijk bericht
    [...]Er zal wel iets toch stiekem niet op voorraad zijn dan, we wachten nog maar even af.

    -Edit- Nou, dat is ook erg toevallig, het moment dat ik dit type, komt er een mail binnen dat ze verzonden zijn, er staat wel bij, eerder dan verwacht verzonden[...]
    Sommige producten worden normaal gesproken naar klanten in de UK verstuurd door de 'preferred merchant' vanaf de kanaaleilanden. Dit staat ook aangegeven bij het artikel. De melding 'Stock' betreft dus de voorraad van die afdeling.

    Echter, als er producten naar landen buiten de UK worden verstuurd, komt het vanuit Engeland zelf. En daar hebben ze niet altijd alles op voorraad. Waarschijnlijk waren de BR's die je had besteld wel op voorraad bij de 'preferred merchant', maar niet in de UK zelf.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  9. #609

    Standaard

    Krijg ook net een mailtje binnen dat er een bestelling verstuurd is, één dag voor de verwachte verzenddatum en het betreft hier zelfs de Once Upon A Time In America pre-order. Eergisteren is er ook een bestelling verstuurd en die is zelfs twee dagen voor de verwachte verzenddatum verstuurd, ik blijf me positief verbazen over deze jongens

    Ik wist overigens niet dat Amazon.co.uk ook op zondag bestellingen verstuurde, dit is voor mij de eerste keer dat dat gebeurt en ik bestel soms meerdere keren per maand. Bij Amazon.com heb ik dat wel eens eerder meegemaakt maar bij Amazon Engeland nog niet.


  10. #610

    Standaard

    Laatst had ik een beschadigde Blu-ray disc (productiefout) ontvangen van amazon UK en heb daar om tien uur in de avond een mailtje over verzonden,... binnen één uur had ik bericht retour.
    het lijkt wel dat er daar 24/24 personeel aanwezig is.

    De zelfde week had ik ook een probleem met een zending van MovieMinutes en daar bijna 2 volle dagen moeten wachten op een antwoord op mijn mail.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  11. #611

    Standaard

    kan iemand mij wellicht helpen? Ik wil bij Amazon.co.uk de alien anthology bestellen maar heb geen creditcard, ik zoek een safetrader die mij wil helpen. volgens mij kost ie daar 30 euro en heeft hij nlo. Dat is 40 euro goedkoper dan hier in NL. Als iemand mij wilt helpen, pm me dan even! Alvast dank!

  12. #612

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door snakeplahah Bekijk bericht
    kan iemand mij wellicht helpen? Ik wil bij Amazon.co.uk de alien anthology bestellen maar heb geen creditcard, ik zoek een safetrader die mij wil helpen. volgens mij kost ie daar 30 euro en heeft hij nlo. Dat is 40 euro goedkoper dan hier in NL. Als iemand mij wilt helpen, pm me dan even! Alvast dank!
    Maar hoe kom jij dan aan de UK blu-rays die jijzelf (voor pittige prijzen) verkoopt ?

    Voorbeelden:
    -Fantasia/Fantasia 2000 €35 (amazon 18 pond)
    -Harry Potter Boxset 1 -6 jaar €52.50 (amazon 23 pond)
    -Shrek:The Whole Story Box (deel 1 tot 4)€60 (amazon 39 pond)
    Of ga je deze ook weer doorverkopen voor €50 ?

    Overigens alweer een maand geleden dat ik iets bij amazon uk besteld....hopelijk komt er in maart weer zo'n mooie Disney actie.
    Laatst aangepast door rogue : 07-02-2011 om 20:59

  13. #613

    Standaard

    hmm kan je op de site de £ veranderen in een € koers?

  14. #614
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Nee, je kan alleen het totaalbedrag van je order aanpassen in euro. En dat kan pas bij de laatste pagina van het bestellen.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  15. #615
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    En als je de prijzen wilt omrekenen gebruik: www.xe.com

  16. #616

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Maar hoe kom jij dan aan de UK blu-rays die jijzelf (voor pittige prijzen) verkoopt ?

    Voorbeelden:
    -Fantasia/Fantasia 2000 €35 (amazon 18 pond)
    -Harry Potter Boxset 1 -6 jaar €52.50 (amazon 23 pond)
    -Shrek:The Whole Story Box (deel 1 tot 4)€60 (amazon 39 pond)
    Of ga je deze ook weer doorverkopen voor €50 ?

    Overigens alweer een maand geleden dat ik iets bij amazon uk besteld....hopelijk komt er in maart weer zo'n mooie Disney actie.
    Alleen Fantasia heb ik vanuit de UK, via paypal bij Zavvi besteld. Voor 2 disney films 35 euro is toch relatief laag. Ze zijn nog niet eens uit in NL en ze kosten hier 30 euro per stuk.

    Harry Potter Boxset heb ik van een vriend over gekocht voor 70 euro, en die heb ik allemaal weer gezien, dus doorverkopen die handel (prijs is ook inclusief 6,86 euro verzending hé!)

    Shrek Quadroligy heb ik voor 80 euro bij bol.com besteld, dus ja...

    maar wil iemand mij nog helpen?

  17. #617

    Standaard

    Misschien een domme vraag maar hoe kan je zien of die dvd's van amazon.co.uk ook NL'se ondertiteling hebben?

  18. #618

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TTT242 Bekijk bericht
    Misschien een domme vraag maar hoe kan je zien of die dvd's van amazon.co.uk ook NL'se ondertiteling hebben?
    Hier kun je een overzicht vinden van buitenlandse titels waarvan bekend is dat deze Nederlandse ondertitels hebben. Scroll naar beneden om titels uit de UK te bekijken.

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=77859

  19. #619
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Hier kun je een overzicht vinden van buitenlandse titels waarvan bekend is dat deze Nederlandse ondertitels hebben. Scroll naar beneden om titels uit de UK te bekijken.

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=77859
    De discussie in de link betreft enkel blu-rays. Een mooi overzicht, maar de vraagsteller vroeg om dvd's met NL ondertiteling. Daarvoor kan je denk ik het beste kijken naar recensie's op de verschillende sites (hiernaar zoeken kan goed via DVDBasen), DVD Profiler (databaseprogramma voor dvd, ook op dit forum diverse discussie's hierover), DVD Compare (vergelijkingssite voor verschillende dvdreleases) etc.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  20. #620

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy Bekijk bericht
    De discussie in de link betreft enkel blu-rays. Een mooi overzicht, maar de vraagsteller vroeg om dvd's met NL ondertiteling.
    Sorry, niet goed opgelet.

  21. #621

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TTT242 Bekijk bericht
    Misschien een domme vraag maar hoe kan je zien of die dvd's van amazon.co.uk ook NL'se ondertiteling hebben?
    Welke titels zoek je?

  22. #622

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy Bekijk bericht
    De discussie in de link betreft enkel blu-rays. Een mooi overzicht, maar de vraagsteller vroeg om dvd's met NL ondertiteling. Daarvoor kan je denk ik het beste kijken naar recensie's op de verschillende sites (hiernaar zoeken kan goed via DVDBasen), DVD Profiler (databaseprogramma voor dvd, ook op dit forum diverse discussie's hierover), DVD Compare (vergelijkingssite voor verschillende dvdreleases) etc.
    Bedankt voor die links. Op amazon.co.uk kan je meestal ook wel zien welke subtitles erbij zijn maar veel dvd's met Nl'se ondertiteling zijn er denk ik niet bij.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Welke titels zoek je?
    Lost in Translation, Lola Rennt, Battlestar Galactica: The complete Series

  23. #623
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TTT242 Bekijk bericht
    [...]Op amazon.co.uk kan je meestal ook wel zien welke subtitles erbij zijn maar veel dvd's met Nl'se ondertiteling zijn er denk ik niet bij.[...]
    De informatie op amazon.co.uk is niet altijd betrouwbaar. Daar kan je beter niet van uit gaan.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  24. #624

    Standaard

    Je kunt ook even bij Play.com kijken, die hebben vaak meer informatie over ondertitels. Of kijk bij Amazon.co.uk / Play.com bij de reviews, daar wil men ook vaak deze info plaatsen.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  25. #625

    Standaard

    www.dvdcompare.net / www.dvd-basen.dk zijn handige sites.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 25 van 74 EersteEerste ... 1521222324252627282935 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •