Pagina 29 van 74 EersteEerste ... 1925262728293031323339 ... LaatsteLaatste
De resultaten 701 tot 725 van 1841 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #701

    Standaard

    Laatst weer eens problemen met de postbezorger gehad. Voor de derde keer een pakket van Amazon gewoon opengemaakt en alles los in de brievenbus gegooid. Nadat hij eerst geprobeerd heeft het pakket in de bus te proppen, dat dan weer wel. Alles beschadigd en zelfs stuk.

    TNT belt met een niet-gemeende verontschuldiging, en de bezorger werkt er nog steeds (is al de derde keer in een jaar).

    Amazon gemaild en gezegd dat ik alles terug stuur, en dat ik wist dat het niet hun schuld was. Mocht de beschadigde producten houden "voor het goede doel" en vervolgens een compleet nieuw pakket opgestuurd gekregen, dat dit keer wel netjes bezorgd is.

    Complimenten voor Amazon voor het goede vertrouwen, maar ugh voor TNT...
    **** me gently with a chainsaw.

  2. #702

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Laatst weer eens problemen met de postbezorger gehad. Voor de derde keer een pakket van Amazon gewoon opengemaakt en alles los in de brievenbus gegooid. Nadat hij eerst geprobeerd heeft het pakket in de bus te proppen, dat dan weer wel. Alles beschadigd en zelfs stuk.

    TNT belt met een niet-gemeende verontschuldiging, en de bezorger werkt er nog steeds (is al de derde keer in een jaar).

    Amazon gemaild en gezegd dat ik alles terug stuur, en dat ik wist dat het niet hun schuld was. Mocht de beschadigde producten houden "voor het goede doel" en vervolgens een compleet nieuw pakket opgestuurd gekregen, dat dit keer wel netjes bezorgd is.

    Complimenten voor Amazon voor het goede vertrouwen, maar ugh voor TNT...
    Dat is echt bizar! Woon zelf in een jaren 30 huis met veel te kleine ingemetselde brievenbus, maar dit zouden ze 1x moeten flikken. Een postbode die post openmaakt is een doodzonde! Zou ik echt meer werk van maken.

  3. #703
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Een postbode die post opent, dat is toch reden voor ontslag met dringende redenen ... op staande voet dus. Het is natuurlijk zo dat je er weer een hoop energie in moet stoppen om één en ander in beweging te zetten.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  4. #704

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Master S Bekijk bericht
    Moet je het item niet eerst terugsturen ?
    Ik heb gewoon een mail gestuurd naar Amazon met mijn beklag en in hun reactie stond ook dat je het product eigenlijk retour zou moeten sturen ,...Maar omdat de verzendkosten van het terug sturen waarschijnlijk bijna net zo hoog zouden zijn als het aankoopbedrag van 9,99 Pond was dat deze keer niet nodig.
    Laatst aangepast door Frenkel : 27-08-2011 om 10:34
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  5. #705

    Standaard

    Tsja, het was ook een bizar verhaal. Zeker ook omdat het al twee keer eerder is gebeurd. De vorige keer kwam de bezorger zijn excuses aanbieden (onder dwang).

    Ik ging er nu dan ook vanuit dat het om een andere bezorger moest gaan, maar de TNT-contactpersoon aan de telefoon ontkende dit en zei gewoon doodleuk dat het dezelfde bezorger was. Ook vertelde ze mij dat ze pakketjes bezorgen uitbesteden aan derden ofzo. Ik heb haar toen duidelijk gemaakt dat ik dat geen excuus vind, en dat in mijn ogen TNT verantwoordelijk blijft voor een nette bezorging. Maar het kon haar geloof ik niet zo heel veel boeien.

    Ik zei ook dat ik het absurd vind dat Amazon nu extra kosten moest maken voor iets waar zij geen schuld aan hebben, maar het TNT-vrouwtje verzekerde mij dat Amazon de extra kosten bij de TNT zouden declareren. Hoop dat dat ook echt het geval is.
    **** me gently with a chainsaw.

  6. #706

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Tsja, het was ook een bizar verhaal. Zeker ook omdat het al twee keer eerder is gebeurd. De vorige keer kwam de bezorger zijn excuses aanbieden (onder dwang).

    Ik ging er nu dan ook vanuit dat het om een andere bezorger moest gaan, maar de TNT-contactpersoon aan de telefoon ontkende dit en zei gewoon doodleuk dat het dezelfde bezorger was. Ook vertelde ze mij dat ze pakketjes bezorgen uitbesteden aan derden ofzo. Ik heb haar toen duidelijk gemaakt dat ik dat geen excuus vind, en dat in mijn ogen TNT verantwoordelijk blijft voor een nette bezorging. Maar het kon haar geloof ik niet zo heel veel boeien.

    Ik zei ook dat ik het absurd vind dat Amazon nu extra kosten moest maken voor iets waar zij geen schuld aan hebben, maar het TNT-vrouwtje verzekerde mij dat Amazon de extra kosten bij de TNT zouden declareren. Hoop dat dat ook echt het geval is.
    Ik zou dit schriftelijk aanpakken met een formele klacht. Zeker als het vaker gebeurt. Bij telefonische contacten altijd vragen met wie je gesproken hebt, zodat je dit in je brief kunt gebruiken.

  7. #707
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Tsja, het was ook een bizar verhaal. Zeker ook omdat het al twee keer eerder is gebeurd. De vorige keer kwam de bezorger zijn excuses aanbieden (onder dwang).

    Ik ging er nu dan ook vanuit dat het om een andere bezorger moest gaan, maar de TNT-contactpersoon aan de telefoon ontkende dit en zei gewoon doodleuk dat het dezelfde bezorger was. Ook vertelde ze mij dat ze pakketjes bezorgen uitbesteden aan derden ofzo. Ik heb haar toen duidelijk gemaakt dat ik dat geen excuus vind, en dat in mijn ogen TNT verantwoordelijk blijft voor een nette bezorging. Maar het kon haar geloof ik niet zo heel veel boeien.

    Ik zei ook dat ik het absurd vind dat Amazon nu extra kosten moest maken voor iets waar zij geen schuld aan hebben, maar het TNT-vrouwtje verzekerde mij dat Amazon de extra kosten bij de TNT zouden declareren. Hoop dat dat ook echt het geval is.
    Ik had hier allang meer werk van gemaakt als ik jou was. En al gezorgd dat jouw vaste pakketjesbezorger een beste trap kreeg. Dit kan gewoon niet andersmans eigendommen openscheuren, wat het direct schenden van het briefgeheim betekent.

    En uitbesteden klinkt als een groot woord. Maar iedereen kan met haar/zijn eigen busje voor PostNL pakketjes rondbrengen met een bordje: wij rijden voor PostNL. Maar uiteindelijke werken ze gewoon voor PostNL maar hebben ze geen busje van PostNL gekregen. Komt allemaal op het zelfde neer.

  8. #708

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Ik had hier allang meer werk van gemaakt als ik jou was. En al gezorgd dat jouw vaste pakketjesbezorger een beste trap kreeg. Dit kan gewoon niet andersmans eigendommen openscheuren, wat het direct schenden van het briefgeheim betekent.

    En uitbesteden klinkt als een groot woord. Maar iedereen kan met haar/zijn eigen busje voor PostNL pakketjes rondbrengen met een bordje: wij rijden voor PostNL. Maar uiteindelijke werken ze gewoon voor PostNL maar hebben ze geen busje van PostNL gekregen. Komt allemaal op het zelfde neer.
    Pakketpost wordt bij ons verzorgd door de WVS (sociale werkplekken). Weet niet of dit ook onder uitbesteding hoort, want volgens mij zijn ze gewoon in dienst voor PostNL.

  9. #709

    Standaard

    iemand ervaring met een pakketje dat volgens de tnt bezorgd is maar niet bij de juiste ontvanger.
    Of ze dan moeilijk gaan doen of na bepaalde tijd (zo,ja hoelang dan?) gewoon opnieuw sturen.
    Is namelijk nu bij mij het geval.

    Nu gok ik gezien de vorige ervaringen met amazon dat ze niet moeilijk doen maar dacht vraag het even.

  10. #710

    Standaard

    Als jij zegt dat je het niet hebt gekregen dan krijg je gewoon een nieuwe.

    Amazon zal nooit zeggen 'sorry volgens de tracing heb je het gehad', ze zullen dat enkel zeggen als je elke week iets als vermist laat opgeven. Eventueel vragen ze je nog even te wachten tot een bepaalde periode verlopen is om dit als vermist te kunnen beschouwen. Maar het kan natuurlijk ook direct zijn als ze dat nodig vinden. Ik weet het niet, ik ben de Amazon klantendienst niet

    Amazon.co.uk zal de rekening wel naar TNT sturen die moeten bewijzen dat ze dit aan jouw bezorgd hebben.

  11. #711

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht

    Amazon zal nooit zeggen 'sorry volgens de tracing heb je het gehad',
    Er staat me ergens bij dat al wel eens is gebeurd bij iemand hier op het forum, maar dat ze uiteindelijk toch overstag zijn gegaan.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #712

    Standaard

    Het zal natuurlijk van verschillende factoren afhangen, je bestelgeschiedenis, andere klanten met klachten uit bepaalde landen van bepaalde postbezorgers, etc.

    Ik geef half mijn maandloon uit op Amazon.co.uk/de/fr, ik heb nog nooit problemen gehad met verloren zaken, zelfs prijsdalingen na aankoop krijg ik na een mailtje altijd "uitzonderlijk" terug

  13. #713

    Standaard

    nou al mail terug gehad (lekker snel ) alleen mijn mail denk ik niet goed begrepen dat ik het volgens de site al zou moet hebben ontvangen Maar dat niet geval is en dat ik meer klaagde over die fout van TNT.
    enige wat aan is gekomen bij hun dat ik niet heb ontvangen en mag morgen eind van de dag al mailen als ik het dan nog niet heb, want was estimate date en blijkbaar maximale afleverdatum voor hun.

    Wacht eerlijk als ik ben nog even 'n reactie van tnt/ postnl (hoe ze zich nu weer noemen) of eventuele buren af. Voordat ik een nieuwe aanvraag.

    Maar in ieder geval toppie service weer. en blijkbaar ben ik een goede klant die niet te veel klaagt

  14. #714

    Standaard

    Het lijkt of de orders van amazon.co.uk er ineens veel langer over doen om te versturen :S met free super saver wordt hij pas na 5/6 dagen verstuurd en met betaalde verzend optie meteen volgende dag":S het is veranderd denk ik dan...

    heb 2 orders geplaatse 4dagen uit elkaar en alles is opvoorraad en toch wordt pas over 5/6 dagen verstuurd :S snap er niks van.

    Iemand anders dit ook toevallig?

  15. #715

    Standaard

    Ja soms duurt het iets langer...

    Maar als er blu-rays of DVD's bijzitten is het meestal gewoon omdat ze standaard deze titels versturen vanuit Jersey, maar bestellingen uit de Benelux worden vanuit Engeland verzonden, meestal is er geen stock voor die titels, en moeten die eerst van Jersey naar Engeland en vandaar uit naar Benelux.

  16. #716

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Iemand anders dit ook toevallig?
    Ja, het viel mij de laatste keer ook op. Ik had twee titels besteld die volgens de site gewoon op voorraad waren. Het bedrag was boven de 25 pond, dus ik kwam in aanmerking voor gratis verzending. Ze geven daarbij overigens wel aan dat dit langer duurt dan mét betaling van verzendkosten.
    Aanvankelijk werd een verwachte bezorgdatum van ca twee weken later aangegeven, maar na een dag of twee kwam daar een mail overheen dat ik de spullen toch eerder in huis zou hebben. Al met al heeft het uiteindelijk wel anderhalve week geduurd. Kan er overigens niet zo mee zitten. Ik heb nog zo veel Blu-rays te bekijken...

  17. #717

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ja, het viel mij de laatste keer ook op. Ik had twee titels besteld die volgens de site gewoon op voorraad waren. Het bedrag was boven de 25 pond, dus ik kwam in aanmerking voor gratis verzending. Ze geven daarbij overigens wel aan dat dit langer duurt dan mét betaling van verzendkosten.
    Aanvankelijk werd een verwachte bezorgdatum van ca twee weken later aangegeven, maar na een dag of twee kwam daar een mail overheen dat ik de spullen toch eerder in huis zou hebben. Al met al heeft het uiteindelijk wel anderhalve week geduurd. Kan er overigens niet zo mee zitten. Ik heb nog zo veel Blu-rays te bekijken...
    Oo mij maakt ook niet uit dat ik moet wachten maar het viel me ineens gewoon op dacht hu 15okt besteld verzenden tussen 21 en 27 okt :S dat staat er overigens na 5dagen nog steeds

  18. #718

    Standaard

    O, ik heb afgelopen zondag of maandag een bestelling geplaatst en gekozen voor free delivery, want bedrag was boven de 25 pond. En heb ze vandaag al binnen gekregen, alle titels. Blu-ray's en dvd's .

  19. #719

    Standaard

    Heb vanmiddag om 12:00 uur een bestelling gedaan en om 19:40 uur een mail gekregen dat het verzonden is.
    Ook gekozen voor free super saver.

  20. #720

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carparzo Bekijk bericht
    iemand ervaring met een pakketje dat volgens de tnt bezorgd is maar niet bij de juiste ontvanger.
    heb ik eens voorgehad. Mijn pakketje werd gewoon 5 straten verder bezorgd. Had het enorme geluk dat dit toevallig bij een kennis was!

  21. #721

    Standaard

    Zaterdag besteld blu-ray + blu-ray boxset vandaag al binnen dat vind ik eerste klas service.
    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  22. #722

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Wees maar blij, Ik heb Harry Potter 3 en 4 Ultimate Edition op BRD besteld 22 sept, sta er nu nog steeds op te wachten
    '
    Wat nog niet uit is kunnen ze natuurlijk ook niet toezenden , en je mag best gaan zitten hoor.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  23. #723

    Standaard

    ik heb gemerkt dat mijn laatste 2-3 bestellingen telkens zonder trackingnummer verzonden werden (Standard), terwijl dat vroeger ALTIJD gebeurde, ook als ik 1 DVD'tje bestelde ...

    ze kwamen niet trager binnen, maar 't is natgurlijk altijd leuker om 't te kunnen volgen...

  24. #724

    Standaard

    volgens mij zit het tracking nr er alleen bij als het een pakketje is, bij mij heeft ie anders nog nooit een tracking nr gehad bij 1 dvd.

  25. #725

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door magiccornflake Bekijk bericht
    ik heb gemerkt dat mijn laatste 2-3 bestellingen telkens zonder trackingnummer verzonden werden (Standard), terwijl dat vroeger ALTIJD gebeurde, ook als ik 1 DVD'tje bestelde ...

    ze kwamen niet trager binnen, maar 't is natgurlijk altijd leuker om 't te kunnen volgen...
    In België heb ik altijd al trackingnummers gehad, ook voor 1 BD. Wat stond er op het etiket? Als daar toch een barcode met 32 beginnende opstaat dan is het een traceerbare zending.

Pagina 29 van 74 EersteEerste ... 1925262728293031323339 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •