Pagina 45 van 74 EersteEerste ... 3541424344454647484955 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.101 tot 1.125 van 1841 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #1101

    Standaard

    Ik heb laatst een dvd besteld die in Nederland niet is te verkrijgen tegen dezelfde prijs. Het gaat om een regio 0-dvd van Alison Krauss & Union Station. Het duurde bijna 2 weken eer de dvd binnen was. Ik had hem besteld bij een winkel binnen Amazon genaamd Zooverstocks waarbij er duidelijk stond dat het vanuit Engeland zou worden verstuurd. De dvd is namelijk NTSC en ik zag andere marketplaces die de dvd vanuit Amerika zouden laten sturen. In ieder geval is de dvd wel binnen maar ik dat er op de envelop een geel douaneformulier zat en de dvd van Jersey kwam. Ik heb eerder weleens bij Zooverstocks besteld maar dat kwam niet op dezelfde manier aan.

  2. #1102

    Standaard

    Wat is nu precies je probleem/vraag?

    Ik bestel regelmatig bij zoverstocks en een periode van twee weken is vrij normaal.

  3. #1103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Wat is nu precies je probleem/vraag?

    Ik bestel regelmatig bij zoverstocks en een periode van twee weken is vrij normaal.
    Dat het normaal kan zijn dat het van Jersey kwam met een geel formulier op de envelop voor de douane. Of zou dit specifiek door de (import)dvd komen? Ik heb dit namelijk niet eerder bij Zooverstocks meegemaakt.

  4. #1104

    Standaard

    Ik hoorde van een maat van me dat het boven 20 pond verzenden naar spanje niet meer gratis is.

  5. #1105

    Standaard

    Spanje staat er idd niet (meer) tussen, maar die hebben dan ook een eigen amazon.es
    Officieel is het bedrag nog steeds 25 pond.
    Zie: http://www.amazon.co.uk/gp/help/cust...nodeId=1204872
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #1106

    Standaard

    Ik krijg het over het algemeen bij 20 pond gratis verstuurd.
    En hij had iets besteld van 37 pond dus moet eigenlijk goed zijn, een maand of 5 geleden was het iig nog gratis naar spanje van amazon uk.
    Dus zal wel iets aan het beleid gedaan hebben.

  7. #1107

    Standaard

    Het gaat niet zo goed met Amazon Spanje, en dat komt deels door de parallelle import van de Spanjaarden uit Groot-Brittannië.

    Amazon wil natuurlijk zijn investering in zijn warehouse in Spanje laten renderen en zal de Spanjaarden nu wat meer richting eigen winkel willen dwingen.

  8. #1108

    Standaard

    Amazon......chapeau.

    Afgelopen week 2 pakketten verzonden, waarvan er 1 na 2 dagen al binnen was. De andere (die tegelijk verzonden was) bleef echter in het trackingsysteem van PostNl op 'wordt voorbereid staan'. Dagenlang. PostNL had niks ontvangen; ergens tussen Engeland en NL bleef het hangen.
    Dit aangegeven middels een chat met een Amazon medewerker. Men ging het uitzoeken en informeren bij PostNL en als ik binnen 24 uur niks zou horen moest ik even aan de bel trekken.
    Een dag later had ik niks gehoord en dus weer de Amazon chat gebruikt.
    Hier gaf men direct aan dat er een vervangend exemplaar verzonden zou worden. Kostenloos.
    Als klapper is het ook nog een per koerier verzonden, dus een een dag later was het al binnen.

  9. #1109
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Gaat dat tegenwoordig een beetje snel, als het via Royal Mail verstuurd is?

  10. #1110

    Standaard

    Heb ook nog geen problemen gehad met Amazon. Gisteren weer wat besteld in de namiddag en vanmorgen al bericht gekregen dat het morgen in de bus ligt. Top!

  11. #1111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Gaat dat tegenwoordig een beetje snel, als het via Royal Mail verstuurd is?
    Nee, doet er toch echt ongeveer een week over. Ze versturen soms nog wel per PostNL en dat gaat tegenwoordig nog sneller ook bij amazon.de, namelijk de dag na de verzendbevestiging!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #1112
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Nee, doet er toch echt ongeveer een week over. Ze versturen soms nog wel per PostNL en dat gaat tegenwoordig nog sneller ook bij amazon.de, namelijk de dag na de verzendbevestiging!!
    Ik heb voor SuperSaver gekozen. Maar als je standard kiest, wordt het dan wél met PostNL verzonden?

  13. #1113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Ik heb voor SuperSaver gekozen. Maar als je standard kiest, wordt het dan wél met PostNL verzonden?
    Geen idee, ik gebruik ook altijd super saver.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #1114

    Standaard

    The Hobbit 3D EE: gisteren verstuurd, vandaag binnen. Mooie release, jammer genoeg geen digipack, maar wel een mooie hoes. (via TNT)
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  15. #1115

    Standaard

    Ik maak me eigenlijk niet zo druk over hoe lang het duurt. Ik zie het wel binnenkomen. Soms is het er eerder dan ze aangeven, soms een dag later. Big deal. Ik hoef er niet van te leven en ik blijf er ook niet voor thuis. Gelukkig heb ik allemaal hele aardige en nette buren, dat scheelt. Bovendien heb ik nog zo'n grote kijkachterstand, dus vervelen doe ik me voorlopig nog lang niet.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #1116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Gaat dat tegenwoordig een beetje snel, als het via Royal Mail verstuurd is?
    Ik pak altijd de middelste (standaard) verzendoptie. Kost een paar € extra, maar (klopt het gelijk af) ik heb het meestal 2 (soms 3) dagen nadat het verzonden is binnen.

  17. #1117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ik pak altijd de middelste (standaard) verzendoptie. Kost een paar € extra, maar (klopt het gelijk af) ik heb het meestal 2 (soms 3) dagen nadat het verzonden is binnen.
    Met super saver heb ik alles meestal in 3/4 dagen binnen dan ga ik echt geen 5 euro aan verzendkosten betalen om 1dag langer te wachten..

  18. #1118

    Standaard

    Ik heb zo'n beetje een vaag vermoeden dat er tegenwoordig niet zo heel veel verschil meer is tussen Super Saver Delivery en Standard. Je kan mooi in je account zien dat Super Saver kunstmatig een dagje achtergehouden wordt (bij mij staan die altijd 24 uur op "Dispatching Now" voor ze effectief de deur uitgaan) en met Standard heb 'k deze week toch een eerste mindere ervaring gehad, al was die grotendeels te wijten aan bPost die een BPACK PRO 24H blijkbaar interpreteert als een "BPACK PRO 48H AND LONGER". Ahem.

    Anyway, luxeproblemen want de Amazon Customer Service is nog steeds op en top.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  19. #1119

    Standaard

    En de Black Friday Sale komt er weer bijna aan!
    Ik ben wel weer benieuwd welke parels er dit jaar bijzitten.

  20. #1120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    En de Black Friday Sale komt er weer bijna aan!
    Ik ben wel weer benieuwd welke parels er dit jaar bijzitten.
    Was leuke dag vandaag, jammer genoeg alles gemist, wou graag S1-5 van Fring op Bluray, was maar 27 pond, ongeveer 30 euro dus voor 5 seizoene.
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  21. #1121

    Standaard

    De huidige wisselkoers Pond/Euro = ongeveer 1,19 /1, ofwel circa +20%. Fringe kwam dus uit op zo'n 32,00 eur. (kost hier al 1 seizoen)

    Voor mij zat er vandaag niets tussen. Indiana Jones was leuk, maar dat was ie vorig jaar ook al.

    Ik heb wel nog e.e.a. op m'n verlangslijstje staan, dus wie weet.

  22. #1122

    Standaard

    BBC-journalist werkt undercover bij Amazon: http://www.telegraaf.nl/buitenland/2..._Amazon__.html

    De reportage komt vanavond (Ma) om 21.30 onze tijd op BBC1.

  23. #1123

  24. #1124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    http://www.hln.be/hln/nl/4125/Intern...gebroken.dhtml

    we zouden beter wat minder bestellen
    bij mij (Nederland) werkt je linkje niet.

    In elk geval ga ik m'n best doen de uitzending te zien. Wat ik zo al begrijp uit een andere link, is het werknemer zijn bij Amazon al een Olympische Sport.
    De foto's met voorraden zijn indrukwekkend. Eigenlijk had ik altijd de idee dat er heel veel ge-automatiseerd zou zijn, maar kennelijk kun je beter hardlopers in dienst hebben dan robotjes.

  25. #1125

    Standaard

    Prima eerste dag bij de amazon uk. Veel had ik al of hoef ik niet perse in bezit te hebben, maar wel redelijke aanbiedingen voor de eerste dag (o.a. Star Trek Into Darkness, Brave, Big Bang s1-6, Fringe compleet, Star Trek:TOS compleet, Indiana Jones, X-men & The Wolverine).
    Op naar morgen!

Pagina 45 van 74 EersteEerste ... 3541424344454647484955 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •