Pagina 57 van 74 EersteEerste ... 74753545556575859606167 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.401 tot 1.425 van 1841 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #1401

    Standaard

    Dat is juist eerlijk, dat de aanbieding naar zoveel mogelijk mensen gaat.
    Mocht je 'm twee keer willen, de meeste deals komen nog een keer langs.

  2. #1402

    Standaard

    Zijn er mensen die dit al eens voor hebben gehad ?

    Ik heb deze week een bestelling geplaatst maar moest gisteren geleverd zijn. Dus ik vraag een refund voor de verzendkosten. (Dit geven ze altijd als je bestelling niet op de aangegeven datum is geleverd. Scheelt toch weer bijna €5.)
    Maar nu heeft men het volledige order bedrag terug geschreven, omdat er blijkbaar geen tracking info was (deze is er wel degelijk) en om verder geen problemen meer te hebben met de bestelling.
    Beetje vreemd dat ze zo snel al het geld van de volledige bestelling terug storten terwijl ik het een dag later dan aangeven wel zal ontvangen. Natuurlijk leuk dat ik voor die deal nu niks hoef te betalen maar vind het wel vreemd. Nog mensen dit voor gehad? Van een Black Friday Deal gesproken.

  3. #1403

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Ehm. Zo'n actie is daar toch voor? Dat er dingen gekocht worden? ZOu wat anders zijn als er 10 tegelijk besteld werden. Maar 2 moet toch kunnen?Dat vind ik geen misbruik maken.
    Ze worden toch wel verkocht, dat weer Amazon ook, daarom hebben ze het beperkt tot 1 per persoon. En inderdaad, acties keren al meerdere dagen terug.

  4. #1404

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Zijn er mensen die dit al eens voor hebben gehad ?

    Ik heb deze week een bestelling geplaatst maar moest gisteren geleverd zijn. Dus ik vraag een refund voor de verzendkosten. (Dit geven ze altijd als je bestelling niet op de aangegeven datum is geleverd. Scheelt toch weer bijna €5.)
    Maar nu heeft men het volledige order bedrag terug geschreven, omdat er blijkbaar geen tracking info was (deze is er wel degelijk) en om verder geen problemen meer te hebben met de bestelling.
    Beetje vreemd dat ze zo snel al het geld van de volledige bestelling terug storten terwijl ik het een dag later dan aangeven wel zal ontvangen. Natuurlijk leuk dat ik voor die deal nu niks hoef te betalen maar vind het wel vreemd. Nog mensen dit voor gehad? Van een Black Friday Deal gesproken.
    Niet sprake van een communicatie fout? Je geeft aan dat het nog niet ontvangen is binnen de aangegeven periode, amazon denkt dat het niet is ontvangen en storten het bedrag terug.

    Ik had een week na de aangegeven leverdatum nog niks ontvangen, zij boden het bedrag terug te storten. Hoefde niet want na het tikken van het bericht naar amazon toch nog ontvangen.

  5. #1405

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Niet sprake van een communicatie fout? Je geeft aan dat het nog niet ontvangen is binnen de aangegeven periode, amazon denkt dat het niet is ontvangen en storten het bedrag terug.

    Ik had een week na de aangegeven leverdatum nog niks ontvangen, zij boden het bedrag terug te storten. Hoefde niet want na het tikken van het bericht naar amazon toch nog ontvangen.
    Ik heb het niet ontvangen voor of op de aangegeven datum maar erna. Ik heb de situatie uitgelegd aan de persoon in kwestie en uit het niets gaf deze aan het volledige order bedrag terug te storten. Ik vraag waarom en gaf zelf aan dat ik dit niet gevraagd had en ook de bestelling niet opnieuw zou bestellen. Als antwoord kreeg ik dat dit niet erg was en ik het geld terug krijg om mogelijke problemen met het desbetreffende order te compenseren. Ze doen natuurlijk wat ze willen bij amazon.co.uk.

  6. #1406

    Standaard

    Een van mijn Amazon UK pakketjes waarvan de levering aanvankelijk op TNT tracktrace voor afgelopen woensdag gepland stond, vervolgens op donderdag en daarna heden (vrijdag) is op dit moment geheel verdwenen; bij aflevering staat nu 'onbekend'. 't Lijkt erop dat de drukte ze bij TNT boven't hoofd groeit. Belooft niet veel goeds.

  7. #1407

    Standaard

    @WaymannDirector

    Pas maar op met al die compensaties, op een gegeven moment zijn ze het zat en dan kan zo maar je account geblokkeerd worden. Moet wel zeggen dat dat vooral met klanten was die over iedere vouw in het boekje al aan de bel hingen, maar toch. Of gebruik jij niet de goedkoopste verzendoptie, maar die duurdere waar ze echt beloven dat je het binnen zoveel tijd in huis hebt?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #1408

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    @WaymannDirector

    Pas maar op met al die compensaties, op een gegeven moment zijn ze het zat en dan kan zo maar je account geblokkeerd worden. Moet wel zeggen dat dat vooral met klanten was die over iedere vouw in het boekje al aan de bel hingen, maar toch. Of gebruik jij niet de goedkoopste verzendoptie, maar die duurdere waar ze echt beloven dat je het binnen zoveel tijd in huis hebt?
    De goedkoopste. Een goeie klant zoals ik zullen wel niet zo snel blokkeren . Ik kan het maar vragen hé om me de verzendkosten kwijt te schelden. Men hoeft dit niet te doen… Ik heb zelf in dit geval aangeven dat ik het vreemd vond en niet had gevraagd om het volledige bedrag terug te betalen. Maar ik kreeg het antwoord. It's Fine. Dusja, kan een mens dan nee zeggen?

  9. #1409

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    De goedkoopste. Een goeie klant zoals ik zullen wel niet zo snel blokkeren . Ik kan het maar vragen hé om me de verzendkosten kwijt te schelden. Men hoeft dit niet te doen… Ik heb zelf in dit geval aangeven dat ik het vreemd vond en niet had gevraagd om het volledige bedrag terug te betalen. Maar ik kreeg het antwoord. It's Fine. Dusja, kan een mens dan nee zeggen?
    Geloof me dat waren ook hele goede klanten, maar een gewaarschuwd mens telt voor twee hè
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #1410

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Geloof me dat waren ook hele goede klanten, maar een gewaarschuwd mens telt voor twee hè
    Inderdaad. Maar voorlopig zal ik het maar niet aan m'n hart laten komen zeker en hun nogal gulle service aanvaarden.

  11. #1411

    Standaard

    Je kan misschien bij wijze van 'geste' voor ongeveer een zelfde bedrag nóg wat bestellen bij Amazon. Iedereen blij.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #1412

    Standaard

    Er zit dit jaar wel erg weinig bij voor mij in de Black Friday deals....de deals van maandag en dinsdag worden ook nog eens steeds herhaald. Jammer, het is weleens anders geweest.

  13. #1413

    Standaard

    Mocht iemand trouwens voor de COEN Brothers collection willen gaan met de Black Friday deals: zie mijn verkooptopic.

  14. #1414

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Je kan misschien bij wijze van 'geste' voor ongeveer een zelfde bedrag nóg wat bestellen bij Amazon. Iedereen blij.
    Was ik van plan Moet er wel nog iets leuks tussen zitten. Ze vallen een beetje in herhaling vandaag met hun Deals.

  15. #1415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Was ik van plan Moet er wel nog iets leuks tussen zitten. Ze vallen een beetje in herhaling vandaag met hun Deals.
    En dan niet weer gaan zeuren als de bestelling één of twee dagen later dan de geschatte afleverdatum op de deurmat valt. Komt wel vaker voor bij Amazon UK dat het een paar dagen later wordt. Ik kan me daar nooit zo druk over maken. Wie wel eens wat bij Amazon US bestelt weet wat ik bedoel.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #1416

    Standaard

    De diensten van Bpost in het achterhoofd ben ik al blij als het überhaupt aankomt, dan ga ik niet lopen te zeuren over één of twee dagen vertraging... dat is de standaardtijd die bij ons de postbode nodig heeft om een adres te lezen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #1417

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    De diensten van Bpost in het achterhoofd ben ik al blij als het überhaupt aankomt, dan ga ik niet lopen te zeuren over één of twee dagen vertraging... dat is de standaardtijd die bij ons de postbode nodig heeft om een adres te lezen.
    Als je je vaste pakjespostbode met nieuwjaar steeds een mooie enveloppe geeft dan krijg je een bijzonder goede service heel het jaar

  18. #1418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Als je je vaste pakjespostbode met nieuwjaar steeds een mooie enveloppe geeft dan krijg je een bijzonder goede service heel het jaar
    Die goede service krijg ik zowiezo van mijn postbode zonder iets te hoeven betalen. Als ik iets wil geven op het einde van het jaar, dan weigert ze en zegt ze dat het normaal is dat ik mijn post en pakjes goed krijg. Volgens haar wordt een postbode er voor betaald.

  19. #1419

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Als je je vaste pakjespostbode met nieuwjaar steeds een mooie enveloppe geeft dan krijg je een bijzonder goede service heel het jaar
    Ik heb geen vaste pakketbezorger, het is steeds een andere (jonge) kerel.

  20. #1420

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    En dan niet weer gaan zeuren als de bestelling één of twee dagen later dan de geschatte afleverdatum op de deurmat valt. Komt wel vaker voor bij Amazon UK dat het een paar dagen later wordt. Ik kan me daar nooit zo druk over maken. Wie wel eens wat bij Amazon US bestelt weet wat ik bedoel.
    Mij maakt het niet uit of het 2 dagen te laat is. Maar als ik die dure vezendkosten daardoor niet moet betalen…

  21. #1421

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Die goede service krijg ik zowiezo van mijn postbode zonder iets te hoeven betalen. Als ik iets wil geven op het einde van het jaar, dan weigert ze en zegt ze dat het normaal is dat ik mijn post en pakjes goed krijg. Volgens haar wordt een postbode er voor betaald.
    In Nederland is het sowieso makkelijker en praktischer om pakjes te ontvangen. In België werken alle bezorgers nog steeds met "we leveren tussen 8u en 20u, we kunnen u helaas geen gerichter tijdstip geven".

    Met als gevolg dat als je enkel in de voormiddag thuis bent je veel kans maakt dat je op de ronde net altijd in de namiddag levering krijgt en dus altijd naar het postkantoor moet, een nieuwe levering op een bepaald tijdstip bestaat niet in België, en dus krijg je weer een aanbieding wanneer je net niet thuis bent.

    Ik heb met mijn vaste pakjespostbode een afspraak dat hij altijd voor 12u komt, hij start zijn ronde pas om 11u en komt altijd eerst bij mij langs. Ik wil voor dat gemak best iets geven.

  22. #1422

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Als je je vaste pakjespostbode met nieuwjaar steeds een mooie enveloppe geeft dan krijg je een bijzonder goede service heel het jaar
    Mag niet hè. Ik ga de week voor het examen ook niet bij mijn studenten rond met mijn hoge hoed om ze te laten bewijzen hoe'n toffe ze mij vinden. Iemand moet geen extra beloning krijgen omdat 'ie gewoon zijn plicht heeft gedaan, want wat is het volgende? Aan iemand die niets geeft volgende keer service ontzeggen? Overigens, na de staat waarin mijn True Blood 7 vandaag is aangekomen denk ik dat ik eerder de pakketbezorger op zijn neus wil slaan dan hem geld toestoppen...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #1423

    Standaard

    Afgelopen donderdag 2 bestellingen gedaan, van artikels op voorraad. Vandaag stonden ze nog steeds als "not yet dispatched", de eerste status die je ziet als je besteld. Klantenservice benaderd en ze zeiden dat er niks mis was, maar dat ze problemen hadden en dat ze een technische dienst in moesten schakelen ofzo. Raadden me aan te annuleren en nieuwe order te plaatsen. Staat nu alweer paar uur op not yet dispatched. Iemand soortgelijke ervaringen? Items moeten dinsdag blijkbaar aankomen..

  24. #1424

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Afgelopen donderdag 2 bestellingen gedaan, van artikels op voorraad. Vandaag stonden ze nog steeds als "not yet dispatched", de eerste status die je ziet als je besteld. Klantenservice benaderd en ze zeiden dat er niks mis was, maar dat ze problemen hadden en dat ze een technische dienst in moesten schakelen ofzo. Raadden me aan te annuleren en nieuwe order te plaatsen. Staat nu alweer paar uur op not yet dispatched. Iemand soortgelijke ervaringen? Items moeten dinsdag blijkbaar aankomen..
    Hier precies hetzelfde, maar dan met een bestelling die ik woensdag heb gedaan. Vannacht is de bestelling blijkbaar verstuurd en zou dinsdag aan moeten komen.

  25. #1425

    Standaard

    Nu is de bestelling er doorheen gekomen en vanmiddag stond hij op ''dispatching now''. Nu staat hij opeens weer op ''Preparing for Dispatch''. Huh?

Pagina 57 van 74 EersteEerste ... 74753545556575859606167 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •