Pagina 73 van 74 EersteEerste ... 2363697071727374 LaatsteLaatste
De resultaten 1.801 tot 1.825 van 1841 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #1801

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Alleen vandaag 5 pond korting met de code AMAZONUK25

    Amazon.co.uk: Get £5 off £25 now...only for Today!
    Top, net besteld

  2. #1802

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtg Bekijk bericht
    Top, net besteld
    Ik ook.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #1803

    Standaard

    Top, net Prey 4k uhd europese release besteld. Jammer genoeg veel talen,maar weer geen nl subs.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  4. #1804

    Standaard

    Bizar verhaal meegemaakt vandaag. Mijn pakje met de 4K van Hellraiser: Quarte of Torment zou vandaag geleverd worden via UPS. Ineens krijg ik een bericht dat UPS het pakje achterhoudt na een zogezegde mislukte leveringspoging. Een leveringspoging die er nooit geweest is, want mijn vriendin was de hele dag thuis. UPS heeft ook nergens laten weten waar, wanneer of hoe ik het pakje kan afhalen.Volgens de tracking zit het pakje in Brussel. Vond het al raar dat Amazon voor UPS kiest om te leveren, terwijl ze normaal via Bpost handelen.

  5. #1805

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Bizar verhaal meegemaakt vandaag. Mijn pakje met de 4K van Hellraiser: Quarte of Torment zou vandaag geleverd worden via UPS. Ineens krijg ik een bericht dat UPS het pakje achterhoudt na een zogezegde mislukte leveringspoging. Een leveringspoging die er nooit geweest is, want mijn vriendin was de hele dag thuis. UPS heeft ook nergens laten weten waar, wanneer of hoe ik het pakje kan afhalen.Volgens de tracking zit het pakje in Brussel. Vond het al raar dat Amazon voor UPS kiest om te leveren, terwijl ze normaal via Bpost handelen.
    Heb ik ook al eens gehad, zelfs bericht dat het teruggestuurd werd vanwege beschadiging. 2 dagen later blu-ray gewoon in de brievenbus. je hoort wel vaker klachten hieromtrent bij UPS.
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

  6. #1806

    Standaard

    Idem, al paar keer gehad bij een Amazon bestelling dat ze zogezegd zijn langs geweest, en 1 a 2 dagen later zat het in de brievenbus.

  7. #1807

    Standaard

    Dit heb ik met bol ook gehad, ontvang je een mailtje dat je bestelling geleverd is maar krijg je het pas in de avond of de volgende dag. Ik denk dat de bezorger dan even in bulk alles gescand heeft wat hij verwacht te leveren op die dag.

  8. #1808

    Standaard

    Amazon UK heeft de verzendkosten naar Nederland verhoogd naar £ 10,49 per zending + £ 0,99 per kg. Dat maakt het wel heel onaantrekkelijk. Wordt dingen nog meer opsparen. Gelukkig heb ik nog wat pre-orders staan tegen de oude verzendkosten. En dan te bedenken dat een aantal jaar geleden het nog gratis was boven een bepaald bedrag. Verzendkosten zijn nu zelfs hoger dan van Amazon US.

    International Delivery Rates and Times - Amazon Customer Service

    Het bizarre is dat de boeken en comics die ik bij Amazon NL bestel vaak vanuit de UK warehouses van Amazon verzonden worden en dan is verzending ongeacht de prijs gratis.
    Laatst aangepast door tmvde : 07-02-2024 om 07:56

  9. #1809

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Amazon UK heeft de verzendkosten naar Nederland verhoogd naar £ 10,49 per zending + £ 0,99 per kg. Dat maakt het wel heel onaantrekkelijk. Wordt dingen nog meer opsparen. Gelukkig heb ik nog wat pre-orders staan tegen de oude verzendkosten. En dan te bedenken dat een aantal jaar geleden het nog gratis was boven een bepaald bedrag. Verzendkosten zijn nu zelfs hoger dan van Amazon US.

    International Delivery Rates and Times - Amazon Customer Service

    Het bizarre is dat de boeken en comics die ik bij Amazon NL bestel vaak vanuit de UK warehouses van Amazon verzonden worden en dan is verzending ongeacht de prijs gratis.
    Ik zie het ook voor België staan, maar als ik Babylon 5: The Complete Series [Blu-ray] [1994] [Region Free] wil kopen, rekent hij maar Postage & Packing: EUR 3,52 aan. Dus lijkt nog steeds op het oude systeem.

  10. #1810

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtg Bekijk bericht
    Ik zie het ook voor België staan, maar als ik Babylon 5: The Complete Series [Blu-ray] [1994] [Region Free] wil kopen, rekent hij maar Postage & Packing: EUR 3,52 aan. Dus lijkt nog steeds op het oude systeem.
    Snel dingen bestellen dan die nog op je lijst staan! Ik heb zelf net even gekeken, maar voor NL worden de nieuwe kosten al wel berekend.

  11. #1811

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Snel dingen bestellen dan die nog op je lijst staan! Ik heb zelf net even gekeken, maar voor NL worden de nieuwe kosten al wel berekend.
    Balen zeg, ik heb bijna een bestelling klaar staan; was een aantal films aan het verzamelen om in 1x te bestellen.
    Nu worden de externe verkopers wel weer interessanter voor kleine bestellingen.

  12. #1812

    Standaard

    Ik heb gisteren, nu blijkt gelukkig, nog een bestelling geplaatst met 4 UHD's. Als ik dat vandaag had gedaan dan was ik zo'n € 10,- meer kwijt geweest.

  13. #1813

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Snel dingen bestellen dan die nog op je lijst staan! Ik heb zelf net even gekeken, maar voor NL worden de nieuwe kosten al wel berekend.
    top, ik heb nog snel B5 besteld

  14. #1814

    Standaard

    12 euro verzendkosten, wat is dit voor een waanzin??

    Vorig jaar heeft Amazon DE ook al de verzendkosten verhoogd naar 7 euro.

    Doei Amazon UK, it was fun while it lasted.
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 07-02-2024 om 19:54

  15. #1815

    Standaard

    Getver, dat is wel vervelend. Niet alleen voor films maar voor ook voor vinyl en cd's, die daar toch vaak goedkoper zijn dan hier (met name de cd's). En vaak zijn speciale versies ook nog alleen in de UK verkrijgbaar.

    Het lijkt er steeds meer op dat bedrijven de werkelijke verzendkosten gaan berekenen na jarenlang "free shipping" of lage bedragen, en jarenlang geen inflatie. Al die artist stores deden dat al, daar begint shipping van de UK naar Europa ook bij 10-12 pond (en dat is dan de goedkoopste optie). Een klein pakket versturen vaar de UK kost hier overigens ook gewoon €12 bij PostNL.

    Jammer is het wel. Iets bij amazon.com in de US kopen lijkt dan aantrekkelijker te worden dan in de UK. En amazon DE was inderdaad ook al afgevallen.

    Heb gelukkig net nog een cd gepreordered met de oude verzendkosten, had ik anders daar niet gekocht.
    Laatst aangepast door Oakey : 08-02-2024 om 07:28
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  16. #1816

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Getver, dat is wel vervelend. Niet alleen voor films maar voor ook voor vinyl en cd's, die daar toch vaak goedkoper zijn dan hier (met name de cd's). En vaak zijn speciale versies ook nog alleen in de UK verkrijgbaar.
    Misschien is www.jpc.de iets voor je? Eens in de paar weken hebben ze van woensdag t/m zondag gratis verzending naar Nederland.

  17. #1817

    Standaard

    Ik koop heel veel bij jpc.de, zeker voor vinyl interessant, maar (nieuwe) cd releases zijn vaak wel duur. Zo kost de CDS van de Pet Shop Boys nieuwe single Loneliness bij jpc €14,99 en bij amazon UK £ 7.04

    En de UK exclusive cd’s of amazon exclusive vinyl hebben ze bij jpc uiteraard niet

    De regelmatige gratis verzending van jpc is inderdaad prettig. Vinyl is altijd incl verzenden (geen idee hoelang dat nog duurt)
    Laatst aangepast door Oakey : 08-02-2024 om 17:34
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  18. #1818

    Standaard

    Weer een amazon die afvalt om er te kopen(na .com, .ca en .de). Hopelijk blijven de verzendkosten bij .es, .it en .fr nog een tijdje zoals ze zijn.

    Kan natuurlijk nog bij de familie in UK laten leveren, maar eigenlijk wil ik ze daar niet meer mee lastigvallen. DE zou ik nog hier over grens in een pakketautmaat kunnen laten leveren en dan gelijk de boodschappen erbij doen, maar ik vind DE ook gewoon duur met UHD tegenwoordig.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #1819

    Standaard

    O kan dat in een automaat in Duitsland? Hoef je dan geen Duits woonadres te hebben? Is voor mij ook niet ver.

    Amazon canada was idd al jaren geleden afgevallen, veel duurder dan US en Frans/Engelse hoezen
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  20. #1820

    Standaard

    Ja volgens mij wel, ff goed eerste post en laatste pagina van onderstaand draadje lezen.

    https://gathering.tweakers.net/forum...ssages/2095096

    Heb zelf nog (steeds)niet de moeite genomen.

    EDIT: Net maar eens geregistreerd
    Laatst aangepast door peptalk : 08-02-2024 om 18:16
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #1821

    Standaard

    Weet iemand de reden van deze immense verhoging?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  22. #1822

    Standaard

    Als het is om de werkelijke kosten voor verzending te verrekenen en de concurrentie met kleinere bedrijven eerlijker te maken, dan heb ik ik daar wel begrip voor. Maar ik heb er minder vertrouwen in dat dat nou de reden is voor Amazon
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  23. #1823

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Als het is om de werkelijke kosten voor verzending te verrekenen en de concurrentie met kleinere bedrijven eerlijker te maken, dan heb ik ik daar wel begrip voor. Maar ik heb er minder vertrouwen in dat dat nou de reden is voor Amazon
    verzenden naar Oman of Panama is 1.49 pond per artikel met standaard 2.59 pond ofzo dus die vlieger gaat idd niet op helaas
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #1824

    Standaard

    Ik heb net nog iets besteld en voor verzendkosten iets van een 3 pond betaald. Zijn wij Belgen gespaard deze keer?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #1825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik heb net nog iets besteld en voor verzendkosten iets van een 3 pond betaald. Zijn wij Belgen gespaard deze keer?
    Niet volgens de International Delivery Rates pagina, die hetzelfde als NL aangeeft.

Pagina 73 van 74 EersteEerste ... 2363697071727374 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •