Pagina 55 van 74 EersteEerste ... 54551525354555657585965 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.351 tot 1.375 van 1841 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #1351

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht

    Dat Zavvi dit niet doet is ofwel omdat ze niet aan de 100.000 euro geraken voor Nederland, wat ik betwijfel, ofwel omdat ze gewoon frauderen omdat er te weinig controle op is.
    Of ze doen het voor eigen rekening.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #1352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Dat is zeer bizar, kan je dat nog eens nakijken? Want ik heb zonet een test checkout gedaan voor één blu-ray zowel NL als BE levering en kom uit op 3,16 pond levering. De 3,10 pond standaard per levering en dan 0,06 pond voor het gewicht (0,5 Pond per kg gemeten per 100 gram).
    Ja, ik vond het ook zo'n laag bedrag, inderdaad zelfs minder dan de bezorgkosten voor 1 Blu-ray.

    Maar het staat er toch echt: Delivery & Handling: £ 2.84, zie bijlage.

    Amazon UK bevestiging.jpg
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #1353

    Standaard

    Volgens mij is die £ 2.84 exclusief BTW.
    Incl. BTW komen de verzendkosten op ongeveer £ 3.40
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  4. #1354

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Of ze doen het voor eigen rekening.
    Ze moeten op de factuur de NL BTW nummer vermelden bij leveringen in NL. Maar naar mijn weten steekt Zavvi zelfs geen facturen bij zijn bestellingen....

  5. #1355

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Volgens mij is die £ 2.84 exclusief BTW.
    Incl. BTW komen de verzendkosten op ongeveer £ 3.40
    Toont maar weer eens aan dat Amazon zijn BTW regeling niet in orde heeft. Ik koop als zakelijk ingeschreven klant zonder BTW bij Amazon, en ik krijg de verzendtarieven inclusief BTW, maar gewone klanten die krijgen het verzendtarief zonder BTW te zien waarna er BTW op berekend wordt. Hetzelfde doen ze bij aanbiedingen als 2 voor 14 Pond. Dan is de kost bij mij 14 Pond exclusief BTW, maar als ik afreken als gewone klant dan is het 14 Pond inclusief BTW. Wat in feite dus een "discriminatie" is. Want voor de zakelijke aankoop steekt Amazon 14 pond in zijn zak, en bij de particuliere aankoop steekt Amazon maar 11,57 Pond in zijn zak.

  6. #1356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Hetzelfde doen ze bij aanbiedingen als 2 voor 14 Pond. Dan is de kost bij mij 14 Pond exclusief BTW, maar als ik afreken als gewone klant dan is het 14 Pond inclusief BTW. Wat in feite dus een "discriminatie" is. Want voor de zakelijke aankoop steekt Amazon 14 pond in zijn zak, en bij de particuliere aankoop steekt Amazon maar 11,57 Pond in zijn zak.
    Doen ze ook voor bestellingen buiten de EU met bijvoorbeeld een 3 voor 17 pond, maar bij individuele titels wordt de BTW wel in mindering gebracht voor ze. Voor mij(of iedere andere Nederlander) wordt bij dit soort aanbiedingen niet de BTW verhoogd en bij amazon.de kun je met een 3 voor aanbieding zelfs gratis verzenden krijgen als het oorspronkelijke totaal bedrag v/d titels boven de 20 euro is.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #1357

    Standaard

    Normaal zie je als je een bestelling hebt gedaan de uitgaven bij je CC staan als normale te moeten betalen. Maar ik heb vandaag twee dvd's besteld waarbij de cc nu al is belast maar met de omschrijving gereserveerd. Dat heb ik nog niet eerder gezien. Even in de gaten houden dat de bedragen wel 1 keer wordt belast.

  8. #1358

    Standaard

    Ligt het aan mij of vinden jullie de laatste tijd dat het Engelse Pond ook zo duur geworden is? Even afgezien van de verwerkings- en verzendkosten die Amazon sinds kort rekent, valt het - omgerekende - bedrag in Euro me de laatste tijd vies tegen. Er was toch een hele tijd dat het Britse Pond maar een fractie boven de Euro lag...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #1359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ligt het aan mij of vinden jullie de laatste tijd dat het Engelse Pond ook zo duur geworden is? Even afgezien van de verwerkings- en verzendkosten die Amazon sinds kort rekent, valt het - omgerekende - bedrag in Euro me de laatste tijd vies tegen. Er was toch een hele tijd dat het Britse Pond maar een fractie boven de Euro lag...
    Pond was een tijd 1,10 maar nu al weer tijden 1,30, ik koop stukken minder in UK. Helemaal na die verzendkosten die je nu moet betalen, al kan ik het nog naar mijn familie in UK laten sturen, maar dan duurt het weer langer voor ze in huis zijn en ik wil ze niet altijd met mijn aankopen opzadelen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #1360

    Standaard

    Ter info
    Voor mensen die regelmatig bij Amazon com kopen enz is dit mogelijk ook een goed alternatief: dvd empire
    http://www.dvdempire.com/
    Wel nog geen ervaring mee wat de levering betreft .
    Oklahoma blu ray was daar in ieder geval 6 dollar goedkoper (21dol) dan Amazon (27dol)
    Dus misschien zijn daar meer blu rays voordeliger t.o.v. Amazon com
    En het valt me ook op dat de Canada koers (Amazon ca) wat gunstiger is dan Amazon com
    b.v. My fair lady pre order komt bij .com net boven de 22 euro en bij .ca onder 22 euro (vorige week dan).

  11. #1361

    Standaard

    De Pond én de Dollar zijn op weg om nog stevig duurder te worden tegen het einde van het jaar. Het ziet er dus naar uit dat die Cyber Monday en Black Friday deals niet meer zo gunstig gaan zijn als vorig jaar.

  12. #1362

    Standaard

    Nee, dat las ik vandaag ook in de krant. De Euro is aan een vrije val begonnen en dat maakt de import uit de VS en het Verenigd Koninkrijk een stuk duurder en minder aantrekkelijk. Kijken hoe de prijzen op Amazon DE zich ontwikkelen.
    Ben trouwens wel benieuwd hoe dat zit met pre-orders. Bij je bestelling geef je op in welke valuta je wilt afrekening, EUR of USD resp. GBP. De werkelijke verrekening vindt op de verzenddatum plaats tegen de prijs waarmee je de koop hebt afgesloten (of evt. lager als de prijs intussen nog wat gedaald is). Maar hoe zit dat dan als je bij je bestelling hebt aangegeven in Euro's te willen afrekenen? Wordt dan bij de verzending het Euro-bedrag op het moment van bestellen in rekening gebracht of gaan ze die dan op de verzenddatum tegen de dan geldende koers opnieuw vaststellen? Ik vrees het laatste.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #1363

    Standaard

    Nee het eerste, maar de kans is groot dat het verschil klein is aangezien de Amazon koers veel duurder is dan de kredietkaart koers.

  14. #1364

    Standaard

    Het zal altijd goedkoper zijn bij Amazon.com dan bij ons. Als je ziet hoeveel ze bij ons durven vragen voor een 3D film (27 à 30€), dan is het bij Amazon zowiezo goedkoper (22 à 27$). De vervoerkosten tel ik niet bij want als je speciaal naar de mediamarkt moet gaan verbruikt je ook benzine en tijd in het drukke verkeer in Brussel.

  15. #1365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Het zal altijd goedkoper zijn bij Amazon.com dan bij ons. Als je ziet hoeveel ze bij ons durven vragen voor een 3D film (27 à 30€), dan is het bij Amazon zowiezo goedkoper (22 à 27$). De vervoerkosten tel ik niet bij want als je speciaal naar de mediamarkt moet gaan verbruikt je ook benzine en tijd in het drukke verkeer in Brussel.
    Dat is voor iedereen anders, ik stap namelijk op de fiets en ben met een paar minuten gratis bij de MM
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #1366

    Standaard

    Met de fiets rijden in Brussel is dodelijk.

  17. #1367

    Standaard

    Een jaar of tien geleden lag de koers van de Pond nog op €1,60 maar vervolgens is de Pond flink weggezakt tot op het punt waarbij het bijna gelijk stond aan €1,00.

    We staan nu weer terug op €1,30 en het herstel van de Pond zal nog we doorzetten wat samen met de hoge verzendkosten het voordeel van Amazon.co.uk vrijwel doet wegsmelten.

    Ik koop nog enkel titels bij Amazon die hier door onbetrouwbare maatschappijen als eone en DFW worden uitgegeven.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  18. #1368

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dat is voor iedereen anders, ik stap namelijk op de fiets en ben met een paar minuten gratis bij de MM
    Idem pep, daarom tel ik de verzendkosten gewoon mee.

  19. #1369

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Idem pep, daarom tel ik de verzendkosten gewoon mee.
    Logisch ook, want via mediamarkt site en bol.com betaal je vaak ook geen verzendkosten. Ik bestel zo nu en dan nog eens wat blurays uit Amerika, meestal van films die hier in NL of zelfs UK niet uitgebracht worden.

  20. #1370

    Standaard

    Heeft dit iemand al meegemaakt dat een pakje dat zou moeten toekomen op 28/10/2014 nog steeds niet is toegekomen?
    Ik merk bij de tracking dat het pakje al bijna een week in Brussel ligt.
    Wat is hier de bedoeling eigenlijk van?

  21. #1371

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Heeft dit iemand al meegemaakt dat een pakje dat zou moeten toekomen op 28/10/2014 nog steeds niet is toegekomen?
    Ik merk bij de tracking dat het pakje al bijna een week in Brussel ligt.
    Wat is hier de bedoeling eigenlijk van?
    Heb dat vorig jaar al eens meegemaakt. Heb het toen wel ontvangen. Maar de reden daarvan heb ik nooit geweten. Ik heb wel het geld terug gekregen van de verzendkosten. Kan je altijd doen als het de delivery estimate heeft overschreden.

  22. #1372
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ook reeds éénmaal meegemaakt, bleef als ik het me goed herinner een tijd in Charleroi hangen. Ook gewoon ontvangen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  23. #1373

    Standaard

    Moet nu ook toegeven dat ik deze week ook wat vertraging heb op mijn pakketjes. Zou vandaag vikings 2 moeten ontvangen van amazon.co.uk maar ook dat blijft steken; Vorige week iets besteld bij amazon.de… Ik krijg het pas vrijdag ?? Waarom dat zolang moet duren is me een raadsel.

  24. #1374

    Standaard

    Deze week en de komende weken kunnen er vertragingen zijn door stakingsacties bij Bpost. Daar deze zich vooral concentreren in het zuiden van het land zal Charleroi X meer getroffen worden dan Antwerpen X. Echter komen de pakjes van Amazon allemaal eerst via Charleroi, vandaar dat er dus vertraging kan op zitten.

  25. #1375

    Standaard

    Dat zou ik ook denken, maar ik heb desondanks de blu-ray van The Hobbit (deel 2), dat ik later heb besteld toch op tijd ontvangen, terwijl ik Animal Farm al maanden in de pre-order had staan...
    Al mijn andere blu's krijg ik op tijd behalve die ene... raar.

Pagina 55 van 74 EersteEerste ... 54551525354555657585965 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •