Pagina 47 van 74 EersteEerste ... 3743444546474849505157 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.151 tot 1.175 van 1841 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #1151

    Standaard

    Vandaag The Dark Knight Trilogy en The Hobbit 3D in de Black Friday deals gekocht.

    Ik had een chat gestart met een amazon werknemer of het mogelijk is al die losse pakjes te combineren. Volgens die man was dat niet mogelijk.

    Krijg ik nu een e-mail dat ze wel vaak bestellingen van dezelfde dag combineren, maar ik dan wel de Black Friday Deal prijs zou verliezen als ze dat doen.

    Vreemd mailtje.
    **** me gently with a chainsaw.

  2. #1152

    Standaard

    Kan je de mail hier plaatsen?

    Het is zo dat Amazon automatisch zal beslissen welk product vanuit welk distributiecentrum zal vertrekken. Als het hen lukt (en meestal doen ze dat voor gratis verzending) laten ze zelfs intern iets overkomen naar een ander distributiecentrum om het dan samen te verzenden naar de klant.

    Dat is echter een automatisch systeem, en de klantendienst heeft daar geen invloed op. Wat de klantendienstmedewerker waarschijnlijk wilde vertellen was dat je de items opnieuw kan bestellen in één bestelling, maar dat je dan inderdaad je korting kwijt bent die je kreeg bij de eerdere aankoop.

  3. #1153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik weet niet of je al enkelen weken/maanden niet besteld hebt, maar de laatste 2 maanden verstuurt Amazon UK de pakketten naar mij via Royal Mail zonder track & trace.
    De afgelopen 2 maanden heb ik een stuk of 5/6 pakketten van ze ontvangen. Allemaal met Track&Trace.

  4. #1154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    De afgelopen 2 maanden heb ik een stuk of 5/6 pakketten van ze ontvangen. Allemaal met Track&Trace.
    Vrijdag één ontvangen met track en trace, en morgen komt de volgende. Volgens mij als je besteld boven de 20-25 pond (en het past niet door de brievenbus), en je kiest voor gratis verzenden, dan worden ze (in Nederland) bezorgt door Selektvracht. Kies je voor verzendkosten, dan worden ze bezorgd door TNT. Dan maar iets meer betalen, zodat je weet wanneer ze worden bezorgd.

  5. #1155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Vrijdag één ontvangen met track en trace, en morgen komt de volgende. Volgens mij als je besteld boven de 20-25 pond (en het past niet door de brievenbus), en je kiest voor gratis verzenden, dan worden ze (in Nederland) bezorgt door Selektvracht. Kies je voor verzendkosten, dan worden ze bezorgd door TNT. Dan maar iets meer betalen, zodat je weet wanneer ze worden bezorgd.

    Dat heeft er totaal niets mee te maken. Bijna al de bestellingen die ik tot nu heb gedaan met Amazon met SuperSaver hadden Tracking. Her en der eens een uitzondering daargelaten.

  6. #1156

    Standaard

    Net twee steelbooks van Ghibli binnen gekregen en wát zijn ze goed verpakt zeg! Kan niet beter.
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  7. #1157

    Standaard

    Hm, ik kan niet inloggen bij amazon.co.uk; krijg foutmelding dat email/pw-combi niet klopt. Mijn wachtwoord kan ik wel veranderen, maar dat helpt niets. Bij amazon.com kan ik wel inloggen. Iemand anders dit probleem ook?

    [edit]
    Nu ook niet meer bij amazon.com en .de
    Laatst aangepast door Oakey : 16-12-2013 om 20:24

  8. #1158

    Standaard

    Ik heb geen probleem kan met beide zowel .uk als..com inloggen.

  9. #1159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Hm, ik kan niet inloggen bij amazon.co.uk; krijg foutmelding dat email/pw-combi niet klopt. Mijn wachtwoord kan ik wel veranderen, maar dat helpt niets. Bij amazon.com kan ik wel inloggen. Iemand anders dit probleem ook?

    [edit]
    Nu ook niet meer bij amazon.com en .de
    Ik kan gewoon inloggen. Heb je heel veel geretourneerd oid?

  10. #1160

    Standaard

    Nee, heb ff gechat met een medewerker van amazon en toen werkt het opeens weer. Gek. De medewerker wist het ook niet. Daarvoor heb ik op verschillende mobiele en vast apparaten geprobeerd en met verschillende browsers. Maar goed, het werkt weer.

  11. #1161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ik pak altijd de middelste (standaard) verzendoptie. Kost een paar € extra, maar (klopt het gelijk af) ik heb het meestal 2 (soms 3) dagen nadat het verzonden is binnen.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Met super saver heb ik alles meestal in 3/4 dagen binnen dan ga ik echt geen 5 euro aan verzendkosten betalen om 1dag langer te wachten..
    De middelste optie is bij mij altijd via PostNL, en deze heb ik zoals gezegd binnen 2/3 dagen binnen. Afgelopen week wat laten verzenden wat via RoyalMail ging: duurde gelijk 9 dagen.

  12. #1162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    De middelste optie is bij mij altijd via PostNL, en deze heb ik zoals gezegd binnen 2/3 dagen binnen. Afgelopen week wat laten verzenden wat via RoyalMail ging: duurde gelijk 9 dagen.
    Dit is dus niet zo, gratis of betaalde verzending bepaald niet de verzendwijze, de verzendwijze wordt gewoon bepaald door de omvang van het product, als het via de briefpost gaat dan wordt het via Royalmail verstuurd. Gratis of betaalde verzending heeft wel invloed op hoe snel Amazon de bestelling verwerkt, hoe snel ze het dus opsturen.
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  13. #1163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door timofp Bekijk bericht
    Dit is dus niet zo, gratis of betaalde verzending bepaald niet de verzendwijze, de verzendwijze wordt gewoon bepaald door de omvang van het product, als het via de briefpost gaat dan wordt het via Royalmail verstuurd. Gratis of betaalde verzending heeft wel invloed op hoe snel Amazon de bestelling verwerkt, hoe snel ze het dus opsturen.
    Dit is dus ook niet waar, want ik krijg ook pakketjes via Royal Mail die dan afgeleverd worden door de pakketdienst van de sociale werkplaats alhier. Het lijkt soms ook te verschillen naar welke regio in NL het verstuurd wordt en misschien ook wel vanuit welk distributiecentrum in de UK.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #1164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Zoiets ja....
    Nog eens nagekeken:

    22-11 14:41 bestelling geplaatst
    23-11 11:38 mail van verzending

    en op 24-11 dus binnen...vanuit Engeland!

    Het lijkt onmogelijk.....wellicht het absolute record?

    Ik heb het 1 keer sneller binnen gehad.
    Laat in de avond bested en smorgens verzonden en volgende ochtend 11 uur binnen (postbode startte altijd bij mij voor de deur)

    was ook nog eens free delivery , maar is wel al een jaar of 3 geleden.

  15. #1165

    Standaard

    volgens mij hebben ze gewoon een distribution center in Nederland, want als ik iets retour stuur, is het adres altijd in Nederland gevestigd
    --

  16. #1166

    Standaard

    Natuurlijk is het retour adres in Nederland gevestigd, net zoals dat in België ook een Belgisch adres is. Het zou nogal gek zijn moest Amazon die honderden retours dagelijks als individueel pakje laten overkomen naar het land van origine. Ze laten het dus versturen naar een speciale retour partner die de items eerst inspecteert en enkel nog de verkoopbare per container terug stuurt naar Amazon om terug te verkopen.

  17. #1167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Natuurlijk is het retour adres in Nederland gevestigd, net zoals dat in België ook een Belgisch adres is. Het zou nogal gek zijn moest Amazon die honderden retours dagelijks als individueel pakje laten overkomen naar het land van origine. Ze laten het dus versturen naar een speciale retour partner die de items eerst inspecteert en enkel nog de verkoopbare per container terug stuurt naar Amazon om terug te verkopen.
    Je hebt inderdaad gelijk dat dit zo gebeurd, maar ze zijn dan toch wel jaren gek geweest zoals je stelt, want het Belgisch retour adres is er nog maar een jaartje, daarvoor was het steeds direct terug naar de UK.


    Heb overigens zelf een getraceerde verzending welke nu al een week in charleroi rond hangt, denk dat ze er mee lopen zijn, want heb een bestelling welke deze nacht om 3 uur verzonden is en ondertussen al via charleroi naar Antwerpen gegaan is. De bestelling van een week geleden ligt er nog steeds... en dat zijn nogwel cadeautjes voor 1 januari.
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  18. #1168

    Standaard

    Het retouradres vanuit België is toch al enige tijd, langer dan een jaar denk ik, een Belgisch adres. Vroeger was dat een adres in Zaventem waar de retours werden verzameld voor het doorsturen naar een retour afhandelaar in een ander land. Nu hebben ze sinds een jaar een retour afhandelaar in België gevonden, waarschijnlijk wegens het steeds maar groeiende volume. Momenteel is dat in Herentals. Niet geleverde zendingen worden wel gewoon teruggestuurd naar Amazon via een postbus in Antwerpen X daar een onbestelde zending meestal gewoon nog in orde is om terug in de voorraad te steken.

  19. #1169

    Standaard

    Ze hebben vandaag geen zin om te werken bij bPost, zo blijkt. Gisteren al een pakje gestorteerd in Charleroi, Amazon geeft me als leveringsdatum vandaag maar het pakje verroert zich niet (en is volgens mij nog steeds in Charleroi). 't Zal voor volgend jaar worden!
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  20. #1170

    Standaard

    Harme kerel als je nog een jaar moet wachten.

  21. #1171

    Standaard

    Gelukkig begint dat jaar morgen al...

    Ik blijf het frappant vinden hoe bPost er keer op keer in slaagt haar klanten in de zak te zetten en daar nog de hoogste posttarieven in héél Europa voor vraagt ook. De laatste maanden ben ik meer en meer overgestapt naar Kiala en UPS, maar voor sommige bestellingen kan je natuurlijk niet kiezen...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  22. #1172

    Standaard

    Ik heb weinig problemen met bpost, van de duizenden pakjes die ik per jaar verzend heb ik maar met enkele problemen (vertraging of retour) en nog niet een vermist pakje. Van de honderden pakjes die ik jaarlijks ontvang gaan er wel enkele verloren, maar dat is het probleem van de verzender die opnieuw moet sturen. Op zich verbaast het me dus wel dat bij mijn Amazon bestellingen er soms wel iets mis loopt, maar zo goed als altijd voordat ze in het netwerk van bpost terecht komen.

    De tarieven voor particulieren zijn inderdaad niet goedkoop, voor bedrijven echter is bpost zeer competitief ivg met bv Nederland waar het voor hetzelfde volume duurder is (vooral buitenlandse zendingen zijn in NL duurder).

  23. #1173

    Standaard

    Gaat het nou hier over Amazon, of over het verzenden en de afleveringstijden van bestellingen door de postbodes etc?

  24. #1174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door timofp Bekijk bericht
    Dit is dus niet zo, gratis of betaalde verzending bepaald niet de verzendwijze, de verzendwijze wordt gewoon bepaald door de omvang van het product, als het via de briefpost gaat dan wordt het via Royalmail verstuurd. Gratis of betaalde verzending heeft wel invloed op hoe snel Amazon de bestelling verwerkt, hoe snel ze het dus opsturen.
    Pertinent niet waar: ALLE door mij bestelde producten (of het nu pakket of brievenbuspost betrof) werd (wanneer ik voor betaald verzenden koos) via PostNL bezorgd. (of via koerier wanneer ik voor de allerduurste optie koos)
    Het product dat via RoyalMail verzonden werd was overigens ook betaald; maar via de Marketplace (daar zal het aan hebben gelegen).

  25. #1175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Ze hebben vandaag geen zin om te werken bij bPost, zo blijkt. Gisteren al een pakje gestorteerd in Charleroi, Amazon geeft me als leveringsdatum vandaag maar het pakje verroert zich niet (en is volgens mij nog steeds in Charleroi). 't Zal voor volgend jaar worden!
    Mijn pakje van Amazon UK is ook bijna een week blijven liggen in Charleroi, dinsdag 24ste aangekomen in Charleroi en pas dinsdag de 31ste afgeleverd terwijl pakjes welke maandag de 30ste verzonden waren (zelfde verzendmethode) van bij Amazon UK via charleroi ook dinsdag de 31ste in huis waren, go figure

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Pertinent niet waar: ALLE door mij bestelde producten (of het nu pakket of brievenbuspost betrof) werd (wanneer ik voor betaald verzenden koos) via PostNL bezorgd. (of via koerier wanneer ik voor de allerduurste optie koos)
    Het product dat via RoyalMail verzonden werd was overigens ook betaald; maar via de Marketplace (daar zal het aan hebben gelegen).
    Wel tot nu toe is het bij mij toch de ervaring dat zelfs betaalde verzending via gewone briefpost gaat. Misschien is er wel wat verwarring met de termen, bij mij wordt uiteindelijk wel alles door Bpost afgeleverd, maar grotere zendingen worden altijd via de pakketpost afgeleverd (dus getratceerd) terwijl kleinere zending ongeacht betaalde/gratis verzendmethode vaak via gewone ongetraceerde post worden verstuurd en dan inderdaad eerst via RoyalMail gaat.
    Laatst aangepast door timofp : 02-01-2014 om 21:31
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

Pagina 47 van 74 EersteEerste ... 3743444546474849505157 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •