Pagina 53 van 74 EersteEerste ... 34349505152535455565763 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.301 tot 1.325 van 1841 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #1301

    Standaard

    Ik heb er vorige week vrijdag nog iets besteld en dat is gewoon maandag proper geleverd.

  2. #1302

    Standaard

    Ik heb deze week woensdag ook nog een (getraceerd Bpost) pak van Amazon ontvangen zonder problemen, was maandag verstuurd.
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  3. #1303

    Standaard

    Idem met de bovenste 2 personen…

    Heb trouwens gisterenavond de blu-ray van Nebraska besteld is heb net een mail gekregen dat ie al gedispatched is.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 18-04-2014 om 16:28

  4. #1304
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ga het gewoon nog eens proberen met dezelfde titel, prijs is nog dezelfde ( gaat over The Hunger Games: Catching Fire, triple play )
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  5. #1305

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    ik had niet kunnen kunnen leveren ook al..., je zou haast gaan deze wat dit bewust is gedaan amazon ofzo . Naja dan bestellen we er toch gewoon niet meer?
    Wieba, ik kan je betoog niet helemaal volgen. Is je toetsenbord defect, heb je een haperende internetverbinding? Of is dit Gronings dialect?



    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #1306

    Standaard

    haha niks van dat alles Marcel. Tis gewoon een slecht getypte tekst die ik te laks was om na te lezen. Hebben jullie de refund van amazon al binnen? ik namelijk nog niet.

  7. #1307
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Heb mijn refund gehad ja, pakket zat sinds 8/4 vast en mail dat het terug bij amazon was ontvangen + refund mail ontvangen op 16/4
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  8. #1308
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WED Bekijk bericht
    Ik heb er vorige week vrijdag nog iets besteld en dat is gewoon maandag proper geleverd.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door timofp Bekijk bericht
    Ik heb deze week woensdag ook nog een (getraceerd Bpost) pak van Amazon ontvangen zonder problemen, was maandag verstuurd.
    En via welke route kwam het pakket dan binnen ? Via Brussel of via Charleroi ?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Idem met de bovenste 2 personen…

    Heb trouwens gisterenavond de blu-ray van Nebraska besteld is heb net een mail gekregen dat ie al gedispatched is.
    En ondertussen ook iets ontvangen ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  9. #1309

    Standaard

    Mijn Star Trek Enterprise was vorige week na twee dagen binnen en die was nog besteld zonder verzendkosten. Als het rekening van verzendkosten betekend dat ze nu elke keer zo snel binnen zijn is niet z'n probleem vind ik.

  10. #1310
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Er zit wat schot in de zaak, deze namiddag van Bruxelles naar Charleroi. Tour de Belgique dus
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #1311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Er zit wat schot in de zaak, deze namiddag van Bruxelles naar Charleroi. Tour de Belgique dus
    De initiële vermelding Bruxelles betekend niet dat het pakje in Brussel zit . Op het moment dat er Bruxelles staat zit het pakje nog in het traject van de UK (of een ander land van afkomst) naar België. Er staat gewoon Bruxelles omdat dit de hoofdstad is van het land van bestemming, Bpost heeft op dit moment enkel de melding gekregen dat ze een pakje gaan ontvangen. Eens dat het pakje op de luchthaven van Charleroi aankomt wordt het opgenomen in het netwerk van Bpost en is het traceerbaar en wordt het de volgende werkdag normaliter afgeleverd.
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  12. #1312
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Bedankt Tim, weer wat bijgeleerd

    Zou het kunnen dat er vroeger gewoon meteen Charleroi stond bij traceerbare pakjes ? Meen me te herinneren dat voor afschaffing gratis verzenden ik Bruxelles nooit heb zien staan
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  13. #1313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door timofp Bekijk bericht
    De initiële vermelding Bruxelles betekend niet dat het pakje in Brussel zit . Op het moment dat er Bruxelles staat zit het pakje nog in het traject van de UK (of een ander land van afkomst) naar België. Er staat gewoon Bruxelles omdat dit de hoofdstad is van het land van bestemming, Bpost heeft op dit moment enkel de melding gekregen dat ze een pakje gaan ontvangen. Eens dat het pakje op de luchthaven van Charleroi aankomt wordt het opgenomen in het netwerk van Bpost en is het traceerbaar en wordt het de volgende werkdag normaliter afgeleverd.
    Meestal gaat die dan s'nachts ook nog eens naar Antwerpen. Is bij bij altijd het geval.

  14. #1314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Bedankt Tim, weer wat bijgeleerd

    Zou het kunnen dat er vroeger gewoon meteen Charleroi stond bij traceerbare pakjes ? Meen me te herinneren dat voor afschaffing gratis verzenden ik Bruxelles nooit heb zien staan
    Dit heeft er altijd gestaan. Die melding is eigenlijk niet meer dan de aanmaak van het pakketlabel en de voorafmelding bij Bpost.

    De pakjes komen trouwens niet via de luchthaven van Charleroi maar in Zaventem.

    Soms durft er al eens een extra stap staan in de tracking op de Amazon website die in principe verborgen moet zijn (en dewelke niet zichtbaar is op de trackingpagina bij Bpost bijvoorbeeld), en dan zitten deze vaak in Grimbergen, wat vlak naast Zaventem is. In Grimbergen is de hoofdepot van DHL Freight.

    Op de labels van de Duitse bestelling staat sinds kort bovenaan "EFN Mechelen". Wat "European Fullfillment Network" wil zeggen, echter passeren die toch allemaal nog via Charleroi. Kans is groot dat EFN Mechelen de grote DHL depot is, het is aannemelijk dat Amazon.de met DHL verzend in bulk.
    Laatst aangepast door kristofke : 23-04-2014 om 15:35

  15. #1315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    En ondertussen ook iets ontvangen ?
    Disndag ontvangen (was normaal maandag geweest, maar dan werkte de post niet)

  16. #1316

    Standaard

    Wel jammer dat super save delivery is gestopt. Wordt kritischer kijken, of gewoon wachten tot het oude films zijn. Dan kun je ze wel bestellen bij Boll in de aanbieding. Maar voor nieuwe films of series wordt het lastig, het wordt op meerdere websites veel duurder.

  17. #1317

    Standaard

    Hoe zit het nu met pre-orders en bestaande artikelen in 1 bestelling? Betaal je dan nog meer verzendkosten, of krijg je alles bij de laatste pre-order, of toch in delen?
    **** me gently with a chainsaw.

  18. #1318

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Hoe zit het nu met pre-orders en bestaande artikelen in 1 bestelling? Betaal je dan nog meer verzendkosten, of krijg je alles bij de laatste pre-order, of toch in delen?
    Dat ligt eraan. je kan de normale levermethode kiezen waarin alles in 1 keer wordt afgeleverd, of de methode kiezen verzenden wat beschikbaar is.

    Dat is uiteraard wel een stuk duurder.

  19. #1319

    Standaard

    Kun je hier ook games kopen voor consoles? Is dat compatible

  20. #1320

    Standaard

    Dat kan. Voor de PS3 al diverse malen spellen gekocht en geen problemen. De prijzen liggen aanmerkelijk lager.

  21. #1321

    Standaard

    Ik had het ook wel verwacht maar moest het wel zeker weten

  22. #1322

    Standaard

    Waarom kunnen sommige blu ray's niet naar nederland worden verzonden, bv The Superman Motion Picture Anthology 1978-2006 [Blu-ray]


  23. #1323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door monstermuis Bekijk bericht
    Waarom kunnen sommige blu ray's niet naar nederland worden verzonden, bv The Superman Motion Picture Anthology 1978-2006 [Blu-ray]
    Misschien omdat hij niet door Amazon wordt verkocht, maar door een ander: "Fulfilled by Amazon"?

  24. #1324

    Standaard

    Je bedoelt zeker wanneer Amazon het niet zelf in stock heeft en het van externe verkopers moet komen die dan misschien moeilijk doen.
    In ieder geval zavvi.nl heeft ze ook nog steeds. Niet vergeten die 10% korting in te tikken bij kassa.

    http://www.zavvi.nl/blu-ray/the-supe.../10369616.html

  25. #1325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Misschien omdat hij niet door Amazon wordt verkocht, maar door een ander: "Fulfilled by Amazon"?
    Normaal mag dat dan toch geen probleem zijn als Amazon de verzending enzo doet?

    Je kan altijd ook proberen het product van amazon zelf te kopen. Dat kun je rechts kiezen zien bij : More Buying Choices
    … daar klik je dan op Add to Basket. In het geval van die Superman box is dat dan wel een paar cent meer… Dan zullen ze dit product wel kunnen verzenden. Dus het zal een klein beetje meer betalen worden als je hem wilt kopen van amazon.co.uk.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 11-06-2014 om 14:57

Pagina 53 van 74 EersteEerste ... 34349505152535455565763 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •