Pagina 35 van 74 EersteEerste ... 2531323334353637383945 ... LaatsteLaatste
De resultaten 851 tot 875 van 1841 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #851

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Die is dus alleen in stock bij Amazon's Jersey Merchant...
    Ja, kreeg dat antwoord nu .
    Verwachte verzending 8 - 15 mei. Wacht nog wel af dan .

  2. #852

    Standaard

    Ik wil voor het eerst een aantal DVD/BD's (10 a 15) bestellen bij Amazon UK.

    Wellicht een reeds eerder gestelde vraag, maar hoe zit het met orders bij verschillende aanbieders op Amazon? Moet ik dan meerdere malen verzending betalen (losse orders) of loopt alles via Amazon centraal? iemand een tip? Is het prijstechnisch verstandiger om zo weinig mogelijk sellers te kiezen?

    Grt. Marcel

  3. #853

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door monkeybusiness Bekijk bericht
    Ik wil voor het eerst een aantal DVD/BD's (10 a 15) bestellen bij Amazon UK.

    Wellicht een reeds eerder gestelde vraag, maar hoe zit het met orders bij verschillende aanbieders op Amazon? Moet ik dan meerdere malen verzending betalen (losse orders) of loopt alles via Amazon centraal? iemand een tip? Is het prijstechnisch verstandiger om zo weinig mogelijk sellers te kiezen?

    Grt. Marcel
    Bij Amazon marketplace-verkopers betaal je voor elke BD of DVD £1.82 verzendkosten.

  4. #854

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht
    Bij Amazon marketplace-verkopers betaal je voor elke BD of DVD £1.82 verzendkosten.
    Dacht £1.26, dat heb ik altijd moeten betalen tenminste.

  5. #855

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dacht £1.26, dat heb ik altijd moeten betalen tenminste.
    Klopt niet. Jij hebt ook 1.82 betaald, kan niet anders. Tenzij jij in de UK leeft.
    1.26 is voor UK, 1.82 voor het buitenland.

  6. #856

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Ik had al uitgelegd in mijn vorige post waarom ik het wél absurd lang vind dus dat doe ik niet nog een keer maar wil wel even melden dat Amazon.co.uk op alle dagen van de week verzendt, weekenden inclusief dus dat levert geen vertraging op.
    Omdat Amazon alle dagen van de week verzend levert dat geen vertraging op, maar omdat er op Zondag (en dit jaar ook niet op de die maandag ivm Koninginnedag)geen postsortering plaats vindt wel.
    Soms wordt een bestelling bij Amazon de nog zelfde dag verzonden maar meestal is dat pas een dag later, zeker als je later op de middag of in de avond een bestelling plaatst.
    Jij hebt dus op vrijdag (27 april) iets besteld, en grote kans dat dit op Zaterdag is verzonden vanuit de UK. Normaal vindt een dag later de sortering in NL plaats en wordt het de volgende dag bezorgd, maar omdat op zondag en Koninginnedag geen postsortering heeft plaats gevonden zou dat dit jaar pas op dinsdag 1 mei zijn gebeurd en op 2 mei bij jouw bezorgd moeten zijn.
    Nu is dat 3 Mei geworden en dus maar 1 dag later (of hoogstens 2 dagen).

    Het is natuurlijk een vertraging maar "absurd" is nogal een groot woord daarvoor.
    Laatst aangepast door Frenkel : 07-05-2012 om 16:19
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  7. #857

    Standaard

    Hoe komt het dat julie pakjes zo snel aankomen? Ik heb zaterdag een bestelling geplaatst en dit staat in het mailtje Delivery estimate 14 May 2012 - 23 May 2012

  8. #858

    Standaard

    Die bijbetaling geldt dus ook als je meedere DVD/BD van eenzelfde aanbieder koopt neem ik aan?

  9. #859

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door monkeybusiness Bekijk bericht
    Die bijbetaling geldt dus ook als je meedere DVD/BD van eenzelfde aanbieder koopt neem ik aan?
    Bij een marketplace-seller geldt inderdaad - iedere titel een aparte verzendbijdrage, de dvd's (of of BR of cd's) worden ook apart verzonden.

    Soms kan het interessant zijn om rechtstreeks bij Amazon zelf te kopen tegen een iets hogere prijs, omdat dan bij besteding boven 25 pond de verzendkosten naar NL wegvallen.
    Send a maniac to catch a maniac...

  10. #860

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Klopt niet. Jij hebt ook 1.82 betaald, kan niet anders. Tenzij jij in de UK leeft.
    1.26 is voor UK, 1.82 voor het buitenland.
    Sorry hoor, mens kan zich vergissen he, ik zei al : ik dacht 1.26, heb nooit gezegd dat dat daadwerkelijk zo was.

    Heb me vergist, kan toch? Ik kijk naar de totaal prijs, en let niet op die paar centen, dus vergissing is dan snel gemaakt.

    Ik zag gewoon erg vaak de prijs van het artikel staan + 1,26 shipping staan of zoiets, dus vandaar ik dacht aan die prijs.

    Maar goed, al met al een van de betere webshops voor me.

  11. #861

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Sorry hoor, mens kan zich vergissen he, ik zei al : ik dacht 1.26, heb nooit gezegd dat dat daadwerkelijk zo was.

    Heb me vergist, kan toch? Ik kijk naar de totaal prijs, en let niet op die paar centen, dus vergissing is dan snel gemaakt.

    Ik zag gewoon erg vaak de prijs van het artikel staan + 1,26 shipping staan of zoiets, dus vandaar ik dacht aan die prijs.

    Maar goed, al met al een van de betere webshops voor me.
    Ja, daar staat volgens mij UK delivery bij .

    Ik heb al een deel van mijn bestelling ontvangen. Moet nog wachten op 'The Outsiders' op blu-ray .

  12. #862

    Standaard

    Ik heb een bestelling geannuleerd. Maar Amazon.co.uk heeft alsnog geld van mijn kaart afgeschreven.
    Het gaat niet om de bestelling zelf. Er staat 2x 'Purchase Approval'. Totaal is daarmee 7 euro afgeschreven, maar ik heb de bestelling dus helemaal geannuleerd. Krijg ik dit bedrag wel gewoon teruggestort?

  13. #863

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ik heb een bestelling geannuleerd. Maar Amazon.co.uk heeft alsnog geld van mijn kaart afgeschreven.
    Het gaat niet om de bestelling zelf. Er staat 2x 'Purchase Approval'. Totaal is daarmee 7 euro afgeschreven, maar ik heb de bestelling dus helemaal geannuleerd. Krijg ik dit bedrag wel gewoon teruggestort?
    Ik heb dat echt nog nooit meegemaakt bij amazon uk, en ik kan best zeggen dat ik een regelmatige koper ben .
    Ik dacht dat ze pas het geld gingen innen als je bestelling zo'n status heeft, dat je niet meer langs de 'reguliere' weg (het knopje via je order) kan annuleren. Of heb je soms via een andere verkoper gekocht bij amazon uk?

    Anders is een berichtje vaak genoeg; de klantenservice is uitstekend.

  14. #864

    Standaard

    zijn alle dvd/blu ray's van amazon.co.uk alktijd zonder nl ondertiteling? Ben nog maar sinds kort begonnen met het verzamelen van dvd's maar enkel online via bol.com zijn de dvd's met nl ondertiteling ....

  15. #865

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tommy1982 Bekijk bericht
    zijn alle dvd/blu ray's van amazon.co.uk alktijd zonder nl ondertiteling? Ben nog maar sinds kort begonnen met het verzamelen van dvd's maar enkel online via bol.com zijn de dvd's met nl ondertiteling ....
    nee niet alles is zonder nl ondertiteling

    tv series en blu-ray willen nog al eens nl ondertieling hebben
    soms ook op dvd
    al kijk ik alles zonder ondertiteling indien mogelijk

    blu-ray van paramount en universal hebben redelijk vaak ook nl subs

    vaak staat het ook vereld bij Product detail onder de film
    Laatst aangepast door stargazer : 18-05-2012 om 21:09

  16. #866

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ik heb een bestelling geannuleerd. Maar Amazon.co.uk heeft alsnog geld van mijn kaart afgeschreven.
    Het gaat niet om de bestelling zelf. Er staat 2x 'Purchase Approval'. Totaal is daarmee 7 euro afgeschreven, maar ik heb de bestelling dus helemaal geannuleerd. Krijg ik dit bedrag wel gewoon teruggestort?
    ik heb het nog niet mee gemaakt dat ik mijn geld niet terug krijgt
    zo lang er nog niets is verstuurd heb je recht op al je geld terug lijkt mij
    anders gewoon even vragen aan amazon

  17. #867

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb dat echt nog nooit meegemaakt bij amazon uk, en ik kan best zeggen dat ik een regelmatige koper ben .
    Ik dacht dat ze pas het geld gingen innen als je bestelling zo'n status heeft, dat je niet meer langs de 'reguliere' weg (het knopje via je order) kan annuleren. Of heb je soms via een andere verkoper gekocht bij amazon uk?

    Anders is een berichtje vaak genoeg; de klantenservice is uitstekend.
    Ik koop heel vaak bij Amazon.co.uk, maar ze schrijven dus een bepaald bedrag van je rekening af om te checken of de kaart/eigenaar te autoriseren of zo
    Maar ja, heb een mail gestuurd en ze vertellen dat de bank zulke bedragen altijd zo'n 7 dagen inhoud....

  18. #868

    Standaard .

    Vroeger had ik m'n pakjes steeds binnen de 3 dagen (vaak zelfs binnen 48u). Nu duurt het vaak 2 werkdagen vooraleer ze verzonden worden. En het duurt ook al vaak meer dan een week, vooraleer ze aankomen. Is dat enkel bij mij?

    Soms komen ze met Super Saver Delivery nog sneller aan dan met de betalende optie.

    Of haten ze me daar gewoon omdat ik enkele "beschadigde" cd's teruggestuurd heb

    Ik vind de prijzen tegenwoordig ook niet zo competitief meer. Nieuwe cd's komen regelmatig rond de £11-£12, wat nauwelijks goedkoper is dan bij pakweg Bilbo (bestelling vaak binnen 24u thuis) of Mediamarkt. Als je dan ongeduldig van nature bent durf ik al eens foert zeggen en gewoon in België te kopen

  19. #869

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Vroeger had ik m'n pakjes steeds binnen de 3 dagen (vaak zelfs binnen 48u). Nu duurt het vaak 2 werkdagen vooraleer ze verzonden worden. En het duurt ook al vaak meer dan een week, vooraleer ze aankomen. Is dat enkel bij mij?

    Soms komen ze met Super Saver Delivery nog sneller aan dan met de betalende optie.

    Of haten ze me daar gewoon omdat ik enkele "beschadigde" cd's teruggestuurd heb

    Ik vind de prijzen tegenwoordig ook niet zo competitief meer. Nieuwe cd's komen regelmatig rond de £11-£12, wat nauwelijks goedkoper is dan bij pakweg Bilbo (bestelling vaak binnen 24u thuis) of Mediamarkt. Als je dan ongeduldig van nature bent durf ik al eens foert zeggen en gewoon in België te kopen
    De laatste bestelling met Free Super Saver shipping ging weer ouderwets snel maar de periode daarvoor heb ik ook te maken gehad met de langzamere levertijden die jij hier beschrijft. Wat de prijzen betreft klopt het wel een beetje maar dat komt denk ik meer door de ongunstige wisselkoers dan iets anders, ik koop daardoor op dit moment meer bij het Duitse Amazon neefje.


  20. #870

    Standaard

    Aangezien er geen topic over Amazon.de bestaat en dit ook op Amazon.co.uk kan slaan bij deze even een vraag. Hoe is de algemene recente ervaring met het bestellen van lege dvd-schijven? Krijg je nog apart een rekening voor de toeslag (die nu in Nederland wordt geheven) of blijft het bij wat Amazon volgens de website rekent?

  21. #871

    Standaard

    matwout ik heb in europa nog nooit iets extra's betaald
    en buiten europa pas bij een hoog bedrag

  22. #872
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Stargazer, je hebt martwout zijn vraag niet goed gelezen denk 'k

    Het gaat hier over lege DVD schijven, ipv dat er een film of documentaire of nog
    wat anders opstaat.

    Martwout, geen idee eigenlijk want heb nog nooit lege schijven besteld bij amazon.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  23. #873

    Standaard

    lijk mij dat het voor lege schijfjes ook geld
    overigens bestel ik ze bij bigdennis.com en daar komt ook alles uit duitsland en heb ik ook geen extra kosten

  24. #874

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Aangezien er geen topic over Amazon.de bestaat en dit ook op Amazon.co.uk kan slaan bij deze even een vraag. Hoe is de algemene recente ervaring met het bestellen van lege dvd-schijven? Krijg je nog apart een rekening voor de toeslag (die nu in Nederland wordt geheven) of blijft het bij wat Amazon volgens de website rekent?
    Voorlopig verzend Amazon.de nog lege schijven zonder toeslag. Maar dat zal maar zo lang duren totdat er officieel klacht wordt ingediend en ze daar mee zullen stoppen.

    Vele eBay handelaars versturen bijvoorbeeld al niet meer naar de Benelux, blijkbaar worden er wel degelijk boetes uitgedeeld.

    Amazon mag trouwens achteraf geen extra rekening sturen, je tekent een contract voor een bepaalde prijs en ze leveren aan die prijs.

    Douane mag eventueel wel controle doen en vragen naar uw bewijs van betaling van de bijdrage, maar de kans op een douane controle op verzendingen binnen de EU is zéér klein.

  25. #875

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stargazer Bekijk bericht
    lijk mij dat het voor lege schijfjes ook geld
    overigens bestel ik ze bij bigdennis.com en daar komt ook alles uit duitsland en heb ik ook geen extra kosten
    Ik bestelde ze eerst bij Opus daarna bij Bigdennis maar daarover las je veel klachten na de rechtszaak ivm de heffing in Nederland. Sindsdien heb ik ze altijd om de zoveel tijd bij de Saturn in Kleve gehaald. Daar waren ze altijd € 9 (en wat centen) per 25 schijven. Maar Amazon is nu goedkoper. Het scheelt
    € 16 voor 200 schijven.

Pagina 35 van 74 EersteEerste ... 2531323334353637383945 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •