Pagina 23 van 74 EersteEerste ... 131920212223242526273373 ... LaatsteLaatste
De resultaten 551 tot 575 van 1841 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #551
    Senior Member
    Registratie datum
    Jun 2006
    Woonplaats
    Maastricht, waar anders :)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Sommige verkopers versturen niet naar het buitenland. Alleen sellers die bij het item "international" shipment hebben staan doen dit. Als dit niet zo is krijg je een fout melding te zien.
    Oh okay, dat is best wel balen dan.
    Want de marketplace prijzen zijn soms best wel aardig.

  2. #552

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yoeri Bekijk bericht
    Oh okay, dat is best wel balen dan.
    Want de marketplace prijzen zijn soms best wel aardig.
    Er zijn genoeg marketplace sellers die wel naar NL verzenden hoor. Let er hier wel altijd op dat ze vanaf UK-mainland verzenden, anders kun je alsnog met de douane te maken krijgen.

  3. #553

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yohanneman Bekijk bericht
    Heeft niemand met Amazon problemen gehad, dat artikelen volgens de site op voorraad zijn, maar dat er maar niet wordt verzonden?
    één keer gehad: een item was in stock maar zou pas een week later verzonden worden. Ik stuurde hen een vriendelijk berichtje en kreeg een nog vriendelijker antwoord. De verzenddatum werd manueel opgeschoven en 's anderendaags werd er verstuurd.

  4. #554

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Heb je het niet toevallig via marketplace besteld, i.p.v. Amazon zelf?
    Nee, gewoon bij Amazon zelf.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Vreemd verhaal mail ze eens met dit verhaal of bestel eens helemaal opnieuw.
    Ik heb ze nu twee keer gemaild, alle twee de keren veel excuses, maar niets over hun voorraadindicator. Het enige wat ik te horen krijg, is dat de BR's toch niet op voorraad zijn en dat de verzenddatum later gaat worden.

    Opnieuw bestellen? Zou kunnen natuurlijk, maar zou dat dan nog kunnen helpen? Ik wil er nog een mailtje aan wagen, erop staan dat ze de voorraadindicator controleren. Ik bestel daar, omdat het op voorraad is (en een goede prijs was). Als die indicator niet klopt, weet je dus nooit of je bestelling op tijd hier is.

  5. #555

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yohanneman Bekijk bericht
    Nee, gewoon bij Amazon zelf.



    Ik heb ze nu twee keer gemaild, alle twee de keren veel excuses, maar niets over hun voorraadindicator. Het enige wat ik te horen krijg, is dat de BR's toch niet op voorraad zijn en dat de verzenddatum later gaat worden.

    Opnieuw bestellen? Zou kunnen natuurlijk, maar zou dat dan nog kunnen helpen? Ik wil er nog een mailtje aan wagen, erop staan dat ze de voorraadindicator controleren. Ik bestel daar, omdat het op voorraad is (en een goede prijs was). Als die indicator niet klopt, weet je dus nooit of je bestelling op tijd hier is.
    Ik zie net dat de in stock is voor UK klanten en verloopt via Indigostarfish.com . Amazon heeft het de items idd niet in stock en levert UK klanten via Indigostarfish.com. Opnieuw bestellen heeft dus geen zin. Je zult helaas moeten wachten of je kunt bij een concurrent bestellen.

  6. #556
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #557

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Ik zie net dat de in stock is voor UK klanten en verloopt via Indigostarfish.com . Amazon heeft het de items idd niet in stock en levert UK klanten via Indigostarfish.com. Opnieuw bestellen heeft dus geen zin. Je zult helaas moeten wachten of je kunt bij een concurrent bestellen.
    Dat was me niet als zodanig opgevallen, maar nu ik de site beter bekijk, dan zie ik het verschil bij die voorraadindicator. Maar dan blijft het apart, dat Indigostarfish wel direct kan leveren, maar Amazon na 8 weken nog geen enkel schijfje binnen weet te krijgen.

    Het blijft dus nog even wachten

  8. #558

    Standaard

    Mijn hernieuwde complimenten voor de levertijden van Amazon.co.uk , tweede kerstdag bestelling geplaatst en vandaag binnen gekregen één dag voor de door hun gestelde aflevertermijn. Dit ook nog eens inclusief gratis verzending, hier kunnen alle webwinkels een puntje aan zuigen wat mij betreft.

  9. #559

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Mijn hernieuwde complimenten voor de levertijden van Amazon.co.uk , tweede kerstdag bestelling geplaatst en vandaag binnen gekregen één dag voor de door hun gestelde aflevertermijn. Dit ook nog eens inclusief gratis verzending, hier kunnen alle webwinkels een puntje aan zuigen wat mij betreft.
    Idem hier, 3 BR's besteld op 1e kerstdag en nu al binnen.. top service

  10. #560
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Wat hebben jullie lang moeten wachten. Ik had een bestelling geplaatst op Eerste Kerstdag en die had ik gisteren al binnen.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  11. #561

    Standaard

    Ik heb nu voor het eerst iets besteld bij de amerikaanse amazon. Maar hoe gaat de betaling nu? Je moet een credit card nummer geven als je de account aan maakt, gaat deze betaling dan automatisch? of moet ik betalen bij aflevering. Of wordt hij ook pas verstuurd als hij betaald is, er zit nogal wat tijd op, wordt geleverd tussen 27-1 en 16-2-2011 (weet niet of dit een beetje klopt deze levertijd).
    Laatst aangepast door monstermuis : 30-12-2010 om 14:15

  12. #562

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door monstermuis Bekijk bericht
    Hebben de amerikaanse amazon en de engelse onderlinge contacten of hebben ze niets met mekaar te maken.
    Het is één en hetzelfde bedrijf dus ja ze hebben uiteraard onderlinge contacten, ze opereren overigens wel onafhankelijk van elkaar. Amazon Engeland opereert onder EU vlag met de betreffende EU regels en heft dus ook BTW over de bestellingen die je plaatst. Amazon Amerika opereert niet onder de EU vlag en heft dus geen BTW met het risico dat je die BTW inclusief boetes/heffingen achteraf aan de TNT kan betalen. Een ander verschil is snellere levertijden door Amazon Engeland maar dat ligt hoofdzakelijk aan de geografische ligging, Amazon Amerika daarentegen heeft vaak Blu Ray's/DVD's te koop die hier in europa niet te koop zijn.

  13. #563

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door monstermuis Bekijk bericht
    Ik heb nu voor het eerst iets besteld bij de amerikaanse amazon. Maar hoe gaat de betaling nu? Je moet een credit card nummer geven als je de account aan maakt, gaat deze betaling dan automatisch? of moet ik betalen bij aflevering. Of wordt hij ook pas verstuurd als hij betaald is, er zit nogal wat tijd op, wordt geleverd tussen 27-1 en 16-2-2011 (weet niet of dit een beetje klopt deze levertijd).
    Als je iets bij Amazon besteld betaal je normaal gesproken via credit card, de kosten worden pas van je credit card afgeschreven als de spullen verstuurd worden. Ook bij pre-orders of spullen die op het moment van bestellen niet op voorraad zijn betaal je dus pas op het moment dat ze verstuurd worden niet eerder. Levertijden hangen af van de verzendwijze, hoe duurder de verzendkosten hoe sneller het verzenden.

  14. #564

    Standaard

    Ok dank je wel, dan wacht ik wel af

  15. #565

    Standaard

    De levertijden op Amazon.com moet je met een korrel zout nemen. De laatste bestellingen had ik steeds na een week binnen, maar dat kunnen er ook twee of drie zijn.

  16. #566

    Standaard

    De BTW (VAT) gaat op 1-1-2011 in de UK omhoog van 17.5 naar 20%. Ben benieuwd of amazon UK bij Nederlandse bestellingen nu ook de prijs (iets) naar beneden bijstelt (voorheen werd de uiteindelijke prijs altijd naar boven aangepast), aangezien bij ons de BTW 'maar' 19% is.
    Laatst aangepast door Oakey : 30-12-2010 om 22:56

  17. #567

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De levertijden op Amazon.com moet je met een korrel zout nemen. De laatste bestellingen had ik steeds na een week binnen, maar dat kunnen er ook twee of drie zijn.
    Maar vanuit amerika zal toch zeker langer duren dan uit engeland. Ik heb een mail gekregen dat de bestelling is verzonden en dat hij pas 2 februari aankomt, dus ik hoop dat je gelijk hebt en hij veel eerder aankomt, ik kan alleen maar afwachten en krijg ik hopelijk geen spijt van mijn eerste bestelling bij amazon.

  18. #568

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    De BTW (VAT) gaat op 1-1-2011 in de UK omhoog van 17.5 naar 20%. Ben benieuwd of amazon UK bij Nederlandse bestellingen nu ook de prijs (iets) naar beneden bijstelt (voorheen werd de uiteindelijke prijs altijd naar boven aangepast), aangezien bij ons de BTW 'maar' 19% is.
    Volgens Amazon.co.uk gaat de Engelse BTW verhoging bij hun op 4 januari aanstaande in. Er bevindt zich een linkje op hun homepage waar de meest gestelde vragen worden beantwoord. Wat EU/Internationale orders betreft veranderd er niets volgens Amazon, op EU bestellingen wordt nog steeds de BTW berekent van het land van bestemming in ons geval dus 19 %. De prijzen die Amazon.co.uk hanteert kunnen zowel stijgen als zakken maar dat wordt niet alleen door de Engelse BTW verhoging bepaalt dus ik denk dat het verschil wel mee zal vallen.
    Laatst aangepast door Einzelgänger : 31-12-2010 om 09:04

  19. #569

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door monstermuis Bekijk bericht
    Maar vanuit amerika zal toch zeker langer duren dan uit engeland. Ik heb een mail gekregen dat de bestelling is verzonden en dat hij pas 2 februari aankomt, dus ik hoop dat je gelijk hebt en hij veel eerder aankomt, ik kan alleen maar afwachten en krijg ik hopelijk geen spijt van mijn eerste bestelling bij amazon.
    De levertijden van Amazon.com zijn minder nauwkeruig dan bij Amazon.co.uk vanwege de grote afstand die het pakketje moet overbruggen. Dat jou pakketje een verwachte leverdatum heeft van 2 februari is een schatting en dat betekent dat hij uiterlijk 2 februari bij jou binnen zou moeten zijn. Zoals Frank al heeft gezegd zou het pakketje wel eens eerder bij je kunnen zijn, die kans is redelijk groot denk ik. Spijt van deze bestelling moet je niet krijgen vind ik want je hebt zelf voor deze verzendoptie gekozen dus gewoon afwachten en wie weet hoe snel het pakketje bij je wordt aangeboden .

  20. #570

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    De levertijden van Amazon.com zijn minder nauwkeruig dan bij Amazon.co.uk vanwege de grote afstand die het pakketje moet overbruggen. Dat jou pakketje een verwachte leverdatum heeft van 2 februari is een schatting en dat betekent dat hij uiterlijk 2 februari bij jou binnen zou moeten zijn. Zoals Frank al heeft gezegd zou het pakketje wel eens eerder bij je kunnen zijn, die kans is redelijk groot denk ik. Spijt van deze bestelling moet je niet krijgen vind ik want je hebt zelf voor deze verzendoptie gekozen dus gewoon afwachten en wie weet hoe snel het pakketje bij je wordt aangeboden .
    Er was maar 1 verzendoptie mogelijk, dus ik weet niet welke verzendopties er nog meer zijn, ik had bij de bestelling maar 1 optie.

  21. #571

    Standaard

    In Nederland een DVDs of Blu Ray kopen doe ik al jaren niet meer. De prijzen zijn hier veel te hoog en heb een hekel aan FRS. Bij de Media Markt wil ik als de prijs juist is nog bij uitzondering wat kopen.

    DVDs/Blu Rays kopen doe ik via internet. Vroeger gebruikte ik vaak Play.com, maar daar bestel ik inmiddels bijna nooit meer wat. Amazon UK is vele malen beter en in de meeste gevallen ook goedkoper. Als je de prijzen vergelijkt met de FRS scheelt dat zo veel. Misschien valt het wel mee als je één film koopt, maar koop je er 5 dan merk je het wel snel. Ik snap niet dat zoveel mensen nog in Nederland kopen. Ook voor andere producten loont het ook om eens op Amazon te kijken. Had laatst een adapter voor laptop voor gekocht, dat scheelde zo'n 25 euro met Nederlandse winkels.

    Amazon UK levert redelijk snel. Heel exact kan ik het niet zeggen, verschilt nog wel eens met weekenden er tussen, maar vanaf het moment van bestellen duurt het een week. Ik ben wel redelijk geduldig dus een dag meer of minder maakt mij niet uit. Ik heb nog niet veel ervaring met de klantenservice van Amazon, want tot nu toe is er eigenlijk nog niets fout gegaan. Dat zegt ook wel wat. Ik heb wel eens een vraag naar Amazon gestuurd en had toen snel antwoord, erg netjes.

    Ook via sellers goede ervaringen, maar dat ligt natuurlijk heel verschillend per seller. Dit kan je echter wel goed zien op de site met alle gebruikerservaringen.

  22. #572

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door monstermuis Bekijk bericht
    Er was maar 1 verzendoptie mogelijk, dus ik weet niet welke verzendopties er nog meer zijn, ik had bij de bestelling maar 1 optie.
    Okay, dat wist ik niet. Meestal krijg je drie verzendopties, standard international shipping, expedited international shipping en priority international courier. Ik heb net een bestelling geplaatst bij Amazon.com waarbij ik deze drie opties kreeg, meestal kies ik voor expedited international shipping met ongeveer twee weken levertijd (8 -16 werkdagen).

  23. #573

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen Bekijk bericht
    In Nederland een DVDs of Blu Ray kopen doe ik al jaren niet meer. De prijzen zijn hier veel te hoog en heb een hekel aan FRS. Bij de Media Markt wil ik als de prijs juist is nog bij uitzondering wat kopen.

    DVDs/Blu Rays kopen doe ik via internet. Vroeger gebruikte ik vaak Play.com, maar daar bestel ik inmiddels bijna nooit meer wat. Amazon UK is vele malen beter en in de meeste gevallen ook goedkoper. Als je de prijzen vergelijkt met de FRS scheelt dat zo veel. Misschien valt het wel mee als je één film koopt, maar koop je er 5 dan merk je het wel snel. Ik snap niet dat zoveel mensen nog in Nederland kopen. Ook voor andere producten loont het ook om eens op Amazon te kijken. Had laatst een adapter voor laptop voor gekocht, dat scheelde zo'n 25 euro met Nederlandse winkels.

    Amazon UK levert redelijk snel. Heel exact kan ik het niet zeggen, verschilt nog wel eens met weekenden er tussen, maar vanaf het moment van bestellen duurt het een week. Ik ben wel redelijk geduldig dus een dag meer of minder maakt mij niet uit. Ik heb nog niet veel ervaring met de klantenservice van Amazon, want tot nu toe is er eigenlijk nog niets fout gegaan. Dat zegt ook wel wat. Ik heb wel eens een vraag naar Amazon gestuurd en had toen snel antwoord, erg netjes.

    Ook via sellers goede ervaringen, maar dat ligt natuurlijk heel verschillend per seller. Dit kan je echter wel goed zien op de site met alle gebruikerservaringen.
    heb precies hetzelfde: amazon.co.uk is ook voor mij nr 1 geworden: play is weggevallen en cdwow is sinds ze zijn overgenomen voor mij ook niet meer interessant

    prijzen in Nederland zijn gelukkig aan het dalen maar vaak nog niet in de buurt van de online UK prijzen
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  24. #574

    Standaard

    Heb 2 dagen geleden 2 dingen besteld met de gratis verzendoptie...was gepland voor 12 januari ofzo (en later) krijg vandaag bericht dat het al zal aankomen op 6 jan! top!

  25. #575

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    De prijzen die Amazon.co.uk hanteert kunnen zowel stijgen als zakken maar dat wordt niet alleen door de Engelse BTW verhoging bepaalt dus ik denk dat het verschil wel mee zal vallen.
    Klopt, maar de BTW wordt wel apart in rekening gebracht. Ik bedoel dat de prijzen die je ziet op amazon UK nooit de prijs is die je betaalt (kwamt altijd nog 1.5% VAT bij). Vanaf 4-1 gaat er dus 1% vanaf, dat zie je dan pas bij het betalen.

Pagina 23 van 74 EersteEerste ... 131920212223242526273373 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •