Pagina 60 van 74 EersteEerste ... 105056575859606162636470 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.476 tot 1.500 van 1841 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #1476

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Bij mij juist vandaag het tegenovergestelde. Een bestelling die volgende week zou moeten worden verzonden, is opeens opgesplitst en wordt nu al voor een deel verzonden.
    Dit gebeurde bij mij tot voor kort ook altijd. Maar nu heb ik het idee dat ze gewoon wachten tot alles van de bestelling op voorraad is en het dan pas verzenden.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  2. #1477

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Nu krijg ik ze pas vrijdag en dankzij het fantastische post bedrijf BPost moet ik eigenlijlk zeggen zaterdag.
    Krijg jij je bestelling nog met BPost, vorige keer heb ik mijn bestelling van Amazon gekregen van Post NL.Vond het beter dat pakje kwam met BPost, dan kon ik naar de post gaan om pakje af te halen wanneer ik niet thuis was.

  3. #1478

    Standaard

    Vandaag heeft Amazon UK een pakje verstuurd met Asendia, blijkbaar een nieuwe bezorger. Bezorgdatum zou pas volgende week maandag zijn, terwijl standard shipping voor Nederland 2-3 dagen zou moeten zijn. Maar even afwachten.

  4. #1479

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Vandaag heeft Amazon UK een pakje verstuurd met Asendia, blijkbaar een nieuwe bezorger. Bezorgdatum zou pas volgende week maandag zijn, terwijl standard shipping voor Nederland 2-3 dagen zou moeten zijn. Maar even afwachten.
    Het viel uiteindelijk mee, vandaag bezorgd. Maar toch 2 dagen later dan 'beloofd.'
    Laatst aangepast door tmvde : 05-02-2017 om 11:02

  5. #1480

    Standaard

    Weer wat geleerd: handelaren die via amazon.co.uk hun goederen verkopen hoeven niet perse uit de UK of Europa te komen. Zelfs niet als ze heel nadrukkelijk 'EU' in hun naam hebben staan. Wel een erg dure les.

  6. #1481

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Weer wat geleerd: handelaren die via amazon.co.uk hun goederen verkopen hoeven niet perse uit de UK of Europa te komen. Zelfs niet als ze heel nadrukkelijk 'EU' in hun naam hebben staan. Wel een erg dure les.
    Dat heb ik ooit ook één keer meegemaakt bij Amazon UK met een "uit de VS geïmporteerde" Blu-ray van meer dan 22 euro. Ik was er in mijn "naïviteit" van uitgegaan dat het product al geïmporteerd was door Amazon UK en dat ik op die manier de importheffingen vanuit de USA kon ontlopen. Niets is minder waar. Het product wordt gewoon verzonden vanuit de VS rechtstreeks naar jouw adres. Opletten daarmee dus.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #1482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dat heb ik ooit ook één keer meegemaakt bij Amazon UK met een "uit de VS geïmporteerde" Blu-ray van meer dan 22 euro. Ik was er in mijn "naïviteit" van uitgegaan dat het product al geïmporteerd was door Amazon UK en dat ik op die manier de importheffingen vanuit de USA kon ontlopen. Niets is minder waar. Het product wordt gewoon verzonden vanuit de VS rechtstreeks naar jouw adres. Opletten daarmee dus.
    Wordt dat niet vermeld? Ik heb het ook weleens bij titels gezien maar dan werd er wel vermeld dat het vanuit Amerika of b.v. Canada werd verstuurd.

  8. #1483

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Wordt dat niet vermeld? Ik heb het ook weleens bij titels gezien maar dan werd er wel vermeld dat het vanuit Amerika of b.v. Canada werd verstuurd.
    Misschien dat het wel ergens in de kleine lettertjes vermeld staat, maar bij aankoop heb ik er niets van gezien. Ik heb de invoice er nog eens bij gepakt (zoals die via Amazon.co.uk te vinden is) en de mailtjes met orderbevestiging en verzendingbevestiging, maar ook daarin is er niets over te lezen. Het verraderlijke was ook dat hier de letters EU heel nadrukkelijk in de naam van de verkoper stonden (Newtownvideo_EU) dus ik was er ook totaal niet op bedacht. Ik ga er nog wel eens heel nadrukkelijk over klagen bij de verkoper, want het item dat ik kocht (de David Lean-set van Criterion) kwam hiermee teruggerekend op zo'n beetje het dubbele uit als wat ie in de VS zou kosten (104 dollar i.p.v. 55 dollar). Da's niet leuk meer.

  9. #1484

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Misschien dat het wel ergens in de kleine lettertjes vermeld staat, maar bij aankoop heb ik er niets van gezien. Ik heb de invoice er nog eens bij gepakt (zoals die via Amazon.co.uk te vinden is) en de mailtjes met orderbevestiging en verzendingbevestiging, maar ook daarin is er niets over te lezen. Het verraderlijke was ook dat hier de letters EU heel nadrukkelijk in de naam van de verkoper stonden (Newtownvideo_EU) dus ik was er ook totaal niet op bedacht. Ik ga er nog wel eens heel nadrukkelijk over klagen bij de verkoper, want het item dat ik kocht (de David Lean-set van Criterion) kwam hiermee teruggerekend op zo'n beetje het dubbele uit als wat ie in de VS zou kosten (104 dollar i.p.v. 55 dollar). Da's niet leuk meer.
    Ik zie dat wel vaker, dan staat het er wel bij ('will be shipped from the US'), anders zou ik inderdaad klagen.

  10. #1485

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ik zie dat wel vaker, dan staat het er wel bij ('will be shipped from the US'), anders zou ik inderdaad klagen.
    Dat is ook hetgene wat ik dan weleens zie staan. Het staat dan ergens op de pagina van het produkt.

    Bij deze verkoper zie ik alleen US Import bij een produkt staan en op zijn info-pagina https://www.amazon.co.uk/sp?_encodin...b=&vasStoreID= staat wel dat hij in Amerika gevestigd is.

  11. #1486

    Standaard

    De verkoper heeft het in dit geval heel netjes opgelost en gaat de import-heffing aan me terugbetalen. Prima oplossing.

  12. #1487

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    De verkoper heeft het in dit geval heel netjes opgelost en gaat de import-heffing aan me terugbetalen. Prima oplossing.
    Toch begrijp ik het niet helemaal. Als je bij het product gaat kijken naar de verkopers, dan staat er toch altijd bij waar vandaan het verstuurd wordt? Zie hier een voorbeeld met dezelfde verkoper, of zelfs bij dezelfde set die jij gekocht hebt. Er staat onder Delivery "Dispatched from PA, United States".
    Het lijkt mij dan toch niet de fout van de verkoper?

  13. #1488

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Toch begrijp ik het niet helemaal. Als je bij het product gaat kijken naar de verkopers, dan staat er toch altijd bij waar vandaan het verstuurd wordt? Zie hier een voorbeeld met dezelfde verkoper, of zelfs bij dezelfde set die jij gekocht hebt. Er staat onder Delivery "Dispatched from PA, United States".
    Het lijkt mij dan toch niet de fout van de verkoper?
    Maar als je naar de normale productpagina van het product gaat dan zie je het niet. Ongetwijfeld is het ergens te lezen, maar je moet er moeite voor doen om het te vinden want zelfs op de pagina's m.b.t. het afronden van de aankoop heb ik het niet zien staan. En zelfs in de bevestigingsmailtjes van aankoop en verzending (die ik naderhand nog eens goed heb bekeken) is het niet te zien. Als dan een verkopernaam heel nadrukkelijk 'EU' bevatten dan is het wel een verrassing dat het vanuit de VS verzonden is. Ik zie trouwens in de beoordelingen van deze verkoper meer reacties staan van mensen die er door verrast werden (en door extra kosten).

    Hoe dan ook: de verkoper was zelf al heel schuldbewust en is met een prima oplossing gekomen. Ik ben er verder klaar mee.

  14. #1489

    Standaard

    Ik wil in engeland "John Wick 2" kopen.....de 4K versie van rond de 25 pond. Moet ik daarvoor extra btw betalen of invoerkosten? Kom er niet echt achter in dit forum. Wie kan mij helpen?
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  15. #1490

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Ik wil in engeland "John Wick 2" kopen.....de 4K versie van rond de 25 pond. Moet ik daarvoor extra btw betalen of invoerkosten? Kom er niet echt achter in dit forum. Wie kan mij helpen?
    Normaal niet. Engeland behoort tot de Europese Unie. Zo lang het nog duurt
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #1491

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Normaal niet. Engeland behoort tot de Europese Unie. Zo lang het nog duurt
    Ok dank. Ik twijfelde even omdat ik de laatste tijd ook hoor dat er xtra rekeningen komen als je bij zavvi besteld.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  17. #1492

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Ok dank. Ik twijfelde even omdat ik de laatste tijd ook hoor dat er xtra rekeningen komen als je bij zavvi besteld.
    Dat heeft ermee te maken dat Zavvi ook vanuit de Kanaaleilanden (Jersey en/of Guernsey) verstuurt en alhoewel die eilanden onderdeel uitmaken van de UK, doen ze dat belastingtechnisch niet en kunnen er dan wel kosten bijkomen als het bestelde boven de 22 euro uitkomt.

  18. #1493

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Dat heeft ermee te maken dat Zavvi ook vanuit de Kanaaleilanden (Jersey en/of Guernsey) verstuurt en alhoewel die eilanden onderdeel uitmaken van de UK, doen ze dat belastingtechnisch niet en kunnen er dan wel kosten bijkomen als het bestelde boven de 22 euro uitkomt.
    Klopt, maar dit is het amazon.co.uk-topic. Ik dacht dat de poster implicieerde dat'ie John Wick 2 daar wilde kopen. En in dat geval: geen douane!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #1494

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Klopt, maar dit is het amazon.co.uk-topic. Ik dacht dat de poster implicieerde dat'ie John Wick 2 daar wilde kopen. En in dat geval: geen douane!
    Genau!
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  20. #1495

    Standaard

    Anderen er al tegenaan gelopen dat bepaalde producten tegenwoordig niet meer vrij te koop zijn, maar "exclusief" zijn voor Prime-leden? Ik probeerde laatst een bepaalde Blu-ray te kopen maar die bleek onder het mom "Offered by Amazon exclusively for Prime members." niet te koop te zijn voor mij. Blijkbaar is dit al langer gaande op amazon.com maar heeft de uk-versie het nu ook. Ik heb Amazon nooit plezierig gevonden maar dit overschrijdt wel een grens vind ik.

  21. #1496

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Anderen er al tegenaan gelopen dat bepaalde producten tegenwoordig niet meer vrij te koop zijn, maar "exclusief" zijn voor Prime-leden?
    Is inderdaad behoorlijk irritant, zo is de BD van "Allegiant" al meer dan een half jaar enkel te koop voor Prime leden.
    Ik koop juist graag bij Amazon UK,...maar dit slaat nergens op.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  22. #1497

    Standaard

    Alleen vandaag en morgen £ 10 korting bij een besteding boven £ 50 met de code BIGTHANKS

  23. #1498

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Alleen vandaag en morgen £ 10 korting bij een besteding boven £ 50 met de code BIGTHANKS
    Bedankt, werkt ook op pre-order boeken!

  24. #1499

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Bedankt, werkt ook op pre-order boeken!

  25. #1500

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Alleen vandaag en morgen £ 10 korting bij een besteding boven £ 50 met de code BIGTHANKS
    Kreeg vannacht de mail

    Knipsel.JPG

Pagina 60 van 74 EersteEerste ... 105056575859606162636470 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •