Pagina 58 van 74 EersteEerste ... 84854555657585960616268 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.426 tot 1.450 van 1841 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #1426

    Standaard

    Heren, we hebben een week achter de rug waarin gewoon minder gewerkt is, ook bij webshops. Dat er wat vertraging in de verzending optreedt is niet meer dan logisch. Ik reken bij Amazon UK altijd op minimaal een week afhandeling gerekend vanaf de dag van bestelling en dan nog enkele dagen voor de verzending. Gewoon even geduld hebben. Als ik mijn bestelling binnen anderhalve week in huis heb, ben ik tevreden. Ik merk het ook wel eens dat ze een voorraadartikel niet meteen verzenden, maar ik kan daar werkelijk niet mee zitten. Zij zullen dat echt niet expres doen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  2. #1427

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Heren, we hebben een week achter de rug waarin gewoon minder gewerkt is, ook bij webshops. Dat er wat vertraging in de verzending optreedt is niet meer dan logisch. Ik reken bij Amazon UK altijd op minimaal een week afhandeling gerekend vanaf de dag van bestelling en dan nog enkele dagen voor de verzending. Gewoon even geduld hebben. Als ik mijn bestelling binnen anderhalve week in huis heb, ben ik tevreden. Ik merk het ook wel eens dat ze een voorraadartikel niet meteen verzenden, maar ik kan daar werkelijk niet mee zitten. Zij zullen dat echt niet expres doen.
    Ow ik zit er ook niet mee hoor. Ik gaf enkel aan dat het bij mij even lang duurde. Ik ga ook uit van minimaal een week. Maar Amazon schept wel verwachtingen door aan te geven dat je de order (naar verwachting) binnen 2-3 werkdagen ontvangt, die schatting mag best iets realistischer. In veel gevallen hebben ze de order (artikelen die op voorraad zijn) binnen 2-3 werkdagen nog niet eens verstuurd.

  3. #1428

    Standaard

    Anderhalve maand terug enkele artikelen bij Amazon UK gekocht.

    2 LP's waren slechte persingen (ze leken ge-resealed), ze waren krom, diepe kras waardoor plaat versprong + haren van huisdieren.

    Ik heb gevraagd om deze terug te sturen en uiteindelijk ook ruim op tijd gedaan, vreemd genoeg naar een adres in België (van op het return ticket).

    Ik heb het postbewijs een maand bijgehouden en dacht dat alles in orde zou geweest zijn.

    Vorige week met papierophaling postbewijsje weggedaan ... Deze ochtend krijg ik het bericht dat ze het bedrag terug van mijn rekening gaan vorderen aangezien ik de goederen niet teruggestuurd heb?

    Ik kan nergens een degelijk contactadres vinden?

  4. #1429

    Standaard

    Ik heb geen problemen gehad met terugsturen. In mijn geval was het een dvd uit Duitsland waarvan de doos kapot was. Ik heb toen een verzoek tot terugsturen ingediend en de dvd naar het adres in Nederland gestuurd (zoals opgegeven door Amazon).
    Het duurde wel even eer het door Amazon was verwerkt. Totdat ze de ontvangst bevestigde, heb ik het verzendbewijs altijd bewaard. Ik zou gewoon via de klantenservice contact opnemen maar ik hoop dat je nog andere documenten hebt als verzendbewijs
    anders sta je een stuk zwakker.

  5. #1430

  6. #1431

    Standaard

    1 GBP is nu bijna 1,5 EUR. Wordt een dure zaak zo langzamerhand om bij Amazon wat te kopen. Een Blu-ray van bijv. £ 9.99 is met verzend- en verpakkingskosten nu bijna omgerekend € 18.60 (!)
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #1432

    Standaard

    Ik ben heel wat geminderd de laatste tijd met blu's kopen.

    1/Blu's are out of the picture volgend jaar, dus wie wilt die nog aanschaffen
    2/idd zijn de prijzen en vooral ook de valuta omrekening niet meer zo interessant
    3/enkel gelimiteerde uitgaves of uitgaves die ik echt nog wil zullen nog aangeschaft worden

  8. #1433

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ik ben heel wat geminderd de laatste tijd met blu's kopen.

    1/Blu's are out of the picture volgend jaar, dus wie wilt die nog aanschaffen
    2/idd zijn de prijzen en vooral ook de valuta omrekening niet meer zo interessant
    3/enkel gelimiteerde uitgaves of uitgaves die ik echt nog wil zullen nog aangeschaft worden
    Jouw eerste opmerking kan ik niet helemaal volgen. Heeft de Verenigde Naties dat bekend gemaakt? Stoppen alle maatschappijen met het uitbrengen van Blu-rays? VOD-diensten dekken maar een klein gedeelte van alles wat op Blu-ray en/of DVD verschijnt of verschenen is, dus zo'n vaart zal het echt niet lopen. Als ik zie hoeveel er bijv. nog in Amerika op Blu-ray is en wordt uitgebracht, dan maak ik mij nog geen 'zorgen' daarover. Als ik zie hoeveel Blu-rays bol.com in zijn assortiment heeft, dan op dat gebied ook niet. Het feit dat ik zelf een stuk minder koop heeft puur met het bereiken van een verzadigingspunt te maken en het feit dat er tegenwoordig steeds minder interessante en originele films uitgebracht worden. Met al die Marvel-spinoff's en zo heb ik het inmiddels wel gehad.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #1434

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Jouw eerste opmerking kan ik niet helemaal volgen. Heeft de Verenigde Naties dat bekend gemaakt?
    Lol, idd een vreemde reden.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #1435

    Standaard

    Alleen vandaag £ 10 korting bij een bestelling boven de £ 50 met de code "bigthanks" !

  11. #1436

    Standaard

    Ben benieuwd wat voor gevolgen het voor ons zou hebben als het Verenigd Koninkrijk inderdaad uit de EU zou stappen. Volgens mij zou dat betekenen dat het importeren van goederen daarvandaan dan ook onder het strenge douaneregime gaan vallen, waarbij de maximale waarde niet boven de 22 euro mag komen. Dat zou ik toch wel erg jammer vinden, want daar zit je met de huidige waarde van het Pond van vandaag de dag al gauw aan.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #1437

    Standaard

    Ik denk ten eerste dat het nooit zover gaat komen mede gezien het financiële hart daar. Ik denk dat veel banken daar dan vertrekken om nog te zwijgen over de andere bedrijven die importeren en exporteren. En als het zover komt, zal Engeland wel deals sluiten met de EU om toch een soort vrijhandel te houden.

  13. #1438

    Standaard

    Sukkels bij amazon.co.uk, tegenwoordig kan je sommige titels niet kopen omdat je geen prime abonnement heb. Los van het feit dat je als Nederlander geen lid kan zijn (volgens mij?). Wat een bs. Dit gaat amazon geld kosten.

  14. #1439

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Sukkels bij amazon.co.uk, tegenwoordig kan je sommige titels niet kopen omdat je geen prime abonnement heb. Los van het feit dat je als Nederlander geen lid kan zijn (volgens mij?). Wat een bs. Dit gaat amazon geld kosten.
    Huhn ? Welke films gaat het dan ?

  15. #1440

    Standaard

    http://uk.businessinsider.com/amazon...16-4?r=US&IR=T

    http://www.extremetech.com/internet/227150-amazon-refusing-to-sell-certain-video-games-movies-to-non-prime-members


    Ik zocht naar Akira en een aantal Batman tekenfilms. De films kan nu wel gekocht worden zonder prime abonnement, was (eer)gisteren niet het geval. Waarschijnlijk door alle ophef.

  16. #1441

    Standaard

    De 'prime exclusive' titels wisselen van dag tot dag. Zardoz was bijvoorbeeld laatst ook opeens een prime exclusive. Tsja, vervelend is het wel af en toe, maar vanuit hun oogpunt wel logisch om prime te promoten. Ik ben overigens (voor een andere reden) wel een keer lid geweest, ik kon het toen gratis een maand krijgen.

  17. #1442

    Standaard

    Kan je lid worden eigenlijk als je niet in de UK woont ?

  18. #1443

  19. #1444

    Standaard

    Seizoen 17 van The Simpsons heeft dat al een paar weken...
    "Bond. James Bond."

  20. #1445

    Standaard

    Je kan denk ik wel gewoon lid worden, maar je krijgt geen gratis verzending, en de video on demand werkt ook niet buiten de UK. Je betaalt dus eigenlijk voor niks.

  21. #1446

    Standaard

    Zal de eventuele Brexit nog positieve of negatieve invloed gaan hebben op de koers van de pond, wat denken jullie?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  22. #1447

    Standaard

    Negatief, Zeker weten. Niet alleen voor de pond, maar voor heel GB.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  23. #1448

    Standaard

    Bovendien, in het meest negatieve scenario zullen dezelfde invoerbeperkingen gaan gelden als we nu bijvoorbeeld voor import vanuit de VS kennen, tenzij men op handelsgebied een speciaal verdrag met de EU sluit waarbij vrij goederenverkeer mogelijk blijft.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  24. #1449

    Standaard

    Brexit is ook negatief voor de filmindustrie.
    Ik las afgelopen week een artikel in Hollywood Reporter over Aardman productions uit de UK. Bij een Brexit krijgen ze geen fondsen meer van Europa om hun films mee te financieren.

  25. #1450

    Standaard

    Ik las laatst dat na een ja de regering een verzoek moet doen en dan onderhandeld moet worden over de exit. En die onderhandelingen kunnen maximaal 2 jaar duren. Tot die tijd blijven ze lid. Dus ik denk dat alleen de koers klappen krijgt maar voor de rest nog weinig zal wijzigen. Zie ook http://www.bbc.com/news/uk-politics-32810887 Dus de regels wijzigen mogelijk pas op lange termijn.

Pagina 58 van 74 EersteEerste ... 84854555657585960616268 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •