Pagina 74 van 74 EersteEerste ... 24647071727374
De resultaten 1.826 tot 1.841 van 1841 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #1826

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik heb net nog iets besteld en voor verzendkosten iets van een 3 pond betaald. Zijn wij Belgen gespaard deze keer?
    Sinds wanneer zouden wij gespaard worden? Alles hier is tig duurder dan in NL, en zeker met meneer of madam DeSutter haar extra 3 euro's.

  2. #1827

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Sinds wanneer zouden wij gespaard worden? Alles hier is tig duurder dan in NL, en zeker met meneer of madam DeSutter haar extra 3 euro's.
    Wat bedoel je juist met 3 extra euro's ? Ik denk dat ik iets gemist heb.

    Net getest, op amazon.co.uk nog steeds 3,30 euro verzendkosten voor 1 blu-ray naar België
    Voor amazon.de 2.49 euro voor 1 blu-ray.

  3. #1828

    Standaard

    Toch niet normaal meer die verzendkosten !
    Maar goed des te meer reden om maar wat vaker naar Engeland te gaan en een postbus te nemen daar
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  4. #1829

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtg Bekijk bericht
    Wat bedoel je juist met 3 extra euro's ? Ik denk dat ik iets gemist heb.

    Net getest, op amazon.co.uk nog steeds 3,30 euro verzendkosten voor 1 blu-ray naar België
    Voor amazon.de 2.49 euro voor 1 blu-ray.
    Dat was toch met die koerierdiensten die zogezegd te weinig loon of vergoeding kregen? Die loonopslag of betere vergoeding is er door gekomen en zou gemiddeld als je iets wilt laten leveren 3 euro meer kosten.

  5. #1830

    Standaard

    ahja juist, met die postnl toestanden. Voorlopig zie ik weinig veranderingen qua prijs voor de bol en amazon's die in België leveren.

  6. #1831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Dat was toch met die koerierdiensten die zogezegd te weinig loon of vergoeding kregen? Die loonopslag of betere vergoeding is er door gekomen en zou gemiddeld als je iets wilt laten leveren 3 euro meer kosten.
    3 euro, en dan een verhoging van zo'n 7 pond doorvoeren. Hoe?

  7. #1832

    Standaard

    Deze actie van Amazon UK riekt erg naar 'grabflation'. Eerder hebben we dat al gezien bij Amazon Duitsland. Als er ëën bedrijf is dat megakortingen op hun verzendkosten kan krijgen dan is het Amazon wel...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #1833

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    3 euro, en dan een verhoging van zo'n 7 pond doorvoeren. Hoe?

    Dat weet ik niet. Maar ik weet wel dat de betaalbaarheid van alles (eten, energie, wagen, de bouw, huishuren,..,) niet meer voor de gewone mens gaat zijn met zijn standaardloon van gemiddeld 1800 euro per maand. Ook verzendingskosten zijn belachelijk duur, Ik denk dat dit al bijna 11 euro is om een pakje naar bv Nederland te sturen.

  9. #1834

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Dat weet ik niet. Maar ik weet wel dat de betaalbaarheid van alles (eten, energie, wagen, de bouw, huishuren,..,) niet meer voor de gewone mens gaat zijn met zijn standaardloon van gemiddeld 1800 euro per maand. Ook verzendingskosten zijn belachelijk duur, Ik denk dat dit al bijna 11 euro is om een pakje naar bv Nederland te sturen.
    De gewone mens zal denk ik ook niet zo'n dure hobby hebben als ik eerlijk ben. Films kopen blijft een 'luxe'.

  10. #1835

    Standaard

    Er zijn toch naast Amazon geen andere sites uit het Verenigd Koninkrijk meer die blu-ray's e.d. naar Nederland verzenden? Alleen de sites van Arrow, Indicator enz., maar daar zit je vaak weer met inklaringskosten...

  11. #1836

    Standaard

    Ik heb wel eens wat via Rarewaves besteld. Duurt iets langer voordat je het binnen hebt, maar verzendkosten liggen lager dan Amazon op dit moment.
    Zie hier
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  12. #1837

    Standaard

    Dank je, ik ga eens kijken. Ze doen in ieder geval aan IOSS.

  13. #1838

    Standaard

    Rarewaves is ook een verkoper op de diverse Amazon sites.
    En op de .fr site zie ik regelmatig dat iets door Rarewaves.nl word geleverd??????

    Verkopersprofiel van Amazon.nl: Rarewaves NL

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik heb wel eens wat via Rarewaves besteld. Duurt iets langer voordat je het binnen hebt, maar verzendkosten liggen lager dan Amazon op dit moment.
    Zie hier
    "A man's got to know his limitations", ...

  14. #1839

    Standaard

    Ik heb twee keer bij Rarewaves proberen te bestellen en beide keren was het niet IOSS en kreeg ik een cadeautje in de vorm van een rekening van bpost.
    Reden? Rarewaves vult de IOSS-informatie met de hand in en niet met computer, en daar vallen die arrogante eikels van bpost over. Mogelijk doet PostNL zo moeilijk niet.
    Geen Rarewaves voor mij dus, sorry
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #1840

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik heb twee keer bij Rarewaves proberen te bestellen en beide keren was het niet IOSS en kreeg ik een cadeautje in de vorm van een rekening van bpost.
    Reden? Rarewaves vult de IOSS-informatie met de hand in en niet met computer, en daar vallen die arrogante eikels van bpost over. Mogelijk doet PostNL zo moeilijk niet.
    Geen Rarewaves voor mij dus, sorry
    PostNL doet daar inderdaad niet moeilijk over. Ik kreeg vanuit Canada via Ebay een pakketje en daarop was ook handmatig het IOSS nummer ingevuld en daarvan kreeg ik geen rekening.

  16. #1841

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik heb twee keer bij Rarewaves proberen te bestellen en beide keren was het niet IOSS en kreeg ik een cadeautje in de vorm van een rekening van bpost.
    Reden? Rarewaves vult de IOSS-informatie met de hand in en niet met computer, en daar vallen die arrogante eikels van bpost over. Mogelijk doet PostNL zo moeilijk niet.
    Geen Rarewaves voor mij dus, sorry
    Bpost doet dan nooit raar hierover bij mij. Al meermaals besteld bij Rarewaves en nooit geen problemen gehad met de douane of BPost.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

Pagina 74 van 74 EersteEerste ... 24647071727374

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •