Pagina 46 van 74 EersteEerste ... 3642434445464748495056 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.126 tot 1.150 van 1841 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #1126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door timofp Bekijk bericht
    Was leuke dag vandaag, jammer genoeg alles gemist, wou graag S1-5 van Fring op Bluray, was maar 27 pond, ongeveer 30 euro dus voor 5 seizoene.
    Ik zou hem in de smiezen houden want vaak komt dezelfde aanbieding later nog een keer voorbij.

  2. #1127

    Standaard

    Had een aantal blurays bij amazon.co.uk besteld. Alles perfect aangekomen (duurde 3 dagen) alleen hadden ze The Dark Knight Rises op DVD verzonden ipv. de bluray. Even een mailtje gestuurd en de nieuwe bluray is al verzonden en de DVD mocht ik gewoon houden. Gewoon perfecte service

  3. #1128

    Standaard

    Wat zijn ze bij Amazon toch toppers zeg :

    Gisteren kreeg ik mijn Hobbit Unexpected Journey Extended Edition 3D Blu ray box thuis gestuurd, en bij verwijderen van het plastic bleek dat 1 bevestigingshaakje van een extra tray gebroken was, waardoor die tray er los in zat aan een kant.

    Ik nam contact met ze op via de chat, en vroeg of het mogelijk was of ze een lege nieuwe case hadden voor me.

    Ik zei : alle discs zijn in orde, alleen 1 houdertje van zo'n trays is gebroken.

    Nieuwe discs wil ik niet, zou graag alleen een vervanging van de amaray case willen hebben indien mogelijk.

    Ze zeiden dat ze dat niet konden doen, omdat ze alleen volledige boxen konden verzenden.

    Maar ze wilden me wel een replacement toesturen, en zeiden het volgende tegen me ''The replacement will be free and you dont need to send the original item back to us as the return shipping will also be costlier than the cost of item itself.''

    Dat is toch helemaal top zeg, niet normaal wat een wereldservice hebben ze daar.

    De oorspronkelijke order mag ik houden, en ze sturen me een nieuwe volledige order volledig kosteloos toe.

    Ook al vond ik dat niet nodig, zo lossen ze het voor me op.

    Daar kunnen heel veel winkels van leren, .

    Amazon UK

  4. #1129

    Standaard

    Gisteren en vandaag zat er niet veel bij voor mij, degene die voor mij interessant zouden zijn, had ik al.
    Nog 2 dagen....met vrijdag als waarschijnlijke topdag .

  5. #1130

    Standaard

    gisteren o.a. Hobbit EE 3D blu ray voor 10,49 (nu weer 16,99)

  6. #1131

    Standaard

    Bij mij zit er een plooi in de inlay cover (een hoekje is omgeplooid en nu zie je een witte streep in de afbeelding) van de zwarte box van The Hobbit 3D, je zou het haast niet geloven dat dit kan... ook via amazon UK besteld.
    Ik ga mijn aanvraag voor nieuwe inlay vragen via WB UK zelf (aangezien dit geen fout van amazon betreft).

  7. #1132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Bij mij zit er een plooi in de inlay cover (een hoekje is omgeplooid en nu zie je een witte streep in de afbeelding) van de zwarte box van The Hobbit 3D, je zou het haast niet geloven dat dit kan... ook via amazon UK besteld.
    Ik ga mijn aanvraag voor nieuwe inlay vragen via WB UK zelf (aangezien dit geen fout van amazon betreft).
    Volgens mij moet je dat toch bij Amazon aanvragen. Zij zijn de verkopende partij ook al kunnen ze er niets aan doen.

  8. #1133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Volgens mij moet je dat toch bij Amazon aanvragen. Zij zijn de verkopende partij ook al kunnen ze er niets aan doen.
    Ik zal het ook via Amazon proberen, is het sneller opgelost dan via WB.

  9. #1134

    Standaard

    Ik begrijp echt niet dat ze bij Amazon.co.uk nog verzenden met ongetraceerde pakketservice naar Nederland. 1 op 3 bestellingen gaat gewoon verloren -> lees: wordt gestolen door Post NL personeel. De getraceerde bestellingen komen bizar gewoon allemaal wel toe.

  10. #1135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Ik begrijp echt niet dat ze bij Amazon.co.uk nog verzenden met ongetraceerde pakketservice naar Nederland. 1 op 3 bestellingen gaat gewoon verloren -> lees: wordt gestolen door Post NL personeel. De getraceerde bestellingen komen bizar gewoon allemaal wel toe.
    Heb je die cijfers van hen of zijn het je eigen ervaringen?
    Bij mij komen ze allemaal aan en ze worden in Arnhem niet door PostNL geleverd, maar door medewerkers van de plaatselijke sociale werkplaats. Is dat waar jij vertoeft anders qua levering of weet je dat niet omdat ze nooit toe komen en maak je daardoor een beschuldiging naar PostNL die niet terecht is?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #1136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Ik begrijp echt niet dat ze bij Amazon.co.uk nog verzenden met ongetraceerde pakketservice naar Nederland. 1 op 3 bestellingen gaat gewoon verloren -> lees: wordt gestolen door Post NL personeel. De getraceerde bestellingen komen bizar gewoon allemaal wel toe.
    Opmerkelijk inderdaad, ik heb echt nooit problemen met Amazon orders (of uberhaupt pakketjes).

  12. #1137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Ik begrijp echt niet dat ze bij Amazon.co.uk nog verzenden met ongetraceerde pakketservice naar Nederland. 1 op 3 bestellingen gaat gewoon verloren -> lees: wordt gestolen door Post NL personeel. De getraceerde bestellingen komen bizar gewoon allemaal wel toe.
    Dit is een zeer onterecht uitspraak. Ik werk zelf bij PostNL en naar mijn weten wordt zo'n 98 procent van de post binnen 24 uur bezorgd (na ontvangst bij distributiecentrum), onder de overige 2 procent valt niet alleen verloren post, maar ook post die later alsnog gewoon bezorgd wordt.

  13. #1138

    Standaard

    Ik heb geen idee hoe PostNL te werk gaat, maar naar jaarlijkse vaststellingen blijkt wel dat er hier in België bij bPost een bepaald percentage "verdwijnt" en daaronder vallen zowel verloren poststukken als gestolen. Het eerste zou volgens hun eigen bedrijfsfilosofie niet mogen voorvallen en het tweede is natuurlijk iets waar ze geen controle over hebben: dan zit je met slechte werknemers. Het zou ook idioot zijn om te denken dat het niet zo is, er zit altijd wel ergens een rotte appel in de mand. Ik denk dat de meeste bestellingen toch wel op hun adres aankomen, de vraag bij ons is dan weer hoe ze aankomen...

    Ik moet zeggen dat ik er voorlopig nog van gespaard ben gebleven. Een andere optie om geen losse pakjes kwijt te spelen is natuurlijk om bestellingen 'op te sparen'. Eens ik aan een zes/zeven-tal titels zit dan verstuurt Amazon sowieso via Taxipost BE en dan kan ik het netjes volgen.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  14. #1139

    Standaard

    Als er 1 bedrijf zijn zaakjes wel op orde heeft; dan is dat amazon.uk. Dat geldt zowel voor de verzending als als voor hun service. Wat mij betreft de betrouwbaarste onlinewinkel op dit moment.

    Iemand die docu nog gezien op de bbc? Dat stelde niet echt veel voor.

  15. #1140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Ik begrijp echt niet dat ze bij Amazon.co.uk nog verzenden met ongetraceerde pakketservice naar Nederland. 1 op 3 bestellingen gaat gewoon verloren -> lees: wordt gestolen door Post NL personeel. De getraceerde bestellingen komen bizar gewoon allemaal wel toe.
    ?
    Van ELK pakket dat Amazon UK naar me stuurt krijg ik een Track&Trace code.
    Alleen wanneer ik 1 losse DVD of BR bestel (die gewoon in de brievenbus pas) krijg ik geen code (maar dat is imo ook geen pakket)

    Ik snap dus niet dat jij pakketten zonder Track&Trace code krijgt?

  16. #1141

    Standaard

    Natuurlijk zitten er in elke mand rotte appels, zo ook bij postNL, maar bij mij is er nog nooit iets van Amazon verloren gegaan via de post,...en dan gaat het echt om honderden zendingen van zowel de Britse, Duitse, Franse en Amerikaanse Amazon.

    En wat betreft die ducumantaire op de BBC over Amazon, die vond ik ook behoorlijk overtrokken.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  17. #1142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    ?
    Van ELK pakket dat Amazon UK naar me stuurt krijg ik een Track&Trace code.
    Alleen wanneer ik 1 losse DVD of BR bestel (die gewoon in de brievenbus pas) krijg ik geen code (maar dat is imo ook geen pakket)

    Ik snap dus niet dat jij pakketten zonder Track&Trace code krijgt?
    Ik weet niet of je al enkelen weken/maanden niet besteld hebt, maar de laatste 2 maanden verstuurt Amazon UK de pakketten naar mij via Royal Mail zonder track & trace.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #1143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik weet niet of je al enkelen weken/maanden niet besteld hebt, maar de laatste 2 maanden verstuurt Amazon UK de pakketten naar mij via Royal Mail zonder track & trace.
    Ik krijg anders elke keer bij pakketten wel een Track & Tracecode, bij losse niet uiteraard.

    Alleen af en toe als ik wat aanschaf bij een seller daar, dan krijg ik geen code, maar anders dus wel.

  19. #1144

    Standaard

    Zijn er nog mensen uit België die voorhebben dat ene pakketje al enkel dagen bijvoorbeeld in Brussel blijft liggen en maar niet verder wordt verzonden. Ik vind ook nergens op die verdomde website van Bpost een manier om dit te melden. Of je moet een enorm lange lijst invullen waarop je grotendeels niet kan antwoorden. Het enige wat je wel vind is een manier om je "positieve ervaring" met Bpost te delen. Volgens komt daar géén enkele Mail toe. Ik heb nu al 2 pakketjes ergens vastzitten in Brussel van amazon.co.uk... Iemand hier ervaring mee ? Amazon heeft wel al de verzendkosten terug betaald. Over hen geen kwaad woord, topservice!. Maar het is weer die dwaze Bpost die weer roet in het eten gooit.

  20. #1145

    Standaard

    Van de site van amazon.uk.

    Why Tracking Information May Not be Available

    Sometimes tracking information won't be available. This may be due to the timing of tracking-database updates by the carrier, the sophistication of a particular carrier's tracking system, or the lack of full integration into Amazon.co.uk's tracking systems.
    If you have been provided with a tracking number with your Order you can check the carriers website directly. A full list of the carriers we use is available by clicking here.


    Other common reasons include:

    • Some delivery methods, such as Standard International, First Class and Super Saver Delivery are not always trackable.
    • Marketplace sellers sometimes do not provide Amazon with tracking information for their orders.

    If you don't see any tracking data for your order, and the estimated delivery date has not yet passed, your package should still arrive on time.

  21. #1146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Zijn er nog mensen uit België die voorhebben dat ene pakketje al enkel dagen bijvoorbeeld in Brussel blijft liggen en maar niet verder wordt verzonden. Ik vind ook nergens op die verdomde website van Bpost een manier om dit te melden. Of je moet een enorm lange lijst invullen waarop je grotendeels niet kan antwoorden. Het enige wat je wel vind is een manier om je "positieve ervaring" met Bpost te delen. Volgens komt daar géén enkele Mail toe. Ik heb nu al 2 pakketjes ergens vastzitten in Brussel van amazon.co.uk... Iemand hier ervaring mee ? Amazon heeft wel al de verzendkosten terug betaald. Over hen geen kwaad woord, topservice!. Maar het is weer die dwaze Bpost die weer roet in het eten gooit.
    Ik heb het de laatste tijd ook zweten, ja. Er is totaal geen patroon meer in terug te vinden: soms duurt het wel 48 uur voor mijn pakje vanuit Charleroi verder verwerkt wordt, terwijl er toch duidelijk staat 'BPACK24 H PRO". Andere momenten krijg ik gewoon géén trackingupdates meer na het eerste sorteren en dan verschijnt drie dagen later plots "onderweg voor distributie".

    Sowieso is er de laatste tijd iets veranderd bij Amazon qua verzending. Alles blijft veel langer liggen in het depot voor het verzonden wordt...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  22. #1147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Ik heb het de laatste tijd ook zweten, ja. Er is totaal geen patroon meer in terug te vinden: soms duurt het wel 48 uur voor mijn pakje vanuit Charleroi verder verwerkt wordt, terwijl er toch duidelijk staat 'BPACK24 H PRO". Andere momenten krijg ik gewoon géén trackingupdates meer na het eerste sorteren en dan verschijnt drie dagen later plots "onderweg voor distributie".

    Sowieso is er de laatste tijd iets veranderd bij Amazon qua verzending. Alles blijft veel langer liggen in het depot voor het verzonden wordt...
    Nuja met amazon hebt ik geen problemen zij verzenden alles netjes op tijd maar het is die vervelende B-post die tegen werkt. Heb nu al 2 pakketjes die ergens blijven steken.

  23. #1148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Zijn er nog mensen uit België die voorhebben dat ene pakketje al enkel dagen bijvoorbeeld in Brussel blijft liggen en maar niet verder wordt verzonden. Ik vind ook nergens op die verdomde website van Bpost een manier om dit te melden. Of je moet een enorm lange lijst invullen waarop je grotendeels niet kan antwoorden. Het enige wat je wel vind is een manier om je "positieve ervaring" met Bpost te delen. Volgens komt daar géén enkele Mail toe. Ik heb nu al 2 pakketjes ergens vastzitten in Brussel van amazon.co.uk... Iemand hier ervaring mee ? Amazon heeft wel al de verzendkosten terug betaald. Over hen geen kwaad woord, topservice!. Maar het is weer die dwaze Bpost die weer roet in het eten gooit.
    Als er Brussel staat (voor Charleroi verschijnt) betekend dit dat het pakketje nog onderweg is van de UK of nog in de UK is, het is de aankondiging van verzending en er staat gewoon Brussel om er iets te zetten, mogelijk omdat het hoofdkantoor er is van Bpost of omdat het de hoofdstad van België is .
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  24. #1149

    Standaard

    Wel weer teleurstellende aanbiedingen in de Black Friday Sale.....of ik heb al teveel, dat kan ook .
    Vandaag zit er weer niets voor mij bij, al worden er later wel weer diverse toegevoegd.
    Maar ik denk dat het voor mij bij1 aankoop blijft: Fringe complete. Ach ja, het is al een dure maand geweest qua bestellingen, dus zo erg is het ook weer niet .

  25. #1150

    Standaard

    Voor de liefhebbers komt over 45 minuten Mad Men seizoen 1-6 blu-ray in de aanbieding.....

Pagina 46 van 74 EersteEerste ... 3642434445464748495056 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •