Pagina 26 van 74 EersteEerste ... 1622232425262728293036 ... LaatsteLaatste
De resultaten 626 tot 650 van 1841 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #626

    Standaard

    De grens voor gratis verzenden naar NL is omhoog gegaan naar 25 pond ...

  2. #627

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Akira Bekijk bericht
    De grens voor gratis verzenden naar NL is omhoog gegaan naar 25 pond ...
    Dat was al zo, al werd er wel eens van afgeweken.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #628

    Standaard

    De grens is inderdaad al vanaf het begin 25 pond, maar in de praktijk is het vaak minder. Gisteren een bestelling geplaatst voor 21,80 pond en ik kon toch gebruikmaken van de Free Super Saver Delivery.

  4. #629

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dat was al zo, al werd er wel eens van afgeweken.
    Sorry, my bad. Ik dacht dat de grens lager lag, laatst nog een bestelling van 16 pond gratis verzonden gekregen.

  5. #630

    Standaard

    Ik heb nu ook een free-shipment bestelling met 1 pre-order van 9 pond en 2 normale items van 20 en 8 pond. Die hele order staat nu al enkele dagen op verzenden 21 maart (de datum van de preorder-release), terwijl voorheen de andere items uit de bestelling vaak al meteen werden gestuurd.

  6. #631

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ik heb nu ook een free-shipment bestelling met 1 pre-order van 9 pond en 2 normale items van 20 en 8 pond. Die hele order staat nu al enkele dagen op verzenden 21 maart (de datum van de preorder-release), terwijl voorheen de andere items uit de bestelling vaak al meteen werden gestuurd.
    Dan had je de andere optie moeten kiezen tegen extra kosten.
    Misschien heb je geluk dat ze alsnog de andere dvd's versturen maar gezien het gehele verzenden gratis is denk ik niet dat ze het dan snel doen.. Eigenlijk wel logisch

  7. #632

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ik heb nu ook een free-shipment bestelling met 1 pre-order van 9 pond en 2 normale items van 20 en 8 pond. Die hele order staat nu al enkele dagen op verzenden 21 maart (de datum van de preorder-release), terwijl voorheen de andere items uit de bestelling vaak al meteen werden gestuurd.
    Wat je kunt proberen is er nog een pre order bij te doen die later valt, waarschijnlijk plannen ze die items die ze nu al kunnen leveren dan bij de pre-order in die als laatste uitkomt. Die als laatste dan cancellen en dan worden die andere waarschijnlijk wel nu verzonden.
    Zo werkt het iig wel op amazon.com.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #633

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carparzo Bekijk bericht
    Dan had je de andere optie moeten kiezen tegen extra kosten.
    Misschien heb je geluk dat ze alsnog de andere dvd's versturen maar gezien het gehele verzenden gratis is denk ik niet dat ze het dan snel doen.. Eigenlijk wel logisch
    Ik heb ook geen haast, maar dit is wel voor het eerst dat ze items in combi met een preorder niet los verzenden, bij al mijn eerdere bestellingen met free shipping gebeurde dit altijd wel.

  9. #634

    Standaard

    Op 8 maart heb ik een bestelling geplaatst met een CD die al leverbaar is en een blu-ray die maandag pas uitkomt en de CD is op 9 maart naar mij verzonden. De verzendkosten waren gratis.

  10. #635

    Standaard

    Als ik de ervaringen van een aantal mensen hier lees over de levertijden van o.a. Barbes & Noble dan ben ik toch blij dat ik elke keer dat ik bij Amazon.co.uk bestel in positieve zin word verrast. Afgelopen donderdag een bestelling geplaatst en vandaag ontvangen en dat terwijl de oorspronkelijke verzenddatum de 20e maart was, inclusief gratis verzenden .


  11. #636

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Als ik de ervaringen van een aantal mensen hier lees over de levertijden van o.a. Barbes & Noble dan ben ik toch blij dat ik elke keer dat ik bij Amazon.co.uk bestel in positieve zin word verrast. Afgelopen donderdag een bestelling geplaatst en vandaag ontvangen en dat terwijl de oorspronkelijke verzenddatum de 20e maart was, inclusief gratis verzenden .
    Ik ook, soms ontvang ik bestellingen al binnen 3 dagen. Prima service, laatst waren er 2 cd's lichtelijk beschadigt van de 6, kreeg ik gewoon vergoed, die kosten werden gewoon teruggestort op mijn creditcard.

  12. #637

    Standaard

    Tot welk bedrag kan ik bestellen zonder me zorgen te maken over douanekosten?
    PSN: r4zZ1__

  13. #638

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luuk v/d B. Bekijk bericht
    Tot welk bedrag kan ik bestellen zonder me zorgen te maken over douanekosten?
    Als je het bij amazon.co.uk zelf koopt maakt het niet uit.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #639

    Standaard

    2 bestellingen gedaan. 1 bestelling met super safer delivery en hij was binnen 2 dagen binnen!

    Dat is nog eens service

  15. #640

    Standaard

    In het verleden al veel besteld bij amazon.co.uk en idd altijd binnen 2 a 3 dagen geleverd. Gisteren heb ik echter 5 blu-ray's besteld (allen in stock) en nu geeft amazon aan : dispatch estimate 20 april - delivery estimate 27 april. Heeft iemand dit al voorgehad? Voor mij is het alleszins de eerste keer. Nu is er niet echt haast bij, maar vind het toch maar vreemd.
    One of us, one of us
    Gooble gobble, Gooble gobble
    We accept her, we accept her
    One of us, one of us

  16. #641
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Bestellingen van amazon.co.uk komen hier de laatste tijd ook een stuk trager
    binnen. Duurt minimaal een week. Laatste bestelling stond ook rond 20/04
    genoteerd om te verzenden maar is vorige week vrijdag dan toch verzonden.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  17. #642
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sven Bekijk bericht
    In het verleden al veel besteld bij amazon.co.uk en idd altijd binnen 2 a 3 dagen geleverd. Gisteren heb ik echter 5 blu-ray's besteld (allen in stock) en nu geeft amazon aan : dispatch estimate 20 april - delivery estimate 27 april. Heeft iemand dit al voorgehad? Voor mij is het alleszins de eerste keer. Nu is er niet echt haast bij, maar vind het toch maar vreemd.
    Sommige titels worden exclusief naar de UK geleverd via de 'preferred merchant'. 'In stock' betekent dan dat die preferred merchant de titels op voorraad heeft.

    Naar adressen buiten de UK wordt alles geleverd via Amazon zelf, die heeft wellicht niet alle titels 'in stock'. Dat is vaak de reden dat niet alles direct kan worden verstuurd.

    Bij de titels staat trouwens aangegeven wie het levert.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  18. #643

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy Bekijk bericht
    Sommige titels worden exclusief naar de UK geleverd via de 'preferred merchant'. 'In stock' betekent dan dat die preferred merchant de titels op voorraad heeft.

    Naar adressen buiten de UK wordt alles geleverd via Amazon zelf, die heeft wellicht niet alle titels 'in stock'. Dat is vaak de reden dat niet alles direct kan worden verstuurd.

    Bij de titels staat trouwens aangegeven wie het levert.
    Bij alle titels staat Amazon EU S.a.r.L., dus toch niet via merchant. Zal dus idd te maken hebben met het feit dat er "in stock" bijstaat ook al heeft amazon ze zelf niet op stock. Dat weten we dan ook weeral, dan wachten we maar effe. Thanks jongens.
    One of us, one of us
    Gooble gobble, Gooble gobble
    We accept her, we accept her
    One of us, one of us

  19. #644

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sven Bekijk bericht
    In het verleden al veel besteld bij amazon.co.uk en idd altijd binnen 2 a 3 dagen geleverd. Gisteren heb ik echter 5 blu-ray's besteld (allen in stock) en nu geeft amazon aan : dispatch estimate 20 april - delivery estimate 27 april. Heeft iemand dit al voorgehad? Voor mij is het alleszins de eerste keer. Nu is er niet echt haast bij, maar vind het toch maar vreemd.
    IK ga er van uit dat je Free Super Saver Delivery als verzendoptie hebt gebruikt, zo ja dan hoef je je geen zorgen te maken want je krijgt deze Blu Ray's ruim voor 27 april binnen. Afgelopen woensdag heb ik nog een bestelling geplaatst die oorspronkelijk pas op vrijdag 8 april verzonden zou worden en die bestelling zou ik dan op dinsdag 12 april mogen verwachten. De bestelling werd echter op 7 april al verzonden en die kreeg ik keurig netjes afgelopen zaterdag 9 april aangeleverd, met andere worden niet al teveel waarde hechten aan de verzend- en mogelijke ontvangstdata.

    Ik heb een vermoeden dat ze bij Amazon een negatief verschil willen creëren met de betaalde verzendopties waardoor men geneigd is toch voor een betaalde verzendoptie te kiezen zodat men de spullen eerder in huis heeft. Mijn bestellingen met de Free Super Saver Delivery worden altijd net zo snel afgeleverd als met de betaalde Standard verzendoptie.


  20. #645

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    IK ga er van uit dat je Free Super Saver Delivery als verzendoptie hebt gebruikt, zo ja dan hoef je je geen zorgen te maken want je krijgt deze Blu Ray's ruim voor 27 april binnen. Afgelopen woensdag heb ik nog een bestelling geplaatst die oorspronkelijk pas op vrijdag 8 april verzonden zou worden en die bestelling zou ik dan op dinsdag 12 april mogen verwachten. De bestelling werd echter op 7 april al verzonden en die kreeg ik keurig netjes afgelopen zaterdag 9 april aangeleverd, met andere worden niet al teveel waarde hechten aan de verzend- en mogelijke ontvangstdata.

    Ik heb een vermoeden dat ze bij Amazon een negatief verschil willen creëren met de betaalde verzendopties waardoor men geneigd is toch voor een betaalde verzendoptie te kiezen zodat men de spullen eerder in huis heeft. Mijn bestellingen met de Free Super Saver Delivery worden altijd net zo snel afgeleverd als met de betaalde Standard verzendoptie.
    Idd gewoon Free Super Saver Delivery gekozen, en er is ook geen haast bij. Het was me bij vorige bestellingen (ook onder Free Super Saver Delivery) nog nooit opgevallen. En alle vorige bestellingen waren op 2 a 3 dagen binnen. Zoals ik ook wel vermoedde probeert men je in de richting van betaalde verzending te pushen. Goed om weten, maar dan wacht ik wel effe langer.
    One of us, one of us
    Gooble gobble, Gooble gobble
    We accept her, we accept her
    One of us, one of us

  21. #646

    Standaard

    pff ik heb Bambi en Robots besteld via een verkoper op de marktplaats van amazon.co.uk zeg maar en ze zijn er nog niet :S

    Ik had op een andere site iets besteld en na 2dagen in huis met royal mail first class en van die merchants na 10dagen met royal mail first class nog niks binnen :S

    Wacht nog wel even af

    Maar amazon.co.uk is echt top! Ik bestel alles daar al ben ik 1e meer kwijt dan ergens anders! Ze leveren super snel en de service is ook TOP!

    Mooi voorbeeld: Planet earth box uit de UK bevat 2 "foute discs" als ik ze naar 2entertainement zou moeten sturen kosten het me geld. Ik amazon gemaild, ze hebben mij kostenloos een kompleet nieuwe box gestuurd met de nieuwe disc's.

    p.s dit probleem van de disc's zit hem in disc 2&3 bij de ijs afleveringen het contrast en de kleuren zijn niet goed (te blauw etc etc) de nieuwe SE editie hebben ze dat opgelost zodat het nu gezien wordt als een fout in de disc.

    Iedereen met een earth box van amazon ik raad je aan ze een mail te sturen

  22. #647

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht

    p.s dit probleem van de disc's zit hem in disc 2&3 bij de ijs afleveringen het contrast en de kleuren zijn niet goed (te blauw etc etc) de nieuwe SE editie hebben ze dat opgelost zodat het nu gezien wordt als een fout in de disc.
    is dat bij elke UK uitgave van oudere planet earth zo en is dit door de hele disc zo of alleen bij bepaalde scene zo? Dit is mijn namelijk nog nooit opgevallen, zal het direct vanavond eens checken. Thanks voor het melden.

  23. #648

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    is dat bij elke UK uitgave van oudere planet earth zo en is dit door de hele disc zo of alleen bij bepaalde scene zo? Dit is mijn namelijk nog nooit opgevallen, zal het direct vanavond eens checken. Thanks voor het melden.
    Geldt alleen voor de nieuwe SE.

  24. #649

    Standaard

    Ik heb een klacht over Amazon.co.uk
    Krijg een ge-resealde blu-ray vandaag binnen van hun.

    Hoe kan ik beste een klacht aanleggen zodat ze een originele fabrieksgeseald exemplaar leveren

    Heeft iemand enige ervaring over hun aftersafe

  25. #650

    Standaard

    als je een klacht hebt over een zending, is mijn ervaring, sturen ze zonder twijfel een nieuw exemplaar op en mag je oude waarschijnlijk houden.
    Maar, zijn de disc of hoes verder beschadigt ?
    Misschien was de orginele seal wel los of beschadigt en is hij daarom opnieuw gesealed, als er niet direct iets aan te zien is en alles werkt naar behoren maakt het toch niet zo heel veel uit ?

Pagina 26 van 74 EersteEerste ... 1622232425262728293036 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •