Pagina 30 van 74 EersteEerste ... 2026272829303132333440 ... LaatsteLaatste
De resultaten 726 tot 750 van 1841 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #726

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    In België heb ik altijd al trackingnummers gehad, ook voor 1 BD. Wat stond er op het etiket? Als daar toch een barcode met 32 beginnende opstaat dan is het een traceerbare zending.
    yep
    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  2. #727

    Standaard

    aargh! Ik heb 1 blu ray volgens amazon ontvangen (gek genoeg had deze een track en trace code) maar ik heb hem echt niet bij de post gehad. Wat te doen?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #728

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    In België heb ik altijd al trackingnummers gehad, ook voor 1 BD. Wat stond er op het etiket? Als daar toch een barcode met 32 beginnende opstaat dan is het een traceerbare zending.
    ik weet het
    Normaal werken ze altijd met Taxipost, maar die bestellingen zonder trackingnummers zijn met Royal Mail verzonden. Zolang ze binnen de week hier zijn, hoor je me niet klagen !

  4. #729

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    aargh! Ik heb 1 blu ray volgens amazon ontvangen (gek genoeg had deze een track en trace code) maar ik heb hem echt niet bij de post gehad. Wat te doen?
    Je weet het antwoord zelf al: een dag of 2 wachten en dan amazon mailen?

  5. #730

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door magiccornflake Bekijk bericht
    ik weet het
    Normaal werken ze altijd met Taxipost, maar die bestellingen zonder trackingnummers zijn met Royal Mail verzonden. Zolang ze binnen de week hier zijn, hoor je me niet klagen !
    Dat is nieuw en een slechte evolutie. Ik ben zelfs dikwijls bereid om een pond meer te betalen bij Amazon.co.uk omdat ik kan tracken en de levertijden altijd twee werkdagen zijn. Tegenover andere UK webshops waarbij je het raden hebt van de aankomst. Mijn Jurassic Park van Woolworths is al een week onderweg vanaf morgen. Geen idee wanneer deze zal aankomen.

  6. #731

    Standaard

    Gelukkig!

    Buurman kwam langs; 'kijk eens wat bij ons tussen de brieven zat'
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #732

    Standaard

    Toch jammer dat Amazon de Silent Running bestellingen zomaar cancelled:

    mastersofcinema Masters of Cinema
    Please direct all your fury at @amazonuk it was absolutely nothing to do with us. Thanks!

  8. #733

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Amazon.co.uk £3,99
    Mijn order op Amazon.co.uk betreffende Silent Running is gecanceld:

    We are writing to inform you that the price for the item Silent Running (1971) (Masters of Cinema) [Blu-ray] - Asin: B005DE1G2Y was displayed incorrectly at the time you placed the above referenced order.

    Despite our best efforts, with the millions of items available on our website, pricing errors can occasionally occur.

    All affected orders have now been cancelled. If you still wish to purchase this item, please place a new order online as from tomorrow, which will be charged at the correct price, when we dispatch it to you.
    Laatst aangepast door Johan1967 : 28-10-2011 om 15:08 Reden: Off-Topic

  9. #734

    Standaard

    Yep, hier ook gecancelled. Jammer, maar ik kan me er verder niet druk om maken.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #735

    Standaard

    Hier ook, en heb er ook absouut geen problemen mee.
    Itt bol.com handelen hun het netjes af.

    Wat dat betreft is amazon zoveel verder dan bol.

  11. #736

    Standaard

    Ze zijn tenminste eerlijk, dat de BD verkeerd geprijsd was (al zijn ze een beetje laat met melden).
    Ach, de andere titels die ik besteld had zijn al (gratis!) verzonden, dus ik maak me er ook niet druk om. Als er 1 winkel is die goede service heeft, is het amazon uk wel.

  12. #737

    Standaard

    Dinsdagochtend een bestelling gedaan bij amazon.co.uk en hij werd vandaag al bezorgd. Was helaas werken, dus vond een briefje in de bus, maar is wel supersnel zo zonder verzendkosten

  13. #738

    Standaard

    Amazon levert op dit moment sneller dan Bol.com Woensdag besteld en zaterdag lag het al in de bus!!!!!!

  14. #739

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door magiccornflake Bekijk bericht
    ik weet het
    Normaal werken ze altijd met Taxipost, maar die bestellingen zonder trackingnummers zijn met Royal Mail verzonden. Zolang ze binnen de week hier zijn, hoor je me niet klagen !
    dat is dus ook niet meer het geval ... we zullen 't maar op de feestdag ertussen steken

  15. #740

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door monic27 Bekijk bericht
    Amazon levert op dit moment sneller dan Bol.com Woensdag besteld en zaterdag lag het al in de bus!!!!!!
    Dat ben ik niet helemaal met je eens.
    Als ik wat bij bol.com bestel en het is een voorraadartikel (dus: "voor 22.30 uur besteld, volgende dag in huis"), dan heb ik dat ook de volgende dag in huis. Dat zal Amazon UK nooit voor elkaar krijgen. Wel is Amazon UK (samen met Amazon DE) de snelste buitenlandse webshop die ik ken en waar ik al jaren met plezier iets bestel. En hun klantenservice is beduidend beter dan die van bol.com. Dat dan weer wel.

  16. #741

    Standaard

    Bij gratis verzending bij Amazon.co.uk is de levertijd soms heel verschillend, maar dat is net de bedoeling van die free super saver delivery.

    De bedoeling is dat klanten die daarvoor kiezen pas aan de beurt komen als de betalende leveringen afgehandeld zijn.

    Als er een piek is in die betalende leveringen zal de gratis levering even moeten wachten.

    Bovendien hangt het blijkbaar ook een beetje af van wat je koopt en waar je bestelling terechtkomt.

    Een boek werd gisteren bv. al na 8 uren verstuurd, terwijl soms een bestelling van blu-rays met andere items (batterijen, andere huishoudelijke artikelen of zo) soms enkele dagen in beslag nemen.

    Dus Free Super Saver delivery kan nu eenmaal van 1 tot 5 dagen duren vooraleer deze verzonden worden, elke dag vroeger dan die 5 dagen is mooi meegenomen. Maar we zijn zo verwent dat we na 3 dagen al superongeduldig worden

  17. #742

    Standaard

    ik betaal altijd voor mijn verzending, voor alle duidelijkheid

  18. #743

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Toch jammer dat Amazon de Silent Running bestellingen zomaar cancelled:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Mijn order op Amazon.co.uk betreffende Silent Running is gecanceld:

    We are writing to inform you that the price for the item Silent Running (1971) (Masters of Cinema) [Blu-ray] - Asin: B005DE1G2Y was displayed incorrectly at the time you placed the above referenced order.

    Despite our best efforts, with the millions of items available on our website, pricing errors can occasionally occur.

    All affected orders have now been cancelled. If you still wish to purchase this item, please place a new order online as from tomorrow, which will be charged at the correct price, when we dispatch it to you.
    Bij mij is deze niet gecancelled en dat komt denk ik omdat ik deze later met een andere order kon samenvoegen. Volgende week weet ik meer...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #744

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Bij mij is deze niet gecancelled en dat komt denk ik omdat ik deze later met een andere order kon samenvoegen. Volgende week weet ik meer...
    Heb mijn bestelling voor silent running ook samengevoegd, maar hij wel gecanceld. Ken wel een paar meer die dat ook gedaan hebben en die hebben net als ik gratis verzending gekregen voor bestellingen onder de 25 pond.

    Denk eerder dat ze op 1 of andere manier vergeten je bestelling zijn te annuleren.

  20. #745

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Heb mijn bestelling voor silent running ook samengevoegd, maar hij wel gecanceld. Ken wel een paar meer die dat ook gedaan hebben en die hebben net als ik gratis verzending gekregen voor bestellingen onder de 25 pond.

    Denk eerder dat ze op 1 of andere manier vergeten je bestelling zijn te annuleren.
    Silent Running zou bij mij verzonden worden naar een UK adres en ik kon hem samenvoegen met Guns of Navarone die nog 'over' was van een bestelling met verzenden naar NL.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #746

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Silent Running zou bij mij verzonden worden naar een UK adres en ik kon hem samenvoegen met Guns of Navarone die nog 'over' was van een bestelling met verzenden naar NL.
    ok dan het is helemaal vreemd, naja hopelijk krijg je Silent Running voor die spot prijs. Leuke meevaller in deze tijden.

  22. #747

    Standaard

    Even mijn complimenten aan Amazon.co.uk: 1-11 besteld, 3-11 verzonden, 5-11 in huis. En apart verpakt. Maar het mooiste is nog dat de Steelbook van The Adjustment Bureau in het bubbeltjes folie zat en niet zo'n dunne laag ook. Fantastisch! En dat met gratis verzending.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  23. #748
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Hier ook zo snel mijn bestelling ontvangen. Dat zet de 'verzendsnelheid' ( eerder
    een gebrek daaraan ) van de NL shops zoals bol.com in een ander daglicht
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  24. #749

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Hier ook zo snel mijn bestelling ontvangen. Dat zet de 'verzendsnelheid' ( eerder
    een gebrek daaraan ) van de NL shops zoals bol.com in een ander daglicht
    Ik heb nog nooit problemen gehad met Boll.com waar ik toch al jaren dvd besteld heb, altijd de volgende dag al bezorgd. Als het langer gaat duren staat het er bij, hoe kun je dat zien bij amazon wat de verzendtijd is?

  25. #750

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door monstermuis Bekijk bericht
    Ik heb nog nooit problemen gehad met Boll.com waar ik toch al jaren dvd besteld heb, altijd de volgende dag al bezorgd. Als het langer gaat duren staat het er bij, hoe kun je dat zien bij amazon wat de verzendtijd is?

    Bij mij is het een unicum dat als ik iets bij bol bestel het de volgende dag binnen is.
    Dr gaat bijna altijd iets fout of wat niet afgesproken is, vind bol niet heel slecht , maar kan echt veel leren van amazon.

    Bij amazon is het bij mij standaard in 4 dagen binnen met free delivery en soms zelfs 2 of 3 dagen.

Pagina 30 van 74 EersteEerste ... 2026272829303132333440 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •