Pagina 37 van 74 EersteEerste ... 2733343536373839404147 ... LaatsteLaatste
De resultaten 901 tot 925 van 1841 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #901

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Heeft er nog iemand last van lange dispatchtijden? Er is nu al 48 uur verlopen sinds mijn bestelling en hij staat nog steeds op "Dispatching Soon" (estimate vandaag) - in ieder geval heeft het nog nooit zo lang geduurd als nu.
    Heb er ook last van nu, maandag moest m'n pakketje worden verstuurd & staat nog altijd op 'dispatching soon'. Volgens klantendienst zijn er technische problemen met mijn order () & zal mijn order zo snel mogelijk worden verzonden. Heb ik nog nooit meegemaakt.

  2. #902

    Standaard

    Mij hebben ze orders die normaalgezien vorige week vrijdag moesten verzonden worden bijgehouden voor te combineren met een preorder van maandag. Doen ze wel meer, maar het is frustrerend.

  3. #903

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Mij hebben ze orders die normaalgezien vorige week vrijdag moesten verzonden worden bijgehouden voor te combineren met een preorder van maandag. Doen ze wel meer, maar het is frustrerend.
    Joh, er zijn ergere dingen in het leven. Blu-rays of DVD's zijn nu niet bepaald de meest primaire levensbehoefte voor mensen, toch? Ik zie wel wanneer ze aankomen.

    Ik ga ervan uit dat het in jou geval om twee verschillende bestellingen gaat, of, wanneer het om 1 bestelling gaat, dat je niet hebt aangegeven dat je ze zo snel mogelijk wilt hebben (tegen extra kosten).
    Want als je in 1 bestelling een pre-order en een direct verkrijgbaar artikel bestelt, dan verzenden ze pas wanneer de pre-order uitgeleverd wordt, tenzij je, zoals gezegd, hebt aangegeven dat je de spullen wilt hebben zodra ze leverbaar zijn (en dus tegen extra (verzend)kosten).

    Dus: als je je spullen zonder extra kosten zo snel mogelijk in huis wil hebben, dan geen pre-order combineren met een direct beschikbaar artikel, maar opsplitsen in twee bestellingen, zo is mijn ervaring.

  4. #904

    Standaard

    Bovenstaande klopt niet helemaal: ik ontvang regelmatig verschillende delen van 1 bestelling apart. Meestal gaat het dan om verschillende releasedata.

  5. #905

    Standaard

    Ik maak altijd zoveel mogelijk aparte bestellingen voor iets, maar ik heb vijf dagen voor de release van een van mijn reeds lang bestelde preorder nog iets anders besteld in een andere bestelling, en Amazon heeft om kosten te besparen de nieuwe order drie dagen bijgehouden om de reeds lang geplaatste preorder te kunnen meesturen.

    Is dat het einde van de wereld? Neen, maar je hebt je spul natuurlijk liefst zo snel mogelijk.

  6. #906

    Standaard

    Ik begrijp soms niets van de criteria die Amazon UK hanteert voor klanten om in aanmerking te komen voor "Free Delivery" (gratis verzending). Heb zojuist twee boeken besteld voor een totaalbedrag van £ 23.40, maar kon toch de optie "Free Delivery" kiezen, terwijl in hun voorwaarden staat dat dit pas boven de £ 25.00 geldt. Ik zit er niet mee, natuurlijk, maar begrijpen doe ik het niet echt.
    Als je bijv. bij bol.com iets bestelt voor 19,99 worden er toch verzendkosten in rekening gebracht omdat zij strikt de grens van € 20,00 hanteren.

  7. #907

    Standaard

    Ik vind zulke losse benadering veel beter dan die strikte benadering van bol.com

    Echter moet in Frankrijk en in Duitsland het bedrag wel op de cent juist zijn voor gratis verzending.

  8. #908

    Standaard

    Ik heb de indruk dat de grens voor amazon.co.uk tegenwoordig op 20 pond ligt. Ik zoek de grens vaak op en boven dat bedrag kan ik altijd gebruik maken van gratis verzending.

  9. #909

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Echter moet in Frankrijk en in Duitsland het bedrag wel op de cent juist zijn voor gratis verzending.
    Ik heb in Duitsland ook wel eens met iets minder dan 20 euro gratis verzending gehad, maar dat lukt de laatste tijd niet meer
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #910

    Standaard

    Meestal is de grens 20 pond idd.

    Wat ik wel vreemd vond deze week:

    Ik bestel 2 boeken, Glee: Season 2, Cinderella: Diamond en Harry Potter: Wizard's Collection.
    Maken ze er 4 shipments van!

    Maandag versturen ze shipment 1: Harry Potter en shipment 2: Cinderella
    Vrijdag versturen ze shipment 3: 2 boeken en shipment 4: Glee.

    Stond daar wel een beetje van te kijken...
    **** me gently with a chainsaw.

  11. #911

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Meestal is de grens 20 pond idd.

    Wat ik wel vreemd vond deze week:

    Ik bestel 2 boeken, Glee: Season 2, Cinderella: Diamond en Harry Potter: Wizard's Collection.
    Maken ze er 4 shipments van!

    Maandag versturen ze shipment 1: Harry Potter en shipment 2: Cinderella
    Vrijdag versturen ze shipment 3: 2 boeken en shipment 4: Glee.

    Stond daar wel een beetje van te kijken...
    Je had liever dat alles als 1 bestelling verzonden werd op vrijdag? Dan had je HP en Cinderella wel een week later .

  12. #912

    Standaard

    Ha...ja....Harry Potter apart verzenden, dat snap ik wel, vanwege de grote box, maar de rest hadden ze toch makkelijk bij elkaar kunnen 'gooien'? Zal weeer in C2-verpakking aankomen, en dus met beschadigingen....waarom ze die verpakking blijven gebruiken...Ach, we'll see....
    **** me gently with a chainsaw.

  13. #913

    Standaard

    Leuke bijkomstigheid van de drukke black Friday week en waarschijnlijk u tot Kerstmis: gratis verzending op de dag zelf, vandaag enkele dvd's bestelt, waarvan enkele opzettelijk apart, en vanavond al verstuurd, terwijl free delivery soms wel twee à drie dagen wil duren voor verzending. Dit is een jaarlijks fenomeen, de magazijnen draaien op volle toeren en alle bestellingen vliegen er door, gratis verzending of priority, alles zo snel mogelijk de deur uit!

    Ow ja niet vergeten: de originele prijs telt mee voor het bepalen van gratis verzending. Dus een blu ray die origineel 24 pond kost en nu maar 10 pond komt in aanmerking voor free super saver delivery!!
    Laatst aangepast door kristofke : 19-11-2012 om 21:50

  14. #914

    Standaard

    Iets wat ik laatst merkte: ik stopte twee Blu-ray's van ieder 17,99 in mijn winkelmandje, bestelde deze, annuleerde vervolgens 1 van de twee Blu-ray's en vervolgens ging de bestelling van die ene Blu-ray door zonder dat ik er verzendkosten voor hoefde te betalen.

    Da's apart want als ik zoiets in het verleden deed (een deel van de bestelling annuleren waarbij ik onder de grens van het gratis verzenden zakte) dan moest ik alsnog verzendkosten betalen.

  15. #915

    Standaard

    Het is gevaarlijk, en misschien zijn er bepaalde regels rond. Zoals bijvoorbeeld een DVD uit een bestelling is in vertraging, als je deze annuleert zal Amazon geen extra kosten aanrekenen.

  16. #916

    Standaard

    Ik had graag gebruik gemaakt van de 3 voor 17 pond bluray actie maar telkens als ik 3 van de deelnemende producten in m'n winkelmandje leg kom ik op meer dan 17 pond? Iemand een idee wat ik fout doe?

  17. #917

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timo Bekijk bericht
    Ik had graag gebruik gemaakt van de 3 voor 17 pond bluray actie maar telkens als ik 3 van de deelnemende producten in m'n winkelmandje leg kom ik op meer dan 17 pond? Iemand een idee wat ik fout doe?
    Waarschijnlijk zie je de korting pas terugkomen op de laatste pagina, net voor het daadwerkelijk bestellen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #918

    Standaard

    Gewoon even doorklikken naar het process to checkout scherm. Pas daar gaat de korting er al.

  19. #919

    Standaard

    Ah ok vandaar. Hartelijk dank samen

  20. #920

    Standaard

    Er zitten blu-ray's tussen die zonder de korting (3 voor 17) goedkoper zijn . (rond de 5 pond per stuk). Lol .

  21. #921

    Standaard

    Even een vraagje. Ik heb al op de websit van amazon gekeken, maar kan het volgens mij niet direct vinden, dus wellicht dat iemand het hier zo weet.

    Ik heb vorige week een bestelling geplaatst die a.s. woensdag hier word verwacht. Daar zat o.a. de Back to the Future trilogy bij en die is nu £4,- goedkoper geworden. Is het bij Amazon mogelijk om (net zoals bij bv de MM) het verschil terug te krijgen?

  22. #922

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martijnst1990 Bekijk bericht
    Even een vraagje. Ik heb al op de websit van amazon gekeken, maar kan het volgens mij niet direct vinden, dus wellicht dat iemand het hier zo weet.

    Ik heb vorige week een bestelling geplaatst die a.s. woensdag hier word verwacht. Daar zat o.a. de Back to the Future trilogy bij en die is nu £4,- goedkoper geworden. Is het bij Amazon mogelijk om (net zoals bij bv de MM) het verschil terug te krijgen?
    Je kan altijd even contact met ze opnemen; het makkelijkst is via je bestelling op de site.
    In principe is dit een laag bedrag, en heb je je bestelling een week geleden gedaan, dus ik zou er niet vanuit gaan. Ik heb het weleens met een blu-ray gehad (een preorder) die een dag nadat hij uitkwam en verzonden was goedkoper werd, toen zijn ze wel coulant geweest.

    Vraag het, reken nergens op, en het kan niet tegenvallen . Ze zijn het niet verplicht.

  23. #923

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martijnst1990 Bekijk bericht
    Even een vraagje. Ik heb al op de websit van amazon gekeken, maar kan het volgens mij niet direct vinden, dus wellicht dat iemand het hier zo weet.

    Ik heb vorige week een bestelling geplaatst die a.s. woensdag hier word verwacht. Daar zat o.a. de Back to the Future trilogy bij en die is nu £4,- goedkoper geworden. Is het bij Amazon mogelijk om (net zoals bij bv de MM) het verschil terug te krijgen?
    Ik kreeg de Universal Monsters Collection ook goedkoper, vorige week met 25% korting, deze week was de prijs 8 euro goedkoper.

    Nu krijg ik 25% korting over de nieuwe lage prijs !

  24. #924

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Meestal is de grens 20 pond idd.

    Wat ik wel vreemd vond deze week:

    Ik bestel 2 boeken, Glee: Season 2, Cinderella: Diamond en Harry Potter: Wizard's Collection.
    Maken ze er 4 shipments van!

    Maandag versturen ze shipment 1: Harry Potter en shipment 2: Cinderella
    Vrijdag versturen ze shipment 3: 2 boeken en shipment 4: Glee.

    Stond daar wel een beetje van te kijken...
    Ze gooien alles eruit, wat eruit kan. ivm de drukte.

  25. #925

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Macca728 Bekijk bericht
    Ze gooien alles eruit, wat eruit kan. ivm de drukte.
    Uh, okay?

    Welke drukte hadden ze de eerste week van oktober?
    **** me gently with a chainsaw.

Pagina 37 van 74 EersteEerste ... 2733343536373839404147 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •