Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 62 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Novecento (1900): 17/05/05

    http://www.dvd-palace.de/dvddatabase...?dvdid=20611#l



    Met Nederlandse ondertitels, dus zal MGM deze versie ook wel hier uitbrengen.
    Ik hoop dat het niet vermelden van een Italiaans geluidsspoor een foutje is...

  2. #2

    Standaard Re: Novecento (1900): 17/05/05

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark_vdH
    Ik hoop dat het niet vermelden van een Italiaans geluidsspoor een foutje is...
    Het zou me niet verbazen als die er niet op zit.

    De laatste keer dat deze film op de Nederlandse tv was werd ie ook met de Franse nasynchronisatie uitgezonden. Ik heb zelf een nog oudere video-opname en die is wel in het Italiaans en, hoewel die ook nagesynchroniseerd is, vind ik dat veel beter bij de sfeer van de film passen (dit i.t.t. bijvoorbeeld de Leone-films).

    Ik hoop ook dat het een foutje is, maar vrees het ergste.

  3. #3

    Standaard Re: Novecento (1900): 17/05/05

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark_vdH
    Ik hoop dat het niet vermelden van een Italiaans geluidsspoor een foutje is...
    Dat hoop ik ook.
    Lang niet meer gezien, toch zeker de moeite waard.
    Nog niet gezien op een release lijst voor Nederland, zoals bijvoorbeeld van DVD-home.

  4. #4

    Standaard

    Ik hoop dat deze film ook snel hier in Nederland een release krijgt. Lijkt mij een boeiende film om eens te bekijken!
    Four-Star Trader (236)

  5. #5

    Standaard

    Iemand deze versie al ergens te koop zien staan?

  6. #6

    Standaard

    Zeker nog nergens te koop, of heeft iemand deze al?

  7. #7

    Standaard



    Screen van de nieuwe Duitse MGM uitgave (die wel hetzelfde zal zijn als de onze). Ziet er wazig en overcontrasted uit. Dit lijkt me dus alles behalve de ultieme uitgave helaas .

  8. #8

    Standaard

    Deze caps, ook afkomstig van de Duitse dvd, zien er wel redelijk goed uit.

  9. #9
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Miguel Tavares
    Deze caps, ook afkomstig van de Duitse dvd, zien er wel redelijk goed uit.
    op dat formaat kun je het zien of de transfer goed is of niet. die plaatjes zijn te klein om daar iets uit op te kunnen maken!

  10. #10

    Standaard

    Je kunt in ieder geval zien dat ze niet zo wazig zijn als de door Kars geposte cap.




  11. #11

    Standaard

    Heeft iemand ervaring met 1A dvdshop op het gebied van levertijden?

  12. #12
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Ik las net een Duitse recensie, maar daar is men niet echt lovend over de beeldkwaliteit. Erger nog is dat er geen Italiaans geluidsspoor op, slechts Duits, Engels en Frans.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy
    Ik las net een Duitse recensie, maar daar is men niet echt lovend over de beeldkwaliteit. Erger nog is dat er geen Italiaans geluidsspoor op, slechts Duits, Engels en Frans.
    Dat klinkt niet echt geweldig nee.

    Bestaat er geen Italliaanse release? Je zou zeggen dat die hun eigen klassiekers wat beter behandelen.

  14. #14

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Psycho313_nl
    Er is een Italiaanse uitgave, maar alleen met Italiaanse ondertiteling
    http://www.libreriauniversitaria.it/...to_(2_Dvd).htm
    Jammer. Aparte (lelijke) cover trouwens.

  16. #16

    Standaard

    De beeldkwaliteit van de Italiaanse dvd is vele malen slechter dan de nieuwe Duitse.

    13 juli komt trouwens een heel goedkope Australische versie op de markt, die identiek lijkt te zijn aan de r2. Maar volgens ezy wél met een Italiaanse track.

  17. #17

    Standaard

    hmmm die Australische uitgave ziet er wel heel aantrekkelijk uit. Tenminste als je de andere opties bekijkt. Deze heeft een Italiaanse sound track, Nederlandse ondertitels en is spotgoedkoop!

    Ik ga maar eens pre-orderen!
    Dit is mijn uitspraak en hiermee zult u het moeten doen!
    YMDB

  18. #18

    Standaard

    Het gaat hier zo te zien wel om de gecensureerde versie. Aangezien de Italiaanse uncut ±5,5 uur duurt.

  19. #19

    Standaard

    De 262 minuten duiden er inderdaad op dat dit de "theatrical cut" is, maar het zou me niet verbazen als dit een fout van ezydvd is. Het blijft een goede deal voor dat geld.

  20. #20
    kilian
    Guest

    Standaard novecento duitse release is MET italiaanse geluidstrack

    Naar wat ik kan zien op deze afbeelding van de achterzijde van de dvd cover, zie ik 4 audio sporen waarvan de laatste de italienisch is.

  21. #21
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Er is inderdaad een Italiaans audiospoor zo te zien. Vreemd, want de Duitse recensist noemt het niet in de recensie. Op de (screenshots staat er echter wel degelijk Italienisch. Ik vraag me af of de Australische versie niet toevallig dezelfde MGM-versie is als deze Duitse gezien de taalkeuze voor zowel audio als ondertiteling. Het zal niet de eerste keer zijn dat een dvd zowel voor regio 2 en 4 wordt gecodeerd.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  22. #22

    Standaard

    Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat MGM twee versies van deze film uitbrengt, dus je kunt er van uitgaan dat de r2 en r4 identiek zijn.

  23. #23

    Standaard

    Ik heb gelezen dat Paramount over de Amerikaanse rechten beschikt van deze film. Hopelijk doen zij er ook iets mee.

  24. #24

    Standaard

    Aangezien ik ook al lang op zoek was naar de DVD van 1900 (oftewel Novecento) heb ik e.e.a. uitgezocht. De (Duitse) versie zoals afgebeeld bovenaan heeft wel degelijk een optie voor het Italiaans (spraak). Ik heb dit nagevraagd bij een Duitse handelaar die hem aanbiedt. Nog beter nieuws is dat je de DVD binnenkort kunt kopen bij http://www.chainsawvideo.nl/. Ik heb hem vast gereserveerd!

  25. #25

    Standaard

    Ben ook nog erg benieuwd naar deze film. Ik hoop dus dat hij snel uitkomt in NL!

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •